Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie310
Kujawsko-Pomorskie220
Lubelskie210
Lubuskie140
Łódzkie230
Małopolskie250
Mazowieckie460
Opolskie100
Podkarpackie250
Podlaskie130
Pomorskie190
Śląskie340
Świętokrzyskie130
Warmińsko-Mazurskie200
Wielkopolskie360
Zachodniopomorskie210

Listy

RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #225

Dzień dobry

Na wstępie przepraszam za zwłokę. W załączeniu przesyłam informacje do zapytań w meilu. W razie wątpliwości proszę o informację, to je uzupełnimy.

Z poważaniem

Dorota Świtalska

Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej

Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią

Tel/Faks. (52) 386-78-21

Sąd Rejonowy w Nakle nad Notecią z siedzibą w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 3, 89-100 Nakło nad Notecią, reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Nakle nad Notecią pod adresem: bip.naklo.sr.gov.pl w zakładce: Władze i organizacja - Ochrona Danych Osobowych

10

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Sąd Rejonowy w Kościanie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #178

Dzień dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pani Prezes Sądu Rejonowego w Kościanie z dnia 9 grudnia 2019 r.

Z poważaniem
Barbara Paszkiewicz
kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Kościanie
tel. (65) 521 45 40, faks (65) 521 45 45

1

Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Miechowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #212

Adm.MI.0144.73.2019

Dzień dobry,

uprzejmie przedstawiam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Miechowie.

Z poważaniem
Maria Szuba
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Miechowie

41 38 250-20

1

Odpowiedź na wniosek o o informacje publiczną przez Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #276

Witam

W zał. odpowiedź.

Pozdrawiam

Marek Skomorowski

Starszy inspektor

Sąd Rejonowy w Radzyniu Podlaskim

Oddział Administracyjny

ul. Stefana Kard. Wyszyńskiego 5

21-300 Radzyń Podlaski

tel. 83 313 30 11

1

Re: odpowiedź przez Sąd Rejonowy w Trzciance w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #331

Szanowni Państwo,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej.

Z poważaniem
Joanna Bylewska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Trzciance
tel. (067) 352-89-80, 352-89-81
e-mail: administracja@trzcianka.sr.gov.pl

1

RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Chełmnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #112

A.065-27/19

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższą wiadomość mailową.

Z poważaniem,

Sandra Jasińska

Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej

Specjalista ds. administracyjnych

Sąd Rejonowy w Chełmnie

ul. Toruńska

86-200 Chełmno

tel. 56 677–02–02

fax 56 677-02-25

e-mail: <mailto:sandra.jasinska@chelmno.sr.gov.pl> sandra.jasinska@chelmno.sr.gov.pl

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od celu, w jakim prowadzona jest korespondencja mailowa, jest: Sąd Rejonowy w Chełmnie, Prezes Sądu Rejonowego w Chełmnie lub Dyrektor Sądu Okręgowego w Toruniu wykonujący zadania Dyrektora Sądu Rejonowego w Chełmnie, z siedzibą przy ul. Toruńskiej 3, 86-200 Chełmno.

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych uzyska Pani/Pan na stronie Sądu pod adresem: https://www.chelmno.sr.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,mg,3,255 lub u IOD pod numerem telefonu 56 61 05 539.

1

A-061-40/19 przez Sąd Rejonowy w Sokółce w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #298

Szanowni Państwo,
w załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Sokółce z dnia 9.12.2019r.

Z poważaniem,

Marta Wojdałowicz

Inspektor

Oddziału Administracyjnego

Sądu Rejonowego w Sokółce

email: sekretariat@sokolka.sr.gov.pl<mailto:sekretariat@sokolka.sr.gov.pl>

tel. 85 711-41-29 wew. 307

1

pismo przez Sąd Rejonowy w Ropczycach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #279

Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 27.11.2019r.

Z poważaniem
Starszy sekretarz sądowy
Grażyna Chmiel-Wołcyrz
Sąd Rejonowy w Ropczycach
Administratorem Danych Osobowych jest Prezes Sądu Rejonowego w Ropczycach. Dane przetwarzane są w celu realizacji zadań administracyjnych. Ma Pan / Pani prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Więcej informacji znajduje się na stronie www.ropczyce.sr.gov.pl<http://www.ropczyce.sr.gov.pl/> w zakładce "Ochrona danych osobowych".

Proszę o rozważenie, czy wydrukowanie tego maila jest konieczne.
Oszczędzając papier przyczyniamy się do ochrony środowiska naturalnego.

1

Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy we Włodawie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #370

Dzień Dobry:

W załączeniu przedstawiam uzupełnienie wniosku z dnia 1 września 2019 r.

Danuta Biała
Samodzielna Sekcja Administracyjna
Sad Rejonowy we Włodawie
82 5721 115

Ta wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki mogą być poufne i prawnie chronione. Jeśli nie jest Pan/Pani jej właściwym adresatem, jakiekolwiek jej rozpowszechnienie jest ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/Pani niniejszą wiadomość przez pomyłkę, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości wraz z załącznikami.

This message and attached files may be confidential and legally protected. If you are not the intended recipient, any distribution is strictly prohibited. If you have received this message by mistake, please notify the sender immediately and delete the message along with attachments.

________________________________
Od: sprawa-14557@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14557@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 27 listopada 2019 11:29
Do: DG-5062 Sekretariat Prezesa
Temat: Wniosek o informację publiczną

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na pismo z dnia 11.09.2019 r. (sygnatura Adm - 060-26/19) zwracamy uwagę iż:

w pytaniu nr 8 Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) - podstawą powinna być tutaj liczba spraw, które zarówno nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i tych, które wpłynęły w tym danym roku do sądu. Chodzi o sprawy w całym sądzie w sumie, a nie w każdym wydziale osobno.
Stwierdzenie „średnia liczba spraw” w tym pytaniu zawarte oznacza sumę spraw w danym roku przypisaną do sędziów w podziale na liczbę sędziów w danym roku.
W pytaniu nr 9 i 10 - jak powyżej, chodzi zarówno o sprawy, które nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i te, które wpłynęły w tym danym roku do sądu. Chodzi jednak o jednego sędziego z największą/najmniejszą liczbą spraw na cały sąd, a nie w poszczególnych wydziałach.
Pytania 11 i 12 dotyczące procentowego wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą bądź najmniejszą liczbą spraw przypisanych w danym roku dotyczą całego sądu, a nie poszczególnych wydziałów. Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Załączniki:

* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27834/61359

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-11 12:41:38.994774+00:00 z > adresu danuta.biala@wlodawa.sr.gov.pl: > Danuta Biała Samodzielna > Sekcja Administracyjna Sad Rejonowy we Włodawie 82 > 5721 115 > Ta wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki mogą być poufne i > > prawnie chronione. Jeśli nie jest Pan/Pani jej właściwym adresatem, > jakiekolwiek > jej rozpowszechnienie jest ściśle zabronione. Jeśli > otrzymał Pan/Pani niniejszą > wiadomość przez pomyłkę, proszę o > niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie > wiadomości wraz z > załącznikami. This message and attached files may be > > confidential and legally protected. If you are not the intended > recipient, any > distribution is strictly prohibited. If you have > received this message by > mistake, please notify the sender > immediately and delete the message along with > attachments. > ________________________________ Od: > > sprawa-14557@fedrowanie.siecobywatelska.pl > > <sprawa-14557@fedrowanie.siecobywatelska.pl> Wysłane: 1 września > 2019 22:35 > Do: DG-5062 Sekretariat Prezesa Temat: Wniosek o > informację publiczną Na > podstawie art. 61 ust. 1 i > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do > informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o > > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i > nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i > kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? > 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we wszystkich > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 5. Ile > było > nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich > > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z > innego sądu pracowało w tutejszym sądzie > odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 > roku? 7. Ilu sędziów > tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, > 2017 i > 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 > roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw miał/a > sędzia z największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od wydziału) 10. Ile spraw > miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie > od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z > największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane > na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w > roku 2016, 2017, > 2018 (prosimy o dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w > > 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej > sprawy > rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię? 14. Czy > tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej > przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w > > formie elektronicznej na adres: > sprawa-14557@fedrowanie.siecobywatelska.pl > Szymon Osowski i > Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. > Ursynowska 22/2 | > 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 > www.siecobywatelska.pl > <http://www.siecobywatelska.pl> > www.watchdogportal.pl > <http://www.watchdogportal.pl> > www.funduszesoleckie.pl > <http://www.funduszesoleckie.pl> > www.informacjapubliczna.org > <http://www.informacjapubliczna.org> > NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy > dla m. st. Warszawy w > Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru > Sądowego

1

Re: A-065-384/19 przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #81

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na pismo z dnia 06.12.2019 r. (sygnatura A-065-384/19) zwracamy uwagę iż:

pytania 11 i 12 i stwierdzenie w nich zawarte „procentowego wykonanie spraw przez sędziego/sędzię” z największą bądź najmniejszą liczbą spraw przypisanych w danym roku oznacza stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku
Pytania te dotyczą całego sądu, a nie poszczególnych wydziałów. Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Koszalinie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #25

2

Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #297

Szanowna Pani

W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa z dnia 7 grudnia 2019 roku nr A.0151/28/19.

Z poważaniem

Anna Lewandowska

Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej

Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim

ul. ks. Bosco 3, 08-300 Sokołów Podlaski

tel. +48 25 787 23 94

e-mail: anna.lewandowska@sokolow-podlaski.sr.gov.pl<mailto:anna.lewandowska@sokolow-podlaski.sr.gov.pl>

________________________________
Od: sprawa-14484@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14484@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 27 listopada 2019 23:54
Do: Lewandowska Anna
Temat: Wniosek o informację publiczną

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14484@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Załączniki:

* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27897/61423

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:17.530111+00:00 z > adresu biuro.podawcze@sokolow-podlaski.sr.gov.pl: > Na podstawie > art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > > do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog > Polska wnosi > o udostępnienie następujących informacji > publicznych: 1. Imię i nazwisko > obecnego Prezesa > tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa > > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła > kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było > sędziów w tutejszym > sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? > 5. Ile było nieobsadzonych > etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > > delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio > w ciągu > 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego > sądu awansowało w ciągu > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. > Średnia liczba spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a > sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od > wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw > przez > sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 > (prosimy > o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie > spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec roku). 13. Czy > tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego > > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał > statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

1

A-065-106/19 przez Sąd Okręgowy w Toruniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #50

Dzień dobry,

W załączniku uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 25 listopada
2019 r. o udostępnienie informacji publicznej.

Z poważaniem

Alina Ossowska

Kierownik Oddziału Administracyjnego

Sądu Okręgowego w Toruniu

56 61 05 623

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez None w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #275

Dzień dobry,

W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, który wpłynął do Sądu Rejonowego w Radziejowie w
dniu 27 listopada 2019 roku.

W poczcie elektronicznej tut. Sądu Nie odnotowano wpływu Państwa wniosku
w dniu 01 września 2019 roku.

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub linkami):
Informacja publiczna
Z polecenia Prezesa Sądu Rejonowego w Radziejowie

--
Z poważaniem

Halina Budzińska-Siwczak
Główny Specjalista ds. Administracyjnych
Samodzielna Sekcja Administracyjna

tel. 54 2853621 w. 132, faks 54 2853623
halina.budzinska-siwczak@radziejow.sr.gov.pl

Sąd Rejonowy w Radziejowie
ul. Brzeska 20, 88-200 Radziejów
www.radziejow.sr.gov.pl

Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę o niezwłocznie zawiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości. Kopiowanie i/lub przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mail'u przez osoby do tego nieuprawnione jest zabronione.
Sąd Rejonowy w Radziejowie reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Radziejowie informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie BIP Sądu Rejonowego w Radziejowie pod adresem: www.radziejow.sr.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych Osobowych.

1

odpowiedź SR w Ciechanowie przez Sąd Rejonowy w Ciechanowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #118

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub linkami):

Xerox Scan_07122019110641

1

A064-104/2019 przez Sąd Rejonowy w Aleksandrowie Kujawskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #87

Sąd Rejonowy w Aleksandrowie Kujawskim w załączeniu przesyła wniosek o
informację publiczną

Joanna Jakubiec-Radziszewska

Samodzielna Sekcja Administracyjna

tel. 54 282 24 24 w.153, faks 54 282 5369

<mailto:sekretariat.prezesa@aleksandrowkuj.sr.gov.pl>
sekretariat.prezesa@aleksandrowkuj.sr.gov.pl

Sąd Rejonowy w Aleksandrowie Kujawskim

ul. Narutowicza 16, 87-700 Aleksandrów Kujawski
<http://www.aleksandrowkuj.sr.gov.pl/> www.aleksandrowkuj.sr.gov.pl

Ten e-mail może zawierać informacje poufne i/lub chronione prawem. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przypadkowo lub przez pomyłkę, proszę o
niezwłocznie zawiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości. Kopiowanie i/lub
przesyłanie dalej informacji zawartych w tym e-mailu przez osoby do tego
nieuprawnione jest zabronione.

Sąd Rejonowy w Aleksandrowie Kujawskim reprezentowany przez Prezesa Sądu
Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim informuje, że przetwarzanie Państwa
danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są
na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Aleksandrowie Kujawskim pod
adresem: <http://www.aleksandrowkuj.sr.gov.pl/>
www.aleksandrowkuj.sr.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych Osobowych.

1

A-065-384/19 przez Sąd Rejonowy Poznań-Grunwald i Jeżyce w Poznaniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #81

--
Dzień Dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa Mateusza Bartoszka z dnia 6 grudnia 2019 roku.
*_Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości._*

Z upoważnienia Kierownika Oddziału Administracyjnego
Specjalista ds. administracyjnych
Ada Barańska

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
Oddział Administracyjny
ul. Kamiennogórska 26
60-179 Poznań
tel. 61/65-85-204(205)
fax 61/ 62-89-703
e-mail: oddz.administracyjny@poznan-grunwald.sr.gov.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość jak i ewentualne jej załączniki jest przeznaczona wyłącznie dla osób lub podmiotów będących jej adresatami.
Stanowi w ten sposób korespondencję o charakterze służbowym i może zawierać informacje poufne. W przypadku omyłkowego otrzymania
tej wiadomości, prosimy o natychmiastowe uprzedzenie nadawcy elektroniczną pocztą zwrotną, a następnie o usunięcie jej wraz z
załącznikami, bez zachowania kopii.

2

FW: Message from KMBT_C360 przez Sąd Rejonowy w Żywcu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #368

W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Żywcu na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 27 listopada 2019 r.

Z poważaniem

St. Inspektor
Maria Więckowska
Sąd Rejonowy w Żywcu
tel. 33 475 12 58

1

Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Golubiu Dobrzyniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #138

Dzień dobry,
w załączeniu odpowiedź na wniosek.

---
Pozdrawiam
Grażyna Czarnecka
Starszy Inspektor
Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu
Tel. 56 682 35 40

Administratorem Pani/Pana danych osobowych, w zależności od celu, w jakim prowadzona jest korespondencja mailowa, jest: Sąd Rejonowy w Golubiu-Dobrzyniu, Prezes Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu lub Dyrektor Sądu Okręgowego w Toruniu wykonujący zadania Dyrektora Sądu Rejonowego w Golubiu-Dobrzyniu, z siedzibą przy ul. Kościelnej 23/25, 87-400 Golub-Dobrzyń.
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych uzyska Pani/Pan na stronie Sądu pod adresem: https://golubdobrzyn.sr.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,m1,220,230 lub u IOD pod numerem telefonu 56 61 05 539.

1

informacja publiczna przez Sąd Okręgowy w Tarnowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #49

W uzupełnieniu wniosku o informację publiczną, w załączeniu przesyłam pismo
Prezesa SO w Tarnowie zawierające dane dot. punkt 8, 9, 10, 11 i 12 wniosku
.

Z poważaniem

Joanna Kicińska
Sąd Okręgowy w Tarnowie

1

wniosek o inf. publiczną przez Sąd Rejonowy w Brodnicy w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #102

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na pismo.

Z polecenia P. Prezesa

Barbara Bogacka

Z-ca Kierownika Oddziału Administracyjnego

Sądu Rejonowego w Brodnicy

Tel. 56 49 41 711

"Sąd Rejonowy z siedzibą w Brodnicy, przy ul. Sądowej 5 reprezentowany przez
Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego w Brodnicy informuje, że przetwarzanie
Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) ( Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr
119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w
Brodnicy pod adresem: <http://www.brodnica.sr.gov.pl/>
http://www.brodnica.sr.gov.pl w zakładce: Ochrona Danych Osobowych."

1

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #233

Twoja wiadomość

Do: administracja@nowytomysl.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-12-06 11:23

odczytano w dniu 2019-12-06 11:58.

informacja publiczna przez Sąd Okręgowy w Tarnowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #49

W uzupełnieniu wniosku o informację publiczną, w załączeniu przesyłam pismo
Prezesa SO w Tarnowie zawierające dane dot. punkt 8, 9, 10, 11 i 12 wniosku
.

Z poważaniem

Joanna Kicińska
Sąd Okręgowy w Tarnowie

1

Re: RE: Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #233

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na wezwanie z dnia 04.12.2019 r. (sygnatura A-0142-71/2019) zwracamy uwagę, iż:

Wydaje nam się mało prawdopodobne by Prezes sądu nie miała wiedzy na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?
Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszymi pytaniami, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym, jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego, ile pracy mają sędziowie i w jakich warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1