Nowa Sól, 9 maja 2023 r.
KM.1431.37.2023
KM.KW-0004/05/23
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
e-mail: sprawa-52080Qfedrowanie.siecob
dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
1. lu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
ODP. 131
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach
informatycznych?
ODP. Tak
a) Jeśli tak, to jakich?
ODP. Są to systemy dziedzinowe
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych
systemów?
ODP. Tak
a) Jeśli tak, to jakich?
ODP. System Rejestrów Państwowych, Bestia
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?
ODP. Z każdego
4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub
rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
ODP. Rejestr mieszkańców i rejestr PESEL
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
ODP. Rejestry publikowane są na stronie: https://eurzad.finn.pl/gmnowasolft!/rejest
Rejestr Aktów Prawa Miejscowego,
Rejestr zarządzeń Prezydenta Miasta
Rejestr petycji Rady Miejskiej
Rejestry protokołów z sesji Rady Miejskiej w Nowej Soli
Rejestr wniosków i interpelacji radnych Rady Miejskiej w Nowej Soli
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o
załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
ODP. Nie
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie
dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
ODP. Nie
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia
danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
ODP. Nie
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej
informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników
merytorycznych?
ODP. Nie
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem
danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
ODP. Nie
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
ODP. Wszyscy pracownicy Urzędu Miejskiego pracują w elektronicznym obiegu
dokumentów.
Z poważaniem