BURMISTRZ ROGOŹNA
64-610 Rogoźno, ul. Nowa 2
tel. (0-67) 26-84-400, 785-009-402, fax (0-67) 26-18-075 www.rogozno.pl
NIP: 6060066997, REG: 570791425 um©rogozno.pl
OR.1431.88.2023 Rogoźno, dnia 21 grudnia 2023 r.
Siec Obywatelska
Watchdog Polska
sprawa-52725fBfedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 13 grudnia 2023 r. o udostępnienie informacji
publicznej następujących informacji o :
1. , Liczba pisemnych wniosków o udostępnienie informacji publicznej, które organ
otrzymał w 2022 r.
Odp. Do Urzędu Miejskiego w Rogoźnie w roku 2022 wpłynęło 99 wniosków o
udostępnienie informacji publicznej.
2. Liczba wniosków, które w 2022 r. organ wykonał w całości. Przez wykonanie
wniosku w całości należy rozumieć wyłącznie udostępnienie pełnej informacji.
Udostępnienie pełnej informacji po przedłużeniu terminu na jej udostępnienie należy
potraktować jako wykonanie wniosku w całości.
Odp. 94 wnioski o udzielenie informacji publicznej organ wykonał w całości,
3. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ wydał decyzję administracyjną
(decyzje administracyjne) o odmowie udostępnienia informacji publicznej. Nawet
jeśli organ wydał więcej niż jedną decyzję administracyjną w odniesieniu do danego
wniosku, należy to potraktować jako jedną sprawę (wniosek).
Odp. „O'
4. Jakie były najczęściej występujące przyczyny nieudostępnienia przez organ
informacji publicznej w 2022 r.? Prosimy o wymienienie w treści wiadomości
maksymalnie trzech z poniższych punktów:
wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej,
wnioskodawca miał zagwarantowany dostęp do informacji w innym trybie,
informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał,
wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię,
nazwisko),
wnioskodawca nadużywał dostępu do informacji publicznej,
wniosek dotyczył informacji przetworzonej,
informacja podlegała ochronie prywatności osoby fizycznej,
informacja podlegała ochronie ze względu na tajemnicę przedsiębiorcy,
inne.
nobo
= zrQ "0
AA o. |-'rmę0h]ć— | m„ a
URZĄD MIEJSKI W ROGOŹNIE Urzędnik: Anna Lis
WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY i SPRAW OBYWATELSKICHPokój: 15 Tel. 785-009-421
5.
Odp.
- Wnioskowana informacja nie stanowiła informacji publicznej
- wnioskodawca nie ujawnił swoich podstawowych danych osobowych (imię,
nazwisko)
- informacja nie istniała albo organ jej nie posiadał
Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę
(skargi) na bezczynność do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w
których organ otrzymał skargę na bezczynność i przekazał ją do sądu, począwszy od
1 stycznia 2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które
rozpoczęły się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
Odp. „0”
6.
Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. wnioskodawca skierował skargę na
decyzję (decyzje) do sądu administracyjnego. Chodzi o liczbę spraw, w których
organ otrzymał skargę na decyzję i przekazał ją do sądu, począwszy od 1 stycznia
2022 r. Należy przyjąć, że nie chodzi o postępowania przed sądem, które rozpoczęły
się przed 1 stycznia 2022 r., ale są wciąż w toku.
Odp. „0”
7. Liczba wniosków, w sprawie których w 2022 r. organ naliczył opłatę za
udostępnienie informacji publicznej.
Odp. „0”
8. Czy organ publikuje rejestr wniosków o udostępnienie informacji publicznej w
Biuletynie Informacji Publicznej? Prosimy o udzielenie odpowiedzi tak/nie.
Odp. „nie”
9.
Czy w organie jest zatrudniona osoba odpowiedzialna za przygotowywanie
odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej? Chodzi o wydzielone
stanowisko pracownicze, którego zakres obowiązków dotyczy udzielania informacji
publicznej.
Odp. „nie”
ISL
Otrzymują:
Adresat
a/a