BI.1431.10.20

Odpowiedź na wniosek z dnia 14. Września 2020 złożony w trybie zapytania
o dostęp do informacji publicznej.

Ad.1

Urząd oferuje mieszkańcom

1.       Załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP

2.       Zwykłym e-mailem

Ad.2  Możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet

1.       Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)

Ad. 3 Użycie EZD

W urzędzie nie jest używany Elektroniczny Obieg Dokumentów

Ad 4. Problemy w transformacji cyfrowej urzędu.

1.       Duża liczba systemów komputerowych nie współpracujących ze sobą.

2.       Brak możliwości współpracy systemów dziedzinowych z wnioskami
elektronicznymi.

3.       Duża różnorodność spraw.

4.       Mała świadomość na temat różnic między dokumentem papierowym a
elektronicznym.

5.       Małe zaufanie do elektronicznych form dokumentów (pieczątka i
podpis ręczny jest tak mocno wryty w świadomość urzędnika i petenta, że
trudno to przebrnąć).

Ad 5. Uczestnictwo w programie cyfrowej transformacji.

1.       Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany.

--

Pozdrawiam

*Andrzej Szczęsny*
główny specjalista ds. IT
 
e-mail: {{ email }}
tel.: 68 355 83 20, 606 908 327

Biuro ochrony informacji niejawnych

------------------------------------------------------------------------
*
     Urząd Miejski w Sławie*
     ul. Henryka Pobożnego 10 / 67-410 Sława
     tel.: 68 355 83 10 / faks: 68 355 83 13
     e-mail: {{ email }} / www.slawa.pl

Załączniki

  • plbdgfheipegfmpf.png