Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
Konsultacje społeczne - Nadleśnictwo Płońsk przez Nadleśnictwo Płońsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #374
Szanowni Państwo,
W załączniku Nadleśnictwo Płońsk, przesyła Decyzję nr 19/2020 z dnia
16.12.2020r. Odpowiedź została również wysłana do Państwa pocztą tradycyjną.
Z poważaniem
Z upoważnienia Nadleśniczego
Kinga Małkowska
Robotnik pomocniczy ds. administracyjnych
tel. kom.: +48 575 975 025
09-100 Płońsk, ul. Leśników 2
tel.: +48 23 674 41 86, tel. sekr.: + 48 23 66 24 515
<http://www.lasy.gov.pl/> www.plonsk.warszawa.lasy.gov.pl
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Puławy w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #141
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź na Państwa zapytanie.
Pozdrawiam,
Leopold Leśko
Specjalista Służby Leśnej
Nadleśnictwo Puławy
ul. Żyrzyńska 8
24-100 Puławy
tel. 81 886 42 41 w. 32
2
From: [External] sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: pulawy@lublin.lasy.gov.pl
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33642@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk1OTA4LjQxNDk0LjQ3NDc3MDAwNjAwMTgxMzU4MjlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwNCBOb3YgMjAyMCAyMDo0OToxOSAtMDAwMHxwdWxhd3lAbHVibGluLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nowa Sól w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #419
Twoja wiadomość
Do: Alicja Szymczak (Nadleśnictwo Nowa Sól)
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 22:03:22 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 14:17:41 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Watchdog - konsultacje społeczne Nadleśnictwo Barycz przez Nadleśnictwo Barycz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #248
Dzień dobry
Nadleśnictwo Barycz przesyła w załączeniu Decyzję.
Z poważaniem
Agnieszka Jakóbczyk
Starszy specjalista ds. stanu posiadania
tel. kom.: +48 668 520 395
26-200 Końskie, Barycz 69
tel. sekr: +48 41 375 38 50
www.barycz.radom.lasy.gov.pl<http://www.barycz.radom.lasy.gov.pl/>
RE:Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Rokita w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #297
Znak ZG.0172.2.2020
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dzień dobry
W odpowiedzi na Pastwa zapytanie z dnia 5.11.2020 r. uzupełnione korespondencją z dnia 13.12.2020 r. odnośnie zgłaszania postulatów, wniosków czy uwag dotyczących prowadzenia gospodarki leśnej na terenie nadleśnictwa, które odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), Nadleśnictwo Rokita informuje, że w okresie, którego dotyczy zapytanie nie wpłynęły tego rodzaju zgłoszenia, wnioski czy uwagi ze strony społecznej.
Odnosząc się do pytania o to, czy w najbliższych 12 miesiącach nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej, Nadleśnictwo Rokita informuje, że stosuje obowiązujące w tym zakresie regulacje prawne. Natomiast sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposobu i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje.
Z up. Nadleśniczego Nadleśnictwa Rokita
Z poważaniem
Barbara Adamczyk
Starszy Specjalista Służby Leśnej
[cid:image003.jpg@01D6D3B4.11D2F3E0]
Nadleśnictwo Rokita
72-110 Przybiernów, Rokita 2
tel.: +48 91 418 65 81, kom. +48 666 852 869
w . IP: 1025333
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-33798@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, December 13, 2020 12:07 AM
To: 1025 Nadleśnictwo Rokita <rokita@szczecin.lasy.gov.pl<mailto:rokita@szczecin.lasy.gov.pl>>
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachSzanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź Nadleśnictwa Przytok z siedzibą w Zielonej Górze przez Nadleśnictwo Przytok w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #420
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam Decyzję nr 30/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Przytok z dnia 16.12.2020 dotyczącą złożonego przez Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Michał Makowski
Specjalista ds. zagospodarowania lasu i edukacji
[cid:image001.jpg@01D54915.C5216A60]
65-950 Zielona Góra, ul. Kazimierza Wielkiego 24a
tel.: +48 68 455 85 89 wew. 882
tel.: +48 797 341 318
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
-------------------------------------------------------------------------------------------
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Dot.: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - odpowiedź Nadleśnictwa Suchedniów (ZG1.0172.13.2020.sd) przez Nadleśnictwo Suchedniów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #267
Nadleśnictwo Suchedniów przesyła w załączeniu odpowiedź w sprawie Państwa
zapytania z dnia 04.11.2020 r. dot. "Konsultacji społecznych w
Nadleśnictwach".
Z poważaniem
Sebastian Dawidowicz
Specjalista ds. geomatyki i stanu posiadania
tel. kom.: +48 600 984 916,
26-130 Suchedniów, ul. Bodzentyńska 16
tel.: +48 41 254 30 45 w. 226, tel. sekr.: + 48 41 254 56 47
www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl
Realizując wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE prosimy o zapoznanie się z
udostępnioną na stronie internetowej:
<http://www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl/rodo1>
http://www.suchedniow.radom.lasy.gov.pl/rodo1 informacją na temat
przetwarzania przez Nadleśnictwo Suchedniów danych osobowych.
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Oborniki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #239
Twoja wiadomość
Do: Stawicki Artur
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 12 grudnia 2020 22:33:51 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 12:50:14 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
FW: Nadleśnictwo Podanin_Konsultacje społeczne przez Nadleśnictwo Podanin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #210
cd. UZUPEŁNIENIE KORESPONDENCJI,
przepraszam, do poniższego maila, przez nieuwagę, nie załączyłam przedmiotowej decyzji nadleśniczego - co niniejszym uzupełniam.
Marzena Kryza
Nadleśnictwo Podanin
1From: N-ctwo Podanin - Kryza Marzena
Sent: Wednesday, December 16, 2020 12:40 PM
To: 'sprawa-33711@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <sprawa-33711@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: Nadleśnictwo Podanin_Konsultacje społeczneSzanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa korespondencję z dnia 12.12.2020 r. (godz. 21:33), przesyłam w załączeniu Decyzję nr 19/2020 nadleśniczego Nadleśnictwa Podanin.Z poważaniem
Marzena Kryza
st. spec. Służby Leśnej ds. gospodarki leśnej
Nadleśnictwo Podanin
tel. 67 282 98 97
Nadleśnictwo Podanin_Konsultacje społeczne przez Nadleśnictwo Podanin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #210
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa korespondencję z dnia 12.12.2020 r. (godz. 21:33), przesyłam w załączeniu Decyzję nr 19/2020 nadleśniczego Nadleśnictwa Podanin.
Z poważaniem
Marzena Kryza
st. spec. Służby Leśnej ds. gospodarki leśnej
Nadleśnictwo Podanin
tel. 67 282 98 97
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Wolsztyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #426
Twoja wiadomość
Do: Waldemar Brambor
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 22:07:59 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 12:27:10 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Re: Konsultacje społeczne w nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Nowy Targ w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #98
Dzień Dobry,
Przesyłam Decyzję Nr 19/2020 Nadleśniczego Nadleśnictwa Nowy Targ z dnia 16.12.2020 r. - Zn. spr.: Z.0172.12.2020.
Z poważaniem
Janusz Krywult
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 605 992 508
[cid:image001.jpg@01D6D3A3.89BAF7B0]
34-400 Nowy Targ, ul. Kowaniec 70
tel.: +48 18 26 62 925 wewn. 133, tel. sekr.: +48 18 26 62 947
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odp. Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Biała Podlaska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #127
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Biała Podlaska przesyła odpowiedź, w załączeniu.
Tomasz Bylina
Nadleśniczy
Pozdrawiam
Katarzyna Kulicka
St. Specjalista SL
ds. gospodarki leśnej
Nadleśnictwo Biała Podlaska
RDLP w Lublinie
tel. 83 343 23 79
katarzyna.kulicka@lublin.lasy.gov.pl<mailto:katarzyna.kulicka@lublin.lasy.gov.pl>
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Zdroje w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #407
Dzień dobry, w odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam decyzję pana Nadleśniczego w tej sprawie.
Specjalista ds. informatyki
Tomasz Kocyła
tomasz.kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:tomasz.kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl>
tel: 74 8683270
tel IP: 1307674
Nadleśnictwo Zdroje
57-330 Szczytna, ul. Krotka 5
1From: [External] sprawa-33908@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33908@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-33908@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Monday, December 14, 2020 9:48 PM
To: 1307 Biuro Nadleśnictwa Zdroje <zdroje@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:zdroje@wroclaw.lasy.gov.pl>>
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachSzanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-16 10:23:50.640919+00:00 z > adresu Tomasz.Kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:Tomasz.Kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl>: > Szanowni Państwo, > Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski > zawarte w > Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym > > przez Nadleśnictwo Zdroje, w dniu 04.11.2020. 1. > Wnioskujemy o > przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich > trzech lat, gdy przedstawiciele > strony społecznej zgłaszali > postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia > gospodarki > leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o > > podanie: 1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi > dotyczące prowadzenia > gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? > 2. zagadnień, których dotyczyły > postulaty, wnioski, bądź uwagi > zgłaszane przez stronę społeczną. 3. kanałów > komunikacji > Nadleśnictwa ze stroną społeczną 4. rezultatów zgłaszania > > postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w > szczególności > informacji, czy w wyniku zaangażowania strony > społecznej Nadleśnictwo > zmodyfikowało swoje plany prowadzenia > gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki > sposób. 5. > dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną. Zmuszeni > > jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, > gdyż w > obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne > udostępnienie rzeczowej informacji. > Dla przykładu, wskazujecie > Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą > wszelkich > przejawów „współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o > > gospodarce leśnej” w postaci „zgłaszania postulatów, wniosków i > uwag”, które > definiujecie m.in. jako „przesłanie zapytania”. Nie > sposób przyjąć – jak wynika > z Państwa wniosku - że każde > zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o > obowiązujące > przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia > > przyrodnicze etc.) jest „formą wygłaszania opinii i prób > współuczestniczenia w > decyzjach o gospodarce leśnej”. > Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często > możliwości ocenić, jakie > intencje i cele przyświecają pytającemu lub > wnioskodawcy > (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z > > tym czy zapytanie było czy nie „formą wygłaszania opinii i prób > > współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”. Państwa > wniosek > obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są > albo nie mogą być przez > nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w > jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego > obowiązujące przepisy i > procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby > informacji > o przypadkach „wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego > > zainicjowanego przez stronę społeczną”. Tak samo nie rejestruje > każdego „udziału > w spotkaniu na temat gospodarki leśnej” każdej > osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy > szereg tego rodzaju spotkań ma > charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie > archiwizujemy, czy to w > formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o > nieokreślonym > statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, > > postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony > nadleśnictwa, lecz > bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub > inne treści (w tym w ogóle > niewłaściwie adresowane do > nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami > o wnioskach, > postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej w > > nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci > petycji lub pism > składanych lub przychodzących do sekretariatu > pocztą tradycyjną, elektroniczną, > ewentualnie również pytań lub > komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie > społecznościowym > oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie > > jesteśmy w stanie wytworzyć informacji w pełni odpowiadającej > warunkom > określonym w Państwa wniosku. Przykładowo, w > odniesieniu do nawet spełniających > warunek konkretności i > rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez > internautów > w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy > > zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich > autorzy i czy > mieszczą się w Państwa definicji „strony > społecznej” (tym bardziej, że mogą > posługiwać się anonimowymi > profilami). Wreszcie nawet udostępnienie > informacji, co do > których jest to możliwe i zgodne z ustawą z dnia 6 września > 2001 > r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez > Państwa > wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i > przekształcenia, > wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem > pracy (vide: wyrok NSA z 7 > grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). > Dlatego w związku z: * ogromnym zakresem > czasowym i > przedmiotowym Państwa wniosku; * brakiem możliwości > > oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników > wyłącznie do > przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody > dla realizacji podstawowych > zadań nadleśnictwa i obowiązków jego > pracowników, a częściowo brakiem fizycznej > możliwości realizacji > tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych > archiwów w > sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii > > COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym); * koniecznością > dodatkowej > pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych > w przypadku udostępniania > informacji odnośnie ich uwag, wniosków > i postulatów, w tym dokumentacji > korespondencji; * możliwą > koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo > dodatkowej osoby > lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu > > przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w > rozsądnym > czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność > przejrzenia i analizy > prywatnych wiadomości oraz komentarzy > internautów na profilu nadleśnictwa w > serwisie społecznościowych > za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na > żądanej liście > przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych w postaci > > publikacji w mediach „zainicjowanych przez stronę społeczną” w > sytuacji, gdy > nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia > takich informacji i > prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów > ukazujących się w ogólnodostępnych > mediach); informuję, że > informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może > być przez > nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 > > ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji > publicznej. Co więcej, > przekształcenie i przetworzenie > wnioskowanych informacji będzie wymagało, z > uwagi na okoliczności > wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych > > dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, > na > podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo > obliczy i przedstawi > te koszty i pobierze od Państwa jako > wnioskodawców opłatę w wysokości > odpowiadającej tym kosztom. W > związku z powyższym, w celu umożliwienia nam > prawidłowej > odpowiedzi, wzywam Państwa do: * uzupełnienia wniosku poprzez > > m.in. dokładniejsze niż „przestrzeń ostatnich trzech lat” > wskazanie zakresu dat, > którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a > także doprecyzowanie pytań zawartych we > wniosku poprzez > skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i > > możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście > może > gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną > możliwość, by to > robić); * wykazania, zgodnie z art. 3. ust. > 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 > września 2001 r. o dostępie do > informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób > uzyskanie tych > informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla > > interesu publicznego. Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować > w jakim > wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i > przetworzyć żądane > informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a > także wyliczyć, ile będzie > kosztowało przetworzenie tych danych i > poinformować Państwa o opłacie. 1. > Czy w najbliższych 12 > miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w > procesach > rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz > > prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to > jakie > zmiany są planowane? W przypadku konsultacji społecznych > przy tworzeniu planu > urządzania lasu lub prognozy oddziaływania > na środowisko, proces ten jest > opisany i wynika z przepisów > ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, > rozporządzenia > ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie > > szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, > uproszczonego > planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu > lasu, a także obowiązującej w > Lasach Państwowych Instrukcji > Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego > Lasów > Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest > stosowanie > wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich > zmian. Natomiast w przypadku > wszelkich innych „procesów > rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony > społecznej oraz > prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich > > rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo > uzależniony > jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie > zgłasza dana osoba lub > organizacja, w jakiej formie i jaką drogą > to czyni, jakiego sposób i formy > odpowiedzi lub innej reakcji > oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem > o planowaniu > przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają > > i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego > wnioskodawcy. > Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez > nas uwzględniony, gdyż pytanie > o zdarzenia przyszłe lub takie, > które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o > informację > publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z > 21 > grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10). Specjalista ds. > informatyki Tomasz > Kocyła > tomasz.kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl<m<mailto:tomasz.kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl%3cm> > ailto:tomasz.kocyla@wroclaw.lasy.gov.pl> > tel: 74 8683270 tel IP: > 1307674 Nadleśnictwo Zdroje 57-330 Szczytna, ul. > Krotka 5
Nie przeczytano: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Józefów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #133
Twoja wiadomość
Do: jozefow@lublin.lasy.gov.pl
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 04.11.2020 21:49
usunięto w dniu 16.12.2020 10:37.
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Jugów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #384
Twoja wiadomość
Do: Joanna Tkaczyk
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 21:12:58 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 10:06:58 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
RE: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Skwierzyna w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #300
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam Decyzję Nadleśniczego Nadleśnictwa Skwierzyna w poniższej sprawie.
Pozdrawiam
Maciej Hałuszczak
Specjalista Służby Leśnej
tel. +48 95 728 69 41 wew. *334 IP: 1027334
66-440 Skwierzyna, ul. 2 Lutego 2
tel. sekr.: + 48 95 728 69 40,
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
4
From: [External] sprawa-33801@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33801@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, December 13, 2020 12:09 AM
To: 1027 Nadleśnictwo Skwierzyna <skwierzyna@szczecin.lasy.gov.pl>
Subject: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Szanowni Państwo,
w nawiązaniu do przesłanego wcześniej maila z wnioskiem o dostęp do informacji uprzejmie informujemy, że podstawą prawną naszego wniosku jest ustawa z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko. Tym samym oczekujemy wykonania wniosku na zasadach określonych w tej ustawie. Wskazujemy, że w tej ustawie nie znajduje się rozwiązanie nawiązujące do informacji publicznej przetworzonej określonej w art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej. Dlatego też wezwanie do wykazania dlaczego udostępnienie informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego jest bezpodstawne.
Równocześnie uprzejmie wyjaśniamy, że:
1. Wnioskując o przesłanie informacji dotyczących ostatnich trzech lat, mamy na myśli okres od 1 listopada 2017 do 3 listopada 2020.2. Definicję podaną we wniosku:
„Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
należy interpretować jako zawierającą pojęcie dostępu do informacji o środowisku, (tak jak zinterpretowały właściwie niektóre Nadleśnictwa do których zwróciliśmy się z tym wnioskiem). Poniżej podajemy interpretację tej definicji, która w pełni tłumaczy naszą intencję i, mamy nadzieję, będzie pomocna.
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form występowania z wnioskiem o dostęp do informacji, wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Alternatywnie, możecie również Państwo definiować wyrażenie „zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag” jako punkty 1- 6 wymienione w definicji. Może to nieco zawęzić zakres odpowiedzi, ale zapewne ułatwi sprawne ich zebranie.3. W przypadku artykułów i doniesień medialnych wnioskujemy o przesłanie informacji o doniesieniach, których istnienie odnotowało Nadleśnictwo, a w szczególności doniesień, w procesie powstawania których, przedstawiciele Nadleśnictwa zostali poproszeni o wyrażenie opinii.
4. W przypadku, gdy Nadleśnictwo nie posiada wiedzy kim dokładnie są osoby, które chcą pozyskać informację i wiedzę o gospodarce leśnej, wyrazić opinię bądź współuczestniczyć w decyzjach wnioskujemy o ogólne opisanie takiej osoby bądź osób. Na przykład, w wypadku, gdy o informację występują bądź opinie zgłaszają internauci na mediach społecznościowych Nadleśnictwa wystarczający będzie opis: internauta/gość strony Nadleśnictwa w serwisie Facebook. W wypadku, gdy Nadleśnictwo organizowało, bądź uczestniczyło w zebraniu lokalnej społeczności na którym omawiane były kwestie związane z gospodarką leśną, wystarczający będzie prosty opis uczestników, taki jak na przykład: członkowie społeczność X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), bądź członkowie klubu seniora w miejscowości X (w miejsce X proszę wstawić nazwę miejscowości bądź osiedla), etc.
Z wyrazami szacunku,
Katarzyna Batko-Tołuć i Marzena Błaszczyk
Członkinie zarządu zgodnie z zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-11-16 08:16:10.333142+00:00 z > adresu daria.frak@szczecin.lasy.gov.pl: > Dzień dobry, W > załączeniu odpowiedź na pismo z dnia 04.11.2020 > > [cid:image001.jpg@01D6BBF8.B04D0750] 66-440 Skwierzyna, ul. 2 > Lutego 2 tel. > sekr.: + 48 95 728 69 40, > www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Przytok w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #420
Twoja wiadomość
Do: Maciej Taborski
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 22:04:07 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 09:47:06 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Nieprzeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 4.8 MX1] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Lębork w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #41
Twoja wiadomość
Do: Jan Dominiecki - Nadleśnictwo Lębork
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 4.8 MX1] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 29 listopada 2020 23:40:26 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 09:33:49 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Pieńsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #396
Twoja wiadomość
Do: Adam Duchaczek
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 21:34:24 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 09:20:32 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: [SPAM] [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kłodawa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #286
Twoja wiadomość
Do: Tomasz Nawrocki - Nadleśnictwo Kłodawa
Temat: [SPAM] [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 12 grudnia 2020 23:57:22 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 09:15:03 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Read: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chojnów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #364
Twoja wiadomość
Do: Aleksander Banasik
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 20:41:01 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 09:02:41 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Henryków w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #382
Twoja wiadomość
Do: Marian Domagała
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 21:10:24 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 08:39:37 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Przeczytane: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Jugów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #384
Twoja wiadomość
Do: Andrzej Palmowski
Temat: [AntySPAM DGLP True ; 6.0 CKP] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 14 grudnia 2020 21:12:58 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 16 grudnia 2020 08:30:07 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Nieprzeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Choszczno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #276
Twoja wiadomość
Do: Gerard Hoffer - Nadleśnictwo Choszczno
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:26 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 grudnia 2020 08:24:01 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129