Re: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez IWONICZ-ZDRÓJ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #574 z IWONICZ-ZDRÓJ
W odpowiedzi na poniższego maila uprzejmie informuję, że Gmina
Iwonicz-Zdrój nie prowadzi żadnego rodzaju mediów. Natomiast wskazanie
wydatków Gminy na promocję medialną w latach 2015, 2016 i 2017 wymaga
przeprowadzenia dodatkowych czynności związanych z zestawieniem i
wyliczeniem bowiem Urząd nie dysponuje wprost taką informacją i musi ją
dopiero wytworzyć. Stąd w przypadku podtrzymywania tego wniosku w tym
zakresie proszę o wykazanie szczególnego interesu publicznego w żądaniu
uzyskania informacji w tym zakresie, zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt 1
ustawy o dostępie do informacji publicznej, w terminie 14 dni od dnia
otrzymania niniejszego pisma pod rygorem pozostawienia sprawy bez
rozpatrzenia.
Pozdrawiam serdecznie
Anna Frodyma
Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju
al. Słoneczna 28, 38-440 Iwonicz-Zdrój
tel. (13) 43 502 12 wew. 131
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy
o zapoznanie się z udostępnioną na stronie internetowej: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/obowiazek-informacyjny-rodo/ informacją na temat
przetwarzania przez Urząd Gminy w Iwoniczu-Zdroju danych osobowych.
W dniu 17.07.2018 o 12:56, Sekretariat UG Iwonicz-Zdrój pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o informacje publiczną
> Data: Tue, 17 Jul 2018 10:36:41 -0000
> Nadawca: {{ email }}
> Odpowiedź-Do: {{ email }}
> Adresat: {{ email }}
>
>
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>