Witam

Przesyłam odpowiedzi na pytania z dnia 15.10.2019 r.

1. Nie szpital nie zatrudnia dietetyka.

2. Nie dotyczy.

3. Tak istnieje możliwość  indywidualnej   porady  z dietetykiem.
Informujemy o tym podczas zebrań informacyjnych z pacjentami,  lub
poprzez kierownika kuchni.

4.Wysokość całościowej dziennej stawki żywieniowej przypadającej na 1
pacjenta szpitala wynosi 22,11 zł

5. Tak , szpital korzysta z usług zewnętrznej firmy cateringowej.  Tak
W  podpisanej umowie określono minimalną kwotę przeznaczoną na zakup
składników użytych do przygotowania posiłków.

6.  Szpital nie  posiada dokumentacji regulującej jakość produktów
używanych do przygotowania posiłków.

7. Tak  szpitalu kontroluje się jakość posiłków podawanych pacjentom. 
Za kontrole odpowiada Dyrektor szpitala, lub osoba wyznaczona przez
Dyrektora. Codzienne kontrole każdego posiłku wykonuje  także lekarz
dyżurny, lub pielęgniarka.

8. W  szpitalu nie  kontroluje się, czy pacjent spożywa odpowiednią
ilość pokarmu.

9. Tak , w umowie z zewnętrzną firmą cateringową określono wymóg
zatrudnienia dietetyka.

10. Tak , w szpitalu istnieje procedura zgłaszania skarg dotyczących
niewłaściwego żywienia .   Wyznaczono osoby odpowiedzialne za kontakt w
sprawie zgłoszenia ww. skarg.

11. liczba skarg dotyczących niewłaściwego żywienia  w szpitalu
zgłoszonych do szpitala w 2017- 1 skarga i 2018 roku brak skarg.

12.  Brak wiedzy na temat szkolenie z zakresu zasad prawidłowego
żywienia chorych . Lekarze szkolą się indywidualnie.

13. Szpital  stosuje wszystkie zalecone przez lekarza  diety dla
pacjenta.  Źródło ich opracowania (wiedza lekarza/wiedza dietetyka)

14. Nie dotyczy.

15. Szpital nie zapewnia na życzenie pacjenta   diety wegetariańskiej
lub wegańskiej.

16. Szpital nie  zapewnia chorym doustnych suplementów pokarmowych.

W dniu 2019-11-26 o 15:02, {{ email }} pisze:

Załączniki

  • willa_fortuna_stopka_1.jpg