W dniu 2019-02-15 21:09, {{ email }}
napisał(a):
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego
> wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury)
> lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do
> gminy), prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o
> informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o
> przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na
> wniosek, w formacie pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018
> roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres {{ email }}
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego > W nawiązaniu do
> pisma z dnia 2018-07-17 10:35:57.824012+00:00 na > adres
> {{ email }}
udzielaj
--

Udzielajac odpowiedzi na wniodek o informację publiczną informuje, że
- w urzędzie gminy Rossosz, w którymś z jego
> wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury)
> lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do
> gminy), media nie są prowadzone.
> - gmina Rossosz nie prowadzi dzienników lub czasopism.
> - wydatki gminy Rossosz na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015 - 1250 zł, 2016 - 3573 zł, 2017 - 2107 zł, 2018 - 300 zł
Z poważaniem, Izabela Derlukiewicz Inspektor ds. organizacyjna -
administracyjnych
Urząd Gminy Rossosz
ul. Lubelska 8
21-533 Rossosz
tel: 83 378 45 57
www.rossosz.pl