Kłodawa, 09.02.2018r.

    W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Burmistrz Kłodawy informuje co następuje:

- w gminie nie funkcjonuje uchwała dotycząca trybu i szczegółowych
kryteriów oceny wniosków o realizację zadania publicznego w ramach
inicjatywy lokalnej,
- nie utworzono gminnej rady działalności pożytku publicznego,
- w gminie nie powołano rady oświatowej,
- w gminie funkcjonuje uchwała dotycząca konsultacji z mieszkańcami,
- w latach 2014-2016 Rada Miejska w Kłodawie przyjęła 273 uchwały,
- w latach 2014-2016 przeprowadzono 2 razy konsultacje z mieszkańcami,
- w gminie nie funkcjonuje młodzieżowa rada gminy,
- w gminie nie utworzono rady seniorów,
- w budżecie gminy wyodrębniono środki na fundusz sołecki,
- od roku 2016 w gminie funkcjonuje budżet obywatelski. Konsultacje z
mieszkańcami oparte są na zarządzeniu burmistrza,
- budżet obywatelski w roku 2016 wynosił 300.000 zł.

Równocześnie informuję, że wszelkie uchwały, zarządzenia dotyczące w/w
kwestii dostępne są na stronie BIP Gminy Kłodawa -
http://bip.klodawa.wlkp.pl/.

Z poważaniem
Dawid Pudło
Kierownik Referatu Oświaty, Kultury i Sportu
Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie
ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa
tel. /63/ 2730622 w. 110