Praworządność szkół #173
Instytucja: |
|
Monitoring: |
|
Liczba listów: |
3 |
Liczba spamu: |
0 |
Status pierwszego wniosku: |
Dostarczony |
Status ostatniego wniosku: |
Dostarczony |
Otrzymano potwierdzenie: |
|
Otrzymano odpowiedź: |
|
Poddany kwarantannie: |
Znormalizowana odpowiedź
Treść
-
Re: Wniosek o informacje z dnia 25.01.2024r. - przypomnienie. przez SZKOŁA PODSTAWOWA W RYCZOWIE
Ocena LLM: C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA W RYCZOWIE i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.Dzień dobry,
przesyłam informacje dotyczące prośby o informację publiczną.
Przepraszam za opóźnienie i dziękuję za przypomnienie.
--
z wyrazami szacunku
Justyna ZielińskaKlauzula bezpieczeństwa:
Ta wiadomość oraz wszelkie załączniki stanowią informacje chronione
przed ujawnieniem. Jeśli ta wiadomość nie jest przeznaczona dla Ciebie,
uprzedzamy, że ujawnienie, kopiowanie, rozpowszechnianie lub korzystanie
z tej wiadomości oraz wszelkich załączników jest zabronione. Jeśli
otrzymałeś tą wiadomość pomyłkowo, prosimy o niezwłoczne zawiadomienie i
odesłanie jej z powrotem do nadawcy oraz usunięcie jej ze swojego
systemu wraz z wszelkimi załącznikami.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Dyrektor Szkoły Podstawowej
w Ryczowie ul. Armii Krajowej 26, 42-440 OgrodzieniecDane osobowe przetwarzane są w celu: rekrutacji do szkoły, realizacji
oraz zawierania umów.
Posiadasz prawo do cofnięcia udzielonej zgody w każdym czasie.
Dane osobowe będą przetwarzane (w tym przechowywane) przez okres
wynikający z przepisów prawa (np. Prawo oświatowe, Kodeks Pracy, Ustawa
o rachunkowości) lub do czasu zrealizowania umów.
Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, chyba że przepisy prawa
stanowią inaczej.
Podstawą prawną dla przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. a-c i f RODO.
W sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się pod adresem
email : {{ email }} - IODW dniu 2024-03-20 07:36, DopaminaLab napisał(a):
> Dzień dobry,
>
> Do dnia 20.03.2024r. nie otrzymaliśmy od Państwa odpowiedzi na
> wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 25.01.2024r.
> Przypominamy, że są Panstwo zobowiązani do udzielenia odpowiedzi a
> udostępnianie informacji publicznej na wniosek następuje bez
> zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia
> złożenia wniosku, który w Państwa przypadku został już znacznie
> przekroczony. W razie jakichkolwiek watpliwości, trudności lub
> dodatkowych pytań, potrzeby wyjaśnienia i wsparcia w przygotowaniu
> odpowiedzi, pozostajemy w kontakcie i służymy wsparciem.
> Z poważaniem
>
> W imieniu dO!PAmina lab
> Anna Dęboń
>
> Prosimy o odpowiedź na adres {{ email }}
>
> --
>
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605
> Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww.
> adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z
> którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
> {{ email }}. _
> _ _
> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi
> na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z
> odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych
> znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko
> pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu,
> podpis. _
> _ _
> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
> statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia
> dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie
> uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
> _ _
> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy
> niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych
> będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym
> powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane
> osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z
> odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej,
> mogą zostać opublikowane na naszej stronie:
> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim przypadku odbiorcami
> Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z
> oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w
> Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być
> przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem
> programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on
> odpowiedni poziom ochrony danych osobowych. _
> _ _
> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.
> Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas
> Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do
> Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych._
>
>> W nawiązaniu do pisma z dnia 2024-01-25:
>>
>>> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
>>>
>>> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1
>>> ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu
>>> Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące
>>> pytania.
>>>
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>>
>>>
>>> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją,
>>> poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie
>>> odpowiednich danych/informacji lub poprzez przywołanie
>>> odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli
>>> odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów,
>>> wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub
>>> odpowiednio linków do dokumentów.
>>>
>>> 1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
>>> 2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje
>>> stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
>>> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi?
>>> Tak/Nie
>>> 3.a. Jeśli tak to jakie?
>>> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne
>>> ustala się na podstawie/z
>>> uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen
>>> bieżących? Tak/Nie
>>> 5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w
>>> codziennej praktyce
>>> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do
>>> 6). Tak/Nie
>>> 6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do
>>> farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
>>> 8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci
>>> przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
>>> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu
>>> i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
>>> 11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie)
>>> przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii?
>>> Tak/Nie
>>> 12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój
>>> uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
>>> 13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad
>>> ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak
>>> uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać?
>>> Jeżeli nie,
>>> proszę o wpisanie „nie dotyczy".
>>> 14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się
>>> więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji.
>>> Tak/Nie
>>> 15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
>>> 16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę
>>> niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub
>>> nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od
>>> momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
>>> 17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania
>>> umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w
>>> tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić
>>> daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
>>> 18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne
>>> na ocenę celującą?
>>> Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
>>> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu
>>> uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa
>>> telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
>>> 20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym
>>> przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
>>> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z
>>> depozytu szkolnego?
>>> Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
>>> 22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w
>>> Państwa szkole?
>>> 23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w
>>> których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce
>>> dydaktyczne). Tak/Nie
>>> 24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
>>> Jeśli tak, w jakiej kwocie?
>>> 25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
>>> 26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
>>> Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
>>> 27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
>>> 27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny
>>> koszt? Tak/Nie
>>> 27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
>>> 27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać
>>> nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
>>> 28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia
>>> budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
>>> 29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy
>>> wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i
>>> przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
>>> 30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w
>>> rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są
>>> zamknięte na klucz? Tak/Nie
>>> 31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
>>> 32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują
>>> zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej
>>> pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
>>> 33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
>>> 34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na
>>> działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
>>> 35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują
>>> deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady
>>> Rodziców? Tak/Nie
>>> 36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego
>>> informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości
>>> składki na jej działalność? Tak/Nie
>>> 37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
>>> -Indywidualnym koncie jednego z rodziców
>>> -Własnym koncie Rady
>>> -Subkoncie utworzonym na koncie placówki
>>> 38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności
>>> szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
>>> 39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego
>>> opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa
>>> placówki.
>>> 40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców?
>>> Tak/Nie
>>> 41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie
>>> regulaminu? Tak/Nie
>>> Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
>>> 42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą
>>> udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w
>>> opiece nad grupą? Tak/Nie
>>> 43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są
>>> obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem?
>>> Tak/Nie
>>> 44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa
>>> placówce i ile ich jest?
>>> 45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
>>> 45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
>>> 45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu
>>> wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
>>> 46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
>>> 47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
>>> 48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
>>> 49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację?
>>> Tak/Nie
>>> 50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne
>>> odnawialne źródła energii? Tak/Nie
>>> 51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza
>>> (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość
>>> powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
>>> 52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń
>>> odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku?
>>> Tak/Nie
>>> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i
>>> rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
>>> 54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się
>>> instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród
>>> deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
>>> 55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych,
>>> zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad)
>>> osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
>>> 56. Jeżeli „tak", czy opcja dostępności posiłków
>>> roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
>>> 57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami
>>> szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w
>>> postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację
>>> obrazu (monitoring)? Tak/Nie
>>> 57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są
>>> monitoringiem:
>>> -Korytarze (Tak/Nie)
>>> -Szatnia (Tak/Nie)
>>> -Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
>>> - Inne (proszę wpisać jakie)
>>> -Nie dotyczy
>>> 58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie
>>> ze statutem szkoły).
>>> 59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się
>>> (zgodnie ze statutem szkoły).
>>> 60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic)
>>> jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem
>>> szkoły.)
>>>
>>> UZASADNIENIE
>>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako
>>> wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi
>>> edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń
>>> (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną
>>> inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
>>> nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z
>>> szerokim otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie
>>> wniosków z prowadzonych projektów edukacyjnych i badań,
>>> opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych
>>> polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w
>>> działania następujących koalicji: Sieć Organizacji
>>> Społecznych dla Edukacji, Tak dla prewencji suicydalnej w
>>> szkołach, Forum Edukacji Domowej.
>>> Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach
>>> nieustającą przemianę. Dotyczy to
>>> zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W
>>> związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach
>>> uczenia się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia
>>> szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej
>>> i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany
>>> i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że
>>> nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których
>>> identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają
>>> wsparcia, naprawy i wspólnego działania. Celem naszego
>>> monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów
>>> oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna
>>> Karta Praw - jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną
>>> i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium
>>> dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących
>>> inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro
>>> dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i
>>> prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i
>>> praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich
>>> szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w
>>> formie elektronicznej. Ponadto, celem upowszechnienia Szkolnej
>>> Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń edukacyjnych
>>> (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i
>>> na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej
>>> szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw
>>> osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz przyczyni
>>> się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących w
>>> systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem
>>> pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz
>>> prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć
>>> kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a
>>> także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup
>>> mniejszościowych) opieką i wsparciem.
>>>
>>> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty
>>> elektronicznej na adres email {{ email }}
>>> --
>>> Anna Dęboń
>>> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
>>> tel. 504820333 / e-mail: {{ email }}
>>> NIP: 6292493017
>>> KRS: 0000773382
>>>
>>> _Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska
>>> Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2,
>>> 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami
>>> listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail:
>>> {{ email }}. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony
>>> danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem
>>> e-mail: {{ email }}. _
>>> _ _
>>> _Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu
>>> zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela
>>> odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej
>>> i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe.
>>> Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i
>>> nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres
>>> e-mail lub numer telefonu, podpis. _
>>> _ _
>>> _Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas
>>> celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i
>>> zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez
>>> publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej:
>>> fedrowanie.siecobywatelska.pl [1]. Ponadto możemy przetwarzać
>>> Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
>>> Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie
>>> uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO._
>>> _ _
>>> _Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie
>>> dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami
>>> Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty
>>> przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych
>>> osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot
>>> zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek
>>> o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane
>>> na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl [1] - w takim
>>> przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww.
>>> strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez
>>> Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że
>>> Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany
>>> dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co
>>> potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych
>>> osobowych. _
>>> _ _
>>> _Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo
>>> żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
>>> przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec
>>> przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje
>>> też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
>>> Osobowych._
>
>
>
> Links:
> ------
> [1] http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/