*Dzień dobry,**
* *
**W odpowiedzi na informację publiczną przesyłamy poniżej odpowiedzi na
zadane pytania:*

1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?

*/Nie przyjęli./*

2) Jak przygotowywano ww. raport (należy wybrać właściwą odpowiedź)

_*a) pracowali nad nim poszczególni pracownicy wydziałów i składali
informacje do koordynatora lub osoby odpowiedzialnej (np. sekretarza)*_
b) powstał specjalny zespół, który dyskutował o zawartości raportu przed
jego przygotowaniem
c) raport napisała jedna osoba pracująca w gminie lub gminnej instytucji
d) raport przygotowała firma zewnętrzna we współpracy z wyznaczoną w
gminie osobą/osobami
e) całość przygotowania raportu została powierzona zewnętrznemu podmiotowi
f) raport powstał w inny sposób. Prosimy o opisanie, w jaki.

3) Jak informowano społeczność lokalną o tym, kiedy i w jaki sposób
będzie można zabrać głos na temat treści ww. raportu (należy wybrać
wszystkie możliwe odpowiedzi):

a) nie informowano o tym mieszkańców
/_*b) informowano na stronie internetowej gminy lub w Biuletynie
Informacji Publicznej*_/
c) informowano w gazecie lub biuletynie informacyjnym wydawanym przez
samorząd
d) informowano w radiu bądź telewizji samorządowej
e) informowano w mediach społecznościowych prowadzonych przez gminę lub
wójta/burmistrza/prezydenta
f) informowano w innych mediach funkcjonujących na terenie gminy, ale
nieprowadzonych przez samorząd
/_*g) informował wójt/burmistrz/prezydent lub inny przedstawiciel urzędu
podczas spotkań z mieszkańcami*_/
h) władze gminy informowały o możliwości zabrania głosu w inny sposób.
Prosimy o opisanie w jaki.

4. Ilu radnych zabrało głos podczas debaty na temat raportu o stanie gminy?

/*4 radnych.*/

 5. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie na temat
raportu o stanie gminy?

/*Nik się nie zgłosił.*/

6. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie na temat raportu o stanie
gminy?

/*Nikt się nie wypowiadał.*/
*
*

--
Pozdrawiam

Szymon Bogunia
Inspektor ds. Rady Gminy, Obrony Cywilnej
i Zarządzania Kryzysowego
Urząd Gminy Wieprz
ul. Centralna 5
34-122 Wieprz
Tel. 33/8755118 w. 14
Fax/tel. 33/8755599

Spełniając obowiązek informacyjny wynikający z ochrony danych osobowych,
zgodnie z Rozporządzeniem RODO, informujemy, że Państwa adres e-mail
przetwarzany jest w naszym Urzedzie w bazie poczty elektronicznej pod
ww. adresem i mogą Państwo go przeglądać,uzupełniać, zmieniać
lub żądać usunięcia.

Załączniki

  • oc.vcf