Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 35 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 25 | 0 |
Lubelskie | 22 | 0 |
Lubuskie | 32 | 0 |
Łódzkie | 16 | 0 |
Małopolskie | 19 | 0 |
Mazowieckie | 30 | 0 |
Opolskie | 13 | 0 |
Podkarpackie | 30 | 0 |
Podlaskie | 22 | 0 |
Pomorskie | 30 | 0 |
Śląskie | 20 | 0 |
Świętokrzyskie | 16 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 38 | 0 |
Wielkopolskie | 39 | 0 |
Zachodniopomorskie | 43 | 0 |
Listy
WDE: Z.0172.1.2020 odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Jędrzejów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #253
Witam
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej.
Katarzyna Głaz-Kurkowska
Sekretarka
tel.: +48 41 386 13 05; tel. kom.: +48 503 189 564
RDLP w Radomiu
Nadleśnictwo Jędrzejów
28-300 Jędrzejów, ul. Wilanowska 2
tel.: +48 41 386 13 05; fax: + 48 41 386 86 45
www.jedrzejow.radom.lasy.gov.pl<http://www.jedrzejow.radom.lasy.gov.pl>
4From: [External] sprawa-33754@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-33754@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Wednesday, November 4, 2020 9:49 PM
To: 1671 Nadlesnictwo Jedrzejow <jedrzejow@radom.lasy.gov.pl>
Subject: Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33754@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Dotyczy: udostępnienia informacji przez Nadleśnictwo Katowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #55
Zn.spr.: ZG.0172.18.2020.DL
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa pismo z dn. 04.11.2020r.
Z poważaniem
Kamila Spanowska-Adamek
Specjalista ds. administracji
tel.: +48 32 252 51 41, tel IP: 3209100
[cid:image001.jpg@01D6BCEE.D0A7BB20]
40-754 Katowice, ul. Kijowska 37 b
tel.: +48 32 252 51 41, fax.: +48 32 252 67 33
www.katowice.katowice.lasy.gov.pl<http://www.katowice.katowice.lasy.gov.pl/>
RE: [SPAM] Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Krzeszowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #91
Dzień Dobry
W odpowiedzi na Państwa wniosek przesyłam pismo Nadleśnictwa Krzeszowice.
Z uszanowaniem
Paweł Byrtek
Specjalista S.L. ds. edukacji leśnej i ochrony przyrody
tel. kom.: +48 696 493 061
[cid:image001.jpg@01D6BCEE.6C9B8C60]
32-080 Zabierzów, ul. Leśna 13
tel.: +48 12 28 51 180 wewn. 12, tel. sekr.: +48 12 28 51 180
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
1From: [External] sprawa-33592@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-33592@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, November 04, 2020 9:49 PM
To: 0310 Krzeszowice <krzeszowice@krakow.lasy.gov.pl>
Subject: [SPAM] Konsultacje społeczne w NadleśnictwachNa podstawie prawa do informacji wnosimy o udzielenie odpowiedzi na poniższe pytania. Pytania odnoszą się do wszelkich procesów konsultacji społecznych, zgłaszania uwag i współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej, które:
1. odbyły się poza procesem tworzenia Planu Urządzenia Lasu (PUL), czyli, inaczej mówiąc tych, które dotyczyły wdrażania już zatwierdzonego PUL, a nie tworzenia nowego PUL.
2. miały miejsce w Nadleśnictwie na przestrzeni ostatnich trzech lat.Przyjęte definicje terminów użytych we wniosku: "strona społeczna", "kanały komunikacji i zgłaszanie postulatów, uwag i wniosków" podano poniżej.
Pytania zadaje Sieć Obywatelska Watchdog Polska, która jest wnioskodawcą, we współpracy z inicjatywą Lasy i Obywatele.
Pytania:
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa? Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
a. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
b. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
c. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
d. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną, a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
e. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W pytaniach powyżej przyjęliśmy następujące definicje:
"Kanały komunikacji": sposób w jaki Nadleśnictwo komunikuje się ze stroną społeczną, między innymi obejmuje: BIP, stronę internetową, gazety, radio, media społecznościowe, obwieszczenia, poczta tradycyjna, poczta elektroniczna (email), telefon, komunikatory internetowe, bezpośrednie spotkania, etc.
"Strona społeczna": mieszkańcy/ki, lokalne społeczności, indywidualne działaczki/e, organizacje pozarządowe, samorząd lokalny oraz inne organizacje i instytucje
"Zgłaszanie postulatów, wniosków i uwag": każda z formalnych i nieformalnych form wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej, obejmuje m.in. 1. przesłanie zapytania, 2. przesłanie uwag, żądania, bądź wniosku o podjęcie konkretnych działań, 3. przesłanie skargi, 4. Wyrażenie zaniepokojenia (również w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną), 5. wystosowanie petycji, 6. udział w spotkaniu na temat gospodarki leśnej, etc.
Jeżeli przedstawicielami strony społecznej były osoby fizyczne i Nadleśnictwo nie może podać ich danych osobowych, proszę opisać takiego przedstawiciela/lkę ogólnie, precyzując o jaki typu przedstawicieli strony społecznej chodzi np.: grupa mieszkańców, lokalna aktywistka, etc . Jeżeli dokumentacja zawiera dane osobowe osób fizycznych prosimy o anonimizację dokumentów. Jeżeli uwagi wnoszone były anonimowo, prosimy o tę informację.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres email: sprawa-33592@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-33592@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
W razie dodatkowych pytań prosimy dzwonić na numer telefonu: 515-832-707
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź nadleśnictwo Milicz przez Nadleśnictwo Milicz w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #392
Dzien dobry,
W załączniku odpowiedź na Państwa pismo.
Pozdrawiam
konsultacje w Nadleśnictwie Drewnica przez Nadleśnictwo Drewnica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #365
W załączeniu przesyłam pismo Zn. ZG.0172.32.2020.
Anna Smoktunowicz
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel.: 22 781 62 09 wew.*332
tel.komórkowy 603 660 198
05-091 Ząbki, ul. Kolejowa 31
@@http://www.drewnica@warszawa.lasy.gov.pl@@
www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl
Administratorem danych jest Nadleśnictwo Drewnica. W celu zapoznania się z
klauzulą informacyjną prosimy odwiedzić naszą stronę internetową:
<http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo>
http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo
3W załączeniu przesyłam pismo Zn. ZG.0172.32.2020.
Anna Smoktunowicz
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel.: 22 781 62 09 wew.*332
tel.komórkowy 603 660 198
05-091 Ząbki, ul. Kolejowa 31
<http://www.drewnica@warszawa.lasy.gov.pl>
www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl
Administratorem danych jest Nadleśnictwo Drewnica. W celu zapoznania się z
klauzulą informacyjną prosimy odwiedzić naszą stronę internetową:
<http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo>
http://www.drewnica.warszawa.lasy.gov.pl/rodo
odpowiedź na pismo dot. konsultacji społecznych.pdf przez None w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #305
Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź Nadleśnictwa.
Z poważaniem
Helena Kowalska
Starszy Specjalista Służby Leśnej
tel. kom.: +48 692 451 409
[cid:image001.png@01D6BCED.44B6CCB0]
72-004 Tanowo, Zalesie 1
tel. sekr.: +48 91 3126 983, tel. IP: 1030337
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
FW: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji przez None w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #361
2From: 1221 N.Zamrzenica Alicja Kaczyńska
Sent: Tuesday, November 17, 2020 2:13 PM
To: 'sprawa-33862@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
Cc: 1271 Sekretariat Biura RD
Subject: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacjiDzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji.
Proszę o mailowe potwierdzenie otrzymania tej wiadomości.Z wyrazami szacunku
Alicja Kaczyńska
Specjalista Służby Leśnej ds. zamówień publicznych i ochrony przyrody
tel. kom.: +48 664 721 669
tel. 52 3341175 wew. 334
[logoLP]89-510 Bysław, Zamrzenica 1A
tel.: +48 52 3341175, tel. fax.: +48 52 3341173
tel. IP 1221334
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna.<http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl/ochrona-danych-osobowych#.XiBAkiNCe60>
__________________________________________________________________________________
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Lipka w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #221
Dzień dobry
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 5.11.2020.
Z poważaniem
Zbigniew Dolla
Inżynier Nadzoru
tel. kom.: +48692468713
[logo_lp_100x100]
Nadleśnictwo Lipka
77-420 Lipka, Mały Buczek 38
tel.: +48672665046
www.lasy.gov.pl
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji przez Nadleśnictwo Zamrzenica w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #361
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji.
Proszę o mailowe potwierdzenie otrzymania tej wiadomości.
Z wyrazami szacunku
Alicja Kaczyńska
Specjalista Służby Leśnej ds. zamówień publicznych i ochrony przyrody
tel. kom.: +48 664 721 669
tel. 52 3341175 wew. 334
[logoLP]
89-510 Bysław, Zamrzenica 1A
tel.: +48 52 3341175, tel. fax.: +48 52 3341173
tel. IP 1221334
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
Ochrona danych osobowych. Klauzula informacyjna.<http://www.zamrzenica.torun.lasy.gov.pl/ochrona-danych-osobowych#.XiBAkiNCe60>
__________________________________________________________________________________
Wiadomość ta jest przeznaczona jedynie dla osoby lub podmiotu będącego jej adresatem i może zawierać poufne lub uprzywilejowane informacje. Zakazane jest przeglądanie, przesyłanie, rozpowszechnianie lub inne wykorzystywanie tych informacji, jak również podejmowanie działań na ich podstawie, przez osoby lub podmioty inne niż zamierzony adresat. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
__________________________________________________________________________________
The information transmitted is intended only for the person or entity to which it is addressed and may contain confidential or privileged material. Any review, retransmission, dissemination or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient is prohibited. If you received this in error, please notify the sender and delete the material from your computer.
Odpowiedź na zapytanie publiczne przez Nadleśnictwo Wieluń w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #169
Dzień dobry,
z polecenia Pana Nadleśniczego Nadleśnictwa Wieluń, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej z dnia 04.11.2020.
Z poważaniem,
Justyna Pukacz
Nadleśnictwo Wieluń
Udostępnienie inf. publicznej przez Nadleśnictwo Przymuszewo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #349
Dzień Dobry
W załączniku odp. na wniosek o udostępnienie inf. publicznej.
Z poważaniem
Michał Bembenek
Zastępca Nadleśniczego
tel. kom.: +48 662 238 891
[cid:image001.png@01D41E7B.7DB854B0]
89-634 Leśno, Przymuszewo 3
tel.: +48 52 554 19 19, +48 52 398 17 77, fax +48 52 554 18 63
tel. kom. biurowy: +48 694 411 029, +48 600 246 529
www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl<http://www.przymuszewo.torun.lasy.gov.pl>
Konsultacje społeczne - odpowiedź Nadleśnictwo Koniecpol przez Nadleśnictwo Chrzanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #53
Witam serdecznie,
w załączniku przesyłam pismo.
Z poważaniem
Katarzyna Skowyra
Instruktor Techniczny
tel.: +48 34 354 03 37, tel. kom.: +48 664 951 604, IP: 3215330
42-230 Koniecpol, ul. Różana 11
tel.: +48 34 355 12 65/85, fax.: +48 34 354 03 47
<http://www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl/>
www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl
Opowiedz na e-mail przez Nadleśnictwo Krzystkowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #416
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Krzystkowice przesyła w zał. pismo.
Z poważaniem
Marek Bugała
Specjalista SL ds. ochrony lasu i edukacji leśnej
tel. kom.: +48 607 605 236
Opis:
http://www.zielonagora.lasy.gov.pl/documents/33009/0/logo_poczta/825a95f2-83
c7-4d49-8b22-7008fe1646de?t=1430979572000
Nadleśnictwo Krzystkowice
66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Leśna 1
tel.: +48 68 327 65 32 wew. 22
<http://www.lasy.gov.pl/> www.lasy.gov.pl
udzielenie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Dobrocin w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #173
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Dobrocin przesyła w załączniku odpowiedź na pismo z dnia 04.11.2020r.
Z poważaniem
Mateusz Szymczyk
Starszy referent
tel. +48 89 758 17 72 wew. 50
[cid:image003.jpg@01D6BCE9.028B1700]
14-330 Małdyty, Dobrocin 20
tel.: +48 89 758 17 72
www.lasy.gov.pl
Dotyczy wniosku o udzielenie informacji publ. przez Nadleśnictwo Browsk w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #5
Dzień dobry
W załączniku przesyłamy odpowiedź na Państwa zapytanie z 3.11.2020.
Pozdrawiam
St. spec. Grzegorz Androsiuk
Nadleśnictwo Augustów
tel. 87 6439906
Odpowiedź przez Nadleśnictwo Ciechanów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #172
Nadleśnictwo Ciechanów przesyła odpowiedź na wniosek z dnia 5.11.2020 r.
Nadleśnictwo Ciechanów
Płocka 21C
06-400 Ciechanów
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Nadleśnictwo Sucha w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #75
Witam,
Nadleśnictwo Sucha przesyła w załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Grzegorz Kunys
Referent
tel. kom.: +48 603 567 878
[cid:image003.jpg@01D3CC1B.4E779740]
34-200 Sucha Beskidzka. ul. Zamkowa 7
tel.: +48 33 874 21 74, fax.: +48 33 874 46 30
www.sucha.katowice.lasy.gov.pl<http://www.sucha.katowice.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź dot. konsultacji społecznych przez Nadleśnictwo Zaporowo w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #203
Dzień dobry.
Nadleśnictwo Zaporowo w załączeniu wysyła odpowiedź dot. konsultacji społecznych.
Z poważaniem
Karolina Deniusz
Sekretariat
[cid:image001.jpg@01D42E25.B9D552E0]
14-526 Płoskinia, Piórkowo 8
tel..: 55 243 94 77
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/>
dot. udostępnienia informacji przez Nadleśnictwo Olecko w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #21
Dzień dobry,
Nadleśnictwo Olecko w załączeniu przesyła pismo ZG.0172.16.2020 z dnia 17.11.2020r. dot. udostępnienia informacji publicznej.
(wysłano wyłącznie elektronicznie)
Z poważaniem
Joanna Godlewska
Referent ds. administracyjnych
[cid:image001.jpg@01D6BCE7.59901390]
19-400 Olecko, ul. Wojska Polskiego 5
tel. +48 87 523 42 61
www.lasy.gov.pl<http://www.lasy.gov.pl/pl>
Odpowiedź na wniosek przez Nadleśnictwo Lutowiska w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #117
Witam serdecznie,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji przekazany pocztą e-mail w dniu 4 listopada 2020r.
Pozdrawiam
Marta Ziemniewicz
Specjalista SL ds. promocji LKP i ochrony przyrody
tel.: +48 695 608 922
[cid:image002.png@01D6BCE7.D59D2040]
[cid:image003.png@01D6BCE7.D59D2040]
Nadleśnictwo Lutowiska
38-713 Lutowiska 4
tel.: +48 13 461 01 68
www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl<http://www.lutowiska.krosno.lasy.gov.pl>
Konsultacje społeczne dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej przez Nadleśnictwo Pińczów w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #259
Szanowni Państwo,
Poniżej zamieszczamy odpowiedzi na pytania i wnioski zawarte w Państwa wniosku
o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Pińczów w dniu 05.11.2020 r.
1. Wnioskujemy o przesłanie listy przypadków z okresu ostatnich trzech lat, gdy przedstawiciele strony społecznej zgłaszali postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa. Dla każdego przypadku wnioskujemy o podanie:
1. Kto zgłaszał postulaty, wnioski i uwagi dotyczące prowadzenia gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa?
2. zagadnień, których dotyczyły postulaty, wnioski, bądź uwagi zgłaszane przez stronę społeczną.
3. kanałów komunikacji Nadleśnictwa ze stroną społeczną
4. rezultatów zgłaszania postulatów, wniosków i uwag przez stronę społeczną,
a w szczególności informacji, czy w wyniku zaangażowania strony społecznej Nadleśnictwo zmodyfikowało swoje plany prowadzenia gospodarki leśnej i jeżeli tak, to w jaki sposób.
5. dokumentacji komunikacji ze stroną społeczną.
Zmuszeni jesteśmy prosić Państwa przede wszystkim o doprecyzowanie wniosku, gdyż
w obecnej postaci uniemożliwia on nam poprawne udostępnienie rzeczowej informacji. Dla przykładu, wskazujecie Państwo, że pytania zawarte we wniosku dotyczą wszelkich przejawów "współuczestniczenia strony społecznej w decyzjach o gospodarce leśnej" w postaci "zgłaszania postulatów, wniosków i uwag", które definiujecie m.in. jako "przesłanie zapytania". Nie sposób przyjąć - jak wynika z Państwa wniosku - że każde zapytanie skierowane do nadleśnictwa (choćby o obowiązujące przepisy, różne aspekty pracy nadleśnictwa, zagadnienia przyrodnicze etc.) jest "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej". Jednocześnie nadleśnictwo nie ma często możliwości ocenić, jakie intencje i cele przyświecają pytającemu lub wnioskodawcy (zwłaszcza że nie muszą być przez niego ujawnione), a w związku z tym czy zapytanie było czy nie "formą wygłaszania opinii i prób współuczestniczenia w decyzjach o gospodarce leśnej".
Państwa wniosek obejmuje też w znacznej mierze informacje, które nie są albo nie mogą być przez nadleśnictwo gromadzone lub nie są już w jego posiadaniu, gdyż nie wymagają tego obowiązujące przepisy i procedury wewnętrzne. Nadleśnictwo nie gromadzi choćby informacji o przypadkach "wyrażania zaniepokojenia w postaci artykułu prasowego zainicjowanego przez stronę społeczną". Tak samo nie rejestruje każdego "udziału
w spotkaniu na temat gospodarki leśnej" każdej osoby z zewnątrz w sytuacji, gdy szereg tego rodzaju spotkań ma charakter otwarty. Nie gromadzimy i nie archiwizujemy, czy to w formie papierowej, czy cyfrowej, korespondencji o nieokreślonym statusie, niezawierającej konkretnych pytań, uwag, żądań, postulatów czy oczekiwań jakiejkolwiek reakcji ze strony nadleśnictwa, lecz bliżej niesprecyzowane opinie, pomysły lub inne treści (w tym w ogóle niewłaściwie adresowane do nadleśnictwa). Gromadzimy i dysponujemy informacjami
o wnioskach, postulatach i uwagach odnośnie prowadzenia gospodarki leśnej
w nadleśnictwie, które były oficjalnie do nas kierowane w postaci petycji lub pism składanych lub przychodzących do sekretariatu pocztą tradycyjną, elektroniczną, ewentualnie również pytań lub komentarzy na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowym oraz odpowiedzi na nie. Nawet w takich przypadkach jednak nie jesteśmy w stanie wytworzyć informacji
w pełni odpowiadającej warunkom określonym w Państwa wniosku. Przykładowo,
w odniesieniu do nawet spełniających warunek konkretności i rzeczowości postulatów czy żądań formułowanych przez internautów w serwisach społecznościowych pod adresem nadleśnictwa, nie jesteśmy zobowiązani ani często nie jesteśmy w stanie ustalić, kim są ich autorzy i czy mieszczą się w Państwa definicji "strony społecznej" (tym bardziej, że mogą posługiwać się anonimowymi profilami).
Wreszcie nawet udostępnienie informacji, co do których jest to możliwe i zgodne
z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, w sposób i w zakresie przez Państwa wnioskowanym, wymaga od nadleśnictwa ich przetworzenia i przekształcenia, wiążącego się z dodatkowymi kosztami i nakładem pracy (vide: wyrok NSA z 7 grudnia 2011 r., I OSK 1737/11). Dlatego w związku z:
§ ogromnym zakresem czasowym i przedmiotowym Państwa wniosku;
§ brakiem możliwości oddelegowania przez nadleśnictwo pracownika lub pracowników wyłącznie do przetwarzania wnioskowanych informacji bez szkody dla realizacji podstawowych zadań nadleśnictwa i obowiązków jego pracowników, a częściowo brakiem fizycznej możliwości realizacji tego zdania (np. konieczność przeglądania papierowych archiwów w sytuacji, gdy zatrudnieni w nadleśnictwie pracują z powodu pandemii COVID-19 w systemie zdalnym lub hybrydowym);
§ koniecznością dodatkowej pracy związanej z anonimizacją danych osób fizycznych
w przypadku udostępniania informacji odnośnie ich uwag, wniosków i postulatów, w tym dokumentacji korespondencji;
§ możliwą koniecznością zatrudnienia przez nadleśnictwo dodatkowej osoby lub udzielenia zamówienia publicznego na zewnątrz w celu przetworzenia ogromnej ilości danych zgodnie z Państwa wnioskiem w rozsądnym czasie (wystarczy wspomnieć ewentualną konieczność przejrzenia i analizy prywatnych wiadomości oraz komentarzy internautów na profilu nadleśnictwa w serwisie społecznościowych za trzy lata wstecz albo konieczność zawarcia na żądanej liście przypadków uwag, postulatów czy wniosków zgłaszanych
w postaci publikacji w mediach "zainicjowanych przez stronę społeczną" w sytuacji, gdy nadleśnictwo w ogóle nie ma obowiązku gromadzenia takich informacji i prowadzenia za kogoś kwerendy materiałów ukazujących się w ogólnodostępnych mediach);
informuję, że informacja publiczna objęta Państwa wnioskiem nie może być przez nadleśnictwo udostępniona w terminie przewidzianym w art. 13 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej. Co więcej, przekształcenie
i przetworzenie wnioskowanych informacji będzie wymagało, z uwagi na okoliczności wskazane wyżej, poniesienia przez nadleśnictwo ogromnych dodatkowych nakładów organizacyjnych i finansowych. W związku z tym, na podstawie art. 15 ust. 1 wspomnianej ustawy, nadleśnictwo obliczy i przedstawi te koszty i pobierze od Państwa jako wnioskodawców opłatę w wysokości odpowiadającej tym kosztom.
W związku z powyższym, w celu umożliwienia nam prawidłowej odpowiedzi, wzywam Państwa do:
§ uzupełnienia wniosku poprzez m.in. dokładniejsze niż "przestrzeń ostatnich trzech lat" wskazanie zakresu dat, którego miałaby dotyczyć odpowiedź, a także doprecyzowanie pytań zawartych we wniosku poprzez skonkretyzowanie przedmiotowego zakresu żądanych informacji i możliwe ich ograniczenie do danych, które nadleśnictwo rzeczywiście może gromadzić i posiadać (czy w ogóle mieć prawną oraz fizyczną możliwość, by to robić);
§ wykazania, zgodnie z art. 3. ust. 1 pkt 1) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, dlaczego i w jaki sposób uzyskanie tych informacji, w tym przetworzonych, jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Dopiero wtedy będziemy w stanie poinformować w jakim wydłużonym terminie nadleśnictwo zdoła zgromadzić i przetworzyć żądane informacje, by udzielić Państwu odpowiedzi, a także wyliczyć, ile będzie kosztowało przetworzenie tych danych i poinformować Państwa o opłacie.
2. Czy w najbliższych 12 miesiącach Nadleśnictwo planuje wprowadzenie zmian
w procesach rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej? Jeżeli tak, to jakie zmiany są planowane?
W przypadku konsultacji społecznych przy tworzeniu planu urządzania lasu lub prognozy oddziaływania na środowisko, proces ten jest opisany i wynika z przepisów ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach, rozporządzenia ministra środowiska z dnia 12 listopada 2012r.
w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu, a także obowiązującej
w Lasach Państwowych Instrukcji Urządzania Lasu i wytycznych dyrektora generalnego Lasów Państwowych (zarządzenie nr 12/2009). Rolą nadleśnictwa jest stosowanie wyżej wskazanych regulacji, a nie planowanie w nich zmian. Natomiast w przypadku wszelkich innych "procesów rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag strony społecznej oraz prowadzenia z nią dialogu na temat gospodarki leśnej" sposób ich rozpatrywania lub prowadzenia jest zindywidualizowany i każdorazowo uzależniony jest od tego, jaki postulat lub wniosek konkretnie zgłasza dana osoba lub organizacja, w jakiej formie i jaką drogą to czyni, jakiego sposób i formy odpowiedzi lub innej reakcji oczekuje lub preferuje etc. Nie sposób mówić zatem o planowaniu przez nadleśnictwo zmian w "procesach", jeśli te ostatnie wynikają
i uzależnione są od każdorazowego działania i oczekiwań danego wnioskodawcy. Dlatego ten Państwa wniosek nie może zostać przez nas uwzględniony, gdyż pytanie o zdarzenia przyszłe lub takie, które jeszcze nie nastąpiły, nie jest pytaniem o informację publiczną podlegającą udostępnieniu (vide: wyrok WSA w Warszawie z 21 grudnia 2010 r., II SAB/Wa 219/10).
Z poważaniem
Grzegorz Roman
St. Specjalista ds. urządzania lasu i stanu posiadania
tel. kom.: +48 883 313 146
[Opis: cid:part1.5E6B7CA2.F92E3B21@poczta.fm][Opis: RDLP w Radomiu Nadleśnictwo Pińczów]
Michałów 294, 28-411 Michałów
tel.: +48 41 377 18 93, tel. sekr.: + 48 41 377 18 90
www.pinczow.radom.lasy.gov.pl/<http://www.pinczow.radom.lasy.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek - Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Olesno w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #66
W załączniku znajduje się odpowiedź - Zn.spr.: Z.0172.8.2020
Z upoważnienia Zastępcy Nadleśniczego Pani Joanny Kubiak.
Z poważaniem
Justyna Błaszczyk
Specjalista ds. obslugi sekretariatu
e-mail: justyna.blaszczyk@katowice.lasy.gov.pl
[JEPGGGGG]
46-300 Olesno, ul. Gorzowska 74
tel.: +48 34 358 22 04, fax.: +48 34 358 28 72
www.katowice.lasy.gov.pl<http://www.katowice.lasy.gov.pl/>
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwie Nowogród przez Nadleśnictwo Nowogród w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #19
Dzień dobry,
W odpowiedzi na zapytanie skierowane od Państwa informujemy, że Nadleśnictwo Nowogród nie uzyskało ze strony społecznej postulatów, wniosków i uwag dotyczących prowadzenia gospodarki leśnej. W najbliższym czasie nie planuje się wprowadzenia zmian rozpatrywania postulatów, wniosków i uwag wpływających od strony społecznej.
Pozdrawiam,
Joanna Prusaczyk
Specjalista Służby Leśnej
Nadleśnictwo Nowogród
tel. kom. 516 320 703
e-mail: joanna.prusaczyk@bialystok.lasy.gov.pl<mailto:joanna.prusaczyk@bialystok.lasy.gov.pl>
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach przez Nadleśnictwo Tułowice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #78
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte w Państwa wniosku u o udostępnienie informacji publicznej, otrzymanym przez Nadleśnictwo Tułowice w dniu 05.11.2020r.
Z poważaniem
Wiesław Skrzypek
Nadleśniczy
tel. kom. 509 351 906
[Logo - email]
49-130 Tułowice, ul. Parkowa 14/14a
tel: 77 460 01 09, fax.: +48 77 460 01 23
www.tulowice.katowice.lasy.gov.pl<http://www.tulowice.katowice.lasy.gov.pl/>
Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach. przez Nadleśnictwo Cewice w sprawie Konsultacje społeczne w Nadleśnictwach #32
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 04.11.2020r.
Pozdrawiam.
Grażyna Krawiec
Starszy Specjalista ds. Zamówień Publicznych
tel. +48 59 8613-459
tel: mobile. +48 506 925 029
mailto:grazyna.krawiec@.gdansk.lasy.gov.pl
________________________________________
Nadleśnictwo Cewice w Cewicach
ul. W. Witosa 39
84-312 Cewice
NIP 841-000-80-86
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129