Re: Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy przez None w sprawie Mieszkańcy i radni wobec raportu o stanie gminy #1 z MORYŃ
W dniu 10.02.2020 o 11:08, {{ email }} pisze:
Odpowiadając na na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:
Ad.1 - NIE;
Ad.2 - odp. a
Ad.3 - odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5. - 0
Ad.6 - 0
Kierownik referatu organizacyjnego Jolanta Piątek.
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
herb Morynia
Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>
--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
{{ email }}. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml
W dniu 10.02.2020 o 11:08, {{ email }} pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
>
> 2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)
> a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
> informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)
> b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu
> przed jego przygotowaniem
> c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
> d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
> gminie osobą/osobami
> e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
> f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.
>
> 3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
> będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
> wszystkie możliwe odpowiedzi):
> a) nie informowano o tym mieszkańców
> b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
> Informacji Publicznej
> c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
> samorząd
> d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
> e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę
> lub wójta/burmistrza/prezydenta
> f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
> nieprowadzonych przez samorząd
> g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
> podczas spotkań z mieszkańcami
> h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
> Prosimy o opisanie w jaki.
>
> 4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
> gminy?
>
> 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
> raportu o stanie gminy?
>
> 6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o
> stanie gminy?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: {{ email }}
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
>
Odpowiadając na na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informuję:Ad.1 - NIE;
Ad.2 - odp. a
Ad.3 - odp. b
Ad. 4 - 0
Ad. 5. - 0
Ad.6 - 0
Kierownik referatu organizacyjnego Jolanta Piątek.
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51
herb Morynia
Urząd Miejski w Moryniu
Plac Wolności 1
74-503 Moryń
tel./fax +48 91 466 79 50 / +48 91 466 79 51www.moryn.pl <https://www.moryn.pl>
--- OBOWIĄZEK INFORMACYJNY RODO ---
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)[Dz. U. UE.L.2016.119.1, dalej
jako RODO], informuję, że Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest: Gmina Moryń reprezentowana przez Burmistrza Morynia, z siedzibą w
Moryniu(74-503), ul. Plac Wolności 1, tel. +48 (91) 466 79 67, e-mail:
{{ email }}. Pełna treść klauzuli informacyjnej dostępna jest w
Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Moryń pod adresem:
http://bip.moryn.pl/strony/6322.dhtml