W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:

1. W Gminie Warnice nie została podjęta uchwała dot. trybu i
szczegółowych kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego
w ramach inicjatywy lokalnej (art. 19c ust. 1 ustawy o działalności
pożytku publicznego i o wolontariacie).

2. Nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego (art. 41e
ust 1 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie).

3. W Gminie Warnice nie powołano rady oświatowej (art. 78 ust. 1 Prawa
oświatowego).

4. Uchwała dot. zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami
jest dostępna pod adresem: http://bip.warnice.pl/strony/2898.dhtml

5. W latach 2014-2016 Rada Gminy Warnice podjęła 203 uchwały.

6. W latach 2014-2016 przeprowadzono 3 konsultacje społeczne z
mieszkańcami Gminy Warnice.

7. W Gminie Warnice nie utworzono Młodzieżowej Rady Gminy.

8. W Gminie Warnice nie funkcjonuje Gminna Rada Seniorów.

9. W Gminie Warnice wyodrębniono fundusz sołecki. Uchwała o funduszu
sołeckim jest dostępna pod adresem: http://bip.warnice.pl/strony/3784.dhtml

10. W związku z realizacją funduszu sołeckiego w Gminie Warnice nie było
dotychczas konieczności przygotowywania zarządzeń organu wykonawczego w
tej sprawie.

11. W Gminie Warnice nie funkcjonuje budżet obywatelski (partycypacyjny).

Z wyrazami szacunku,

Katarzyna Nejranowska

Referent ds. obsługi Biura Rady Gminy

Urząd Gminy Warnice

74-201 Warnice 66