Szanowni Państwo,

udzielamy odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej (nasze
odpowiedzi oznaczono X):

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*X a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap*
*X b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której
można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym*
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*X d) Zwykłym mailem*
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*X **d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)*
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
*X[Wykorzystujemy EOD do  prowadzenia elektronicznego rejestru
korespondencji] c) Trudno powiedzieć*

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
*X d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową*
*X[Problemy z integracją ePUAP/EOD z oprogramowaniem dziedzinowym,
których autorami są firmy komercyjne. Wydaje mi się, że dostawcy ledwie
dają radę z bieżącą aktualizacją oprogramowania i nie widzą potrzeby
rozwoju w kierunku integracji z ePUAP/EOD. Brak stałych i jednolitych
interfejsów w systemach ePUAP/EOD/PZ] e) Inne, jakie?*

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
*X[Jesteśmy partnerem w projekcie "Infostrada Kujaw i Pomorza 2.0]* b)
Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

------------------------------------
Marcin Dębiński
Inspektor w Referacie
Administracji i Obsługi
Urzędu Miejskiego w Kowalewie Pomorskim
tel. 56 4756 519

W dniu 2020-10-02 o 10:07, Urząd Miejski w Kowalewie Pomorskim pisze: