Raport o stanie gminy przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 0 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 1 | 0 |
Opolskie | 0 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 0 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 0 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek z dnia 16 lipca 2019 r. przez DOROHUSK w sprawie Raport o stanie gminy #28
Urząd Gminy Dorohusk
Ul. Niepodległości 50
22-175 Dorohusk
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłany droga
elektroniczną w dniu 16 lipca 2019 r. informuję, co następuje:
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o
samorządzie gminnym?
Odp. Radni nie przyjęli w/w uchwały.
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Odp. Nie dotyczy
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Odp. 20 stron
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
Link:
http://www.dorohusk.lubelskie-24.pl/index.php/archiwum/1501-2019-06-13-zglos
zenie-do-udzialu-w-debacie-nad-raportem-o-stanie-gminy-dorohusk-za-2018-rok
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
Raport przygotowali pracownicy Urzędu Gminy.
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi?
Nie dotyczy.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Raport podano do publicznej wiadomości w dniu 30 maja 2019 r. poprzez
zamieszczenie na stronie BIP Urzędu Gminy Dorohusk.
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
30.05.2019 r. W dniu 13 czerwca 2019 r. raport umieszczono także na stronie
Gminy Dorohusk(link podany przy odpowiedzi na pyt. 4) wraz z wzorem
zgłoszenia do udziału w debacie publicznej.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
stanie gminy.
27.06.2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
1 - glos zabrał Przewodniczący Rady Gminy Dorohusk.
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Nie zgłosił się żaden mieszkaniec.
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Nie dotyczy
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nie dotyczy
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Nie dotyczy
Z poważaniem
Katarzyna Rafalska
Sekretarz Gminy
Odpowiedź na wniosek. Gmina Gorzków przez GORZKÓW w sprawie Raport o stanie gminy #40
Dzień dobry, przesyłam następujące odpowiedzi do pytań:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aaustawy o
samorządzie gminnym?
Rada nie przyjęła stosownej uchwały.
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link dowłaściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
J.w.
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
96 stron
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej
https://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/bip/41_uggorzkow/fckeditor/file/P.Cichosz/Raport%20o%20stanie%20Gminy/Raport%20o%20stanie%20Gminy%20Gorzk%C3%B3w%20za%20rok%202018.%2031.05.2019%20r.pdf
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiotzewnętrzny)
Raport opracowali pracownicy Urzędu Gminy.
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był kosztwykonania
usługi?
J.w.
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czybyło
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek innysposób)?
Publikacja w BIP – 31.05.2019 r. oraz przesłanie radnym na służbowe
skrzynki mailowe
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
31.05.2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawianyraport
o stanie gminy.
14.06.2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
7
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie ostanie gminy?
0
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
0
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nie
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy,np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżelidotyczy)
Nie dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakieograniczenie
wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lubteż
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lubteż
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenieczasu?
Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub teżwprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dlaograniczenia?
Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czyteż
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
Nie było takich wypowiedzi.
Z poważaniem
Piotr Cichosz
Z-ca Wójta Gminy Gorzków
odpowiedz na wniosek przez KRAŚNICZYN w sprawie Raport o stanie gminy #74
Dzień dobry,
W załączniku przekazuję odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
poniżej link do raportu o stanie gminy:
https://ugkrasniczyn.bip.e-zeto.eu/bip/47_ugkrasniczyn/fckeditor/file/ogloszenia/aktualnosci/Aktualnosci_2019/maj_2019/Zarzadzenie%2038_2019.pdf
Pozdrawiam
Izabela Malinowska
UG Kraśniczyn
--
--
*Urząd Gminy Kraśniczyn*
ul. Kościuszki 21
22-310 Kraśniczyn
tel. 82 577 55 11
=======================================================================
Ta wiadomość i ewentualne załączniki są kierowane dla wskazanego
odbiorcy i są poufne.
Jeżeli wiadomość zostanie otrzymana w sposób niezamierzony,
należny ja natychmiast usunąć i powiadomić nadawcę.
Jeżeli nie jesteś zamierzonym odbiorcą, nie możesz używać,
kopiować ani ujawniać zawartości wiadomości w całości, bądź wybiórczo.
=======================================================================
Gmina Ludwin przez LUDWIN w sprawie Raport o stanie gminy #88
Witam przesyłam odpowiedź na maila z dnia 16 lipca 2019 r.
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących
raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie
gminnym? Tak
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
http://www.e-bip.pl/Start/12373/ActDetails/152115
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej http://www.e-bip.pl/Start/12373/OfficialBulletinBoard/237249
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
pracownicy urzędu
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania
usługi? Nie dotyczy
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to
umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
Umieszczone na BIP
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 30.05.2019 r.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o
stanie gminy. V/2019 14.06.2019 r.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? Nie zabierali
głosu
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
Nie zgłosili się
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? Nie dotyczy
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty? Nie dotyczy
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy
wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy) Nie
dotyczy
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź mieszkańca? Nie dotyczy
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie? Nie
dotyczy
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie dotyczy
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały? Nie dotyczy
Pozdrawiam
Monika Gryglicka
Inspektor ds. obsługi rady i jej organów, kultury, sportu i turystyki
e-mail: m.gryglicka@gminaludwin.pl
tel. (81) 75 70 901
www.gminaludwin.pl
Gmina Ludwin
21-075 Ludwin 51
NIP 5050123397
REGON 431019610
Czy musisz drukować tę wiadomość pomyśl o środowisku!!!
odp. na wniosek o informację publiczną gm. Szczebrzeszyn przez SZCZEBRZESZYN w sprawie Raport o stanie gminy #162
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej dot. raportu o stanie miasta i gminy Szczebrzeszyn.
Zofia Wachowicz
Urząd Miejski w Szczebrzeszynie
(bez tematu) przez KOCK w sprawie Raport o stanie gminy #64
Dzień dobry
W załączniku przesyłam odpowiedź na pismo z dnia 16.07.2019r.
Z poważaniem
Dorota Czechowska
Urząd Miejski w Kocku
ul. Jana Pawła II 29
21-150 Kock
NIP 714-10-94-024
tel. 81 85 91 004
e-mail: kock@kock.pl
Or.S.1431.26.2019 z dnia 17.07.2019 przez OPOLE LUBELSKIE w sprawie Raport o stanie gminy #114
W załączeniu przesyłam pismo znak: Or.S.1431.26.2019 z dnia 17.07.2019
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem,
W dniu 16.07.2019 o 06:35, sprawa-13998@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
2W załączeniu przesyłam pismo znak: Or.S.1431.26.2019 z dnia 17.07.2019
Proszę o potwierdzenie otrzymania wiadomości.
Z poważaniem,
W dniu 16.07.2019 o 06:35, sprawa-13998@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13998@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
--
Odpowiedź na wniosek przez None w sprawie Raport o stanie gminy #2
1) Radni nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych wymagań raportu,
2) jw.
3) Raport liczy 39 stron,
4)https://adamow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=100&id_dokumentu=1393275&akcja=szczegoly&p2=1393275
5) Raport przygotowali pracownicy Urzędu,
6) jw.
7) Umieszczenie w Biuletynie Informacji Publicznej,
8) 31 maja 2019,
9) 14 czerwca 2019,
10 19) Podczas sesji nie było dyskusji nad raportem, z powodu nikłego
zainteresowania radnych i zerowego mieszkańców.
Z poważaniem
Jolanta Biaduń
RE: Wniosek o informację {Disarmed} przez KOMARÓW-OSADA w sprawie Raport o stanie gminy #66
Urząd Gminy Komarów-Osada przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 16 lipca 2019 roku.
1
From: sprawa-13950@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-13950@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: komarow@lublin.uw.gov.pl
Subject: Wniosek o informację {Disarmed}
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13950@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348Web Bug from http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1MzQuMzY1NzYuNDg1NjVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTozNCAtMDAwMHxrb21hcm93QGx1Ymxpbi51dy5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww <http://www.sng.ecs.soton.ac.uk/mailscanner/images/1x1spacer.gif>
Odpowiedź na wniosek o informację przez DOŁHOBYCZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #27
Gmina Dołhobyczów
Dołhobyczów, dnia 19 lipca 2019r.
ul. Spółdzielcza 2a
22-540 Dołhobyczów
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na e-mail z dnia 16 lipca 2019 roku w sprawie udostępnienia
następujących informacji publicznych :
1. Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
dotyczących raportu o stanie gminy, o którym
mowa w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym?
Nie
2. Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
Nie dotyczy.
3. Ile stron liczy raport o stanie gminy?
Raport liczy 28 stron.
4. Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
Publicznej.
https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=210
<https://ugdolhobyczow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=210&akcja=szczegoly&p2=
1411389> &akcja=szczegoly&p2=1411389
5. Kto przygotował raport (pracownik urzędu czy podmiot zewnętrzny)?
Raport został przygotowany przez pracownika gminy.
6. Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
wykonania usługi?
Nie dotyczy.
7. Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było
to umieszczenie go w Biuletynie Informacji
Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też
jakikolwiek inny sposób)?
Przedstawienie na sesji rady gminy.
8. Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
31.05.2019r.
9. Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
raport o stanie gminy?
31.05.2019r.
10. Ilu Radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
Nikt z Radnych nie zabrał głosu.
11. Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
gminy?
Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
12. Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie o stanie gminy.
13. Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
Nikt z mieszkańców nie zabrał głosu w debacie.
14. Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji
itp.? (jeżeli dotyczy)
Nie dotyczy
15. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenia
wprowadzono - ile było czasu na wypowiedź
mieszkańca?
Nie dotyczy
16. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia, kto
wnioskował o ich wprowadzenie?
Nie dotyczy.
17. Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też
wprowadzono inne ograniczenia
w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
Nie dotyczy.
18. Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono
inne ograniczenia, jakie było
merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
Nie dotyczy.
19. Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też
wypowiedzi mieszkańców
i radnych się przeplatały?
Nie dotyczy.
Kamila Lizak
RE: Wniosek o informację przez LEŚNIOWICE w sprawie Raport o stanie gminy #83
Szanowni Państwo
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z and 16.07.2019
Z poważanie
Jacek Stańkowski
2
From: sprawa-13967@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-13967@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: lesniowice@zgwrp.org.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-13967@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348
odp. inf. publiczna przez MIRCZE w sprawie Raport o stanie gminy #106
Dzień dobry
w załączeniu przekazuje odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej
Krzysztof Filipowicz
UG Mircze
Re: Fwd: Wniosek o informację przez TARNAWATKA w sprawie Raport o stanie gminy #164
Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka
W dniu 2019-07-16 o 07:37, Gmina Tarnawatka pisze:
--
Magdalena Kulas
Urząd Gminy Tarnawatka
ul. Lubelska 39
22-604 Tarnawatka
W dniu 2019-07-16 o 07:37, Gmina Tarnawatka pisze:
>
>
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: Wniosek o informację
> Data: Tue, 16 Jul 2019 04:35:39 -0000
> Nadawca: sprawa-14048@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-14048@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: gmina@tarnawatka.pl
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym? NIE
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy? 83
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej http://www.tarnawatka.bip.mbnet.pl/ogloszenia/inne
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> PRACOWNICY
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)? BIP
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości. 06.06.2019
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy. 28.06.2019
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy? 0
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy? 0
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy? 0
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14048@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
--
Magdalena Kulas
Re: Wniosek o informację przez SKIERBIESZÓW w sprawie Raport o stanie gminy #147
W odpowiedzi na wniosek udzielam odpowiedzi na pytania:
ad. 1. NIE
ad. 2 nie dotyczy
ad. 3. -45 stron
ad. 4.
https://ugskierbieszow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=163&p1=szczegoly&p2=1392322
ad. 5. Pracownicy Urzędu Gminy
ad. 6. nie dotyczy
ad. 7. BIP i strona www Urzędu Gminy
ad. 8. 29.05.2019 r.
ad. 9. 14.06.2019 r.
ad. 10. 0
ad. 11. 0
ad.12. 0
ad.13. nie
ad.14. nie dotyczy
ad.15. nie dotyczy
ad.16. nie dotyczy
ad.17. nie dotyczy
ad.18. nie dotyczy
ad.19. nie dotyczy
Z poważaniem
Sławomir Kugiel
Sekretarz Gminy Skierbieszów
ul. Rynek 1
22-420 Skierbieszów
W dniu 2019-07-16 06:35, sprawa-14031@fedrowanie.siecobywatelska.pl
napisał(a):
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa
> ustawy o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do
> właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot
> zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej,
> wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek
> inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o
> stanie gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy,
> np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli
> dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź
> mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich
> wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto
> ograniczenie czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14031@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji --
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
Odpowiedż na wniosek -Gmina Łabunie przez ŁABUNIE w sprawie Raport o stanie gminy #89
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam wnioskowane informacje publiczne.
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez Biała Podlaska w sprawie Raport o stanie gminy #11
Dzień dobry,
w nawiązaniu do wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia
16.07.2019 r. przesyłam odpowiedź ( w załączeniu).
Poniżej linki:
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//u53.pdf
<https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/u53.pdf> ,
https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//Raport_o_stanie_Gminy
_Miejskiej_Biala_Podlaska_2018.pdf
<https://umbialapodlaska.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/Raport_o_stanie_Gminy
_Miejskiej_Biala_Podlaska_2018.pdf>
Z poważaniem
Dorota Wereda-Jaszczuk
Specjalista ds.organizacyjnych
Wydział Organizacyjny i Kadr
Urząd Miasta Biała Podlaska
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska
tel.+48 (83) 341 64 02, fax +48 83 343 70 64
e-mail: <mailto:dorota.wereda@bialapodlaska.pl>
dorota.wereda@bialapodlaska.pl, <http://www.bialapodlaska.pl/>
www.bialapodlaska.pl
NIP: 537-00-11-205, REGON:000524045
UWAGA: Pomyśl o środowisku. Nie drukuj tej wiadomości jeśli nie musisz.
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata.
Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie.
Jeśli nie są Państwo adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w
szczególności poprzez rozpowszechnianie, dystrybucję wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów jest zabronione. Dziękujemy,
Urząd Miasta Biała Podlaska.
Re: Wniosek o informację przez KAZIMIERZ DOLNY w sprawie Raport o stanie gminy #61
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 16.07.2019 r.
W dniu 16.07.2019 o 06:35, sprawa-13945@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.pl
1Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 16.07.2019 r.W dniu 16.07.2019 o 06:35, sprawa-13945@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów
> dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy
> o samorządzie gminnym?
> 2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego
> miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
> 3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
> 4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji
> Publicznej
> 5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
> 6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt
> wykonania usługi?
> 7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy
> było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie,
> przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
> 8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
> 9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany
> raport o stanie gminy.
> 10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
> 11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie
> gminy?
> 12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
> 13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
> 14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np.
> czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
> 15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie
> ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
> 16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
> 17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub
> też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie
> czasu?
> 18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też
> wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie
> dla ograniczenia?
> 19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy
> też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-13945@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348
>
--
Sekretariat Urzędu Miasta w Kazimierzu Dolnym
Urząd Miasta w Kazimierzu Dolnym
ul. Senatorska 5
24-120 Kazimierz Dolny
tel. 81 8810212 w. 20
www.kazimierz-dolny.pl
odpowiedź na wniosek przez JANÓW LUBELSKI w sprawie Raport o stanie gminy #51
SO.1431.2019.EM4
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 17 lipca
2019 r., przekazuję informacje z Gminy Janów Lubelski w kolejności w jakiej
były postawione pytania:
1) Rada Miejska w Janowie Lubelskim nie przyjęła uchwały w/s
szczegółowych wymogów dot. raportu o stanie gminy.
2) Nie było uchwały, wiec nie można podać adresu w BIP.
3) Raport o stanie gminy liczy 113 stron.
4) https://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=448
<https://umjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=448&p1=szczegoly&p2=1
404987> &p1=szczegoly&p2=1404987
5) Raport został przygotowany przez pracowników Urzędu Miejskiego oraz
pracowników jednostek organizacyjnych gminy.
6) Nie poniesiono takiego kosztu.
7) Raport został zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej, na
oficjalnej stronie internetowej Gminy Janów Lubelski oraz przesłany radnym
Rady Miejskiej.
8) 31.05 2019 r.
9) 18.06.2019 r.
10) Podczas debaty głos zabrało troje radnych.
11) Do debaty nie zgłosili się mieszkańcy.
12) Żaden mieszkaniec.
13) Nie.
14) Była przedstawiona prezentacja, nie wprowadzano żadnych ograniczeń.
15) Nie było takiej sytuacji.
16) Nie było takiej sytuacji.
17) Nie było takiej sytuacji.
18) Nie było takiej sytuacji.
19) Wypowiadali się tylko radni i Burmistrz Janowa lubelskiego.
Z poważaniem
Ewa Misztal
Inspektor ds. obsłgi Rady Miejskiej
Urząd Miejski w Janowie Lubelskim
tel.(15) 8724320
biurorady@janowlubelski.pl
Odpowiedź na wniosek przez WYRYKI w sprawie Raport o stanie gminy #202
Urząd Gminy Wyryki
Wyryki- Połód 154
22-205 Wyryki
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
16.07.2019r. informuję:
Ad.1) Radni Gminy Wyryki nie przyjęli uchwały w sprawie szczegółowych
wymogów dotyczących raportu o stanie gminy.
Ad.2) Nie dotyczy.
Ad.3) Raport liczy 26 stron.
Ad.4)
https://ugwyryki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=177&p1=szczegoly&p2=1396910
Ad.5) Raport został przygotowany przez pracowników urzędu gminy.
Ad.6) nie dotyczy
Ad.7,8) Raport został zamieszczony w Biuletynie Informacji Publicznej dnia
10.06.2019r.
Ad.9)Sesja na której dyskutowano nad raportem o stanie gminy odbyła się
26.06.2019r.
Ad.10) Jeden radny zabrał głos podczas debaty o raporcie o stanie gminy.
Ad.11) Nikt z mieszkańców nie zgłosił się do zabrania głosu w debacie.
Ad.12) Nikt z mieszkańców nie wypowiedział się w debacie.
Odpowiedź na pozostałe pytania nie dotyczy.
Z poważaniem
Iwona Kwiatkowska
UG Wyryki
RE: Wniosek o informację przez RADZYŃ PODLASKI w sprawie Raport o stanie gminy #130
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 16 lipca 2019 r. Urząd Gminy Radzyń Podlaski udziela informacji na zawarte pytania:
Ad. 1 - nie
Ad.2. – nie dotyczy
Ad.3. 59 stron
Ad.4. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
Ad.5. pracownicy Urzędu Gminy
Ad.6. 0 zł
Ad.7. zamieszczony na BIP Gminy, wyłożony do wglądu na sekretariacie Urzędu Gminy, przedstawiony na Sesji;
Ad.8. 31 maja 2019 r.
Ad.9. 24 czerwca 2019 r.
Ad.10. 4-ro radnych;
Ad.11. – 0 osób;
Ad.12. – 0 osób;
Ad.13. – nie dotyczy
Ad. 14. – nie dotyczy
Ad.15. – nie dotyczy
Ad.16. – nie dotyczy
Ad.17. – nie dotyczy
Ad.18. – nie dotyczy
Ad. 19. – nie dotyczy.
Wójt Gminy
Wiesław Mazurek
From: Urząd Gminy Radzyń Podlaski [mailto:ug@radzynpodlaski.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 8:58 AM
To: a.rosinska@radzynpodlaski.pl
Subject: FW: Wniosek o informację
From: sprawa-14014@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14014@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 16, 2019 6:36 AM
To: ug@radzynpodlaski.pl
Subject: Wniosek o informację
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1) Czy radni przyjęli uchwałę w sprawie szczegółowych wymogów dotyczących raportu o stanie gminy, o którym mowa w art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym?
2) Jeżeli radni przygotowali ww. uchwałę, prosimy o link do właściwego miejsca w Biuletynie Informacji Publicznej?
3) Ile stron liczy raport o stanie gminy?
4) Prosimy o link do raportu o stanie gminy w Biuletynie Informacji Publicznej
5) Kto przygotował raport (pracownicy urzędu czy podmiot zewnętrzny)
6) Jeśli raport przygotował podmiot zewnętrzny, jaki był koszt wykonania usługi?
7) Sposób pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości (czy było to umieszczenie go w Biuletynie Informacji Publicznej, wyłożenie, przedstawienie na sesji rady gminy, czy też jakikolwiek inny sposób)?
8) Data pierwszego podania raportu do publicznej wiadomości.
9) Data sesji Rady Gminy, podczas której dyskutowany był omawiany raport o stanie gminy.
10) Ilu radnych zabrało głos podczas debaty o stanie gminy?
11) Ilu mieszkańców zgłosiło się do zabrania głosu w debacie o stanie gminy?
12) Ilu mieszkańców wypowiedziało się w debacie o stanie gminy?
13) Czy mieszkańcom ograniczono czas wypowiedzi podczas debaty?
14) Z jakimi jeszcze ograniczeniami musieli liczyć się mieszkańcy, np. czy wprowadzono zakaz przedstawienia prezentacji itp. ? (jeżeli dotyczy)
15) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi, jakie ograniczenie wprowadzono – ile było czasu na wypowiedź mieszkańca?
16) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia, kto wnioskował o ich wprowadzenie?
17) Jeśli ograniczono mieszkańcom czas wypowiedzi podczas debaty lub też wprowadzono inne ograniczenia w jakim trybie przyjęto ograniczenie czasu?
18) Jeśli podczas debaty ograniczono czas wypowiedzi lub też wprowadzono inne ograniczenia, jakie było merytoryczne uzasadnienie dla ograniczenia?
19) Czy mieszkańcy zabrali głos przed wypowiedziami radnych, po, czy też wypowiedzi mieszkańców i radnych się przeplatały?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14014@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA3MTYwNDM1MzcuMzY1NzYuNzg4NzJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNiBKdWwgMjAxOSAwNDozNTozNyAtMDAwMHx1Z0ByYWR6eW5wb2RsYXNraS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Dokument 295767/07/2019/W - "Odpowiedź - udost. inf. publ. dot. raportu o stanie gminy" przez Lublin w sprawie Raport o stanie gminy #86
Dokument: 295767/07/2019/W
Nazwa : Odpowiedź - udost. inf. publ. dot. raportu o stanie gminy
* * *
* * *
odpowiedź przez SUŁÓW w sprawie Raport o stanie gminy #159
Gmina Sułów
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Janusz Stańczyk
Sekretarz Gminy
Przeczytane: Wniosek o informację przez ZALESIE w sprawie Raport o stanie gminy #206
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sekretarz@zalesie.pl> o 2019-07-16 06:35
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o2019-07-18 14:48