Dzień dobry,

poniżej odpowiadam na pytania.

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

Tak, radni przyjęli uchwałę Nr XLV/630/2018 z dnia 18.10.2018 r.

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie Informacji
Publicznej

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy?
Nikt z radnych nie zabrał głosu podczas debaty na temat raportu o stanie
gminy.

5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?
Ani jeden mieszkaniec nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie na
temat raportu o stanie gminy.

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?
Żaden z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie na temat raportu o
stanie gminy.

Z poważaniem,
Tadeusz Chmiel
Urząd Miejski
Pl. B. Hoffa 3
43-460 Wisła
tel: 33 855 24 25
fax: 33 855 29 95
e-mail:{{ email }}