Jawność w spółkach komunalnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 173 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 111 | 0 |
Lubelskie | 84 | 0 |
Lubuskie | 72 | 0 |
Łódzkie | 111 | 0 |
Małopolskie | 126 | 0 |
Mazowieckie | 176 | 0 |
Opolskie | 56 | 0 |
Podkarpackie | 96 | 0 |
Podlaskie | 49 | 0 |
Pomorskie | 150 | 0 |
Śląskie | 203 | 0 |
Świętokrzyskie | 56 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 111 | 0 |
Wielkopolskie | 208 | 0 |
Zachodniopomorskie | 130 | 0 |
Listy
Dot. wniosku o informację przez Przedsiębiorstwo Wodociągowo-Kanalizacyjne "Legionowo" w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #276
Re: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Błoniu w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #709
W dniu 2021-02-13 o 23:24, sprawa-35498@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Na podstawie przepisów art. 13 ust. 1, art 14 ust. 1
przesyłamy w załączeniu odpowiedź na pytania zawarte we wniosku złożonym
w dniu 13.02.2021r.
Pozdrawiam
Ewa Cieślak
Specjalista ds. Kancelaryjnych
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Błoniu Sp. z o.o.
ul. Towarowa 5, 05-870 Błonie
tel. 22 725 44 67, fax. 22 725 28 61
e-mail: mpwik@mpwik-blonie.pl
www.mpwik-blonie.pl
Zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy
dla m. st. Warszawy
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod Nr KRS 0000031968
REGON 017322408, NIP 118-16-08-874
Kapitał zakładowy: 43 717 000,00 PLN
1W dniu 2021-02-13 o 23:24, sprawa-35498@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
> nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
> przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
> organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
> 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
> znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
> spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35498@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
>
Na podstawie przepisów art. 13 ust. 1, art 14 ust. 1przesyłamy w załączeniu odpowiedź na pytania zawarte we wniosku złożonym
w dniu 13.02.2021r.Pozdrawiam
Ewa Cieślak
Specjalista ds. KancelaryjnychMiejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Błoniu Sp. z o.o.
ul. Towarowa 5, 05-870 Błonie
tel. 22 725 44 67, fax. 22 725 28 61
e-mail: mpwik@mpwik-blonie.pl
www.mpwik-blonie.plZarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy
dla m. st. Warszawy
XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod Nr KRS 0000031968
REGON 017322408, NIP 118-16-08-874
Kapitał zakładowy: 43 717 000,00 PLN
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Błoniu w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #709
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres mpwik@mpwik-blonie.pl.
Uwaga: to potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odpowiedź na wniosek przez Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #796
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam skan pisma w sprawie złożonego wniosku z dnia 13.02.2021 r. (wpływ 15.02.2021 r.) o udostępnienie informacji.
Z poważaniem
--
Maciej Banaszak
Prokurent / Pełnomocnik Zarządu ds. zamówień publicznych i rozliczeń inwestycji
tel. 512-660-608
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.ul. T. Kościuszki 18, 63-200 Jarocin tel. 62 747-28-86, sekretariat@jtbs.com.pl, www.jtbs.com.pl (http://www.jtbs.com.pl)Kapitał zakładowy: 41.174.500,00 zł, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000183634, NIP: 6171947353
Re: Wniosek o informację przez Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1153
*Witam*
*Spółka "Wodociągi Kieleckie" udostępnia poniżej informacje w odpowiedzi
na Państwa maila dotyczącego dostępu do informacji publicznej.**Proszę o potwierdzenie otrzymania maila.
**
**1. Czy spółka prowadzi BIP?*
Tak
*1.1.*J*eśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.*
http://bip.wod-kiel.com.pl/
*1.2.**Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.*
2021-02-23
*1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: *Nie
*a)BIP*
*b)strona www.*
*1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: *Nie
*a) BIP*
*b) strona www.*
*1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:*Nie
*a) BIP*
*b) strona www.*
**
*2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?*
Tak
**
*2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie: *Nie
*a) BIP*
*b) strona www.*
*3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? *
*a) _Tak_*
*b) Nie*
*4. Czy spółka posiada procedury przyznawani dotacji / darowizn /
stypendiów /sponsoringu?**a) Tak*
*b) _Nie_*
*5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach /sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie: *Nie
*a) BIP*
*b) strona www.*
**
*6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:*Tak – w KRS
*a) BIP*
*b) strona www.*
*7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.*
100 002 177,57 zł
*8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.*
Nie było straty
*9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*395 557,56 zł
*10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?*110,904,55 zł
*11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?*99,57 %
*12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie: *Spółka nie publikowała
*a) BIP*
*b) strona www.*
**
*13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?*Tak
*13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?*132 395,99 zł brutto
**
*14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie
informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te
informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]*Nie
*15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? **a) _Tak_*
*b) Nie*
*16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.*
/wod-kiel/SkrytkaESP
Z poważaniem
Maria Zawadzka
Główny Specjalista ds Informatyzacji, Logistyki i Marketingu
W dniu 13.02.2021 o 23:53, sprawa-35942@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
> nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
> przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
> członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
> organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana?
> Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
> 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których
> znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...)
> spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35942@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--"Wodociągi Kieleckie" Sp. z o.o.
ul. Krakowska 64
25-701 Kielce
tel. 041 365-31-00
NIP 959 116 49 32
REGON 290856791
Sąd Rejonowy w Kielcach X Wydział Gospodarczy KRS 0000147680
Kapitał zakładowy 56 839 992 zł
www.wod-kiel.com.pl
wodkiel@wod-kiel.com.pl-------------------------
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy, iż: Administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest "Wodociągi Kieleckie" Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce. Szczegółowe informacje
można uzyskać na stronie internetowej: http://wod-kiel.com.pl/informacja-o-ochronie-danych-osobowych-,1655.html oraz
u Inspektora Ochrony Danych Osobowych: iodo@wod-kiel.com.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Miejskie Budownictwo Mieszkaniowe Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1459
Odpowiedź na pytania przez Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1328
Udostępnienie informacji publicznych przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WOD.-KAN." Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #687
Re: Wniosek o informację przez Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #585
Zakład Komunikacji Miejskiej Sp. z o.o. w Wągrowcu w załączeniu przesyła
odpowiedzi na udostępnienie następujących informacji publicznych.
Z poważaniem
E.Prus
1W dniu 2021-02-13 23:14, sprawa-35374@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35374@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informację przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego ABK Spółka z.o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #431
1
From: sprawa-35220@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-35220@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:05 PM
To: tbs-abk@home.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP?
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach?
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-35220@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru SądowegoObraz usunięty przez nadawcę.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 13.02.2021 roku. przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #516
Wysyłanie wiadomości e-mail: Odpowiedź na wniosek - sprawa 35172.pdf przez Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #383
Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami
lub linkami):
Odpowiedź na wniosek - sprawa 35172.pdf
RE: Wniosek o informację przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #132
1
odpowiedź w sprawie przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #387
RE: Wniosek o informację przez Miejski Zakład Komunikacji w Oświęcimiu sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #353
2
FW: Wniosek o informację przez Spółka z. o.o. Zakład Usług Komunalnych w Alwerni w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #671
wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #456
Szanowni Państwo,
w uzupełnieniu odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji
publicznych, przesyłam link do BIP Spółki: http://bip.mpecrypin.pl/.
--
Z wyrazami szacunku
Paweł Sobierajski
Prezes Zarządu
Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rypinie
tel. 54 280 34 32
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Mikołaja Reja 2, 87-500 Rypin,
zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod Nr KRS 0000150890,
numer identyfikacji podatkowej NIP 892-000-11-43,
kapitał zakładowy w wysokości 9 467 900,00 PLN,
***** Niniejsza wiadomość może zawierać informacje prawem chronione. Wiadomość skierowana jest wyłącznie do adresata/adresatów określonych wyżej i stanowi własność nadawcy. Odbiorca, który otrzymał tę wiadomość przypadkowo, proszony jest o jej nie rozpowszechnianie, a następnie poinformowanie nadawcy i jej usunięcie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszej wiadomości w całości lub części jest zakazane. Użycie tej wiadomości przez kogokolwiek w złej wierze może być podstawą odpowiedzialności odszkodowawczej.*****
***** The information contained in this message may be privileged and confidential and protected from disclosure. Information included in that message is addressed only to the addressee/addressees determined above and is the property of the sender. If you have received this communication in error, please notify the sender immediately by replaying to the message and deleting it from your computer. Any dissemination, distribution or copying of this communication to the third parties is strictly prohibited. The unauthorized use of the message in bad faith may be a cause of compensative responsibility*****
Re: Wniosek o informację przez Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #167
1
RE: Wniosek o informację przez Wodociągi Miejskie Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #722
1
FW: Wniosek o informację przez Spółka z. o.o. Zakład Usług Komunalnych w Alwerni w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #671
From: ZUKAL [mailto:zukal@alwernia.pl]
Sent: Thursday, February 25, 2021 12:11 PM
To: Grzegorz Chycki <grzegorz.chycki@wp.pl>
Subject: FW: Wniosek o informację
From: ZUKAL [mailto:zukal@alwernia.pl]
Sent: Thursday, February 25, 2021 11:34 AM
To: 'zygmunt.ziajka@zuk-alwernia.pl' <zygmunt.ziajka@zuk-alwernia.pl <mailto:zygmunt.ziajka@zuk-alwernia.pl> >
Subject: RE: Wniosek o informację
Odpowiedź na zapytanie publiczne.
From: sprawa-35460@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-35460@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-35460@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Saturday, February 13, 2021 11:21 PM
To: zukal@alwernia.pl <mailto:zukal@alwernia.pl>
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP? TAK
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki. https://bip.malopolska.pl/zukalwernia,m,333530,o-jednostce.html
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki. 19,02,2021
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www. NIE
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www. NIE
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www. NIE2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? TAK
a) Tak
b) Nie4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? NIE
a) Tak
b) Nie5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty: 3523129,48
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 303382,94
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 128855,00
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 15300,00
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 100%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: NIE
a) BIP
b) strona www.13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki] TAK
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? NIE
a) Tak
b) Nie16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.NIE POSIADA
Pozdrawiam,
Zakład Usług Komunalnych Sp.z o.o. w Alwerni,
Tel. 605152523
Jarosław Głogowski.
FW: Wniosek o informację przez KOM-WOL Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1315
W dniu 2021-02-25 13:10:13 użytkownik Robert Gajda <gajda@komwol.pl> napisał:
From:sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:06 AM
To: gajda@komwol.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP? -NIE
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? -TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? - NIE
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? -NIE
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - MONITOR SĄDOWY I GOSPODARCZY
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
3 021 479,08 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. - NIE BYŁO
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
191 084,64 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
21 136,15 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.?
95%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? -NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
TAK na Zwyczajnym Zgromadzeniu Wspólników Spółki
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? -NIE
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. -NIE
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację przez Gminne Przedsiębiorstwo Społeczne Sp. z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1165
Szanowni Państwo,
Na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) w związku z
Państwa wnioskiem z dnia 13 lutego br., przekazuję następujące
informacje publiczne:
Ad. 1. Spółka nie prowadzi własnego BIP. BIP spółki znajduje się na
stronie Urzędu Gminy w Czerwonaku (www.czerwonak.pl). Ponadto informuję,
że spółka powstała w listopadzie 2020 roku, a wpisana do KRS została w
dniu 08.01.2021.
Ad. 1.1. Nie dotyczy.
Ad. 1.2. Nie dotyczy.
Ad. 1.3. Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów, w tym
protokołów z posiedzeń rady nadzorczej czy posiedzeń zarządu. Wszelkie
dokumenty znajdują się z biurze zarządu spółki.
Ad. 1.4. Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych
realizowanych przez uprawnione podmioty. Żadna kontrola jak dotąd nie
odbyła się.
Ad. 1.5. Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki. Żadna kontrola jak dotąd nie odbyła się.
Ad. 2. Spółka prowadzi rejestr umów.
Ad. 2.1. Spółka nie publikuje rejestru umów. Wszystkie umowy znajdują
się w biurze zarządu spółki.
Ad. 3. Nie.
Ad. 4. Nie.
Ad. 5. Spółka nie publikuje informacji o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu.
Ad. 6. W związku z faktem, że spółka powstała w listopadzie 2020 roku
nie posiada i nie publikowała sprawozdania finansowego.
Ad. 7 – 15. Nie dotyczy.
Ad. 16. /GPSCzerwonak/domyslna
Z poważaniem
Jolanta Sypytkowska
z upoważnienia Prezesa zarządu GPS Sp. z o.o.
---------------------------------------------
--
Pozdrawiam
Jolanta Sypytkowska
Biuro GPS
ul. Leśna 8
62-004 Czerwonak
Szanowni Państwo,
Na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie
do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) w związku z
Państwa wnioskiem z dnia 13 lutego br., przekazuję następujące
informacje publiczne:Ad. 1. Spółka nie prowadzi własnego BIP. BIP spółki znajduje się na
stronie Urzędu Gminy w Czerwonaku (www.czerwonak.pl). Ponadto informuję,
że spółka powstała w listopadzie 2020 roku, a wpisana do KRS została w
dniu 08.01.2021.Ad. 1.1. Nie dotyczy.
Ad. 1.2. Nie dotyczy.
Ad. 1.3. Spółka nie publikuje dokumentów z prac organów, w tym
protokołów z posiedzeń rady nadzorczej czy posiedzeń zarządu. Wszelkie
dokumenty znajdują się z biurze zarządu spółki.Ad. 1.4. Spółka nie publikuje wyników kontroli zewnętrznych
realizowanych przez uprawnione podmioty. Żadna kontrola jak dotąd nie
odbyła się.Ad. 1.5. Spółka nie publikuje wyników kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki. Żadna kontrola jak dotąd nie odbyła się.Ad. 2. Spółka prowadzi rejestr umów.
Ad. 2.1. Spółka nie publikuje rejestru umów. Wszystkie umowy znajdują
się w biurze zarządu spółki.Ad. 3. Nie.
Ad. 4. Nie.
Ad. 5. Spółka nie publikuje informacji o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu.Ad. 6. W związku z faktem, że spółka powstała w listopadzie 2020 roku
nie posiada i nie publikowała sprawozdania finansowego.Ad. 7 – 15. Nie dotyczy.
Ad. 16. /GPSCzerwonak/domyslna
Z poważaniem
Jolanta Sypytkowska
z upoważnienia Prezesa zarządu GPS Sp. z o.o.---------------------------------------------
W dniu 2021-02-13 23:55, sprawa-35954@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Czy spółka prowadzi BIP?
> 1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
> 1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP
> spółki.
> 1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z
> rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych
> realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać
> gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
> 1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
> przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
> 2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
> dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
> dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
> wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
>
> 9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia
> wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
>
> 11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
> spółki na 2019 r.?
>
> 12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń
> członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została
> opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
> a) BIP
> b) strona www.
>
> 13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
> sponsorowane w mediach?
> 13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w
> mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
>
> 14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia,
> przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym?
> [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w
> których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w
> działalność (...) spółki]
>
> 15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
> dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
> a) Tak
> b) Nie
>
> 16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-35954@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o
> to, by nie zmieniać podanego adresu.
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu,
> zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
PozdrawiamJolanta Sypytkowska
Biuro GPS
ul. Leśna 8
62-004 Czerwonak
Fwd: Fwd: Fwd: Fwd: Wniosek o informację przez Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #456
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznych,
przesyłam odpowiedzi na przedłożone pytania.
1. Czy spółka prowadzi BIP?
Tak.
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
www.bipmpecrypin.pl
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
25 luty 2021 rok.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad
nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych
przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych
przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów?
Tak.
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać
gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki?
W formie pisemnej - nie.
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania
dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu?
Nie.
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych
dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy
wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje. Obligatoryjnie KRS.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
13 605 172,95 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty.
1 636 377,67 zł
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
138 000 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej
członkom organu zarządzającego w 2019 r.?
16 560 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze
spółki na 2019 r.?
100%.
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków
organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli
tak, prosimy wskazać gdzie:
a) BIP
b) strona www.
Nie publikuje.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty
sponsorowane w mediach?
Nie kupowała.
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w
2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane
w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i
materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i
materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
Nie realizowali.
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała
dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring?
Tak.
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki.
Nie posiada.
UPRZEJMIE PROSZĘ O POTWIERDZENIE OTRZYMANIA WIADOMOŚCI.
--
Z wyrazami szacunku
Paweł Sobierajski
Prezes Zarządu
Miejskiego Przedsiębiorstwa Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rypinie
tel. 54 280 34 32
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Mikołaja Reja 2, 87-500 Rypin,
zarejestrowana przez Sąd Rejonowy w Toruniu VII Wydział Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sądowego pod Nr KRS 0000150890,
numer identyfikacji podatkowej NIP 892-000-11-43,
kapitał zakładowy w wysokości 9 467 900,00 PLN,
***** Niniejsza wiadomość może zawierać informacje prawem chronione. Wiadomość skierowana jest wyłącznie do adresata/adresatów określonych wyżej i stanowi własność nadawcy. Odbiorca, który otrzymał tę wiadomość przypadkowo, proszony jest o jej nie rozpowszechnianie, a następnie poinformowanie nadawcy i jej usunięcie. Rozpowszechnianie, kopiowanie, ujawnianie lub przekazywanie osobom trzecim w jakiejkolwiek formie informacji zawartych w niniejszej wiadomości w całości lub części jest zakazane. Użycie tej wiadomości przez kogokolwiek w złej wierze może być podstawą odpowiedzialności odszkodowawczej.*****
***** The information contained in this message may be privileged and confidential and protected from disclosure. Information included in that message is addressed only to the addressee/addressees determined above and is the property of the sender. If you have received this communication in error, please notify the sender immediately by replaying to the message and deleting it from your computer. Any dissemination, distribution or copying of this communication to the third parties is strictly prohibited. The unauthorized use of the message in bad faith may be a cause of compensative responsibility*****
FW: Odpowiedz na wniosek o informację przez Zakład Wodociągów i Kanalizacji w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #138
FW: Wniosek o informację przez KOM-WOL Spółka z o.o. w sprawie Jawność w spółkach komunalnych #1315
W dniu 2021-02-25 13:10:13 użytkownik Robert Gajda <gajda@komwol.pl> napisał:
From:sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, February 14, 2021 12:06 AM
To: gajda@komwol.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Czy spółka prowadzi BIP? -NIE
1.1. Jeśli tak, to prosimy o podanie linku do BIP spółki.
1.2. Prosimy o podanie daty ostatniej aktualizacji strony BIP spółki.
1.3. Czy spółka publikuje dokumenty z prac organów (protokoły z rad nadzorczych, posiedzeń zarządów)? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
1.4. Czy spółka publikuje wyniki kontroli zewnętrznych realizowanych przez uprawnione podmioty? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
1.5. Czy spółka publikuje wyniki kontroli wewnętrznych prowadzonych przez organy spółki? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: -NIE
a) BIP
b) strona www.
2. Czy spółka prowadzi rejestr umów? -TAK
2.1. Jeśli tak, to czy spółka publikuje rejestr umów? Prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
3. Czy spółka posiada procedury zamówień z wolnej ręki? - NIE
a) Tak
b) Nie
4. Czy spółka posiada procedury przyznawania dotacji/darowizn/stypendiów/sponsoringu? -NIE
a) Tak
b) Nie
5. Czy spółka publikuje informacje o przyznanych dotacjach/darowiznach/stypendiach/sponsoringu? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
6. Czy spółka publikuje sprawozdania finansowe? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - MONITOR SĄDOWY I GOSPODARCZY
a) BIP
b) strona www.
7. Jakie były przychody spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. 3 021 479,08 zł
8. Jaka była strata spółki w 2019 r.? Prosimy o podanie kwoty. NIE BYŁO
9. Jaka była łączna wysokość części stałej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 191084,64 zł.
10. Jaka była łączna wysokość części zmiennej wynagrodzenia wypłaconej członkom organu zarządzającego w 2019 r.? 21 136,15 zł.
11. W jakim stopniu (procentowo) zostały zrealizowane cele zarządcze spółki na 2019 r.? 95%
12. Czy uchwała w sprawie zasad kształtowania wynagrodzeń członków organu zarządzającego, dotycząca 2019 roku, została opublikowana? Jeśli tak, prosimy wskazać gdzie: - NIE
a) BIP
b) strona www.
13. Czy w 2019 r. spółka kupowała reklamy, ogłoszenia lub teksty sponsorowane w mediach? -NIE
13.1. Jeśli tak, to jakie były wydatki spółki na promocję w mediach w 2019 r., o której mowa w poprzednim pytaniu?
14. Czy w 2019 roku radni realizowali w spółce uprawnienia, przewidziane w art. 24 ust. 2 ustawy o samorządzie gminnym? [uzyskiwanie informacji i materiałów, wstęp do pomieszczeń, w których znajdują się te informacje i materiały, oraz wgląd w działalność (...) spółki]
TAK na Zwyczajnym Zgromadzeniu Wspólników Spółki
15. Czy w 2019 roku spółka przyznawała dotacje/darowizny/stypendia/sponsoring? -NIE
a) Tak
b) Nie
16. Prosimy o podanie adresu skrzynki ePuap Państwa spółki. -NIE
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-36104@fedrowanie.siecobywatelska.pl UWAGA: prosimy o to, by nie zmieniać podanego adresu.
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155