Sędziowie w sądach powszechnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 31 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 22 | 0 |
Lubelskie | 21 | 0 |
Lubuskie | 14 | 0 |
Łódzkie | 23 | 0 |
Małopolskie | 25 | 0 |
Mazowieckie | 46 | 0 |
Opolskie | 10 | 0 |
Podkarpackie | 25 | 0 |
Podlaskie | 13 | 0 |
Pomorskie | 19 | 0 |
Śląskie | 34 | 0 |
Świętokrzyskie | 13 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 20 | 0 |
Wielkopolskie | 36 | 0 |
Zachodniopomorskie | 21 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Tarnobrzegu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #325
Szanowni Państwo,
w załączeniu uprzejmie przesyłam pisma Prezesa Sądu Rejonowego w Tarnobrzegu.
Z poważaniem
Teresa Krociel
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego
w Tarnobrzegu
1
From: sprawa-14512@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: sekretariat@tarnobrzeg.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14512@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Adm 0143-214/19 przez Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #69
W załączeniu, uprzejmie przesyłam pismo Adm 0143-214/19.
Z poważaniem,
Danuta Gałązka
Specjalista ds. informacji publicznej
Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie
tel. (22) 55 39 196
fax (22) 55 39 197
srsr_logo_final_poziom_CMYK do maila
Administratorem danych osobowych jest Sąd Rejonowy dla Warszawy-Śródmieścia
w Warszawie z siedzibą przy ul. Marszałkowskiej 82, 00-517 Warszawa.
Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo
pod adresem:
<http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1586/ochrona-danych-osobowych>
http://bip.warszawa.so.gov.pl/artykuly/1586/ochrona-danych-osobowych.
Niniejsza wiadomość jest własnością Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia
w Warszawie i może zawierać informacje poufne i/lub prawnie chronione. Jeśli
nie są Państwo właściwym adresatem (lub otrzymali Państwo tę wiadomość na
skutek pomyłki), prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i
usunąć otrzymaną wiadomość. Każde nieautoryzowane kopiowanie, ujawnianie lub
rozpowszechnianie załączonej informacji jest zabronione.
P Czy musisz drukować tę wiadomość? Pomyśl o środowisku.
dot. wniosku o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #136
A-051-70/19
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam pismo Pani Prezes Sądu Rejonowego w Gnieźnie z dnia
12 września 2019 roku.
Pozdrawiam,
Daria Kowalczyk
Kierownik Oddziału Administracyjnego
_____
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Oddział Administracyjny
ul. Franciszkańska 9
62-200 Gniezno
fax./tel. (+48) 61 426 10 34
tel. (+48) 61 423 93 02
P Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne.
Pomyśl o środowisku.
Wszelkie informacje zawarte w niniejszej wiadomości są poufne.
Rozpowszechnianie wiadomości, jej kopiowanie lub edycja dozwolone są
wyłącznie adresatowi.
Jeśli nie są Państwo adresatem przedmiotowej wiadomości, zwracam się z
uprzejmą prośbą o jej odesłanie na adres nadawcy, a następnie usunięcie z
pamięci komputera.
Klauzula informacyjna RODO znajduje się na stronie internetowej
www.gniezno.sr.gov.pl <http://www.gniezno.sr.gov.pl/>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Sąd Rejonowy w Kwidzynie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #187
Szanowni Państwo
W załączeniu uprzejmie przesyłamy odpowiedź Prezesa Sądu Rejonowego w Kwidzynie z dnia 12.09.2019r. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
zgodnie z zarządzeniem Prezesa Sądu
Oddział Administracyjny
Sądu Rejonowego w Kwidzynie
/55/ 262 45 43
"Sąd Rejonowy w Kwidzynie z siedzibą w Kwidzynie przy ul. Plac Plebiscytowy 1,
reprezentowany przez Prezesa i Dyrektora Sądu Rejonowego w Kwidzynie informuje, że przetwarzanie
Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie
Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Kwidzynie pod adresem:
http://www.kwidzyn.sr.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych Osobowych."
odpowiedź do Adm. 0144-30/19 przez Sąd Rejonowy w Bochni w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #99
Dzień Dobry
w załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 2 września
2019 r.
--
Pozdrawiam,
Katarzyna Londo
Sąd Rejonowy w Bochni
tel. 14 6152103,
fax 14 6124266
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Krośnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #183
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Krośnie z dnia 12 września 2019r., nr: A-051-1-28/19
Agata Cebula
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Krośnie
tel. 134375675
2
From: sprawa-14370@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14370@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: adm@krosno.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14370@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kamieniu Pomorskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #163
Dzień dobry,
W załączniku uprzejmie przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Z poważaniem
Gertruda Karczmarska
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Kamieniu Pomorskim
ul. Kościuszki 13, 72-400 Kamień Pom.
tel. 91 38 25 761,
sekretariat@kamien.sr.gov.pl <mailto:sekretariat@kamien.sr.gov.pl>
Wiadomość wyłącznie do użytku służbowego
1
From: sprawa-14350@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14350@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: sekretariat@kamien.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14350@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14350@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA5MDEyMDM1MTAuNzIwMC43ODEwOEBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxTdW4sIDAxIFNlcCAyMDE5IDIwOjM1OjEwIC0wMDAwfHNla3JldGFyaWF0QGthbWllbi5zci5nb3YucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMXww>
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #348
Regina Decewicz
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem
tel. 86 477 02 30 wew. 59
Administratorem Danych Osobowych jest Prezes Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem, Dyrektor Sądu Okręgowego w Łomży, Minister Sprawiedliwości w zakresie realizowanych zadań oraz Sąd Rejonowy w Wysokiem Mazowieckiem, w ramach sprawowania wymiaru sprawiedliwości albo realizacji zadań z zakresu ochrony prawnej. Prosimy o zapoznanie się z treścią informacji w zakresie przetwarzania danych osobowych – jest dostępna {tutaj<http://lomza.so.gov.pl/index.php?k=511>}. Dowiesz się z niej, w jakich celach przetwarzamy Twoje dane osobowe oraz jakie masz związane z tym prawa.
KLAUZULA POUFNOŚCI (CONFIDENTIAL CLAUSE)
Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem, jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymał Pan/i niniejszy przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji. This message is confidential and may also be legally privileged. If you are not the intended recipient, please notify the sender by return email and then delete this message from your system. You should not copy or forward this message or disclose its contents to any person.
2
From: sprawa-14535@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14535@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: SR-Wysokie Mazowieckie Sekcja Administracyjna <administracja@wysmaz.sr.gov.pl>
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14535@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Pile w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #256
Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.
Szanowni Państwo,
w załączeniu uprzejmie przesyłam skan pisma Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Pile z 12 września 2019 r. Prez. A-055-24/19.
Z poważaniem
______________________________
Joanna Klinowiecka
Z-ca Kierownika Oddz. Admin.
Sądu Rejonowego w Pile
tel. 67 35 22 801
<http://pila.sr.gov.pl/> www.pila.sr.gov.pl
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
1
From: Biuro Obsługi Interesantów - SR Piła <info@pila.sr.gov.pl>
Sent: Monday, September 2, 2019 7:42 AM
To: Sekretariat Prezesa - SR Piła <sekretariat@pila.sr.gov.pl>
Subject: FW: Wniosek o informację publiczną
Alicja Suchomska
St. inspektor
Sąd Rejonowy w Pile
Biuro Obsługi Interesantów
Czytelnia akt
0-67 352-29-28
<mailto:info@pila.sr.gov.pl> info@pila.sr.gov.pl
<mailto:czytelnia@pila.sr.gov.pl> czytelnia@pila.sr.gov.pl
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna.
W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione.
Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
From: sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: info@pila.sr.gov.pl <mailto:info@pila.sr.gov.pl>
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14443@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA5MDEyMDM1MTUuNzIwMC40MjVAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8U3VuLCAwMSBTZXAgMjAxOSAyMDozNToxNSAtMDAwMHxpbmZvQHBpbGEuc3IuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
SR w Myszkowie - informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Myszkowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #222
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W związku z Państwa wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej z dnia 2 września 2019 roku w załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pani Prezes Sądu Rejonowego w Myszkowie z dnia 12 września 2019 roku nr A-484-14.19.IP.
Renata Gryl
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Myszkowie
34 315 98 10
Odp.: Wniosek o informację publiczną A-060-38/19 przez Sąd Rejonowy w Ełku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #129
Z poważaniem
Barbara Auguściak
Starszy Inspektor
Oddział Administracyjny
tel.: 87 629 03 35
barbara.augusciak@elk.sr.gov.pl
SĄD REJONOWY W EŁKU
www.elk.sr.gov.pl<http://www.suwalki.so.gov.pl/>
ul.Małeckich 4
19-300 Ełk
________________________________
Od: sprawa-14316@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14316@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 1 września 2019 22:35
Do: SR-EL OAdm
Temat: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14316@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
informacja publiczna - Adm. 0471-76/19 przez Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #80
P. Szymon Osowski
P. Katarzyna Batko-Tołuć
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 1
września 2019 r.
w załączniku przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w
Lublinie z dnia 12 września 2019 r.
_Proszę o potwierdzenie otrzymania niniejszego pisma.__
___
Z poważaniem,/
Iwona Winiarczyk/
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Elblągu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #16
W odpowiedzi na poniższego e-maila w załączeniu przesyłam odpowiedź Pana Prezesa Sądu Okręgowego w Elblągu na poniże pytania.
Z poważaniem
stażystka
Justyna Stępka
Samodzielna Sekcja Kadr
Sąd Okręgowy w Elblągu
tel. 55 611 24 12
Sąd Okręgowy w Elblągu, reprezentowany przez Prezesa i Dyrektora Sądu Okręgowego w Elblągu informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzeniem ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Okręgowego w Elblągu pod adresem: http://www.elblag.so.gov.pl/, w zakładce: Ochrona Danych Osobowych.
1From: sprawa-14203@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: boi@elblag.so.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14203@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź dot. A.061-20/19 przez Sąd Rejonowy w Ząbkowicach Śląskich w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #355
Sąd Rejonowy w Ząbkowicach Śl. zwraca się z prośbą o potwierdzenie
otrzymania załączonej odpowiedzi.
Justyna Duda
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Ząbkowicach Śl.
A-0173-70/19 przez Sąd Okręgowy w Tarnobrzegu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #48
Dzień dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Prezesa Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z dnia 12 września 2019 roku nr A-0173-70/19, stanowiące odpowiedź na wniosek z dnia 3 września 2019 roku. ??
?
Z poważaniem
Monika Adamczyk
Inspektor
Spamodpowiedź_na_wniosek_w_trybie_dostępu_do_informacji_publicznej przez Sąd Rejonowy w Jędrzejowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #161
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Jędrzejowie z dnia
12.09.2019 r. Adm. 0144-38/19 (odpowiedź na wniosek w trybie dostępu do
informacji publicznej).
Beata Smerkowska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Jędrzejowie
Tel. 41 386-14-41
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Oławie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #241
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedź na poniższy wniosek.
Pozdrawiam
Ewelina Majer- Tetlak
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy w Oławie
ul. 11 Listopada 12
55-200 Oława
e-mail: ewelina.majer-tetlak@olawa.sr.gov.pl<mailto:ewelina.majer-tetlak@olawa.sr.gov.pl>
tel. 71 74 99 400
fax: 71 74 99 401
2From: sprawa-14428@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14428@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-14428@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: DG-4019_Punkt.Informacyjny
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14428@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14428@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
dot. wniosku o informację publiczną z dnia 02.09.2019 r. przez Sąd Rejonowy w Elblągu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #128
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Wiceprezesa Sądu Rejonowego w Elblągu z dnia 12.09.2019 r., nr OA-062-33/19.
Z poważaniem
Renata Olenkiewicz
Zastępca Kierownika
Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Elblągu
Sąd Rejonowy w Elblągu z siedzibą w Elblągu przy ul. Płk. Dąbka 21 reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Elblągu informuje, że przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Elblągu pod adresem: <http://www.elblag.sr.gov.pl/> http://www.elblag.sr.gov.pl/
2
From: BOI [mailto:boi@elblag.sr.gov.pl]
Sent: Monday, September 2, 2019 8:25 AM
To: oddzial.administracyjny@elblag.sr.gov.pl; kadry@elblag.sr.gov.pl
Subject: FW: Wniosek o informację publiczną
From: <mailto:sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: <mailto:boi@elblag.sr.gov.pl> boi@elblag.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14315@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Sąd Rejonowy w Działdowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #126
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Działdowie z dnia
09.09.2019r. Nr Adm.4018.39.2019 stanowiące odpowiedź na wniosek o
udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem
Małgorzata Siedlikowska
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Działdowie
Sąd Rejonowy w Działdowie z siedzibą w Działdowie ul. Jagiełły 31,
reprezentowany przez Prezesa Sądu Rejonowego w Działdowie informuje, że
przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się zgodnie z przepisami
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L.z
2016 r. Nr 119, str. 1).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Sądu Rejonowego w Działdowie pod
adresem: http://www.dzialdowo.sr.gov.pl w zakładce : Ochrona Danych
Osobowych.
RE przez Sąd Rejonowy w Mławie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #218
Katarzyna Szymańska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowy w Mławie
06 - 500 Mława, ul. Reymonta 3
katarzyna.szymanska@mlawa.sr.gov.pl<mailto:katarzyna.szymanska@mlawa.sr.gov.pl>
adm@mlawa.sr.gov.pl<mailto:adm@mlawa.sr.gov.pl>
tel. 23 654 89 01, fax. 23 682 13 94
Adm-056-74/19 przez Sąd Okręgowy w Radomiu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #40
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam pismo Pani Prezes Sądu Okręgowego w Radomiu
Adm-056-74/19 z dnia 12 września 2019r.
Z poważaniem,
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami. Dziękujemy. Sąd Okręgowy w Radomiu.
Administratorem danych osobowych jest Sąd Okręgowy w Radomiu z siedzibą przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10 26-600 Radom w zakresie przetwarzania danych w wymiarze sprawiedliwości i realizacji zadań z zakresu ochrony prawnej oraz Prezes Sądu Okręgowego w Radomiu i Dyrektor Sądu Okręgowego w Radomiu - w zakresie realizowanych zadań. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych w Sądzie Okręgowym w Radomiu zostało zamieszczonych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej https://radom.so.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,m1,311
Confidentiality Notice: This email, particularly its content and any attached files, may be confidential. If you are not an intended recipient, any disclosure, distribution and reproduction of this message is prohibited. In this case please notify the sender immediately and then delete this message and any attachments. Thank you. District Court in Radom.
The administrator of personal data is the District Court in Radom with the registered office at ul. Marshal Józef Piłsudski 10 26-600 Radom in the field of data processing in the justice system and implementation of tasks in the field of legal protection and the President of the District Court in Radom and Director of the District Court in Radom - in the scope of tasks. More information on the processing of personal data at the District Court in Radom has been posted on the Public Information Bulletin https://radom.so.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,m1,311
informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Żarach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #364
Sygnatura OA-061-34/19
Dzień dobry,
w odpowiedzi na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 1 września 2019r. uprzejmie informuję, że:
pkt 1
SSR Joanna Nawrot,
pkt 2
SSR Anna Tecław,
pkt 3
SSR Anna Tecław 17 czerwca 2014r. do 16 czerwca 2018r.
pkt 4
na koniec 2016r. - 15,
na koniec 2017r.- 15,
na koniec 2018r - 14
pkt 5 (wraz z etatem asesora od 2018r.)
na koniec 2016r. - 2,
na koniec 2017r. - 2,
na koniec 2018r. - 4,
pkt 6
brak
pkt 7
brak
pkt 8
- średnia liczba spraw na sędziego z Wydziału Rodzinnego i Nieletnich :
2016 - 607 spraw
2017 - 809 spraw
2018 - 825 spraw;
- średnia liczba spraw na sędziego z Wydziału Karnego:
2016 - 1184 spraw
2017 - 928 spraw
2018 - 907 spraw
- średnia liczba spraw na sędziego z Wydziału Cywilnego:
2016 - 1070 spraw,
2017 - 1174 spraw,
2018 - 974 spraw,
- średnia liczba spraw na sędziego z Wydziału Pracy (orzeka jeden sędzia):
2016r. wpłynęło łącznie 128 spraw ( załatwiono 147 )
2017r. wpłynęło łącznie 110 spraw ( załatwiono 121 )
2018r. wpłynęło łącznie 145 spraw ( załatwiono 128 )
pkt 9
sędzia z największą liczbą spraw z Wydziału Rodzinnego i Nieletnich:
2016 - 690 spraw
2017 - 814 spraw
2018 - 908 spraw;
sędzia z największą liczbą spraw z Wydziału Karnego:
2016 - 3106 spraw
2017 - 2669 spraw
2018 - 1894 spraw
sędzia z największą liczbą spraw z Wydziału Cywilnego:
2016 - 1412 spraw
2017 - 1455 spraw
2018 - 1023 spraw
sędzia z największą liczbą spraw z Wydziału Pracy (orzeka jeden sędzia):
2016r. wpłynęło łącznie 128 spraw ( załatwiono 147 )
2017r. wpłynęło łącznie 110 spraw ( załatwiono 121 )
2018r. wpłynęło łącznie 145 spraw ( załatwiono 128 )
pkt 10
sędzia z najmniejszą liczbą spraw z Wydziału Rodzinnego i Nieletnich:
2016 - 426 spraw
2017 - 777 spraw
2018 - 739 spraw;
sędzia z najmniejszą liczbą spraw z Wydziału Karnego:
2016 - 630 spraw
2017 - 138 spraw
2018 - 593 spraw
sędzia z najmniejszą liczbą spraw z Wydziału Cywilnego:
2016 - 703 spraw
2017 - 538 spraw
2018 - 662 spraw
sędzia z najmniejszą liczbą spraw z Wydziału Pracy (orzeka jeden sędzia):
2016r. wpłynęło łącznie 128 spraw ( załatwiono 147 )
2017r. wpłynęło łącznie 110 spraw ( załatwiono 121 )
2018r. wpłynęło łącznie 145 spraw ( załatwiono 128 )
pkt 11
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw z
Wydziału Rodzinnego i Nieletnich :
2016 - 33%
2017 - 35%
2018 - 37%;
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw z
Wydziału Karnego:
2016 - 44%
2017 - 41%
2018 - 29%
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw z
Wydziału Cywilnego:
2016 - 24 %
2017 - 29 %
2018 - 25 %
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw z
Wydziału Pracy (orzeka jeden sędzia):
2016r. - 115%
2017r. - 110%
2018r. - 88%
pkt 12
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw z
Wydziału Rodzinnego i Nieletnich :
2016 - 20,5%
2017 - 33,5%
2018 - 30,3%.
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw z
Wydziału Karnego :
2016 - 9%
2017 - 2%
2018 - 9%
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw z
Wydziału Cywilnego :
2016 - 10,5 %
2017 - 13 %
2018. - 15 %
procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw z
Wydziału Pracy (orzeka jeden sędzia) :
2016r. - 115%
2017r. - 110%
2018r. - 88%
pkt 13
Sąd Rejonowy w Żarach w 2016r. nie zbierał statystyki dotyczącej liczby
tomów akt dla każdej sprawy rozpoznawanej przez sędziego.
pkt 14
Sąd Rejonowy w Żarach w 2018r. nie zbierał statystyki dotyczącej liczby
tomów akt dla każdej sprawy rozpoznawanej przez sędziego.
Na zarządzenie Wiceprezesa Sądu
Izabela Wolak
Inspektor
Sąd Rejonowy w Żarach
Tel. 68 3635329
SR Nidzica - informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Nidzicy w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #226
Z upoważnienia
Prezesa Sądu Rejonowego w Nidzicy
Z poważaniem
Anna Kwiecień
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego w Nidzicy
---------------------------------------------------------------
ul. Kościuszki 15
13-100 Nidzica
sekcja.administracyjna@nidzica.sr.gov.pl<mailto:sekcja.administracyjna@nidzica.sr.gov.pl>
tel.: (89) 521 59 31
fax: (89) 521 59 63
kom. 734 430 021
Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej sądu, w zakładce informacje/ochrona danych osobowych. Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str.1)
Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Giżycku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #132
proszę o wyjaśnienie:
pkt 8,9 i 10 - czy wykazywać sędziego, który odszedł w stan spoczynku od 1 marca danego roku ( najmniejszy wpływ tylko z 2 miesięcy);
pkt 11 i pkt 12 - procentowe wykonanie spraw przez sędziego - w stosunku do wpływu w wydziale czy wpływu danego sędziego, a co z sędzia, który orzekał w kilku wydziałach;
na zarz.Prezesa
Mirosława Żadziłko
z-ca kierownika OA
Sąd Rejonowy w Giżycku
tel. 87 4298210
fax 87 4298211
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Sąd Rejonowy w Giżycku. Informacje o sposobie przetwarzania danych osobowych dostępne są na stronie internetowej sądu, w zakładce informacje/ochrona danych osobowych oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie sądu. Podstawa prawna: art. 13 i 14 Europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO z dnia 27 kwietnia 2016 roku (Dz. Urz. UE L nr 119, str. 1)
________________________________
Od: sprawa-14319@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14319@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 1 września 2019 22:35
Do: DG-4042_Oddział Administracyjny SR Giżycko
Temat: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14319@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego