Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
RE: Wniosek o informację przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego Warszawa Północ sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1617
1
RE: Wniosek o informację przez Nowe Miasto Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1818
4
FW: Wniosek o informację przez SOLNE MIASTO Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1341
2
Odpowiedź na wniosek przez Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #796
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do wcześniejszej korespondencji, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na złożony wniosek z dnia 13.02.2021 r. (wpływ 15.02.2021 r.) o udostępnienie informacji.
Z poważaniem
--
Maciej Banaszak
Prokurent / Pełnomocnik Zarządu ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycji
tel. 512-660-608
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin tel. 62 747-28-86, sekretariat@jtbs.com.pl, www.jtbs.com.pl (http://www.jtbs.com.pl)Kapitał zakładowy: 41.174.500,00 zł, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000183634, NIP: 6171947353
Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Połańcu Sp. z o.o w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1911
To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości
Do: sekretariat@pgk-polaniec.pl
Temat: Wniosek o informację
Data: 2021-04-13 14:55
Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.
Przeczytano: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Staszowie Sp. Gm. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1910
RE: Wniosek o informację przez Tomaszowskie Centrum Sportu Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #571
1
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1911
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
Wniosek o informację przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1910
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
odpowiedź na wniosek przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #827
odpowiedź na wniosek z dnia 13.02.2021 r przez Miejski Zakład Komunikacyjny w Tomaszowie Mazowieckim Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #552
PWiK Sp. z o.o. Konin - odpowiedź przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Koninie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1853
informacja przez Zakład Gospodarki Ciepłowniczej w Tomaszowie Mazowieckim Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #526
W załączeniu skan odpowiedzi na maila z dnia 13.02.2021
--
Pozdrawiam
Zakład Gospodarki Ciepłowniczej w Tomaszowie Maz. sp. z o.o.
ul. Wierzbowa 136
97-200 Tomaszów Maz.
NIP: 7732174571
Tel. 44 723 80 80
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych przez Zakład Gospodarki Wodno-Kanalizacyjnej w Tomaszowie Mazowieckim Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #529
odpowiedź w sprawie udostępnienia informacji publicznych - sprawa-35390 przez Miejski Zakład Komunikacyjny sp. z o.o. w Żaganiu, przy ul. Młynarskiej 6, w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #601
Fwd: FW: Wniosek o informację przez Agencja Rozwoju i Promocji Zamek Sp. z o.o. w Gostyninie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #142
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Re: FW: Wniosek o informację
Data: Mon, 12 Apr 2021 11:26:31 +0200
Nadawca: Pawel Gostynski <pawelgostynski@zamek-gostynin.eu>
Adresat: sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl<zamek-gostynin.eu>Dzień dobry*.
*
Przesyłam odpowiedz na przesłane pytania:1. Czy spółka prowadzi BIP?
*Tak.*
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
*http://umgostynin.bip.org.pl/id/2470 <http://umgostynin.bip.org.pl/id/2470>
*
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.*2021-02-25
*
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje.*
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje.*
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje*
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
*Tak*
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje*
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie*Tak, zgodnie z umową spółki i regulaminem zarządu.*
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie*Nie*
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie*
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie*
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
*790 138,40 zł*
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
*160 767,75* *zł*
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*58 129,92* *zł*
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*Wynagrodzenie zmienne za 2019 rok nie było wypłacone członkom organu
zarządzającego*11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?*Cele zarządcze na 2019 rok nie zostały wyznaczone.*
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*BIP*
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?*TAK *
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?*/2643,45 zł netto/*
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane
w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]*Comiesięczne informacje zarządu do sprawozdania burmistrza*
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie*Nie*
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
*Spółka nie posiada skrzynki ePuap*
Z poważaniem
Paweł Gostyński
Prezes Zarządu
Agencji Rozwoju i Promocji „Zamek” Sp. z o.o. w Gostyninie*From:*
> sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Saturday, February 13, 2021 10:46 PM
> *To:* administracja@zamek-gostynin.eu
> *Subject:* Wniosek o informację
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
> nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
> przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
> organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
> 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
> znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
> spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Z poważaniemPaweł Gostyński
Prezes Zarządu
Agencji Rozwoju i Promocji „Zamek” Sp. z o.o.
ul. Zamkowa 31
09-500 Gostynin
NIP: 9710721647, REGON: 146141010, KRS: 0000433266
www.zamek-gostynin.eu
e-mail:pawelgostynski@zamek-gostynin.eu
tel. 797-377-270Informacje które zawiera powyższy e-mail są poufne i podlegają tajemnicy zawodowej. Informacje te są przeznaczone wyłącznie dla adresata. Jakikolwiek dostęp do treści e-mail prócz adresata jest zabroniony. Jeżeli nie jesteś adresatem zabronione jest publikowanie, kopiowanie oraz przekazywanie dalej uzyskanych informacji. Jeśli nie jesteś adresatem zakazane jest jakiekolwiek działanie wynikłe z informacji zawartych w treści e-mail.
The information in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. Access to this e-mail by anyone else is unauthorized. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.
FW: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1607
3From: sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:09 AM
To: mpo@mpo.com.pl<mailto:mpo@mpo.com.pl>
Subject: Wniosek o informacjęNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-36396@fedrowanie.siecobywatelska.pl> UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek przez Port Lotniczy Wrocław S.A. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1423
Odp: informacja publiczna - odpowiedź przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Wiszni Małej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1280
1
informacja publiczna - odpowiedź przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Wiszni Małej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1280
Re: Wniosek o informację przez „Nemo – Wodny Świat” Dąbrowa Górnicza Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1744
odpowiedz MPOiRD przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania i Robót Drogowych sp. z o.o. w Żaganiu, przy ul. Nowogródzkiej 2, w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #606
Re: FW: Wniosek o informację przez Agencja Rozwoju i Promocji Zamek Sp. z o.o. w Gostyninie w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #142
<zamek-gostynin.eu>Dzień dobry*.
*
Przesyłam odpowiedz na przesłane pytania:1. Czy spółka prowadzi BIP?
*Tak.*
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
*http://umgostynin.bip.org.pl/id/2470 <http://umgostynin.bip.org.pl/id/2470>
*
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.*2021-02-25
*
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje.*
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje.*
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje*
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
*Tak*
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie publikuje*
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie*Tak, zgodnie z umową spółki i regulaminem zarządu.*
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie*Nie*
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie*
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*Nie*
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
*790 138,40 zł*
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
*160 767,75* *zł*
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*58 129,92* *zł*
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*Wynagrodzenie zmienne za 2019 rok nie było wypłacone członkom organu
zarządzającego*11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?*Cele zarządcze na 2019 rok nie zostały wyznaczone.*
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.*BIP*
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?*TAK *
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?*/2643,45 zł netto/*
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane
w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]*Comiesięczne informacje zarządu do sprawozdania burmistrza*
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie*Nie*
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
*Spółka nie posiada skrzynki ePuap*
Z poważaniem
Paweł Gostyński
Prezes Zarządu
Agencji Rozwoju i Promocji „Zamek” Sp. z o.o. w Gostyninie*From:*
> sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Saturday, February 13, 2021 10:46 PM
> *To:* administracja@zamek-gostynin.eu
> *Subject:* Wniosek o informację
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
> nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
> przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
> organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
> 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
> znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
> spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-34931@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
Z poważaniemPaweł Gostyński
Prezes Zarządu
Agencji Rozwoju i Promocji „Zamek” Sp. z o.o.
ul. Zamkowa 31
09-500 Gostynin
NIP: 9710721647, REGON: 146141010, KRS: 0000433266
www.zamek-gostynin.eu
e-mail: pawelgostynski@zamek-gostynin.eu
tel. 797-377-270Informacje które zawiera powyższy e-mail są poufne i podlegają tajemnicy zawodowej. Informacje te są przeznaczone wyłącznie dla adresata. Jakikolwiek dostęp do treści e-mail prócz adresata jest zabroniony. Jeżeli nie jesteś adresatem zabronione jest publikowanie, kopiowanie oraz przekazywanie dalej uzyskanych informacji. Jeśli nie jesteś adresatem zakazane jest jakiekolwiek działanie wynikłe z informacji zawartych w treści e-mail.
The information in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. Access to this e-mail by anyone else is unauthorized. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful.
RE: Wniosek o informację przez Żagańskie Wodociągi i Kanalizacje sp. z o.o. w Żaganiu, przy ul. Chrobrego 44. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #637
2
Informacja publiczna ZGM Sp. z o.o. przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Świeciu w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1129
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155