OR.1431.3.2020.SI

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
10.02.2020 r. informuję, jak niżej:

1.

Rada Gminy Lidzbark Warmiński nie podejmowała uchwały w sprawie
szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;

2.

odp. a – nad raportem pracowali poszczególni pracownicy referatów i
składali informacje do osoby odpowiedzialnej – Zastępcy Wójta;

3.

odp. h – o terminie i sposobie zabrania głosu przez mieszkańców
gminy w debacie nad raportem o stanie gminy informowano w sposób
zwyczajowo przyjęty w Urzędzie Gminy Lidzbark Warmiński, tj. na
tablicy ogłoszeń Urzędu;

4.

podczas debaty nad raportem o stanie gminy głosu nie zabrał żaden radny;

5.

do zabrania głosu w debacie nad raportem o stanie gminy nie zgłosił
się żaden mieszkaniec gminy;

6.

w debacie nad raportem o stanie gminy nie wypowiedział się żaden
mieszkaniec gminy.

Z poważaniem

Iwona Stępień

Urząd Gminy Lidzbark Warmiński

*Klauzula informacyjna
dla osób składających wnioski o udostępnienie informacji publicznej **i
ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego*

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) zwane dalej RODO informuję, iż:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lidzbark
Warmiński z siedzibą przy ul. Krasickiego 1, 11-100 Lidzbark Warmiński.

2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można
kontaktować się pod adresem e-mail: {{ email }} numerem
tel. (89) 767 32 74 wew. 19. Z IOD można kontaktować się we wszystkich
sprawach oraz dylematach związanych z ochroną danych osobowych.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji złożonego
wniosku o udostępnienie informacji publicznej lub wniosku o ponowne
wykorzystanie informacji sektora publicznego na podstawie: ustawy z dnia
6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej, przepisów
ustawy z dnia 25 lutego 2016 r. o ponownym wykorzystywaniu informacji
sektora publicznego oraz ustawy
z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego –
zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

4. Odbiorcami, którym mogą być ujawnione Pani/Pana dane są podmioty
uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, z którymi administrator
zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla użytkowanych
w Urzędzie systemów informatycznych.

5. Pani/Panadane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie organom lub
podmiotom upoważnionym na podstawie odrębnych przepisów lub podmiotom
przetwarzającym dane w imieniu administratora danych.

6. Będziemy przechowywać Pani/Pana dane osobowe do chwili załatwienia
sprawy, w której zostały one zebrane, a następnie przez okres wskazany w
Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w
sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt
oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych.

7. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu prawo do:dostępu do Pani/Pana
danych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia po zakończeniu
postępowania z zachowaniem wymaganego okresu archiwizacjilub
ograniczenia ich przetwarzaniaoraz wniesienia skargi do organu
nadzorczego, tj. Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

8. Na etapie składania wniosku o udostępnienie informacji publicznej
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, natomiast
podanie ich będzie niezbędne w sytuacji, gdy koniecznym stanie się
wydanie decyzji administracyjnej. Podanie danych w sytuacji wystąpienia
z wnioskiem o ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego jest
obowiązkowe.

9. Administrator danych nie zamierza przekazywać danych osobowych do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Pani/Pana dane nie będą uczestniczyć w zautomatyzowanym podejmowaniu
decyzji i nie będą profilowane.