STAROSTWO POWIATOW:
W PUŁTUSKU Pułtusk, 25.09.2023r.
ul. Marii Skłodowskiej - Curie 11
19231:6512023
tel. 23 306 71 01
-18»
Pan
Krzysztof Wychowałek
e-mail: sprawa-56221(Apokot.pl
Działając na podstawie art. 13 ust. I ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz.U. z 2022 r. poz.902) w imieniu Starosty Pułtuskiego
informuję o liczbie złożonych i obowiązujących na dzień dzisiejszy w powiecie
pułtuskim oświadczeń, o których mowa w art. 27b ustawy Prawo łowieckie.
1. 2022r. - 0 oświadczeń
2023 r. - 1 oświadczenie.
2. Stosowana w powiecie pułtuskim praktyka wymaga osobistego stawiennictwa
właściciela nieruchomości w urzędzie.
Sporządziła: Hanna Turek, Wydział Organizacji i Nadzoru,
mail: h.turek(Qpowiatpultuski.pl, tel. 23 306-71-14; (ue
Zgodnie z art. 13 ust. | Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że:
1) administratorem danych osobowych osób wnioskujących o udostępnienie informacji publicznej jest Starostwo Powiatowe w Pultusku, adres: ul. Marii
Skłodowskiej-Curie 11, 06-100 Pułtusk;
2) - administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za
pośrednictwem poczty elektronicznej: iodQpowiatpultuski.pl;
3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze przewidzianego w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator
zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem,
zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych);
5) _ administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;
6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:
l) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres przewidziany w przepisach prawa, tj. w ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach oraz z Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 1999 r.;
2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do
organu nadzorczego;
3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celów. Konsekwencją niepodania danych będzie nierozpatrzenie skargi
lub wniosku;
4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.