Urząd Gminy Lyski
ul. Dworcowa la, 44 - 295 Lyski
Lyski, dnia 10 listopada 2021 r.
RSO-IP.1431.71.2021
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-41929Q0fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej ( wpływ do tut. urzędu
05.11.2021 r.) informujemy:
1.
Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
b. wójt
c. urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a. dostępność wskaźników, danych i informacji
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
mieszkańcy?
d. współpracował z organizacjami społecznymi
g. inne- zapytania kierowane do Urzędu Gminy
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok?
g. radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowaniu raportu za 2020 rok?
g. inne- wielość źródeł, z których należy pozyskać informacje
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok?
a. informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci
kancelaria lyski.pl tel.: (32) 4300051, 4300002 www.lyski.pl
sekretariat: (32) 4300002 w. 111
fax: (32) 4300031
mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów ( Art.28 aa ust.7 ustawy o
samorządzie gminnym)?
c. inna odpowiedź- nie było takiego zgłoszenia.
Z up. JTA G:
Łe
r Milena Karkut
KIEROWNIK
REFERATU SPRAW OBYWATELSKICH
Otrzymują:
1. adresat
2.a/a