Płoskinia, dnia 22.02.2022.
SO-1.1431.7.2022
EZDYZAT TY CA
TR L/R 7 VI
a %4 L/ ż ze
Wnioskodawca;
Fundacja Lasy i Obywatele
Urząd Gminy w Płoskini zgodnie z art. 13 i 14 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do
informacji publicznej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) w odpowiedzi na wniosek z dnia 21.02.2022r.
dostarczony pocztą elektroniczną dotyczący udzielenia informacji publicznej przesyła niżej wymienione
odpowiedzi;
Pytanie 1. Czy przedstawiciele gminy/miasta zgłaszali wnioski podczas konsultacji społecznych Planów
Urządzenia Lasu organizowanych przez Lasy Państwowe dla nadleśnictw znajdujących się na terenie
gminy?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były wnioski i czy zostały przyjęte, częściowo
przyjęte, czy też odrzucone.
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji czy wnioski zostały przyjęte, częściowo przyjęte, czy
też odrzucone.
2. Nie
Pytanie 2. Czy gmina/miasto utworzyła/o tak zwane małe formy ochrony przyrody na obszarach leśnych
zarządzanych przez Lasy Państwowe znajdujących się na jej terenie?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji jakie to były formy ochrony przyrody i jaką otrzymały
nazwę i kto zainicjował ich powstanie
1.2 Jeżeli tak, wnioskujemy o przesłanie informacji kto zainicjował powstanie tych form ochrony przyrody
2. Nie
Pytanie 3. Czy gmina/miasto brała udział w procesie wyznaczania stref High Conservation Value Forest
(lasów o szczególnych walorach) w ramach systemu certyfikacji gospodarki leśnej Forest Stewardship
Council?
1. Tak.
Jeżeli tak, to:
1.1. Czy w toku procesu wyznaczania gmina otrzymała kwestionariusz?
1.2. Czy kwestionariusz został wyłożony do konsultacji z lokalną społecznością?
1.3. Czy w wyniku tego procesu utworzono strefę lasu o szczególnych walorach (HCVF)?
2. Nie
Pytanie 4. Czy władze bądź przedstawiciele gminy/miasta w jakikolwiek inny sposób (czyli na przykład
poprzez apele, uchwały, wnioski, dialog, negocjacje) wpływali bądź próbowali wpłynąć na sposób
prowadzenia gospodarki leśnej w gminie przez Lasy Państwowe?
1. Tak.
1.1 Jeżeli tak, to wnioskujemy o informacje jaka jest dokumentacji takich działań (np. pisemny apel,
uchwała, protokół spotkania)
1.2 Jeżeli tak i jeżeli istnieje dokumentacja wnioskujemy o jej przesłanie
2. Nie
Z poważaniem
4
Otrzymują:
1) Wnioskodawca
- adres do korespondencji: sorawa-46357 Qinfo.lasyiobywatele.pl
2) a/a