Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji
publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie
następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Miejski Zakład Komunikacji w Łowiczu został utworzony Uchwałą Nr
XXCXVIII/359/97 Rady Miejskiej w Łowiczu z dnia 23 października 1997 r. w sprawie
utworzenia, organizacji i zakresu działania Miejskiego Zakładu Komunikacji w Łowiczu.
Zakład jest jednostką organizacyjną Miasta Łowicza bez osobowości prawnej podległą
bezpośrednio Zarządowi Miasta. Dyrektor Zakładu reprezentuje Zakład na zewnątrz.
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. www.mzk.bip.lowicz.eu
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 07.12.2020 r.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych,
posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie dotyczy
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP www.mzk.bip.lowicz.eu
b) strona www. www.mzklowicz.pl
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie dotyczy
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? Tak
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Nie dotyczy
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Nie
dotyczy
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Urząd
Miejski w Łowiczu
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. Nie dotyczy
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. Nie dotyczy
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? Nie dotyczy
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
zarządzającego w 2019 r.? Nie dotyczy
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
Nie zostały wykonane ze względu na brak Funduszy Unijnych potrzebnych do
realizacji zadań.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: Nie dotyczy
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa
w poprzednim pytaniu? Nie dotyczy
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
spółki] Nie dotyczy
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? Nie
dotyczy
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. Nie posiada
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-
35091@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego
adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego