Urząd Gminy w Bytnicy udziela odpowiedzi na zadane pytania zamieszczone w n/w mailu:

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?

Odp. nie

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
Odp. a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać wszystkie możliwe odpowiedzi):
Odp. b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji Publicznej

4) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 3

5) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 1

6) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie gminy?

Odp. 2

Z poważaniem

Marlena Żyłanis

Urzad Gminy Bytnica

68 391 87 14, 68 391 87 00 wew. 44,

<mailto:{{ email }}> {{ email }}