Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 9 stycznia 2018 r.: przekazuje poniżej
informacje dotyczące przesłanych zapytań:

1. W Gminie Nowy Kawęczyn nie obowiązuje uchwała w sprawie trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w
ramach inicjatywy lokalnej.

2. W Gminie Nowy Kawęczyn nie utworzono gminnej rady działalności
pożytku publicznego.

3. W Gminie Nowy Kawęczyn nie powołano rady oświatowej.

4. W Gminie Nowy Kawęczyn obowiązuje uchwała w sprawie zasad i trybu
przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami. Link do uchwały:
<http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=39337
7>
http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=393377

5. Liczba uchwał podjętych przez Radę Gminy w Nowym Kawęczynie:

2014 r. - 56, 2015 r. - 51, 2016 r. - 54

6. Liczba przeprowadzonych konsultacji z mieszkańcami:

2014 r. - 0, 2015 r. - 0, 2016 r. -0

7. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje młodzieżowa rada gminy.

8. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje gminna rada seniorów.

9. W Gminie Nowy Kawęczyn nie został wyodrębniony fundusz sołecki. Link
do uchwały w sprawie funduszu sołeckiego:
<http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=35638
6>
http://ugkaweczyn.bip2nd.maxus.com.pl/public/get_file_contents.php?id=356386

10. Nie dotyczy.

11. W Gminie Nowy Kawęczyn nie funkcjonuje budżet obywatelski.

12. Nie dotyczy.

13. Nie dotyczy.

Z poważaniem,

Sylwia Pijanka
Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Nowym Kawęczynie
Nowy Kawęczyn 32
96-115 Nowy Kawęczyn
tel/fax 46 831 42 89
<http://www.ugkaweczyn.pl> www.ugkaweczyn.pl