Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Babki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #225
W załączniku odpowiedź Nadleśniczego Nadleśnictwa Babki.
--
Kasia Gomułkiewicz
starszy specjalista Służby Leśnej ds. mapy numerycznej, stanu posiadania i urządzania lasu
Nadleśnictwo Babki
Babki 2, 61-160 Poznań
tel: +48618788075 w. 22
tel. +48662658331
2
From: [External] sprawa-33726@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33726@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0902 Nadleśnictwo Babki <babki@poznan.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33726@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33726@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2MzUyLjQxNDk0LjE2MDkxMzg0Nzc4MjM2ODQ0MTE0QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFdlZCwgMDQgTm92IDIwMjAgMjA6NDk6MjMgLTAwMDB8YmFia2lAcG96bmFuLmxhc3kuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjODA1NGFiOWNmNDkyMDhiNDk1ODBkZjUwNjBj>
Udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Kalisz Pomorski w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #223
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedź na maila z dnia 04.11.2020 w sprawie udzielenia informacji publicznej dot. konsultacji społecznych.
Z poważaniem:
Joanna Kapuścińska
Specjalista Służby Leśnej ds. Ochrony Lasu
tel. kom.: +48 734 481 965
[logo_duze_podpis]
78-540 Kalisz Pomorski, Aleja Prof. Leona Mroczkiewicza 1,
tel.: +48 94 361 62 73, wew. 222
www.kalisz.pila.lasy.gov.pl<http://www.kalisz.pila.lasy.gov.pl/>
Fwd: Fwd: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka przez Nadleśnictwo Ostrołęka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #191
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Data: 17 listopada 2020, 06:49:05
Temat: Fwd: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Data: 16 listopada 2020, 11:47:36
Temat: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: "[External] \"sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl\"" <sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Data: 16 listopada 2020, 11:11:47
Temat: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
W odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert Pawelec
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert Pawelec
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert PawelecWiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Data: 16 listopada 2020, 11:47:36
Temat: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: "[External] \"sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl\"" <sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Data: 16 listopada 2020, 11:11:47
Temat: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
W odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert Pawelec
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert PawelecWiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: "[External] \"sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl\"" <sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Data: 16 listopada 2020, 11:11:47
Temat: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
W odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert PawelecW odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
Nieprzeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Tuchola w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #358
Twoja wiadomość
Do: 1219 N.Tuchola Marta Pankau
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:30 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 listopada 2020 14:47:01 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Fwd: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka przez Nadleśnictwo Ostrołęka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #191
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Data: 16 listopada 2020, 11:47:36
Temat: Fwd: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
Wiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: "[External] \"sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl\"" <sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Data: 16 listopada 2020, 11:11:47
Temat: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
W odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert Pawelec
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert PawelecWiadomość przekazana
Od: N.Ostrołęka Hubert Pawelec <hubert.pawelec@olsztyn.lasy.gov.pl>
Do: "[External] \"sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl\"" <sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Data: 16 listopada 2020, 11:11:47
Temat: Odpowiedź Nadleśnictwo Ostrołęka
===8<===============Treść oryginalnej wiadomości===============
W odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
===8<===========Koniec treści oryginalnej wiadomości===========
--
Pozdrowienia,
N.Ostrołęka Hubert PawelecW odpowiedzi na list: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
nadany dnia: 4 listopada 2020 (21:49:21)
z konta: sprawa-33692@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Nadleśnictwo Ostrołęka przesyła w załączeniu odpowiedź na Państwa
zapytanie.
Z Poważaniem
Hubert Pawelec
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Ostrołęka
--
======================================================================
==== NADLEŚNICTWO OSTROŁĘKA ===== ostroleka@olsztyn.lasy.gov.pl ======
= ul. T. Zawadzkiego 'ZOŚKI' 4 = tel. 29.760 21 32 fax. 29.760 56 20 =
======================================================================
Udostępnienie infrormacji przez Nadleśnictwo Trzebciny w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #357
Dzień dobry
W związku z złożonym przez Państwa wnioskiem w dniu 04.11.2020 r. dotyczącym udostępnienia informacji, z polecenia Nadleśniczego Nadleśnictwa Trzebciny w załączeniu przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
Sylwia Lawrenz
Specjalista SL ds. Zagospodarowania Lasu
tel. +(48) 52 334 10 14
[32392EA9]
Trzebciny 30, 89-505 Małe Gacno
tel. IP 1228681 tel. kom. 883 202 022
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Chojnów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #364
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa e-mail przesyłam w załączeniu pismo Nadleśniczego Nadleśnictwa Chojnów.
Z poważaniem,
Piotr Turek – Nadleśnictwo Chojnów.
2From: [External] sprawa-33865@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33865@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: chojnow@warszawa.lasy.gov.pl
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33865@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Łopuchówko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #238
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedz na Państwa wniosek z 4 listopada 2020 r
Z upoważnienia
Zastępcy Nadleśniczego
Piotra Szyszko
Z poważaniem
____________________________________
Artur Napierała
Specjalista Służby Leśnej
ds. stanu posiadania i geomatyki
tel. (61) 8 122 161 wew. 130
GSM 602-215-022
e-mail: artur.napierala@poznan.lasy.gov.pl<mailto:artur.napierala@poznan.lasy.gov.pl>
Nadleśnictwo Łopuchówko
Łopuchówko 1
62-095 Murowana Goślina
Pragniemy poinformować, iż administratorem Państwa danych osobowych (ADO) jest Nadleśniczy Nadleśnictwa Łopuchówko, z siedzibą w Łopuchówko 1, 62-095 Murowana Goślina, e-mail: lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl<mailto:lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl> Pełna treść obowiązku informacyjnego znajduje się na naszej stronie www – kliknij tutaj. Niniejsza wiadomość została wysłana w celu realizacji czynności urzędowych, wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub sprawowania władzy powierzonej w związku z realizowaniem zadań przez Administratora.
1From: [External] sprawa-33739@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33739@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0914 Nadleśnictwo Łopuchówko <lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33739@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33739@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Świętoszów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #403
Witam,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.
Z poważaniem
Małgorzata Pagórska-Toczek
Starszy Specjalista Służby Leśnej ds. ochrony lasu i edukacji leśnej
tel. kom.: +48 500 148 123
Nadleśnictwo Świętoszów
59-726 Świętoszów, ul. Brzozowa 17
tel. + 48 75 734 93 09, tel. sekr. + 48 75 73 11 259
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: 1333 Biuro Nadleśnictwa Świętoszów <swietoszow@wroclaw.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33904@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk3Mjc0LjQxNDk0Ljc2NTg5NTg5NjYxMjc0MDI4ODFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAwNCBOb3YgMjAyMCAyMDo0OTozMiAtMDAwMHxzd2lldG9zem93QHdyb2NsYXcubGFzeS5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZW>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Koło w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #233
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 04.11.2020r. o udzielenie odpowiedzi na pytania zawarte w poniższym mailu, Nadleśnictwo Koło przesyła pismo ZG.0172.3.2020 z dnia 16.11.2020r.
Z upoważnienia Nadleśniczego Nadleśnictwa Koło Tomasza Anastaziaka
Ilona Żółtowska
Starszy Specjalista Służby Leśnej
ds. ochrony ekosystemów, edukacji
i komunikacji społecznej
tel. kom.: +48 601 261 115
87-865 Izbica Kujawska, Gaj Stolarski 2
tel./fax: (54) 286 50 84, 286 56 54
<http://www.kolo.poznan.lasy.gov.pl/> www.kolo.poznan.lasy.gov.pl
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
<http://www.facebook.com/LasyPanstwowe> www.facebook.com/LasyPanstwowe
<http://www.instagram.com/lasy_panstwowe> www.instagram.com/lasy_panstwowe
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe (LP) od 1924 r. opiekuje się w imieniu Skarbu Państwa i obywateli ogólnonarodowym dobrem, jakim są lasy. Prowadzimy zrównoważoną gospodarkę leśną, chroniąc lasy przed różnymi zagrożeniami, zwiększając ich powierzchnię i zasobność, dbając o różnorodność biologiczną, a jednocześnie udostępniając je wszystkim oraz zaspokajając zapotrzebowanie polskich firm i rodzin na drewno. Pracujemy dla lasu i dla ludzi.
4
From: [External] sprawa-33734@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33734@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0910 Nadleśnictwo Koło <kolo@poznan.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33734@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33734@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwNDUyMjk2MzkyLjQxNDk0LjExODgyNTkzMjAyODY3NjM3MjMyQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfFdlZCwgMDQgTm92IDIwMjAgMjA6NDk6MjMgLTAwMDB8a29sb0Bwb3puYW4ubGFzeS5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXwwfDEuZDQ4M2M4MDU0YWI5Y2Y0OTIwOGI0OTU4MGRmNTA2MGM%3D>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - odpowiedź Nadleśnictwo Kolumna przez Nadleśnictwo Kolumna w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #156
Łask, 16.11.2020 roku Zn.spr.: Z.0172.22.2020
Nadleśnictwo Kolumna przesyła w załączniku odpowiedź na Państwa wniosek o dostęp do informacji.
Z poważaniem
Michał Falkowski
Z-ca Nadleśniczego
Nadleśnictwa Kolumna
1From: [External] sprawa-33657@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33657@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0606 Kolumna <Kolumna@lodz.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33657@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33657@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na pismo - konsultacje przez Nadleśnictwo Choszczno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #276
Nadleśnictwo Choszczno przesyła odpowiedź na wniosek.
Z poważaniem
Paulina Wójcik
Referent
[Kopia_zapasowa_LP_logo_PL_A8 - kopia]
73-200 Choszczno, ul. Gorzowska 2
tel. IP: 1031673, tel. sekr.: + 48 95 76 57 006
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Świeradów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #402
Szanowni Państwo,
Przesyłam w załączniku odpowiedź Nadleśnictwa Świeradów na złożony wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Z wyrazami szacunku
Barbara Rymaszewska
Starszy Specjalista SL ds. LKP, komunikacji społecznej, projektów rozwojowych i udostępniania lasu.
tel. +48 75 78 16 333 wew. *337, kom. +48 667 600 093, IPT Cisco: 1327337
e-mail: barbara.rymaszewska@wroclaw.lasy.gov.pl<mailto:barbara.rymaszewska@wroclaw.lasy.gov.pl>
[cid:image003.jpg@01D6BC2C.41BB38A0]
N A D L E Ś N I C T W O Ś W I E R A D Ó W
59-850 Świeradów-Zdrój, ul. 11-go Listopada 1
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
___________________________________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Mińsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #370
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.
Pozdrawiam
Jacek Wąsowski
Starszy Specjalista Służby Leśnej
Tel. +48 25 7594813, IP 1708334
05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Gen. K. Sosnkowskiego 41
tel.: +48 25 7593525,
<http://www.minsk.warszawa.lasy.gov.pl> www.minsk.warszawa.lasy.gov.pl
4
From: [External] sprawa-33871@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33871@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: 1708 Nadleśnictwo Mińsk <minsk@warszawa.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33871@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Głogów z siedzibą w Głogowie Małopolskim w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #107
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam oficjalną odpowiedź Nadleśnictwa Głogów na wiadomość elektroniczną z dnia 04.11.2020 r.
Z wyrazami szacunku,
--------------------------------------------------------------------------------------------
Piotr Łabno
Nadleśnictwo Głogów
ul. Fabryczna 57
36-060 Głogów Małopolski
Tel.kom. 662 197 004
Nieprzeczytane: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Bielsk w Bielsku Podlaskim w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #3
Twoja wiadomość
Do: Agata Hryniewicka
Temat: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:12 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 16 listopada 2020 15:16:37 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Odpowiedź Nadleśnictwa Brynek do wniosku przez Nadleśnictwo Brynek w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #49
Witam,
Nadleśnictwo Brynek przesyła odpowiedź do wniosku.
Z up. Nadleśniczego
Janusza Wojciechowskiego
Z poważaniem
Paweł Kaleta
Specjalista SL ds. urządzania lasu i gospodarki łowieckiej
tel. kom.: +48 510 05 97 16, IP: 3203334
[wizytówka nadleśnictwo B]
42-690 Tworóg, ul. Grabowa 3, Brynek
tel. 32 285 74 63
www.brynek.katowice.lasy.gov.pl<http://www.brynek.katowice.lasy.gov.pl/>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Olsztyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #188
Dzień dobry. W załączeniu pismo NZ.0172.1.2020 dotyczące Państwa zapytania.
Pozdrawiam
Daria Stojaniuk
Nadleśnictwo Olsztyn
89 532 78 87
2
From: [External] sprawa-33689@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33689@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: olsztyn@olsztyn.lasy.gov.pl
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33689@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-33689@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach_odpowiedź przez Nadleśnictwo Miradz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #347
Dzień dobry!
Nadleśnictwo Miradz przesyła w załączniku odpowiedź na wniosek e-mail z dnia 4.11.2020 r.
Z poważaniem
Paweł Kaczorowski
Specjalista Służby Leśnej
ds. ochrony lasu
rzecznik prasowy nadleśnictwa
tel. kom.: 662 218 297
RDLP stopka_2
88-320 Strzelno, Miradz 12
tel.: +48 52 3189397,
tel. IP 1210334
www.miradz.torun.lasy.gov.pl<http://www.miradz.torun.lasy.gov.pl>
Odpowiedź na wniosek odnośnie konsultacji społecznych w Nadleśnictwie Rudka. przez Nadleśnictwo Rudka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #26
Dzień dobry!
Nadleśnictwo Rudka przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek z dn. 04.11.2020r. Pismo wysłano tylko w formie elektronicznej.
Z poważaniem
Katarzyna Tyborowska
Sekretariat Nadleśnictwa Rudka
1From: [External] sprawa-33527@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33527@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0124 Nadleśnictwo Rudka
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33527@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Karczma Borowa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #232
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na zapytanie w trybie informacji publicznej .
Pozdrawiam.
Z poważaniem
Andrzej Szeremeta
Inżynier Nadzoru
tel. kom.: +48 694 482 177
[cid:image001.jpg@01D3C514.57F38030]
64-100 Leszno, Kąkolewo, ul. Leszczyńska 39
tel.: +48 65 529 98 12, wew. 118 tel. sekr.: + 48 65 529 98 12
www.karczmaborowa.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33733@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33733@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0908 Nadleśnictwo Karczma Borowa <karczmaborowa@poznan.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33733@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33733@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź Nadleśnictwa Gołąbki ... przez Nadleśnictwo Szubin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #355
Sz. Państwo,
Nadleśnictwo Gołąbki przesyła odpowiedź w spr. konsultacji społecznych.
Z leśnymi pozdrowieniami
Józef Popiel
Starszy specjalista ds. ochrony lasu, przyrody, edukacji i turystyki
Rzecznik prasowy
kom.: + 48 535 231 626
tel. IP 1208332
[cid:image002.png@01D6BC28.08C043A0]
Nadleśnictwo Gołąbki
88-420 Rogowo, Gołąbki 5
tel. sekr.: +48 52 302 49 05
tel. IP 1208100
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Nadleśnictwo Kluczbork - Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez Nadleśnictwo Kluczbork w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #57
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa e-maila z dnia 04.11.2020
godz.21.49
Z poważaniem
Hanna Lech
Sekretariat
tel. kom.: +48 784 517 398
46-200 Kluczbork, ul. Mickiewicza 8
tel.: +48 77 418 65 65
<http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/>
www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl
Informuję, iż w celu załatwienia sprawy w Nadleśnictwie Kluczbork Pana/Pani
dane osobowe podlegają przetwarzaniu przy uwzględnieniu przepisów
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych osobowych) (Dz.Urz. L 119/1, 04.05.2016) oraz ustawy z dnia 10 maja
2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2018r, poz. 1000). Z treścią
klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych można zapoznać się na
stronie <http://www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl/>
www.kluczbork.katowice.lasy.gov.pl lub bezpośrednio u pracownika
Nadleśnictwa Kluczbork.
Konsultacje społeczne przez Nadleśnictwo Woziwoda w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #360
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Woziwoda przesyła w załączeniu odpowiedź w sprawie konsultacji społecznych. Pismo podpisano i wysłano wyłącznie pocztą elektroniczną.
Z poważaniem
Aleksandra Gussmann
Podleśniczy p.o. specjalisty SL ds. zagospodarowania lasu
[stopka poczta]
Woziwoda 3, 89-504 Legbąd
Tel.: +48 52 33 60 916,
Tel. kom.: 606 678 342
Tel. IP: 12 25 331
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na zapytanie Nadleśnictwo Karnieszewice przez Nadleśnictwo Karnieszewice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #318
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129