Re: wniosek o informację przez KONOPNICA w sprawie Kto zabiera głos na Facebooku? #1967 z KONOPNICA
Dzień dobry,
poniżej przesyłam komplet odpowiedzi:
CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
a) tak2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.- nie
4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
b) nie6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021
r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś użytkownicy?
a) tak6.1.W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
odblokowany?- nie przewidziano odblokowania
7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek) zablokowanych
na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?- 5 osób
7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
kolejny?
b) nie8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzny
podmiot (osoba/firma)?
a) pracownicy urzędu8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest to
konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media społecznościowe?)wójt, informatyk, kierownik gospodarki komunalnej
8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
- wójt
9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest ograniczana?
Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem publicznym.- nie
CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku?
b) nie11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta na
Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?nie
12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy wójt/burmistrz/prezydent
prowadzi swój własny profil, na którym informuje o sprawach, które
dzieją się w gminie/mieście?- czasami
CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie jak
płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie reklamowe?
Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu gminy.
d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.W dniu 2021-07-26 o 15:15, Urząd Gminy Konopnica pisze:
>
> Dzień dobry,
>
> przesłane dzisiaj odpowiedzi nie są jeszcze kompletne. Niektóre
> odpowiedzi musi ustalić z Panem Wójtem, który jest administratorem
> naszego Facebooka. Niestety Pan Wójt obecnie przebywa na urlopie,
> postaramy się jak najszybciej ustalić odpowiedzi na brakujące pytanie
> i przesłać do Państwa komplet odpowiedzi.
>
> W dniu 2021-07-26 o 13:42, Urząd Gminy Konopnica pisze:
>>
>> Dzień dobry,
>>
>> najmocniej przepraszamy za opóźnienie.
>>
>> Poniżej przesyłam odpowiedzi na pytania
>>
>> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>>
>> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
>> a) tak
>> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
>> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
>> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
>> urzędu/miasta/gminy)
>> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>>
>> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
>> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>>
>> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
>> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze
>> sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
>> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
>> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
>> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
>> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni przedstawiciele
>> urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy gminy itp.)
>> e) Inna, jaką?
>>
>> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
>> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
>> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>>
>> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
>> BIP lub na stronie internetowej urzędu
>> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania informacji,
>> tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
>> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
>> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>> d) Inne, jakie?
>>
>> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
>> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
>> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
>> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
>> użytkownicy?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
>> odblokowany?
>>
>> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
>> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po raz
>> kolejny?
>> a) tak
>> b) nie
>> c) nie dotyczy
>> d) Inna sytuacja (jaka?)
>>
>> pytanie do wójta ja nie mam możliwości podglądu
>>
>> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
>> zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>> a) pracownicy urzędu
>> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>>
>> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
>> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
>> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
>> społecznościowe?)
>>
>> wójt, informatyk, kierownik gospodarki komunalnej
>>
>> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>>
>> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
>> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>>
>> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
>> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
>> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
>> <https://www.facebook.com/help/289207354498410>
>> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
>> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
>> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność w
>> społeczności, Reklamy, Statystyki
>> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
>> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
>> f) Inna - jaka?
>>
>> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
>> znajdują się w umowie.
>>
>> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
>> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>>
>> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
>> ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
>> publicznym.
>>
>> nie
>>
>> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>>
>> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
>> Facebooku?
>> a) tak
>> b) nie
>>
>> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta
>> na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>>
>> nie
>>
>> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
>> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
>> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>>
>> pytanie do wójta
>>
>> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>>
>> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
>> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
>> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
>> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
>> budżetu gminy.
>> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
>> wójta/burmistrza/prezydenta.
>> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
>> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>> e) Inna sytuacja - jaka?
>>
>> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
>> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między 1
>> maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>>
>> W dniu 2021-07-26 o 12:02, {{ email }}
>> pisze:
>>>
>>> Szanowni Państwo,
>>>
>>> przypominam o obowiązku przesłania odpowiedzi na nasz wniosek o
>>> informację z dnia 18.06.2021 r. w zakresie m.in. korzystania przez
>>> urząd z Facebooka. Poniżej ponownie przesyłam treść pytań i proszę o
>>> jak najszybsze udzielenie odpowiedzi, ponieważ czternastodniowy
>>> termin na jej przesłanie już minął.
>>>
>>> CZĘŚĆ I - OFICJALNY PROFIL GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU
>>>
>>> 1. Czy gmina prowadzi swój profil na Facebooku?
>>> a) tak
>>> b) tak, nawet kilka (jeśli jest kilka profili, w tym tematyczne, do
>>> odpowiadania na dalsze pytania prosimy wybrać ten profil, który ma
>>> charakter ogólny i dotyczy codziennego funkcjonowania
>>> urzędu/miasta/gminy)
>>> c) nie (prosimy o przejście do pytania nr 10)
>>>
>>> 2. Jaką rolę ma pełnić profil gminy na Facebooku w Państwa
>>> gminie/mieście? (możliwe jest udzielenie kilku odpowiedzi)
>>>
>>> a) informacyjną (ułatwia trafienie do mieszkańców z informacjami
>>> dostępnymi także w BIP lub na stronie internetowej)
>>> b) promocyjną (promowanie walorów miasta/gminy na zewnątrz)
>>> c) dyskusyjną (pomaga wszystkim mieszkańcom/mieszkankom dyskutować
>>> ze sobą o sprawach, które na co dzień dzieją się w gminie/mieście)
>>> d) ma ułatwiać codzienny kontakt przedstawicieli urzędu z
>>> mieszkańcami/mieszkankami (np. na profilu pojawia się także
>>> wójt/burmistrz/prezydent i przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją
>>> działalność, odpowiada na pytania; pojawiają się inni
>>> przedstawiciele urzędu, zadawane są mieszkańcom pytania o sprawy
>>> gminy itp.)
>>> e) Inna, jaką?
>>>
>>> 3. Czy zasady korzystania przez gminę/miasto z Facebooka zostały
>>> poprzedzone dyskusją mającą odzwierciedlenie w jakichś dokumentach?
>>> Jeśli tak, prosimy o więcej informacji o tym, jakie to dokumenty.
>>>
>>> 4. Jak wygląda kwestia umieszczania informacji na Facebooku?
>>> a) umieszczane są tylko informacje, które znalazły się wcześniej w
>>> BIP lub na stronie internetowej urzędu
>>> b) Facebook to pierwsze i najszybsze miejsce umieszczania
>>> informacji, tam informacje trafiają w pierwszej kolejności
>>> c) Na Facebooka przygotowywane są różne treści, niekoniecznie
>>> pokrywające się z tym, co na stronie internetowej i w BIP
>>> d) Inne, jakie?
>>>
>>> 5. Czy zasady blokowania i ukrywania komentarzy oraz blokowania
>>> użytkowników Facebooka zostały spisane w regulaminie lub innym
>>> dokumencie przygotowanym w urzędzie? (nie chodzi o regulamin Facebooka)
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 6. Czy w ciągu ostatnich 12 miesięcy (1 maja 2020 r. - 30 kwietnia
>>> 2021 r.) na oficjalnym profilu gminy/miasta zablokowani byli jacyś
>>> użytkownicy?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 6.1. W jakich sytuacjach zablokowany użytkownik zostaje na powrót
>>> odblokowany?
>>>
>>> 7. Ile osób jest obecnie (na dzień odpowiedzi na wniosek)
>>> zablokowanych na oficjalnym profilu gminy/miasta w tym serwisie?
>>>
>>> 7.1. Czy są wśród nich użytkownicy, którzy zostali zablokowani po
>>> raz kolejny?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>> c) nie dotyczy
>>> d) Inna sytuacja (jaka?)
>>>
>>> 8. Czy profil Facebook gminy prowadzą pracownicy urzędu czy
>>> zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>>> a) pracownicy urzędu
>>> b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę przejść do pytania 8.2)
>>>
>>> 8.1. Prosimy o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni oraz
>>> zakresu ich obowiązków związanych z prowadzeniem Facebooka (czy jest
>>> to konkretnie opisane czy tylko wskazane, że prowadzą media
>>> społecznościowe?)
>>>
>>> 8.2 Kto decyduje o zablokowaniu użytkowników na Facebooku?
>>>
>>> PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ TYLKO PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH
>>> PROFIL. JEŚLI PROWADZI GO PRACOWNIK URZĘDU, NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9
>>>
>>> 8.3. Prosimy o wskazanie, jakie ma uprawnienia w ramach prowadzenia
>>> profilu. Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją serwisu
>>> Facebook: https://www.facebook.com/help/289207354498410
>>> a) Administrator - dostęp do Facebooka z pełną kontrolą
>>> b) Redaktor - dostęp do Facebooka z częściową kontrolą
>>> c) Moderator - dostęp do zadań: Odpowiedzi na wiadomości, Aktywność
>>> w społeczności, Reklamy, Statystyki
>>> d) Reklamodawca - dostęp do zadań: Reklamy, Statystyki
>>> e) Analityk - dostęp do zadań: Statystyki
>>> f) Inna - jaka?
>>>
>>> 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań związanych z
>>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, jakie zadania
>>> znajdują się w umowie.
>>>
>>> 8.3.2. Prosimy o informację o wysokości miesięcznego wynagrodzenia,
>>> które firma zewnętrzna otrzymuje z tego tytułu.
>>>
>>> 9. Czy widoczność wpisów na gminnym profilu Facebook jest
>>> ograniczana? Chodzi o sytuacje, w których post NIE JEST tzw. wpisem
>>> publicznym.
>>>
>>> CZĘŚĆ II - OFICJALNY PROFIL W/B/P
>>>
>>> 10. Czy istnieje oficjalny profil wójta/burmistrza/prezydenta na
>>> Facebooku?
>>> a) tak
>>> b) nie
>>>
>>> 11. Czy prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta
>>> na Facebooku jest opłacane z budżetu gminy?
>>>
>>> 12. Jeśli nie istnieje oficjalny profil, to czy
>>> wójt/burmistrz/prezydent prowadzi swój własny profil, na którym
>>> informuje o sprawach, które dzieją się w gminie/mieście?
>>>
>>> CZĘŚĆ III - REKLAMA GMINY/MIASTA W MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
>>>
>>> 13. Czy na którymkolwiek z profili na Facebooku, którego prowadzenie
>>> jest opłacane przez gminę, realizowane są działania reklamowe, takie
>>> jak płatna promocja profilu, konkretnych wpisów lub kampanie
>>> reklamowe? Chodzi o sytuacje, kiedy taka promocja jest opłacana z
>>> budżetu gminy.
>>> a) Tak - zarówno na profilu(ach) gminy, jak i
>>> wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy
>>> c) Tak - tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> d) Nie - nie realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social mediach.
>>> e) Inna sytuacja - jaka?
>>>
>>> 13.1. Prosimy o informację o łącznych kosztach płatnych kampanii
>>> reklamowych zrealizowanych w mediach społecznościowych gminy między
>>> 1 maja 2020 r. a 30 kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy)
>>>
>>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
>>> elektronicznej na adres: {{ email }}
>>>
>>> Z poważaniem
>>>
>>> Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały
>>> Zarządu 9/OB/I/2021
>>>
>>> --
>>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
>>> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
>>> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>>>
>>> Załączniki:
>>>
>>> * https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/45248/112351
>>>
>>> --
>>>
>>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>>> KRS 0000181348 | NIP 526 284 28 72
>>> www.siecobywatelska.pl | www.sprawdzamyjakjest.pl
>>> www.watchdogportal.pl | www.informacjapubliczna.org
>>>
>>> > W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-05-09 07:46:52 z adresu >
>>> {{ email }}: > Na podstawie art. 61 ust. 1 Konstytucji RP i >
>>> art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji publicznej, >
>>> stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > >
>>> udostępnienie następujących informacji publicznych: CZĘŚĆ I >
>>> OFICJALNY PROFIL > GMINY/MIASTA NA FACEBOOKU 1. Czy gmina > prowadzi
>>> swój profil na Facebooku? a) > tak b) tak, nawet kilka > (jeśli jest
>>> kilka profili, w tym tematyczne, do > odpowiadania na > dalsze
>>> pytania prosimy wybrać ten profil, który ma charakter > > ogólny i
>>> dotyczy codziennego funkcjonowania urzędu/miasta/gminy) b) > nie >
>>> (prosimy o przejście do pytania nr 10) 2. Jaką rolę ma > pełnić
>>> profil gminy na > Facebooku w Państwa gminie/mieście? > (możliwe
>>> jest udzielenie kilku odpowiedzi) > a) informacyjną > (ułatwia
>>> trafienie do mieszkańców z informacjami dostępnymi > także > w BIP
>>> lub na stronie internetowej) b) promocyjną (promowanie > walorów >
>>> miasta/gminy na zewnątrz) c) dyskusyjną (pomaga > wszystkim >
>>> mieszkańcom/mieszkankom dyskutować ze sobą o sprawach, > które na co
>>> dzień dzieją > się w gminie/mieście) d) ma ułatwiać > codzienny
>>> kontakt przedstawicieli urzędu z > > mieszkańcami/mieszkankami (np.
>>> na profilu pojawia się także > > wójt/burmistrz/prezydent i
>>> przedstawia mieszkańcom/mieszkankom swoją > > działalność, odpowiada
>>> na pytania; pojawiają się inni > przedstawiciele urzędu, > zadawane
>>> są mieszkańcom pytania o sprawy > gminy itp.) d) Inna, jaką? 3. Czy
>>> > zasady korzystania przez > gminę/miasto z Facebooka zostały
>>> poprzedzone dyskusją > mającą > odzwierciedlenie w jakichś
>>> dokumentach? Jeśli tak, prosimy o więcej > > informacji o tym, jakie
>>> to dokumenty. 4. Jak wygląda kwestia > umieszczania > informacji na
>>> Facebooku? a) umieszczane są tylko > informacje, które znalazły się
>>> > wcześniej w BIP lub na stronie > internetowej urzędu b) Facebook
>>> to pierwsze i > najszybsze miejsce > umieszczania informacji, tam
>>> informacje trafiają w pierwszej > > kolejności c) Na Facebooka
>>> przygotowywane są różne treści, > niekoniecznie > pokrywające się z
>>> tym, co na stronie internetowej i > w BIP d) Inne, jakie? 5. > Czy
>>> zasady blokowania i ukrywania > komentarzy oraz blokowania
>>> użytkowników > Facebooka zostały spisane > w regulaminie lub innym
>>> dokumencie przygotowanym w > urzędzie? (nie > chodzi o regulamin
>>> Facebooka) a) tak b) nie 6. Czy w ciągu > > ostatnich 12 miesięcy (1
>>> maja 2020 r. - 30 kwietnia 2021 r.) na > oficjalnym > profilu
>>> gminy/miasta zablokowani byli jacyś > użytkownicy? a) tak b) nie
>>> 6.1. > W jakich sytuacjach > zablokowany użytkownik zostaje na
>>> powrót odblokowany? 7. > Ile > osób jest obecnie (na dzień
>>> odpowiedzi na wniosek) zablokowanych na > > oficjalnym profilu
>>> gminy/miasta w tym serwisie? 7.1. Czy są > wśród nich > użytkownicy,
>>> którzy zostali zablokowani po raz > kolejny? a) tak b) nie c) nie >
>>> dotyczy d) Inna sytuacja > (jaka?) 8. Czy profil Facebook gminy
>>> prowadzą > pracownicy > urzędu czy zewnętrzny podmiot (osoba/firma)?
>>> a) pracownicy urzędu > > b) podmiot zewnętrzny (osoba/firma) (proszę
>>> przejść do pytania > 8.2) 8.1. > Prosimy o wskazanie stanowisk, na
>>> których są > zatrudnieni oraz zakresu ich > obowiązków związanych z
>>> prowadzeniem > Facebooka (czy jest to konkretnie opisane > czy tylko
>>> wskazane, że > prowadzą media społecznościowe?) 8.2 Kto decyduje o >
>>> > zablokowaniu użytkowników na Facebooku? PONIŻSZE PYTANIA DOTYCZĄ >
>>> TYLKO > PODMIOTÓW ZEWNĘTRZNYCH PROWADZĄCYCH PROFIL. JEŚLI PROWADZI >
>>> GO PRACOWNIK URZĘDU, > NALEŻY PRZEJŚĆ DO PYTANIA 9 8.3. Prosimy > o
>>> wskazanie, jakie ma uprawnienia w > ramach prowadzenia profilu. >
>>> Prosimy o wskazanie roli zgodnie z klasyfikacją > serwisu Facebook:
>>> > https://www.facebook.com/help/289207354498410 a) > Administrator -
>>> > dostęp do Facebooka z pełną kontrolą b) Redaktor - dostęp do > >
>>> Facebooka z częściową kontrolą c) Moderator - dostęp do zadań: >
>>> Odpowiedzi na > wiadomości, Aktywność w społeczności, Reklamy, >
>>> Statystyki d) Reklamodawca - > dostęp do zadań: Reklamy, >
>>> Statystyki e) Analityk - dostęp do zadań: > Statystyki f) > Inna -
>>> jaka? 8.3.1. Prosimy o informację o zakresie zadań > > związanych z
>>> wykonywaniem umowy na rzecz urzędu, chodzi o opisanie, > jakie >
>>> zadania znajdują się w umowie. 8.3.2. Prosimy o > informację o
>>> wysokości > miesięcznego wynagrodzenia, które firma > zewnętrzna
>>> otrzymuje z tego tytułu. > 9. Czy widoczność wpisów na > gminnym
>>> profilu Facebook jest ograniczana? Chodzi o > sytuacje, w > których
>>> post NIE JEST tzw. wpisem publicznym. CZĘŚĆ II - > > OFICJALNY
>>> PROFIL W/B/P 10. Czy istnieje oficjalny profil > >
>>> wójta/burmistrza/prezydenta na Facebooku? a) tak B) nie 11. > Czy >
>>> prowadzenie oficjalnego profilu wójta/burmistrza/prezydenta > na
>>> Facebooku jest > opłacane z budżetu gminy? 12. Jeśli nie > istnieje
>>> oficjalny profil, to czy > wójt/burmistrz/prezydent > prowadzi swój
>>> własny profil, na którym informuje o > sprawach, > które dzieją się
>>> w gminie/mieście? CZĘŚĆ III REKLAMA GMINY/MIASTA > W > MEDIACH
>>> SPOŁECZNOŚCIOWYCH 13. Czy na którymkolwiek z > profili na Facebooku,
>>> > którego prowadzenie jest opłacane przez > gminę, realizowane są
>>> działania > reklamowe, takie jak płatna > promocja profilu,
>>> konkretnych wpisów lub kampanie > reklamowe? > Chodzi o sytuacje,
>>> kiedy taka promocja jest opłacana z budżetu > > gminy. a) Tak -
>>> zarówno na profilu(ach) gminy, jak i > >
>>> wójta/burmistrza/prezydenta. b) Tak - tylko na profilu(ach) gminy >
>>> c) Tak - > tylko na oficjalnym profilu wójta/burmistrza/prezydenta.
>>> > d) Nie - nie > realizujemy płatnych kampanii reklamowych w social
>>> > mediach. e) Inna sytuacja - > jaka? 13.1. Prosimy o informację > o
>>> łącznych kosztach płatnych kampanii > reklamowych zrealizowanych > w
>>> mediach społecznościowych gminy między 1 maja 2020 > r. a 30 >
>>> kwietnia 2021 r. (o ile dotyczy) Wnosimy o udostępnienie >
>>> wskazanych > informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}}
>>> > Szymon Osowski, > Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk - >
>>> członkowie zarządu, zgodnie z > zasadami reprezentacji
>> --
>> Urząd Gminy Konopnica
>> Kozubszczyzna 127a
>> 21-030 Motycz
>> tel. 81 50 31 081
> --
> Urząd Gminy Konopnica
> Kozubszczyzna 127a
> 21-030 Motycz
> tel. 81 50 31 081--
Urząd Gminy Konopnica
Kozubszczyzna 127a
21-030 Motycz
tel. 81 50 31 081