Urząd Miejski
w Annopolu
23-235 Annopol ul. Rynek 1 Annopol 15.11.2021 r.
pow. kraśnicki, woj. lubelskie
tel./fax 015 86 13 06]
EKS 1431.69.2021
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
sprawa-40480(0fedrowanie.siecobywatelska.pl
Przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 4.11.2021 r.
Właściwe dane podkreślono.
1. Jakie osoby miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE MAKSYMALNIE 3 ODPOWIEDZI
a) radni, podejmując uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o
stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) wójt (burmistrz, prezydent miasta),
c) urzędnicy, którym powierzono przygotowanie raportu,
d) mieszkańcy w konsultacjach, debatach, podczas spotkań,
e) pracownicy firmy zewnętrznej, którym powierzono przygotowanie raportu,
f) inne osoby - jakie?
g) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
2. Jakie czynniki miały największy wpływ na zawartość raportu o stanie gminy za 2020 rok?
PROSIMY O WYBRANIE JEDNEJ ODPOWIEDZI
a) dostępność wskaźników, danych i informacji,
b) treść raportu za 2019 rok i wcześniejszych raportów,
c) inne czynniki - jakie?
d) nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na to pytanie.
3. Jakie działania podjął urząd, by zbadać, jakich danych w raporcie za 2020 r. oczekują
mieszkańcy? PROSIMY O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) przygotował i przeprowadził ankietę konsultacyjną,
b) zorganizował fizyczne spotkanie/a z mieszkańcami,
c) zorganizował spotkanie/a z mieszkańcami w Internecie,
d) współpracował z organizacjami społecznymi,
e) współpracował z radnymi.
analizował, o co pytają mieszkańcy we wnioskach o informację publiczn
9) inne - jakie?
h) nie podjęto żadnych działań.
4. Jaka była rola radnych przy przygotowaniu raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY
O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) radni przygotowali uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o
stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym,
b) radni aktywnie włączali się w dyskusję na temat raportu w czasie debaty,
c) radni sami pozyskiwali dane do raportu,
d) radni podpowiadali urzędnikom, co interesuje mieszkańców,
e) radni sami pytali mieszkańców, co ich interesuje,
f) inne - jakie?
g) radni nie byli zaangażowani w przygotowanie raportu na żadnym etapie,
5. Na jakie problemy napotkał urząd przy przygotowywaniu raportu za 2020 rok? PROSIMY
O WYBRANIE WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) brak dostępu do danych i informacji,
b) brak informacji zwrotnej od mieszkańców,
c) brak zaangażowania się organizacji społecznych,
d) trudności komunikacyjne — wytłumaczenie mieszkańcom czemu służy raport,
e) niejasność po stronie urzędu, czemu służy raport,
f) raport jest za długi i trudno zdecydować, z jakich treści zrezygnować,
g) inne - jakie?
h) urząd nie napotkał żadnych problemów.
6. Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać
głos na temat treści raportu o stanie gminy za 2020 rok? PROSIMY O WYBRANIE
WSZYSTKICH PASUJĄCYCH ODPOWIEDZI
a) informowano na stronie internetowej gmi
b) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez samorząd,
c) informowano w radiu lub telewizji samorządowej,
d) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub wójta
(burmistrza, prezydenta miasta),
e) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale nieprowadzonych
przez samorząd,
f) w mieście/gminie pojawiły się ogłoszenia i plakaty,
g) informowano w inny sposób - proszę opisać jaki,
h) nie informowano o tym mieszkańców.
7. Czy podczas debaty nad raportem o stanie gminy za 2020 rok mogli zabierać głos także ci
mieszkańcy, którzy nie zebrali co najmniej 20 lub 50 podpisów (Art. 28 aa ust. 7 ustawy o
samorządzie gminnym)?
a) tak,
b) nie,
c) inna odpowiedź - jaka?
Zup.BURMIĄYTRZA
mgr Ma ia ącal
A” iny
Klauzula informacyjna - dla wnioskujących o informacje publiczne
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.), dalej RODO, informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana Danych Osobowych jest Burmistrz Annopola z siedzibą ul.
Rynek 1, 23-235 Annopol, tel. 15 861 30 61, e-mail: sekretariat(QQannopol.eurzad.eu.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem:
iod(Qannopol.eurzad.eu.
.Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia złożonego przez
Panią/Pana wniosku o udzielenie informacji publicznej zgodnie z ustawą z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. z 2019 r. poz. 1429 z późn. zm.). Dane
osobowe niewynikające z przepisów prawa będą przetwarzane na podstawie dobrowolnie
wyrażonej zgody.
„ Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych
osobowych na podstawie przepisów prawa.
. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez 6 lat - okres ustalony w oparciu o
kryteria określone w przepisach rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia
2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz
instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.
z 2011 r. nr 14 poz. 67 z późn. zm.).
. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wymaganym ustawodawstwem
jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości
rozpatrzenia wniosku. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne i nie wpływa na tok
załatwienia sprawy.
. Jeżeli przetwarzanie Pana/Pani danych odbywa się na podstawie zgody przysługuje
Panu/Pani prawo do wycofania tej zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność
z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Wycofanie zgody możliwe jest poprzez przesłanie przez Pana/Panią oświadczenia o
wycofaniu zgody na adres e-mail: sekretariat(Qannopol.eurzad.eu lub poprzez złożenie w/w
oświadczenia w siedzibie Urzędu.
. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania oraz ograniczenia przetwarzania, a także usunięcia danych
osobowych.
. Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes
Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.