Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o informację przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1081
Re: Wniosek o informację przez COWIK Wodociągowo-Ciepłownicza Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #649
1
Odpowiedź ZEC Namysłów na wniosek przez Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #985
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1081
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres zuk@sedziszow.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Przeczytano: Wniosek o informację przez Gniewińskie Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1172
Przeczytano: Wniosek o informację przez Nowe Miasto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1818
RE: Wniosek o informację przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mechanizacji Rolnictwa Sp. z o.o. w Baruchowie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1295
Odp na wniosek przez Łobeskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #895
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 13.02.2021 przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #473
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 13.02.2021 przez Sanockie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Sanoku w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #473
Odp: Wniosek o informację przez Aquanet S.A. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1870
Dzień dobry,
W nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
14.02.2021 r. poniżej przesyłam odpowiedzi na zawarte w nim pytania:
1. Czy spółka prowadzi BIP? - Tak
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki:
http://www.bip.aquanet.pl/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. -
Ostatnia aktualizacji informacji na stronie BIP była dokonywana w dniu
2021-03-03
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -
Spółka nie publikuje przedmiotowych dokumentów na BIP ani na stronie www.
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez
uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Spółka nie publikuje
wyników kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty na
BIP ani na stronie www.
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez
organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: Spółka nie publikuje
wyników kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki na BIP ani
na stronie www.
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? - Spółka prowadzi rejestr umów.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie: Spółka nie publikuje rejestru umów na stronie BIP i na stronie www.
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? - Tak
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? - Tak - w odniesieniu do darowizn.
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: Publikujemy inf. o darowiznach przyznawanych w ramach konkursów
charytatywnych ogłaszanych na stronie www.
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać
gdzie: Spółka publikuje fragment sprawozdania finansowego (bilans) na
stronie BIP: http://www.bip.aquanet.pl/?cid=15. Poza tym Spółka zgłasza
sprawozdanie finansowe do publicznego rejestru tj. KRS.
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty:
(Embedded image moved to file: pic33933.gif)
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. Spółka nie
poniosła straty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? Łączna wysokość części stałej
wypłacona w 2019 roku wyniosła 983 922,24 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.? Łączna wysokość części zmiennej
wypłacona w 2019 roku wyniosła 335 016,96 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki
na 2019 r.? - Cele zarządcze spółki na 2019 r. zostały zrealizowane w
stopniu 100%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu
zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak,
prosimy wskazać gdzie: - Uchwała opublikowana została w Biuletynie
Informacji Publicznej Miasta Poznania
https://bip.poznan.pl/bip/aquanet-s-a,35/
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach? Tak
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019
r., o której mowa w poprzednim pytaniu? - W roku 2019 była to kwota = 229
664,75 zł netto
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w
art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] - Nie
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? - Tak - darowizny i sponsoring.
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. - Aquanet S.A.
jako spółka prawa handlowego nie posiada adresu elektronicznej skrzynki
ePUAP do komunikacji z podmiotami innymi niż podmioty realizujące zadania
publiczne (urzędy).
Z poważaniem,
Magda Szudrowicz
Specjalista ds. Obsługi Korporacyjnej
===========================================================================
AQUANET SA
ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu Wydział VIII Gospodarczy
KRS Nr 0000234819
NIP PL777-00-03-274; REGON 630999119 Kapitał zakładowy: 1 121 290 222 zł
(w całości opłacony)
www.aquanet.pl
UWAGA: Niniejsza wiadomość oraz wszelkie załączniki są przeznaczone
wyłącznie dla adresata
korespondencji e-mail i mogą stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa Aquanet
SA.
Jeśli Pani/Pan nie jest odbiorcą, dla którego wiadomość jest przeznaczona,
prosimy niezwłocznie
powiadomić o powyższym nadawcę i usunąć przesyłkę ze swojego systemu wraz
ze wszystkimi
załącznikami. Kopiowanie, rozpowszechnianie, ujawnianie i inne
wykorzystanie przesyłki e-mail,
bez zgody nadawcy, jest niedozwolone.
===========================================================================
ODPWOWIEDŹ przez Kolej Linowa "Czantoria" SP. Z O. O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #548
Re: Wniosek o informację przez Myślenicka Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #61
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na Państwa zapytanie informuję:
1. Dotychczas Spółka nie posiadała BIP ale wystąpiliśmy do Regionalnego
Systemu Biuletynów Informacji Publicznej w Małopolsce o zarejestrowanie
strony naszej Spółki w BIP.
1.3. Spółka nie publikuje w internecie dokumentów z prac organów. -
tajemnica handlowa
1.4. i 1.5. Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych. -
tajemnica handlowa
2. Nie
3. Nie
4. i 5. Nie przyznajemy dotacji.
6. Nie publikujemy na swojej stronie sprawozdań finansowych.
7. 793.288,74 zł
8. 971.471,31 zł
9. 97.519,50 zł
10. 0 zł
11. 83%
12. nie
13. nie
14. nie
15. nie
Z poważaniem
Witold Rozwadowski
prezes zarządu
MARG Sp. z o.o.
--
________________________________
Pozdrawiamy serdecznie,
Myślenicka Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp z o.o.
32-400 Myślenice, ul. Rynek 8/9
tel. 12 274 43 43 | fax 12 274 43 43
Szanowni Państwo
W odpowiedzi na Państwa zapytanie informuję:
1. Dotychczas Spółka nie posiadała BIP ale wystąpiliśmy do Regionalnego
Systemu Biuletynów Informacji Publicznej w Małopolsce o zarejestrowanie
strony naszej Spółki w BIP.
1.3. Spółka nie publikuje w internecie dokumentów z prac organów. -
tajemnica handlowa
1.4. i 1.5. Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych. -
tajemnica handlowa
2. Nie
3. Nie
4. i 5. Nie przyznajemy dotacji.
6. Nie publikujemy na swojej stronie sprawozdań finansowych.
7. 793.288,74 zł
8. 971.471,31 zł
9. 97.519,50 zł
10. 0 zł
11. 83%
12. nie
13. nie
14. nie
15. nieZ poważaniem
Witold Rozwadowski
prezes zarządu
MARG Sp. z o.o.W dniu 2021-02-13 22:35, sprawa-34850@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-34850@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
________________________________
Pozdrawiamy serdecznie,
Myślenicka Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp z o.o.
32-400 Myślenice, ul. Rynek 8/9
tel. 12 274 43 43 | fax 12 274 43 43
Re: Wniosek o informację przez Zakład Usług Komunalnych w Jaworzynie Śląskiej Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #832
From: sprawa-35621@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:31 PM
To: kontakt@zukjaworzyna.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP? TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. https://zukjaworzynasl.ssdip.bip.gov.pl/
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 2021-03-11
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? NIEJeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? NIEJeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? NIEJeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? NIEProsimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? TAK
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? NIE, SPÓŁKA NIE PRZYZNAJE DOTACJI…
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? TAK
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP TAK
b) strona www. TAK7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 5.545 TYS ZŁ
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. -46 TYS ZŁ
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 159 TYS ZŁ
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 26 TYS ZŁ
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 50%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? NIE
Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu? ---14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] TAK
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? NIE
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. BRAK
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35621@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1172
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pismo o sygnaturze GPK/CD/58/2021 potwierdzamy, że wniosek o informację z dnia 13.02.2021 r., wysłany z adres sprawa-35961@fedrowanie.siecobywatelska.pl, został złożony przez Sieć Obywatelską Watchdog Polska. Wnioski wysyłamy ze specjalnego systemu, który umożliwia nam pogrupowanie odpowiedzi, z tego względu każdy odbiorca otrzymuje swój indywidualny zwrotny adres email. W przepisach nie jest nigdzie uregulowane, że adres email, z którego wysyłany jest wniosek, musi jednoznacznie wskazywać, kto jest nadawcą, chociaż rozumiem, że niektóre adresy mailowe zwiększają prawdopodobieństwo, że otrzymano spam. Jednak powinna liczyć się treść wiadomości, a ta jednoznacznie wskazuje na złożenie wniosku o informację. Co więcej wniosek można złożyć zupełnie anonimowo. Nie powinno mieć znaczenia, czy wniosek składa organizacja pozarządowa czy osoba indywidualna. Dochodzenie, kto i w czyim imieniu złożył wniosek ma podstawy dopiero w momencie wydawania decyzji odmawiającej udostępnienia informacji, co, jak rozumiem, w tej sytuacji nie ma miejsca, ponieważ nie wskazali Państwo na takie okoliczności w swoim piśmie.
W związku z powyższym będę bardzo wdzięczna za przesłanie odpowiedzi na wniosek z 13.02.2021 r. na adres wskazany we wniosku.
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca, na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2021-02-13 22:55:56.111003+00:00 z adresu biuro@gpk-kostkowo.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Czy spółka prowadzi
> BIP? 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. 1.2. Prosimy o
> podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 1.3. Czy spółka
> publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń
> zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.4. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione
> podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 1.5. Czy
> spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 2. Czy spółka
> prowadzi rejestr umów? 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów?
> Prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 3. Czy spółka posiada
> procedury zamówień z wolnej ręki? a) Tak b) Nie 4. Czy spółka posiada
> procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? a) Tak b) Nie
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP b) strona www. 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli
> tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b) strona www. 7. Jakie były przychody
> spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 8. Jaka była strata spółki w 2019
> r.? Prosimy o podanie kwoty. 9. Jaka była łączna wysokość części stałej
> wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 10. Jaka
> była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu
> zarządzającego w 2019 r.? 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały
> zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 12. Czy uchwała w sprawie
> zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019
> roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: a) BIP b)
> strona www. 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach? 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na
> promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu? 14. Czy w
> 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2
> ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do
> pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki] 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? a) Tak b) Nie 16. Prosimy o
> podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. Wnosimy o udostępnienie
> wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy
> o to, by nie zmieniać podanego adresu. Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
> - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
RE: Wniosek o informację przez Kolej Linowa "Czantoria" SP. Z O. O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #548
1
Odpowiedź przez Gminny Ośrodek Sportu i Rekreacji Bochnia sp. z o.o w organizacji w Proszówkach w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1219
Informacja przez Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków - Wschód sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1547
Dzień dobry!
Przesyłam ponownie informację.
--
Agencja Rozwoju Gospodarczego Kraków-Wschód sp. z o.o.
os. Willowe 30
31-902 Kraków
KRS:0000040815
NIP:6781025037
REGON:350928403
kapitał zakładowy: 25 523 000 PLN
tel. 12 684 22 02
e-mail: sekretariat@argkw.pl
Before printing, think about environment! / Zanim wydrukujesz, pomyśl o środowisku!
RE: Wniosek o informację przez Czeladzkie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #99
2
Wniosek o informację - odpowiedź przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #415
info "ZIAD Bielsko-Biała" S.A. przez ZIAD Bielsko-Biała S.A. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1716
ZDiM Płońsk - odpowiedź na wniosek z dnia 13.02.2021 przez Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #437
Re: odpowiedż na poniższe pytania przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #974
1
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155