Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie310
Kujawsko-Pomorskie220
Lubelskie210
Lubuskie140
Łódzkie230
Małopolskie250
Mazowieckie460
Opolskie100
Podkarpackie250
Podlaskie130
Pomorskie190
Śląskie340
Świętokrzyskie130
Warmińsko-Mazurskie200
Wielkopolskie360
Zachodniopomorskie210

Listy

Przeczytane: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sochaczewie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #296

Twoja wiadomość

Do: Bury Lidia
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27 listopada 2019 10:01:16 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 29 listopada 2019 08:44:52 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Biskupcu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #98

A-067-32/19)

W odpowiedzi na e-maila z dnia 22-11-2019r. https://biskupiec.sr.gov.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=121&Itemid=125

w zakładce "INFORMACJE "- STATYSTYKA SĄDOWA

Na zarządzenie

Prezesa Sądu Rejonowego w Biskupcu

Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej

Mariola Szyrwińska

tel. 89 715 6945

sekcja.administracyjna@biskupiec.sr.gov.pl<mailto:sekcja.administracyjna@biskupiec.sr.gov.pl>

Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej sądu, w zakładce informacje/ochrona danych osobowych oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie sądu. Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)
________________________________
Od: sprawa-14285@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14285@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 22 listopada 2019 12:44
Do: SF BI Sekcja Administracyjna
Temat: Wniosek o informację publiczną

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na pismo z dnia 04.11.2019 r. (sygnatura A-067-32/19) zwracamy uwagę iż:

stwierdzenie zawarte w odpowiedzi na pytania 9-12 (Ad. 9-12 dane sprawozdania statystyczne za I półrocze i rok z poszczególnych wydziałów znajdują się na stronie internetowej Sądu oraz na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości) jest mało precyzyjne. W związku z powyższym prosimy o wysłanie linków prowadzących do odpowiedzi na nasze pytania.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Załączniki:

* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27708/60508

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-11-04 13:12:42.468272+00:00 z > adresu sekcja.administracyjna@biskupiec.sr.gov.pl: > W załączeniu > przesyłam odpowiedź na informacje publiczną Na zarządzenie > > Prezesa Sądu Rejonowego w Biskupcu Kierownik Samodzielnej Sekcji > > Administracyjnej Mariola Szyrwińska tel. 89 715 6945 > sekcja.administrac > yjna@biskupiec.sr.gov.pl<mailto:sekcja.adminis > tracyjna@biskupiec.sr.gov.pl> > Informacje o sposobie przetwarzania > danych osobowych dostępne są na stronie > internetowej sądu, w > zakładce informacje/ochrona danych osobowych oraz na > tablicy > ogłoszeń w siedzibie sądu. Podstawa prawna: art. 13 i 14 > Europejskiego > rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z > dnia 27 kwietnia 2016 roku > (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)

Informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Obornikach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #235

W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Obornikach w odpowiedzi na Państwa wniosek o informację publiczną.

Z poważaniem
p.o. Inspektora
Julia Stefańska
tel. 61 62 84 875

1

informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Łowiczu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #208

Uprzejmie informuję , iż Państwa wniosek o udzielenie informacji w trybie ustawy i odstępie do informacji publicznej został przyjęty i został mu nadany stosowny bieg- A.VII. 005/240/19

Z poważaniem

Katarzyna Sobieszek
starszy sekretarz sądowy
Sądu Rejonowego w Łowiczu

Jeśli chcecie Państwo uzyskać bliższe szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sąd Rejonowy w Łowiczu - prosimy o zapoznanie się z informacją w tym zakresie, która dostępna jest tutaj<http://www.lowicz.sr.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,mg,3,235>.

Niniejsza wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli otrzymaliście Państwo niniejszy przekaz wskutek błędu, Sąd prosi o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.

RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Elblągu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #128

W załączeniu uprzejmie przesyłam Decyzję Nr A-4/19 Prezesa Sądu Rejonowego w Elblągu z dnia 28.11.2019 roku.

Z poważaniem

Renata Olenkiewicz

Zastępca Kierownika

Oddziału Administracyjnego

Sądu Rejonowego w Elblągu

Sąd Rejonowy w Elblągu z siedzibą w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 21 reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Elblągu informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Elblągu pod adresem: <http://www.elblag.sr.gov.pl/> http://www.elblag.sr.gov.pl/

2

OA-065-65/19 FW: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Koszalinie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #25

OA-065-65/19

Szanowni Państwo.

W załączniku przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.

Z poważaniem

Zuzanna Lenart

specjalista ds. administracyjnych

Sąd Okręgowy w Koszalinie

Oddział Administracyjny

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informujemy, iż na stronie internetowej w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w siedzibie Sądu Okręgowego w Koszalinie znajduje się klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.

3

A-065-384/19 przez Sąd Rejonowy Poznań-Grunwald i Jeżyce w Poznaniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #81

--
Dzień Dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa Mateusza Bartoszka z dnia 28 listopada 2019 roku.

*_Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości._*

Z upoważnienia Kierownika Oddziału Administracyjnego
Specjalista ds. administracyjnych
Ada Barańska

Sąd Rejonowy Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
Oddział Administracyjny
ul. Kamiennogórska 26
60-179 Poznań
tel. 61/65-85-204(205)
fax 61/ 62-89-703
e-mail: oddz.administracyjny@poznan-grunwald.sr.gov.pl

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niniejsza wiadomość jak i ewentualne jej załączniki jest przeznaczona wyłącznie dla osób lub podmiotów będących jej adresatami.
Stanowi w ten sposób korespondencję o charakterze służbowym i może zawierać informacje poufne. W przypadku omyłkowego otrzymania
tej wiadomości, prosimy o natychmiastowe uprzedzenie nadawcy elektroniczną pocztą zwrotną, a następnie o usunięcie jej wraz z
załącznikami, bez zachowania kopii.

2

Adm.SO.-0144-1-259/19 przez Sąd Okręgowy w Krakowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #26

Adm.SO.-0144-1-259/19

W załączeniu przesyłam pismo Wiceprezesa Sądu Okręgowego w Krakowie SSO Mieczysława Potejki z dnia 27.11.2019r.

Z poważaniem.

Halina Dubiel
Starszy Inspektor
Oddział Administracyjny
Sądu Okręgowego w Krakowie
tel. (12) 619 58 06

1

Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Strzyżowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #309

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej, z polecenia Prezesa Sądu Rejonowego w Strzyżowie uprzejmie informuję:

1. Prezesem Sądu od 1.I.2016 roku jest SSR Jolanta Mac-Śnieżek

2.W okresie 2013-2015 Sąd był wydziałem zamiejscowym SR w Rzeszowie, zaś w latach wcześniejszych Prezesem była SSR Anna Piskozub

3.Kadencja trwała od 1 lipca 2008r. do 31 grudnia 2012 roku

4. W 2016 roku było 7 sędziów, 2017 - 6 sędziów i w 2018 - 6 sędziów ( stan spoczynku)

5.Nie było takiej sytuacji

6. Nie było takiej sytuacji

7.Żaden z sędziów nie awansował

8. 9. 10. 11. 12.

I Wydział Cywilny:

8/ Średnia liczba spraw na sędziego:

2016r. - 802,

2017r. - 590,

2018r. - 561,

9/ Liczba spraw sędziego z największą liczbą spraw:

2016r. - 951,

2017r. - 699,

2018r. - 647,

10/ Liczba spraw sędziego z najmniejszą liczbą spraw:

2016r. - 503,

2017r. - 403,

2018r. - 427,
11/ procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw:
2016r. - 71,2%

2017r. - 95%

2018r. - 107%
12/ procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw:
2016r. - 74%
2017r. - 98,5%
2018r. - 102%
II Wydział Karny:
Średnia liczba spraw na sędziego :

2016 r. - 1178

2017r. - 896

2018 r. - 869

2/ Sprawy sędziego z największą liczbą spraw:

2016 r. - 1217

2017 r. - 853

2018 r. - 818

3/ Sprawy sędziego z najmniejszą liczbą spraw:

2016 r. - 988

2017 r. - 850

2018 r. - 814

4/ Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw:

2016 r. - 94,08%

2017 r. - 105,04%

2018 r. - 96,94% 5/ Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw:

5/2016 r. - 93,12%

2017 r. - 105,53%

2018 r. - 101,35%​

III Wydział Rodzinny i Nieletnich:

- w wydziale orzeka 1 sędzia i załatwia 100% wpływu spraw

średnia liczba spraw na sędziego

w roku 2016 to:

główne repertoria - 890, w postępowaniu wykonawczym - 558,

w roku 2017 to:

główne repertoria - 615, w postępowaniu wykonawczym - 519,

w roku 2018 to:

główne repertoria - 619, w postępowaniu wykonawczym - 490,

13. i 14. W 2016 i 2017 roku Sąd nie zbierał statystyk dot. tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego.

Jednocześnie w imieniu Prezesa tut. Sądu informuję, iż nie otrzymaliśmy od Państwa wniosku w dniu 1 września 2019 roku.

Z poważaniem
Elżbieta Marczak
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Strzyżowie
tel. (17) 2768115

e-mail: elzbieta.marczak@strzyzow.sr.gov.pl

Administratorem danych osobowych jest Prezes Sądu Rejonowego w Strzyżowie, ul. 3 Maja 14.

Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji zadań administracyjnych. Ma Pani/Pan prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Więcej informacji znajduje się na stronie www.strzyzow.sr.gov.pl<http://www.rzeszow.so.gov.pl/> - zakładka "Ochrona danych osobowych".

________________________________
Od: sprawa-14496@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14496@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 27 listopada 2019 10:02
Do: DG-5088_Sekretariat
Temat: Wniosek o informację publiczną

Szanowni Państwo,

Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska dnia 1 września 2019 r. drogą mailową wysłało do tutejszego Sądu wniosek o informację publiczną.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymaliśmy odpowiedzi i w związku z tym jesteście Państwo w bezczynności.
Wzywamy zatem do jak najszybszego rozpatrzenia wspomnianego wniosku, którego treść załączmy poniżej.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres wskazany we wniosku.

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14496@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Załączniki:

* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/27811/61311

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:18.150233+00:00 z > adresu sekretariat@strzyzow.sr.gov.pl: > Na podstawie art. 61 ust. > 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do > informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog > Polska wnosi > o udostępnienie następujących informacji > publicznych: 1. Imię i nazwisko > obecnego Prezesa > tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa > > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła > kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było > sędziów w tutejszym > sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? > 5. Ile było nieobsadzonych > etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) > na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > > delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio > w ciągu > 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego > sądu awansowało w ciągu > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. > Średnia liczba spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a > sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od > wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw > przez > sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 > (prosimy > o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie > spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec roku). 13. Czy > tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego > > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał > statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Lipnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #196

Twoja wiadomość

Do: srlipno@lipno.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27.11.2019 14:08

odczytano w dniu 28.11.2019 11:13.

Re: Wniosek o informację publiczną - Decyzja przez Sąd Rejonowy w Tarnobrzegu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #325

Szanowni Państwo,
w załączeniu uprzejmie przesyłam Decyzję Prezesa tut. Sądu odmawiającą udostępnienia informacji w zakresie pkt 8 – 12.

Z poważaniem
Teresa Krociel
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu
ul. Sienkiewicza 27
tel. (0-15) 688-26-16
sekretariat@tarnobrzeg.sr.gov.pl
www.tarnobrzeg.sr.gov.pl

Niniejsza korespondencja, w szczególności jej treść oraz załączniki przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści o charakterze poufnym lub zastrzeżonym.
W przypadku, gdy nie są Państwo jej zamierzonym adresatem informujemy, że wszelkie ujawnianie, rozpowszechnianie, dystrybuowanie, powielanie lub inne wykorzystywanie tej korespondencji lub jej załączników jest zabronione.
Jeżeli nasza korespondencja została Państwu dostarczona omyłkowo, prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.

1

informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Bartoszycach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #89

W związku z pismem dotyczącym udostępnienia informacji publicznej informuję, że udzielenie odpowiedzi w zakresie zagadnień określonych w pkt od 8 do 12 wymaga jej przetworzenia w rozumieniu art. 3 ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 06 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (tekst jedn. Dz.U 2019.1429), co uzależnione jest od wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego.

W związku z powyższym zobowiązuję do wykazania w terminie 7 dni szczególnie istotnego interesu publicznego do udzielenia przetworzonej informacji publicznej pod rygorem odmowy jej udzielania bądź złożenia oświadczenia, czy podtrzymuje swój wniosek.

Informuję ponadto, że udzielenie żądanej informacji nie jest możliwe w oparciu o urządzenia ewidencyjne (w tym program SAWA) stosowane w Sądzie. Sąd (poszczególne wydziały) nie prowadzą statystyk dotyczących średniego obciążenia na sędziego, rankingów w zakresie obciążenia i ilości "procentowego wykonania spraw".

Arkadiusz Rokicki

Prezes Sądu Rejonowego

w Bartoszycach

Wysyłanie wiadomości e-mail: A.0143-28-19.pdf przez Sąd Rejonowy w Skierniewicach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #292

Uprzejmie w załączeniu ponownie przedstawiam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

pozdrawiam

Zofia Placek
starszy inspektor sądowy

A.0143-28-19.pdf

1

Watchdog pismo 27.11.2019 r..pdf przez Sąd Rejonowy w Słupsku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #57

A-0143-72/19

W załączeniu przesyłam pismo Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Słupsku z dnia
27.11.2019 r.

Agnieszka Machnik

Oddział Administracyjny

Sąd Rejonowy w Słupsku

Tel. (59) 84 69 262

UWAGA

Informacja zawarta w tej wiadomości i załącznikach jest zastrzeżona i
skierowana tylko i wyłącznie do użytku osób, firm lub instytucji, do których
jest zaadresowana. Nie należy kopiować, ujawniać, ani dystrybuować tej
informacji bez zezwolenia Sądu Rejonowego w Słupsku. Jeżeli nie jesteś
zamierzonym odbiorcą tej wiadomości, proszę powiadomić o tym nadawcę oraz
skasować lub usunąć tę wiadomość oraz wszystkie jej kopie.

Sąd Rejonowy w Słupsku z siedzibą w Słupsku przy ul. Szarych Szeregów 13,
reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Słupsku informuje, że
przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L.
z 2016 r. Nr 119, str.1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania
danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu
Rejonowego w Słupsku pod adresem: <http://www.slupsk.sr.gov.pl>
http://www.slupsk.sr.gov.pl zakładka: Informacje/Ochrona danych osobowych.

1

Read: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sokółce w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #298

Twoja wiadomość

Do: Czarnecka Ewa
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27 listopada 2019 23:54:34 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 28 listopada 2019 08:25:51 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Koninie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #24

Twoja wiadomość

Do: bp@konin.so.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019.11.27 23:42

odczytano w dniu 2019.11.28 08:05.

Przeczytane: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Ciechanowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #118

Twoja wiadomość

Do: BIURO PODAWCZE SR CIECHANÓW
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 22 listopada 2019 13:05:04 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 28 listopada 2019 07:57:04 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Read: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sokołowie Podlaskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #297

Twoja wiadomość

Do: Lewandowska Anna
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27 listopada 2019 23:54:09 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb

została przeczytana: 28 listopada 2019 07:50:40 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Sanoku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #286

Twoja wiadomość

Do: boi@sanok.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-11-27 23:53

odczytano w dniu 2019-11-28 07:49.

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Chojnicach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #114

Twoja wiadomość

Do: administracja@chojnice.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2019-11-27 23:43

odczytano w dniu 2019-11-28 07:43.

Przeczytano: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Lipnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #196

Twoja wiadomość

Do: srlipno@lipno.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 27.11.2019 14:08

odczytano w dniu 28.11.2019 07:06.

Potwierdzenie otrzymania: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Miechowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #212

To jest potwierdzenie dostarczenia Twojej wiadomości

Do: administracja@miechow.sr.gov.pl
Temat: Wniosek o informację publiczną
Data: 2019-11-27 23:50

Uwaga: To potwierdzenie dostarczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość
została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że
odbiorca przeczytał czy też zrozumiał treść wiadomości.

Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #298

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14485@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #297

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14484@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1

Wniosek o informację publiczną przez katarzyna.witek@siecobywatelska.pl w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #286

Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:

1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14473@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Z poważaniem
Katarzyna Witek
(na podstawie Uchwały Zarządu SOWP z 01.10.2019 nr 1_OB_X_2019)

--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

1