- Praworządność szkół
- Praworządność szkół #153
Praworządność szkół #153
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Otwarte |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Informacja publiczna przez SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. STANISŁAWA KONARSKIEGO W ŁAZACH
Ocena LLM: A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 1 IM. STANISŁAWA KONARSKIEGO W ŁAZACH i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.Załączniki
- Wniosek_o_informację_publiczną.pdf
- Załącznik_nr_1.pdf
1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce? 346
2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej?
Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3.a. Jeśli tak to jakie?
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Rozdział 6 § 141
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na podstawie/z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania włosów przez osoby
uczące się? Tak/Nie
7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za
farbowanie włosów. Tak/Nie
8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się? Tak/Nie
9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za
pomalowane paznokcie? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii przez osoby uczące się?
Tak/Nie
11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za
noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie
12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących
się? Tak/Nie
13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły.
Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
proszę o wpisanie „nie dotyczy”. Nie dotyczy
14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgłoszenia przez osobę uczącą się więcej niż
dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane
tej kartkówki/sprawdziany w określonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie
nieobecności? Tak/Nie
17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły
przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną
ocenę bieżącą? Tak/Nie
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XII rozdział 9 § 143 pkt. 9
18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą?
Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XII rozdział 6 § 140 pkt. 2 i 3
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy
uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są zarekwirowane telefony?
Tak/Nie
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica Nie dotyczy
22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole?
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XI rozdział 4
23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać
podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli tak, w jakiej kwocie?
25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie EPUAP: /ZSLAZY/SKRYTKAESP
27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie Nie dotyczy
27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka? Nie dotyczy
27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z
lekcji? Tak/Nie Nie dotyczy
28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw
lekcyjnych? Tak/Nie Nie dotyczy
29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest podanie
uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XI rozdział 7
30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w
tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na wezwanie karetki
pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej
kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o
sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie
37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
-Indywidualnym koncie jednego z rodziców
-Własnym koncie Rady
-Subkoncie utworzonym na koncie placówki
38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe
wydatków? Tak/Nie
39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego sprawozdania finansowego
Rady Rodziców Państwa placówki. Załącznik nr 1
40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie
Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/Regulamin_Rady_Rodzicow.pdf
42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w
charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty według i
zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest? Nie dotyczy
45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 9,5 godz./tydz
45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych
kursów.
Akademia Humanitas w Sosnowcu Wydział Psychologii Specjalizacja kliniczna i osobowości
46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii? - 300
47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki? - 0
48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ? - 186
49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane specjalistyczne urządzenia
monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza
wewnątrz budynku? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku
fali upałów)? Tak/Nie
54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.:
ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych wegetariańskich i
wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
56. Jeżeli „tak”, czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
Nie dotyczy
57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub placówki lub terenem
wokół szkoły lub placówki w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu
(monitoring)? Tak/Nie
57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
-Korytarze (Tak/Nie)
-Szatnia (Tak/Nie)
-Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- Inne (proszę wpisać jakie)
-Nie dotyczy
58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XI rozdział 2 § 126 pkt 1
59. Proszę o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XI rozdział 2 § 126 pkt 2
60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie
ze statutem szkoły.)
https://www.bip.sp1lazy.jur.pl/dokumenty/statut_szkoly_-_jednolity.pdf
Dział XI rozdział 6
Protokół zebrania Rady Rodziców
odbytego w dniu 18.09.2023r.
Na zebraniu była również obecna dyrektor szkoły Anna Staniaszek oraz wicedyrektor Agnieszka
Dąbrowska.
Porządek zebrania:
1. Powitanie i przedstawienie porządku zebrania.
2. Przedstawienie sprawozdania z działalności Rady Rodziców w roku szkolnym 2022/2023.
3. Wybory Rady Rodziców.
4. Uchwalenie Programu Wychowawczo-Profilaktycznego.
5. Przyjęcie planu pracy Rady Rodziców.
6. Zaopiniowanie dni dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych i długość
przerw międzylekcyjnych — uchwała.
7. Zaopiniowanie Harmonogramu Pracy Szkoły na rok szkolny 2022/2023.
8. Zaopiniowanie organizacji wychowania fizycznego -2 godziny na basenie.
9. Zaopiniowanie kontynuacji współpracy z F.H.U.SMAKOSZ(automaty).
10. Ustalenie wysokości składek na Radę Rodziców.
11. Wybór oferty ubezpieczenia NNW na rok szkolny 2022/2023.
12. Zasady organizacji pracy szkoły od 1 września 2022r.
13. Sprawy różne.
Ad.1.
Dyrektor szkoły oraz z-ca przewodniczącej Rady Rodziców powitały przybyłych przedstawicieli
oddziałów.
Jednogłośnie przyjęto porządek obrad.
Ad.2.
W tym punkcie posiedzenia głos zabrały: z-ca przewodniczącej i skarbnik Rady Rodziców.
Przedstawiono zebranym sprawozdanie z działalności Rady Rodziców.
Omówiono szczegółową realizację planu wydatków, wpływy na konto oraz do kasy Rady Rodziców.
Stwierdzono, iż w roku szkolnym 20223/2024 udało się zrealizować wszystkie zaplanowane zadania.
Na koncie Rady na dzień 31.08 2023r. pozostało 15 985.00zł.
Do sprawozdania nie było żadnych uwag i komentarzy. Stwierdzono, że podział środków finansowych
nastąpił zgodnie z planem oraz zgłaszanymi na bieżąco wnioskami.
W zakresie działalności i funkcjonowania Rady omówiono zrealizowane działania, podkreślając
bardzo dobrą współpracę wszystkich nauczycieli.
W tym punkcie pani dyrektor podziękowała wszystkim rodzicom oraz prezydium Rady za pracę i
zaangażowanie na rzecz całej społeczności szkolnej, za aktywne uczestniczenie w życiu szkoły.
Dyrektor szkoły wyraziła wdzięczność za finansową pomoc w doposażeniu pracowni dla klasy
pierwszej, dofinansowanie prac przy „Zielonej pracowni”, Planetarium, ślubowanie klas pierwszych,
zakup sprzętu sportowego, nagród na szkolne konkursy itd.
Postawiony wniosek o udzielenie absolutorium całemu prezydium Rady Rodziców zostało
jednogłośnie zaakceptowane.
Ad.3.
W trakcie tej części spotkania przystąpiono do wyboru funkcyjnych Rady Rodziców. W głosowaniu
tajnym przedstawiciele Rad Oddziałowych wybrali ze swego grona:
Przewodniczącego — Panią Monikę ziółkowska-Wnuk
Z-cę przewodniczącego —Pana Jakuba Kruszka
Skarbnika — Panię Katarzynę Kubik
Sekretarza — Panią Kingę Rosikoń
Ad.4.
Pani dyrektor Anna Staniaszek przedstawiła i omówiła założenia Programu Wychowawczo-
Profilaktycznego, opracowanego na podstawie wyników diagnozy występujących w środowisku
szkolnym, potrzeb rozwojowych uczniów, w tym czynników chroniących i czynników ryzyka.
Wszystkie zawarte w programie działania skierowane do uczniów, nauczycieli i rodziców powinny być
przygotowane z uwzględnienie potrzeb i problemów występujących w szkole.
Program uwzględnia także zagrożenia związane z używaniem substancji psychotropowych oraz
psychoaktywnych, a także wytyczne MEiN na rok szkolny 2023/2024.
Uchwała nr 1/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: uchwalenia Programu Wychowawczo-Profilaktycznego Szkoły Podstawowej nr 1 im. St.
Konarskiego w Łazach
Na podstawie art.84 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021r.
poz. 1082) oraz Regulaminu Rady Rodziców, uchwala się co następuje:
$1
Po zapoznaniu z projektem programu wychowawczo-profilaktycznego szkoły przygotowanym przez
Radę Pedagogiczną postanawia się uchwalić program na rok szkolny 2023/2024.
82
Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi szkoły.
$3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym, wszystkie głosy za przyjęciem uchwały.
Ad.5.
Przedstawiono propozycję planu pracy Rady Rodziców na rok szkolny 2023/2024. Plan został przyjęty
przez Radę Rodziców do realizacji.
Uchwała nr 2/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: uchwalenie planu pracy Rady Rodziców.
Na podstawie Regulaminu Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 1 im. Stanisława Konarskiego w
Łazach uchwala się co następuje:
81
Uchwalono plan pracy Rady Rodziców Szkoły Podstawowej nr 1 w Łazach na rok 2023/2024.
82
Wykonanie uchwały powierza się przewodniczącej Rady Rodziców.
83
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym, wszystkie głosy za przyjęciem uchwały.
Ad.6. Pozytywnie zaopiniowano proponowany przez Panię dyrektor Annę Staniaszek kalendarz roku
szkolnego 2022/2023 oraz dodatkowo dni wolne od zajęć dydaktycznych, w związku z czym podjęto
uchwałę.
Uchwała nr 3/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: Kalendarza roku szkolnego 2023/2024, dodatkowych dniach wolnych od zajęć
dydaktyczno-wychowawczych oraz organizacji roku szkolnego 2023/2024
Na podstawie art.84 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo Oświatowe ( Dz.U. z 2021r. poz. 1082)
uchwala się co następuje:
$1
Rada Rodziców wyraża pozytywną opinię w sprawie ustalonych przez Dyrektora Szkoły dni
dodatkowo wolnych od zajęć dydaktyczno-wychowawczych oraz organizacji roku szkolnego
2023/2024.
$2
Dni wolne od zajęć dydaktycznych i wychowawczych to: 22.12.2023, 02.01.2022, 02.05.2024,
14-17.05 2024, 31.05.2024.
SE
Wykonanie uchwały powierza się przewodniczącej Rady Rodziców.
84
Uchwała wchodzi w życie w dniu podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym, wszystkie głosy za przyjęciem uchwały.
Ad.7. Pozytywnie zaopiniowano proponowany przez Panię dyrektor Annę Staniaszek Harmonogram
Pracy Szkoły w roku szkolnym 2023/2024 w związku z czym podjęto uchwałę.
Uchwała nr 4/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: Zaopiniowania Harmonogramu Pracy Szkoły Podstawowej nr 1 im. St. Konarskiego w
Łazach w roku szkolnym 2023/2024.
Na podstawie art.84 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021r.
poz. 1082) , uchwala się co następuje:
81
Rada Rodziców wyraża pozytywną opinię w sprawie Przedstawionego przez Dyrektora Szkoły
Harmonogramu Pracy Szkoły na lata 2023— 2024.
82
Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi szkoły.
83
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym, wszystkie głosy za przyjęciem uchwały.
Ad.8. Pozytywnie zaopiniowano zaproponowaną przez Panię dyrektor Annę Staniaszek organizację
wychowania fizycznego -2 godziny na basenie, w roku szkolnym 2022/2023 w związku z czym
podjęto uchwałę.
Uchwała nr 5/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: Zaopiniowania organizacji zajęć wychowania fizycznego -2 godziny na basenie w roku
szkolnym 2023/2024
Na podstawie art.84 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021r.
poz. 1082) , uchwala się co następuje:
$1
Rada Rodziców wyraża pozytywną opinię w sprawie organizacji zajęć wychowania fizycznego—
2 godziny na basenie w roku szkolnym 2023/2024.
82
Wykonanie uchwały powierza się dyrektorowi szkoły.
$3
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym, wszystkie głosy za przyjęciem uchwały.
Ad.9. W tym punkcie przedyskutowano i podjęto decyzję o kontynuacji korzystania z automatów z
napojami i przekąskami w szkole, w budynku przy ulicy Kościuszki oraz przy ulicy Szkolnej pod
warunkiem, że w automatach będą znajdowały się przekąski mieszczące się w normach zawartych w
Rozporządzeniu Ministerstwa Zdrowia z dnia 16 lipca 2016 roku, które wymienia dopuszczalne normy
zawartości cukru, soli i tłuszczu zawartych w produktach spożywczych przeznaczonych do sprzedaży
w szkołach..
Ad.10.Zebrani rodzice omówili sprawę składek proponowanych przez Radę Rodziców, które ustalono
na kwotę 100 zł. Zdecydowano, że pieniądze na Radę Rodziców mogą być przyjmowane w ratach. W
związku z powyższym podjęto uchwałę:
Uchwała nr 6/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: wysokości składki na Radę Rodziców.
Na podstawie art.87 ust. 6 ustawy z 14 grudnia 2016r. Prawo Oświatowe ( Dz.U. z 20211. poz. 1082)
uchwala się co następuje:
$1
Rodzice uczniów mogą wpłacać dobrowolne składki na konto Rady Rodziców szkoły w wysokości
100 zł, lub inną zadeklarowaną kwotę.
$2
Środki zgromadzone z dobrowolnych składek rodziców wydatkowane są zgodnie z regulaminem Rady
Rodziców.
$3
Środki zgromadzone przez Radę Rodziców przeznaczone są na wspieranie działalności statutowej
szkoły.
84
Wykonanie uchwały powierza się przewodniczącej Rady Rodziców.
$5
Uchwała wchodzi w życie w dniu podjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym jednogłośnie.
Ad.13.Rada Rodziców zapoznała się z propozycjami ubezpieczeń NNW dla uczniów w roku szkolnym
2023/2024 i dokonała wyboru oferty PZU. W związku z powyższym podjęto uchwałę:
Uchwała nr 7/2023/2024
Rady Rodziców przy
Szkole Podstawowej nr 1
im. St. Konarskiego
w Łazach
z dnia 18.09.2023r.
W sprawie: oferty ubezpieczenia NNW i OC
Na podstawie art.84 ust. 2 pkt. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2021r.
poz. 1082) oraz Regulaminu Rady Rodziców, uchwala się co następuje:
$1
Rada Rodziców podjęła decyzję o wyborze ubezpieczenia NNW na rok szkolny 2023/2024 z PZU.
82
Rada Rodziców upoważnia dyrektora Szkoły Podstawowej nr 1 w Łazach do zawarcia umowy z PZU.
$3
Uchwała wchodzi w życia z dniem jej przyjęcia.
Uchwałę podjęto w głosowaniu jawnym jednogłośnie.
Ad.14.
W tym punkcie głos zabrała dyrektor Anna Staniaszek, która omówiła organizację pracy szkoły.
Podała informacje dotyczące:
- kierunków polityki oświatowej,
- szkolnego zestawu programów nauczania oraz podręczników i materiałów ćwiczeniowych,
- sprawozdania z nadzoru pedagogicznego,
- pozostałej dokumentacji wewnątrzszkolnej.
Ad.15.
W sprawach różnych przedstawiono:
- zapotrzebowanie finansowe i wydatków
- podjęto decyzję dotyczącą organizacji festynu rodzinnego - Dnia Pieczonego Ziemniaka, Wspólne
kolędowanie, Sobota z Jedynką.
- organizację ślubowania klas pierwszych.
PRZEW? DdiczA CA E454 PaDJŁ' Ly |
PR SLkoU PoDSją uj | Na 4
ij ŁAZACH
Alt - „el
Wpłaty w roku szkoinym 2022/2023 kwota 15 985 zł na dzień 31.08.2023r.
Imprezy zorganizowane przez rodziców:
- Pieczonki -10 657 zi
=” Kiermasz świąteczny 4160 zł
- Festyn majowy - 10 292 zł
Razem: 25 109 zł
Wydatki w roku szkolnym 2022/2023r.
ślubowanie i klasy 480 zł ( faktura )
torebki ozdobne (mikołaj) - 81,81 zł (paragon)
- cukierki na mikołaja 625 zł (faktura)
- książki 1100 zł ( faktura )
- próbny egzamin ósmoklasisty - 768,00 zł (faktura)
- zakup piłek 1012,89 zł (paragon)
- warsztaty edukacyjne -Planetarium - 4665,00 zł ( faktura)
- szafka zawieszana na środki higieniczne - 109,59 zł ( paragon )
- wydatki szkolne (przekazane Pani Dyrektor) - 2000,00 zł.
- napoje zakupione na festyn majowy - 709,05 zł (faktura)
- woda i wafelki zakupione na dzień dziecka - 605,09 zł (faktura)
- tablica interaktywna i krzesła szkolne - 6 375 zł (faktura)
- dyplomy i podziękowania zakupione na zakończenie roku - 1 497,80 zł (faktura)
-_ książki zakupione na zakończenie roku - 1 940,00 zł (faktura)
- książki zakupione na zakończenie roku - 98,06 zł (faktura)
-_ usługa remontowa związana z Zielona Pracownią - 3 168,28 zł ( faktura)
-_ frytkownice na stan szkoły 2 szt. - 179,90 zł (paragon)
- bank 12x3,5 zł - 42 zł
Razem wydatki: - 25 457,47 zł
Stan Konta Rady Rodziców na 31.08.2023r. - 23 155,27 zł
PRWVODNIAAGH | ARDY DoDu cza
PR ŚSŁłoW RD" Ą m Ni Ą
u tt
Z:sdsl- Jm