URZĄD MIEJSKI W ALWERNI
32-566 Alwernia, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
Tel.: +48 12 283 1115, +48 12 283 1175, fax: +48 12 283 1792, e-mail: urzad: Qalwernia.pl, www.alwernia.pl
Alwernia, dnia 17.01.2018 rok
Nasz znak: OKA.1431.6.2018
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy: udzielenia informacji publicznej.
Burmistrz Gminy Alwernia w odpowiedzi na Państwa wniosek dotyczący
udostępnienia informacji publicznej uprzejmie informuje:
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. trybu i szczegółowych kryteriów oceny
wniosków o realizację zadania publicznego w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1
ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adresu strony www (link), pod którym jest dostępna ta uchwała — nie
funkcjonuje,
- czy utworzono gminną radę działalności pożytku publicznego (att. 4le ust. 1 ustawy
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie) — nie utworzono,
- czy powołano w gminie radę oświatową (art. 78 ust. 1 Prawa oświatowego) — nie została
powołana.
- czy obowiązuje w gminie uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji
z mieszkańcami (art. 5a ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym), a jeśli tak, to wnosimy
o wskazanie adtesu strony www (link) BIP, pod którym jest dostępna ta uchwała — nie
obowiązuje,
- informacja o liczbie przyjętych uchwał przez radę w poszczególnych latach 2014-2016 —
w toku 2014 podjęto 84 uchwały, w 2015 — 138 uchwał, a w 2016 - 79 uchwał
- informacja o liczbie przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami w poszczególnych
latach 2014-2016 — przeprowadzono 8 konsultacji społecznych
- czy utworzono młodzieżową radę gminy (art. 5b ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym)
— tak została utworzona,
- czy utworzono gminną radę seniorów (art. 5c ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym) —
nie utworzono,
Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych, tel. +48 12 283 11 15 w. 342,
e-mail: jswierczek(Qalwernia.pl
RE
URZĄD MIEJSKI W ALWERNI
32-566 Alwernia, ul. Zbigniewa Gęsikowskiego 7
Tel.: +48 12 283 11 15, +48 12 283 1175, fax: +48 12 283 17 92, e-mail: urzadQ©alwernia.pl, www.alwernia.pl
- czy wyodrębniono w gminie fundusz sołecki (art. 2 ust. 1 ustawy o funduszu sołeckim),
a jeśli tak, to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna
jest obowiązująca uchwała o wyrażeniu zgody na wyodtębnienie funduszu sołeckiego;
jeśli nie to wnosimy o wskazanie adresu strony www BIP (link), pod którym dostępna jest
obowiązująca uchwała o odmowie wyrażenia zgody na wyodtębnienie funduszu
sołeckiego w gminie — w Gminie Alwernia wyodrębniono fundusz sołecki,
— link do adresu strony: https: bip.malopolska.pl/umalwernia,a,873340,uchwala-nr-
111242014-rady-miejskiejw-alwerni-z-dnia-28-marca-2014r-w-sprawie-wyodtebnienia-w-
budzeci.html
- link do obowiązujących zarządzeń otganu wykonawczego, wydanych w związku
z realizacją funduszu sołeckiego w gminie - organ wykonawczy nie wydawał zarządzeń
w związku z realizacją funduszu sołeckiego w gminie.
- czy w gminie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny) — rozumiany jako
konsultacje społeczne, oparte na uchwale/zarządzeniu, w sprawie przeznaczenia części
wydatków z budżetu gminy na wskazane przez mieszkańców projekty, a jeśli tak, to
wznosimy 0 wskazanie adres strony www(link), pod którym dostępna jest
uchwała /zarządzenie(uchwały/zarządzenia) w sprawie budżetu obywatelskiego
(partycypacyjnego) — w gminie Alwernia nie funkcjonuje budżet obywatelski.
Łączę wyrazy szacunku
PRE
Osoba do kontaktu: Jadwiga Ś wierczek,
tel. (12)2831115 wew. 342
Otrzymują:
1. Adresat - email
2. afa
Referat Kadr, Spraw Organizacyjnych i Administracyjnych, tel. +48 12 283 11 15 w. 342,
e-mail: jswierczek(Qalwernia.pl