Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
konsultacje społeczne przez Nadleśnictwo Sarbia w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #212
Dzień dobry. Przesyłam w załączeniu odpowiedź na Państwa pismo.
Z poważaniem
Izabela Mokrzycka
Inżynier Nadzoru
tel. kom.: +48 694 485 976
cid:image002.jpg@01D65529.1B6DD050
64-700 Czarnków, Sarbka 46
tel.: +48 67 255 12 20
<http://www.sarbia.lasy.gov.pl/> www.sarbia.lasy.gov.pl
Not read: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Sokołów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #372
Twoja wiadomość
Do: Robert Płocki
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:31 (UTC+01:00) Belgrad, Bratysława, Budapeszt, Lublana, Praga
została usunięta nieprzeczytana: 19 listopada 2020 11:32:53 (UTC+01:00) Belgrad, Bratysława, Budapeszt, Lublana, Praga.
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach - odpowiedz Nadleśnictwa Lębork przez Nadleśnictwo Lębork w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #41
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Lębork w dniu 05.11.2020
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
2. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
3. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
4. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
5. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.
Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż
w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów „współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej” w postaci „zgłaszania postulatów, wniosków i uwag”, które definiujecie m.in. jako „przesłanie zapytania”. Nie sposób przyjąć – jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”. Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie „formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej”.
Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach „wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną”. Tak samo nie rejestruje każdego „udziału
w spotkaniu na temat gospodarki leśnej” każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami
o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej
w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji
w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji „strony społecznej” (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).
Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:
* ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
* brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
* koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
* możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach „zainicjowanych przez stronę społeczną” w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie
i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:
* uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż „przestrzeń ostatnich trzech lat” wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
* wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.
1. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej
w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają
i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).
Z poważaniem
Andrzej Kąckowski
Podleśniczy
tel. kom.: +48 608414564
[cid:image002.jpg@01D6BE67.931627E0]
Nadleśnictwo Lębork
84-300 Lębork, ul. Wojska Polskiego 32
tel.: +48 59 863 59 50, fax: +48 59 862 20 27
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
2From: [External] sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1509 Nadleśnictwo Lębork <lebork@gdansk.lasy.gov.pl<mailto:lebork@gdansk.lasy.gov.pl>>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33542@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie danych przez Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #302
Dzień dobry.
W odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 05.11.2020 r. Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie przesyła następujące informuje.
Odpowiadając na 1 część wniosku:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.
Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie informuje, że we wskazanym przez Państwo okresie, nie wpłynęły do Nadleśnictwa żadne postulaty, wnioski czy też uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie naszego Nadleśnictwa.
Odpowiadając na 2 część wniosku:
2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
Nadleśnictwo Strzelce Krajeńskie informuje, że w przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).
[1562237344123]
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Jarocin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #231
Dzień dobry,
W załączeniu odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Nadleśnictwo Jarocin
Specjalista SL ds. hodowli i ochrony lasu
Joanna Henicz-Szklarz
2From: [External] sprawa-33732@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33732@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0907 Nadleśnictwo Jarocin
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33732@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na pismo przez Nadleśnictwo Ełk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #10
Przesyłam odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym w dniu 05.11.2020.
Z wyrazami szacunku,
Adam Klepacki
p.o. Zastępcy Nadleśniczego Nadleśnictwa Ełk
tel.: 885 707 702
[cid:image001.png@01D61C8A.36077010]
19-300 Ełk, Mrozy Wielkie 21
tel. +48 87 620 25 13
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Barycz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #248
Dzień dobry
Nadleśnictwo Barycz przesyła informacje dot. konsultacji społecznych .
Z poważaniem
Agnieszka Jakóbczyk
Starszy specjalista ds. stanu posiadania
tel. kom.: +48 668 520 395
26-200 Końskie, Barycz 69
tel. sekr: +48 41 375 38 50
www.barycz.radom.lasy.gov.pl<http://www.barycz.radom.lasy.gov.pl/>
odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Kędzierzyn w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #56
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji.
Z poważaniem
Adam Tomaszewski
Starszy specjalista ds. stanu posiadania
tel. kom.: +48 604 136 031
[Kędzierzyn logo poziom NOWE]
47-246 Kotlarnia, ul. Brzozowa 48 Stara Kuźnia
tel: +48 77 483 22 22
kedzierzyn.katowice.lasy.gov.pl
odpowiedź nadleśnictwa przez Nadleśnictwo Olkusz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #67
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Państwa zapytanie, w załączeniu przekazuję podpisane elektronicznie pismo.
Maria Gronicz
Specjalista Służby Leśnej
tel.: +48 32 643 04 45, tel. kom.: 507 850 595
[Olkusz logo lp mniejszy]
32-300 Olkusz, ul. Łukasińskiego 3
tel.: +48 32 643 04 45, +48 32 643 04 45
www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl<http://www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl/>
Informuję, iż w celu załatwienia sprawy w Nadleśnictwie Olkusz Pana/Pani dane osobowe podlegają przetwarzaniu przy uwzględnieniu przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz.Urz. L 119/1, 04.05.2016) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.z 2018r, poz. 1000). Z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych można zapoznać się na stronie www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl<http://www.olkusz.katowice.lasy.gov.pl/> lub bezpośrednio u pracownika Nadleśnictwa Olkusz.
odpowiedź na złożony wniosek przez Nadleśnictwo Szprotawa w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #423
Nadleśnictwo Szprotawa w załączeniu przesyła odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej z dnia 04.11.2020 r.
PS. W piśmie wkradł się błąd, błędna data zamiast 19.11. powinno być 04.11, - przepraszamy.
Z poważaniem
Marek Wiśniewski
Inż. nadzoru
tel. kom.: +48 602 406 942
[http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/documents/33009/0/logo_poczta/825a95f2-83c7-4d49-8b22-7008fe1646de?t=1430979572000]
Nadleœnictwo Szprotawa
67-300 Szprotawa, ul. Henrykowska 1A
tel.:+48 68 376 33 79
www.szprotawa.lasy.gov.pl<http://www.zielonagora.lasy.gov.pl>
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Gościno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #317
Dzień dobry.
Odpowiadając na Państwa pytania Nadleśnictwo Gościno informuje, iż w ostatnich trzech latach nie odbywały się żadne konsultacje społeczne, nie było zgłaszanych uwag ani współuczestniczenia w decyzjach związanych z gospodarką leśną.
Jeśli chodzi o drugie pytanie to przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych „procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej” sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w „procesach”, jeśli te ostatnie wynikają i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).
Maciej Paszkiewicz
From: [External] sprawa-33818@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33818@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: Nadleśnictwo Gościno <goscino@szczecinek.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33818@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33818@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Łąck w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #158
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Łąck w załączeniu przesyła odpowiedź na Państwa wniosek.
Aneta Brożek
Starszy Specjalista Służby Leśnej
ds. Zagospodarowania lasu
Nadleśnictwo Łąck
Tel. 24 267 86 38
[cid:image001.png@01D44F49.749E5F10]
2From: [External] sprawa-33659@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33659@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0608 Łąck <lack@lodz.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33659@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33659@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Nieprzeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Kalisz Pomorski w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #223
Twoja wiadomość
Do: N-ctwo Kalisz Pomorski - Hubert Kapuściński
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:23 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 19 listopada 2020 09:13:36 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Nieprzeczytane: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Żołędowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #362
Twoja wiadomość
Do: 1222 N.Żołędowo Natalia Minta
Temat: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Wysłano: 4 listopada 2020 21:49:30 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została usunięta nieprzeczytana: 19 listopada 2020 08:58:25 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Krzyż w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #207
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam plik pdf zawierający pismo- odpowiedz na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 04.11.2020 r. Wniosek wpłynął do Nadleśnictwa Krzyż w dniu 05.11.2020 r.
Z poważaniem
Zbysław Ziemski
Starszy specjalista SL ds. stanu posiadania
tel. kom.: +48 608 459 167
tel. 67 25 64 097 wew. 25
email: zbyslaw.ziemski@pila.lasy.gov.pl<mailto:zbyslaw.ziemski@pila.lasy.gov.pl>
[KrzyzLogo]
Łokacz Mały ul. A. Mickiewicza 1
64-761 Krzyż Wlkp.
www.krzyz.pila.lasy.gov.pl<http://www.krzyz.pila.lasy.gov.pl/>
www.pila.lasy.gov.pl<http://www.pila.lasy.gov.pl/>
3From: N-ctwo Krzyż - Tadeusz Grupiński <tadeusz.grupinski@pila.lasy.gov.pl>
Sent: Thursday, November 5, 2020 10:50 AM
To: N-ctwo Krzyż - Zbysław Ziemski <zbyslaw.ziemski@pila.lasy.gov.pl>
Subject: FW: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachFrom: [External] sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0804 Nadleśnictwo Krzyż RDLP Piła <krzyz@pila.lasy.gov.pl<mailto:krzyz@pila.lasy.gov.pl>>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33708@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
N. Jedwabno - dot. udzielenia informacji publicznej przez Nadleśnictwo Jedwabno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #177
Dzień dobry
Nadleśnictwo Jedwabno w załączeniu przesyła odp. na wniosek o zapytanie publiczne.
Z poważaniem
Magdalenia Miścierewicz
Zastępca Nadleśniczego
[N-ctwo]
12-122 Jedwabno, ul. 1 Maja 3
tel. + 48 89 621 36 25 kom. 606 809 279
www.jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl<https://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl/>
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych nadawców i odbiorców korespondencji elektronicznej (e-mailowej). Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str.1, z późn.zm.), dalej RODO, informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadleśnictwo Jedwabno, ul. 1 Maja 3, 12- 122 Jedwabno.
2. Pełna treść klauzuli informacyjnej znajduje się na stronie Nadleśnictwa Jedwabno pod adresem: https://jedwabno.olsztyn.lasy.gov.pl/
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Strzebielino z siedzibą w Luzinie w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #45
Dzień dobry,
przesyłamy w załączeniu odpowiedź.
Pozdrawiam serdecznie
Lilianna Koszutowska
St. Specjalista SL
Dział Techniczny
[cid:image001.jpg@01D6BE47.672C24B0]
84-242 Luzino ul. Ofiar Stutthofu 47
tel. +48 58 6782077 w.105
www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl<http://www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl/>
www.facebook.com/strzebielino<http://www.facebook.com/strzebielino>
[linia]
[LP] [FSC] [PEFC]
......................................
Z dniem 25 maja 2018 r. weszły w życie nowe przepisy Unii Europejskiej dotyczące ochrony danych osobowych. W związku z tym, wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), Nadleśnictwo Strzebielino informuje, iż na stronie internetowej: http://www.strzebielino.gdansk.lasy.gov.pl/rodo zawarte są szczegółowe informacje w sprawie przetwarzania Państwa danych osobowych.
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Waliły w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #30
Nadleśnictwo Waliły przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z upoważnienia Zastępcy nadleśniczego
Rafała Ostaszewskiego
Ewa Kulesza
Specjalista ds. administracyjnych
[cid:image002.png@01D6BE46.90CB0260]
ul. Białostocka 3, Waliły-Stacja, 16-040 Gródek
tel. sekr.: + 48 85 71 32 300
www.walily.bialystok.lasy.gov.pl
www.facebook.com/nadlesnictwowalily<http://www.facebook.com/nadlesnictwowalily>
3From: [External] sprawa-33531@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33531@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0132 Nadleśnictwo Waliły <walily@bialystok.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33531@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
udostępnienie informacji przez Nadleśnictwo Lubartów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #136
Dzień dobry
Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
_____
Leszek GAJUŚ
Zastępca Nadleśniczego
Nadleśnictwa LUBARTÓW
ul. Gen. Kleeberga 17; 21-100 LUBARTÓW
<http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/lubartow>
http://www.lublin.lasy.gov.pl/web/lubartow
tel. +48 81 855 23 14
GPS: 51°28'34" N 22°35'49 "E
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
_____
Pismo Zn.ZGZ.0172.7.2020 - Nadleśnictwo Janów Lubelski- za załącznikiem przez Nadleśnictwo Janów Lubelski w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #132
Witam ponownie,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 04.11.2020r. (data wpł. 05.11.2020r.) Nadleśnictwo Janów Lubelski przesyła w załączeniu pismo Zn.ZGZ.0172.5.2020 z dnia 18.11.2020r.
W mojej poprzedniej wiadomości elektronicznej błędnie wpisałam nr przesyłanego pisma tj. Zn.ZGZ.0172.7.2020 zamiast prawidłowego ZGZ.0172.5.2020.
Przepraszam za wprowadzenie Państwa w błąd.
Z pozdrowieniami,
Ewa Flis-Martyniuk
St. spec. Służby Leśnej ds. ochrony przyrody
Nadleśnictwo Janów Lubelski
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
23-300 Janów Lubelski
tel. 781 387 824
e-mail: ewa.flis@lublin.lasy.gov.pl
________________________________
Od: Flis-Martyniuk Ewa
Wysłane: 18 listopada 2020 16:48
Do: sprawa-33633@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Temat: Pismo Zn.ZGZ.0172.7.2020 - Nadleśnictwo Janów Lubelski
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 04.11.2020r. Nadleśnictwo Janów Lubelski przesyła w załączeniu pismo Zn.ZGZ.0172.7.2020 z dnia 18.11.2020r.
Z pozdrowieniami,
Ewa Flis-Martyniuk
St. spec. Służby Leśnej ds. ochrony przyrody
Nadleśnictwo Janów Lubelski
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
23-300 Janów Lubelski
tel. 781 387 824
e-mail: ewa.flis@lublin.lasy.gov.pl
Pismo Zn.ZGZ.0172.7.2020 - Nadleśnictwo Janów Lubelski przez Nadleśnictwo Janów Lubelski w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #132
Dzień dobry,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 04.11.2020r. Nadleśnictwo Janów Lubelski przesyła w załączeniu pismo Zn.ZGZ.0172.7.2020 z dnia 18.11.2020r.
Z pozdrowieniami,
Ewa Flis-Martyniuk
St. spec. Służby Leśnej ds. ochrony przyrody
Nadleśnictwo Janów Lubelski
ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 35
23-300 Janów Lubelski
tel. 781 387 824
e-mail: ewa.flis@lublin.lasy.gov.pl
RE: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Grotniki w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #155
Dzień Dobry,
W załączniku przesyłam pismo z odpowiedzią.
Pozdrawiam,
Marta Milecka
Specjalistwa SL ds. urządzania lasu, edukacji i LN
[Bez tytułu3]
95-100 Zgierz, ul. Ogrodnicza 6/8
tel.: +48 42 716 42 59
2From: [External] sprawa-33656@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33656@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 0624 Grotniki <grotniki@lodz.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33656@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33656@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Jabłonna w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #367
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Nadleśnictwa Jabłonna dotyczącą Państwa
wniosku z dnia 04.11.2020 r.
Z poważaniem
Paweł Wysocki
Specjalista SL ds. urządzania lasu
tel. kom.: +48 695 340 578
<http://www.lp.gov.pl/>
Nadleśnictwo Jabłonna
05-110 Jabłonna, ul. Wiejska 20
tel.: +48 22 774 49 33, fax: +48 22 774 45 96
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
3
From: [External] sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
<sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:50 PM
To: 1705 Nadleśnictwo Jabłonna <jablonna@warszawa.lasy.gov.pl
<mailto:jablonna@warszawa.lasy.gov.pl> >
Subject: Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach
Na podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe
pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych,
zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o
gospodarce leśnej, które:1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli,
inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie
tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały
komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we
współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat,
gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi
dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego
przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki
leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane
przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej
Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i
jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz
prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie
zmiany są planowane?W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną
społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio,
media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta
elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie
spotkania, etc."Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne
działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne
organizacje i instytucje"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych
form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce
leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania,
bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4.
Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego
zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w
spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i
Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego
przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony
społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli
dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację
dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres email: sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-33868@fedrowanie.siecobywatelska.pl>W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
zasadami reprezentacji--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedz na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Nurzec w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #20
Dzień dobry
Nadleśnictwo Nurzec przesyła odpowiedz na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem Artur Gacki
pismo znak: NZ.0172.8.2020 z dnia 18.11.2020 roku przez Nadleśnictwo Radoszyce (dawn. Ruda Maleniecka) w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #262
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Ruda Maleniecka przesyła w załączeniu pismo znak: NZ.0172.8.2020 z dnia 18.11.2020 roku w odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Ruda Maleniecka w dniu 04.11.2020 roku.
Z poważaniem
Sylwia Woźniak
Specjalista ds. zamówień publicznych
tel. kom.: +48 600 877 266
[cid:image001.jpg@01D6BDB9.452AA370]
26-230 Radoszyce, ul. Piotrkowska 29
tel. sekr.: + 48 41 373 15 95
www.rudamaleniecka.radom.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129