Stary Sącz, dnia 18 listopada 2021 r.
URZĄD MIEJSKI W STARYM SĄCZU
ul. Stefana Baterego 25
33-340 STARY SĄCZ Szanowni Państwo
tel. 18 446 02 70, fax 18 446 02 7; 2
województwo małopolskie Katarzyna Batko — Tołuć
Szymon Osowski
Członkowie Zarządu Stowarzyszenia
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Znak sprawy: OR. 1431.13.3.2021
W odpowiedzi na wniosek w sprawie udzielenia informacji publicznej na podstawie ustawy
o dostępie do informacji publicznej z dnia 6 września 2001 r. przesłany elektronicznie w dniu 4 listopada
2021 r, poniżej przedstawiam odpowiedzi na zadane pytania:
Ad.1 - b);
Ad.2 - a);
Ad.3 - g) - Raport przygotowano zgodnie z art. 28 aa ust.2 u.s.g oraz na podstawie rekomendacji
przygotowanej w 2019 r. przez Związek Miast Polskich;
Ad.4 - b);
Ad.5 - h);
Ad.6 - a), d), e), g) — tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim;
Ad.7 - c) = żaden z mieszkańców z terenu Gminy Stary Sącz nie zgłosił się do udziału w debacie nad
„Raportem o stanie Gminy Stary Sącz za rok 2020”.
2 upawaznieyi BURMISTRZA
mgr Daniel Smierciak
SEKRETARZ
Otrzymuje:
1 egz. Adresat
1 egz. aa
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
w związku z udostępnianiem informacji publicznej
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych), Dz.U.UE.L.2016.119.1 (dalej: ROÓDO), uprzejmie informujemy, że:
1.
10.
Administratorem pozyskiwanych danych osobowych jest Gmina Stary Sącz reprezentowana przez
Burmistrza Starego Sącza, adres siedziby: Stefana Batorego 25, 33-340 Stary Sącz; Gmina Stary
Sącz jest jednostką samorządu terytorialnego realizującą zadania ustawowe gminy oraz zadania
zlecone administracji rządowej.
Z administratorem — Burmistrzem Gminy Stary Sącz można się skontaktować za pomocą:
elektronicznie - email: gminaQstarysacz.um.gov.pl, ePUAP: /xkk2740tcp/Skrytka_ESP,
telefonicznie: +48 18 446 02 70, pisemnie na adres siedziby Administratora.
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony
danych, elektronicznie pod adresem mailowym: iodQOstarysacz. um.gov.pl._nr tel.:/86 917 353.
Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu rozpatrzenia wniosku o dostęp do informacji
publicznej na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji
publicznej oraz do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach
sprawowanej władzy publicznej powierzonej administratorowi ( art.6 ust 1 lit. c, e RODO).
Państwa dane osobowe będą przetwarzane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji wniosku
i przechowywane przez okres 5 lat, tj. okres wskazany w przepisach ustawy z dnia 14 lipca 1983 r.
o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów
z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Przysługuje Państwu prawo do żądania dostępu do swoich danych oraz ich sprostowania.
Przysługuje także Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze
przetwarzane nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego
i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
Dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania
na mocy przepisów prawa. Ponadto dane osobowe mogą być udostępnione:
a) podmiotom prowadzącym działalność pocztową lub kurierską;
b) podmiotom wspierającym nas w prowadzonej działalności na nasze zlecenie,
w szczególności dostawcom zewnętrznych systemów informatycznych wspierającym naszą
działalność.
Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej,
a także nie będą profilowane. Nie będą również służyły do podejmowania zautomatyzowanych
decyzji.
Jeśli stwierdzą Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza RODO, mają
Państwo prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i poza danymi do kontaktu,
niezbędnymi do udzielenia odpowiedzi w trybie dostępu do informacji publicznej, nie jest
wymagane. Brak danych kontaktowych ( adres, telefon lub e-mail ) na które ma zostać udzielona
informacja publiczna, uniemożliwi jej przekazanie.