Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1730
Kujawsko-Pomorskie1110
Lubelskie840
Lubuskie720
Łódzkie1110
Małopolskie1260
Mazowieckie1760
Opolskie560
Podkarpackie960
Podlaskie490
Pomorskie1500
Śląskie2030
Świętokrzyskie560
Warmińsko-Mazurskie1110
Wielkopolskie2080
Zachodniopomorskie1300

Listy

Odpowiedź na wniosek o informację przez Wydawnictwo Samorządowe Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1651

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o informację, który
od Państwa otrzymaliśmy:

1. Czy spółka prowadzi BIP?

BIP spółki jest obecnie przygotowywany, podobnie jak nowa strona
internatowa. Gdy tylko zostanie uruchomimy poinformujemy o tym Państwa.

1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.

Jak wyżej.

1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.

Jak wyżej.

1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Spółka nie publikuje tych dokumentów.

1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Spółka nie publikuje tych dokumentów.

1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Spółka nie publikuje tych dokumentów.

2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?

Nie

2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Jak wyżej.

3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?

a) Tak
b) Nie

Nie

4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?

a) Tak
b) Nie

Nie. Spółka nie przyznaje dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.

5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www

Nie. Spółka nie przyznaje dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu.

6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Tak. Strona www – ekrs.ms.gov.pl

7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

909.358,54 zł

8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.

Spółka zamknęła rok zyskiem.

9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

24000 zł

10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?

3600 zł

11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?

100 procent

12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:

a) BIP
b) strona www.

Tak. W BIP Urzędu Miasta Tarnobrzeg

13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?

Nie. Jedyną formą tego typu promocji była barterowa umowa o wartości
7200 zł netto z jedną z telewizji. Umowa o wzajemnej promocji.

13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?

Jak wyżej.

14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane
w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
[uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
spółki]

Nie

15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?

Nie

16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.

/Tygodnik2020/domyslna

Pozdrawiam
Rafał Nieckarz

prezes Wydawnictwa Samorządowego Sp. z o.o.
tel. 601 860 032 
ul. 1 Maja 4a 
39-400 Tarnobrzeg 
tel. 15 822-52-40

Fwd: FW: Wniosek o informację przez PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W ZĄBKACH SP. Z O. O. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #622

dot. Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Ząbkach sp. z o.o.
(„PWiK”)

Szanowni Państwo,

PWiK podjęło próbę analizy przesłanego zapytania, jednakże z uwagi na
szeroki wachlarz zagadnień wchodzących w zakres zapytania, zarówno
tematyczny, jak i objętościowy, a także biorąc pod uwagę trudności i
warunki pracy jakie stwarza aktualna sytuacja związana z sytuacją
epidemiologiczną, informuję, że PWiK nie ma możliwości odpowiedzi na
przesłane zapytanie w ustawowym terminie 14 dni.
Stosowna odpowiedź zostanie Państwu udzielona najpóźniej w terminie do
dwóch miesięcy od dnia złożenia przez Państwa wniosku.

Z poważaniem

Marta Fistek

Radca prawny

Niniejsza wiadomość zawiera informacje stanowiące tajemnicę
pracodawcy, przeznaczoną wyłącznie do użytku przez adresata i
podlegającą ochronie prawnej. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym
adresatem powyższej wiadomości, nie może jej Pan/Pani ujawniać,
kopiować, dystrybuować, ani też w żaden inny sposób udostępniać
lub wykorzystywać. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy
niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.

FW: Wniosek o informację przez Wadowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1344

1

RE: Wniosek o informację przez Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Kalwarii Zebrzydowskiej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #804

STAL STALOWA WOLA przez None w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #476

2

Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1185

Szanowni Państwo!
w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznych z dn. 15.02.2021r.

Z poważaniem
Agnieszka Szczepaniak
Kierownik ds. Organizacyjno-Administracyjnych

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Komorniki Sp. z o.o.
Ul. Zakładowa 1, 62-052 Komorniki
Biuro w Łęczycy ul. Poznańska 6
tel. 61-8934-415/416
REGON: 634593160 NIP: 7772781219
Sąd Rejonowy w Poznaniu VIII Wydział Gospodarczy
KRS 0000215678 kapitał zakładowy 33 522 000

1