Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 4 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 5 | 0 |
Lubelskie | 3 | 0 |
Lubuskie | 5 | 0 |
Łódzkie | 1 | 0 |
Małopolskie | 3 | 0 |
Mazowieckie | 3 | 0 |
Opolskie | 1 | 0 |
Podkarpackie | 3 | 0 |
Podlaskie | 2 | 0 |
Pomorskie | 1 | 0 |
Śląskie | 4 | 0 |
Świętokrzyskie | 1 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 3 | 0 |
Wielkopolskie | 1 | 0 |
Zachodniopomorskie | 2 | 0 |
Listy
FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Gorzów Wielkopolski w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #13
1
odpowiedź na wnisek o udzielenie informacji publicznej przez SIEDLCE w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #24
Pismo w sprawie: OU.1431.1.2023 przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #31
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BYSTRZYCA KŁODZKA w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #1
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej OI.1431.61.2023 Watchdog Polska przez PSZCZYNA w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #35
odpowiedź na wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez MICHAŁOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #20
Re: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez NOWA SÓL w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #14
2
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GRODZISK WIELKOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #40
FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Bydgoszcz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #6
RE: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Bielsko-Biała w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #32
3
:Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez DOROHUSK w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #11
1
From: sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Sunday, May 7, 2023 9:43 AM
To: sekretariat@dorohusk.com.pl <mailto:sekretariat@dorohusk.com.pl>
Subject: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-52076@fedrowanie.siecobywatelska.pl> .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl <mailto:biuro@siecobywatelska.pl>
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> | www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Fwd: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez BRZUZE w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #5
wniosek - zarządzanie i gromadzenie danych (Watchdog Polska) przez RADOMSKO w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #18
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez NOWA SÓL w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #15
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez ZAMOŚĆ w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #12
Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez MORĄG w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #37
FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Grudziądz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #8
11
From: sekretariat@um.grudziadz.pl [mailto:sekretariat@um.grudziadz.pl]
Sent: Monday, May 8, 2023 11:05 AM
To: m.walczak@um.grudziadz.pl
Subject: FW: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
From: sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, May 7, 2023 9:41 AM
To: sekretariat@um.grudziadz.pl
Subject: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie
Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, wnosimy o udostępnienie informacji publicznej w następującym zakresie:
1. Ilu pracowników jest zatrudnionych w urzędzie na stanowiskach merytorycznych?
2. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu zbierane są w jakichś systemach informatycznych?
a) Jeśli tak, to jakich?
3. Czy dane w poszczególnych wydziałach urzędu wprowadzane są do państwowych systemów?
a) Jeśli tak, to jakich?
b) Jeśli tak, to z których systemów urząd może pobrać dane dla swoich celów?4. Czy systemy urzędu są zintegrowane z innymi systemami samorządowymi lub rządowymi? Jeżeli tak, prosimy o podanie nazw systemów.
5. Prosimy o listę rejestrów publikowanych przez Państwa i linki do tych rejestrów.
6. Czy w urzędzie przeprowadzono inwentaryzację danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie dokumentu ze zinwentaryzowanymi zbiorami.
7. Czy w urzędzie istnieje jakikolwiek raport analizujący, o co pytają mieszkańcy i na jakie dane warto szczególnie zwrócić uwagę?
8. Czy w urzędzie, na szczeblu wewnętrznym, stworzone zostały standardy gromadzenia danych? Jeśli tak, prosimy o załączenie takiego dokumentu do odpowiedzi.
9. Czy w urzędzie istnieje stanowisko pełnomocnika danych, czyli osoby nie będącej informatykiem, ani specjalistą, natomiast łączącej świat informatyków i pracowników merytorycznych?
10. Czy w urzędzie wyznaczone są lub zatrudnione osoby zajmujące się zarządzaniem danymi? Jeśli tak, to na jakich stanowiskach pracują takie osoby?
11. Czy w urzędzie jest osoba, którą można nazwać liderem cyfryzacji.
Prosimy o przesłanie wnioskowanych informacji na adres sprawa-52073@fedrowanie.siecobywatelska.pl .
Łączymy wyrazy szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk,
Członkinie Zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl | www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
Odpowiedź na zapytanie w trybie informacji publicznej - "Zarządzanie w cyfrowym świecie" przez Siedlce w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #23
Przeczytane: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Bydgoszcz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #6
Przeczytano: Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez Grudziądz w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #8
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację w sprawie zarządzania danymi w cyfrowym świecie przez OCHOTNICA DOLNA w sprawie Cyfryzacja urzędów 2023 - pilotaż #21
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres gmina@ochotnica.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.