Sędziowie w sądach powszechnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 31 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 22 | 0 |
Lubelskie | 21 | 0 |
Lubuskie | 14 | 0 |
Łódzkie | 23 | 0 |
Małopolskie | 25 | 0 |
Mazowieckie | 46 | 0 |
Opolskie | 10 | 0 |
Podkarpackie | 25 | 0 |
Podlaskie | 13 | 0 |
Pomorskie | 19 | 0 |
Śląskie | 34 | 0 |
Świętokrzyskie | 13 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 20 | 0 |
Wielkopolskie | 36 | 0 |
Zachodniopomorskie | 21 | 0 |
Listy
Informacja publiczna 29/19 przez Sąd Rejonowy w Zgierzu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #357
Dzień dobry
w załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź z 7 października 2019 roku na Państwa zapytanie w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej z dnia 1 września 2019 roku
Pozdrawiam
Renata Zbik
Z-ca Kierownika
Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Zgierzu
Adm-0144-182/19 przez Sąd Okręgowy w Kielcach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #23
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Prezesa Sądu Okręgowego w Kielcach z dnia 7 października 2019 roku, nr Adm-0144-182/19, z prośbą o potwierdzenie odbioru na adres: administracja@kielce.so.gov.pl.
Z poważaniem
Z-ca Kierownika
Oddziału Administracyjnego
Jolanta Sarnecka
Sąd Okręgowy w Kielcach
ul. Seminaryjska 12 a
25-372 Kielce
http://bip.kielce.so.gov.pl
tel: 041-34-02-395
Adm-0144-182/19 przez Sąd Okręgowy w Kielcach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #23
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Prezesa Sądu Okręgowego w Kielcach z dnia 7 października 2019 roku, nr Adm-0144-182/19 wraz z załącznikiem, z prośbą o potwierdzenie odbioru na adres: administracja@kielce.so.gov.pl.
Z poważaniem
Z-ca Kierownika
Oddziału Administracyjnego
Jolanta Sarnecka
Sąd Okręgowy w Kielcach
ul. Seminaryjska 12 a
25-372 Kielce
http://bip.kielce.so.gov.pl
tel: 041-34-02-395
(bez tematu) przez Sąd Rejonowy w Jaworznie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #159
W odpowiedzi na wniosek z dnia 02 września 2019r. uprzejmie przedstawiam żądane informacje:
1.Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego Sądu
Odp. Paweł Wysocki
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
Odp. Ewa Łąpińska
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
Odp. rozpoczęcie kadencji - 01 sierpnia 2006r, zakończenie kadencji 31 lipca 2014r
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. na koniec 2016, 2017 i 2018 roku była taka sama liczba sędziów czyli 17
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. Nie było nieobsadzonych stanowisk w roku 2016, 2017 i 2018
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. nie było takich przypadków
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
Odp. w wymienionych latach nikt z sędziów tutejszego Sądu nie awansował.
Ad. 8
Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 7778,3
2017 rok- 795
2018 rok- 782
Ad. 9
Ile spraw miał sędzia z największą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 1896
2017 rok- 1082,3
2018 rok- 914,6
Ad. 10
Ile spraw miał sędzia z najmniejszą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 313
2017 rok- 340
2018 rok- 378
Ad.11
Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 59,48 %
2017 rok- 55,69 %
2018 rok- 50,86 %
Ad. 12
Procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw w 2016, 2017, 2018roku:
2016 rok- 19,45 %
2017 rok- 20,42 %
2018 rok- 23,32 %
Ad 13
Czy tut. Sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego?
NIE
Ad. 14
Czy tut. Sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego?
NIE
Z upoważnienia Prezesa Sadu Rejonowego w Jaworznie
Z poważaniem
Monika Kaczmarek
Głowny Specjalista ds. administracyjno - kadrowych
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowy w Jaworznie
Ul. Grunwaldzka 28
43-600 Jaworzno
tel. kontaktowy: 32 75 86 170
fax. 32 75 86 189
e-mail: administracja@jaworzno.sr.gov.pl
monika.kaczmarek@jaworzno.sr.gov.pl
Decyzja Prezesa Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze z dnia 07.10.2019 roku przez Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #160
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam decyzję Prezesa Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze z dnia 07.10.2019 roku.
Z poważaniem
Agnieszka Kłaczkiewicz
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze
ul. Mickiewicza 21, pokój 64
58-500 Jelenia Góra
tel. 75 67 12 800, fax 75 67 12 801
e-mail: srjg@jelenia-gora.sr.gov.pl<mailto:srjg@jelenia-gora.sr.gov.pl>
agnieszka.klaczkiewicz@jelenia-gora.sr.gov.pl<mailto:agnieszka.klaczkiewicz@jelenia-gora.sr.gov.pl>
P Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne. Pomyśl o środowisku.
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
Dziękujemy. Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze.
Confidentiality Notice: This email, particularly its content and any attached files, may be confidential. If you are not an intended recipient, any disclosure, distribution and reproduction of this message is prohibited. In this case please notify the sender immediately and then delete this message and any attachments.
Thank you.
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych w korespondencji e-mail, których zakres może zawierać (m.in. imię, nazwisko, adres e-mail, telefon) informujemy, iż klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się na stronie WWW Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze (zakładka "Ochrona Danych osobowych") http://www.jelenia-gora.sr.gov.pl/download/klauzula-informacyjna-1529585821.pdf
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku, gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami. Administratorem Danych jest Sąd Rejonowy w Jeleniej Górze.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Jeleniej Górze w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #20
Dzień dobry
W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź Prezesa Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze na wniosek o informację publiczną.
Agata Radkiewicz
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Okręgowego w Jeleniej Górze
Tel. 75 6415131
e-mail agata.radkiewicz@jelenia-gora.so.gov.pl<mailto:agata.radkiewicz@jelenia-gora.so.gov.pl> ,
o.administracyjny@jelenia-gora.so.gov.pl<mailto:o.administracyjny@jelenia-gora.so.gov.pl>
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Gnieźnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #136
A-051-70/19
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam pismo Pani Prezes Sądu Rejonowego w Gnieźnie z dnia 4 października 2019 roku.
Pozdrawiam,
Daria Kowalczyk
Kierownik Oddziału Administracyjnego
_____
Sąd Rejonowy w Gnieźnie
Oddział Administracyjny
ul. Franciszkańska 9
62-200 Gniezno
fax./tel. (+48) 61 426 10 34
tel. (+48) 61 423 93 02
P Przed wydrukowaniem tej wiadomości zastanów się, czy jest to konieczne. Pomyśl o środowisku.
Wszelkie informacje zawarte w niniejszej wiadomości są poufne.
Rozpowszechnianie wiadomości, jej kopiowanie lub edycja dozwolone są
wyłącznie adresatowi.
Jeśli nie są Państwo adresatem przedmiotowej wiadomości, zwracam się z
uprzejmą prośbą o jej odesłanie na adres nadawcy, a następnie usunięcie z
pamięci komputera.
Klauzula informacyjna RODO znajduje się na stronie internetowej www.gniezno.sr.gov.pl <http://www.gniezno.sr.gov.pl/>
1
From: sprawa-14323@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14323@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: boi@gniezno.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14323@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA5MDEyMDM1MDkuNzIwMC45NTc5M0BmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxTdW4sIDAxIFNlcCAyMDE5IDIwOjM1OjA5IC0wMDAwfGJvaUBnbmllem5vLnNyLmdvdi5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Krasnymstawie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #181
Dzień dobry;
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 02.09.2019 r.
Z poważaniem
Emilia Kopańko
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 31
22-300 Krasnystaw
NIP 564-178-84-50
Regon 000570720-00035
tel./fax 82 576 33 05
tel. 509 713 075
e-mail: emilia.kopanko@krasnystaw.sr.gov.pl
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
________________________________
Od: Kopańko Emilia
Wysłane: 11 września 2019 15:29
Do: sprawa-14368@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Temat: Odp.: Wniosek o informację publiczną
Dzień dobry;
W załączeniu przesyłam pismo Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Krasnymstawie z dnia 11.09.2019 r. dot. Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Emilia Kopańko
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sąd Rejonowy w Krasnymstawie
ul. Poniatowskiego 31
22-300 Krasnystaw
NIP 564-178-84-50
Regon 000570720-00035
tel./fax 82 576 33 05
tel. 509 713 075
e-mail: emilia.kopanko@krasnystaw.sr.gov.pl
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
________________________________
Od: sprawa-14368@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14368@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 1 września 2019 22:35
Do: DG-5017_Administracja
Temat: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14368@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: odpowiedź na korespondencję przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #109
Szanowni Państwo,
w pytaniu 11 i 12 chodzi nam o analizę spraw jedynie tych sędziów, o których pisali Państwo w odpowiedziach na pytania 9 i 10.
A więc w pytaniu 11 proszę spojrzeć na liczbę spraw sędziego, który np. w roku 2016 prowadził najwięcej spraw w całym sądzie. Następnie sprawdzić, ile z tych spraw zostało zakończonych w 2016 r. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich spraw prowadzonych przez tego sędziego w 2016 roku.
Podobne obliczenia powinny dotyczyć roku 2017 i 2018.
W pytaniu 12 chodzi z kolei o sędziów z najmniejszą liczbą prowadzonych spraw w roku 2016, 2017 i 2018.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-24 09:08:38.049045+00:00 z adresu administracja@bytom.sr.gov.pl:
> Dzień dobry; W załączeniu przesyłam pismo Wiceprezesa. -- Katarzyna
> Niebiosa-Radoła Kierownik Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Bytomiu
> ul. Piekarska 1 41-902 Bytom Tel. 32 3966954 Fax.32 3966955
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez Sąd Rejonowy w Otwocku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #253
Na zarządzenie Prezesa Sądu Rejonowego w Otwocku w załączeniu uprzejmie
przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
Joanna Jaroń
p.o. sekretarza sądowego
Oddział administracyjny
Sąd Rejonowy w Otwocku
22 778 25 11
A-060-80/19 przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #108
Dzień dobry, uprzejmie przekazuję pismo Pana Wiceprezesa Sądu Rejonowego w
Bydgoszczy z dnia 3 października 2019r.
Z poważaniem
Ilona Rujner
Oddział Administracyjny
Sądu Rejonowego w Bydgoszczy
Read: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Rzeszowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #41
Twoja wiadomość
Do: Czarnota Elżbieta
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 2 października 2019 18:53:41 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 3 października 2019 07:27:13 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Wniosek o informację publiczną przez KatarzynaBatkoToluc w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #41
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres:
sprawa-14228@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:04.908523+00:00 wysłanego na adres boi1@rzeszow.so.gov.pl
Zawiadomienie przez Sąd Rejonowy w Raciborzu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #272
Dzień dobry
W nawiązaniu do udzielonej odpowiedzi na Państwa wniosek o informację publiczną w załączeniu przesyłam decyzję Pani Prezes Sądu Rejonowego w Raciborzu.
Z poważaniem
Krzysztof Mika
Z-ca Kierownika Oddziału Administracyjnego
w Sądzie Rejonowym w Raciborzu
tel. 32 4594600
odp. na e-maila z 17.09.2019r. (Adm.-058-39/19) przez Sąd Rejonowy w Zabrzu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #350
Dzień Dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź Pani Wiceprezes Sądu Rejonowego w Zabrzu na e-maila z 17.09.2019r.
Z poważaniem
Dorota Kurgan-Juszczak
Oddział Administracyjny
SR w Zabrzu
Adm-0144-33/19 przez Sąd Rejonowy we Włoszczowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #371
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego we Włoszczowie z dnia
30.09.2019 r. nr Adm-0144-33/19 stanowiące odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Na zarządzenie Prezesa
Sądu Rejonowego we Włoszczowie
Aleksandra Solecka
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego we Włoszczowie
Tel. 41 38 24 269
Pismo A-061-33/19 przez Sąd Rejonowy w Zgorzelcu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #358
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
W załączeniu przesyłam pismo z 30 września 2019 r. (A-061-33/19).
_______________________
Arkadiusz Wisiecki
Oddział Administracyjny
Sądu Rejonowego w Zgorzelcu
Tel. (+48) 75 64 56 950
Faks (+48) 75 65 56 932
UWAGA
Treść tej wiadomości jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat. Jeżeli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione. Konieczne jest trwałe jej usunięcie oraz powiadomienie o tym nadawcy.
sprawa-14540 przez Sąd Rejonowy w Zamościu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #353
W załączeniu przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Zamościu z dnia 30.09.2019 r. nr Adm-0174-39/19.
Beata Raszka
Zastępca Kierownika Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Zamościu
tel. 84 631 66 76
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
odpowiedź na informację publiczną przez Sąd Okręgowy w Szczecinie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #46
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Prezesa Sądu Okręgowego w Szczecinie
z dnia 27 września 2019 roku Adm- 028-143/19.
Jolanta Uziębło
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Okręgowego w Szczecinie
tel. (91) 48-38-336
e-mail <mailto:juzieblo@szczecin.so.gov.pl> juzieblo@szczecin.so.gov.pl
Administratorem Danych jest Sąd Okręgowy w Szczecinie, reprezentowany przez
Prezesa Sądu . Więcej informacji na stronie:
<http://www.szczecin.so.gov.pl/> www.szczecin.so.gov.pl i na tablicach
informacyjnych w budynkach Sądu .
Niniejsza wiadomość i jakiekolwiek pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku adresata. Jeżeli nie jest Pan/Pani
wymienionym adresatem tej wiadomości uprzejmie informujemy, że
rozpowszechnianie, rozsyłanie, kopiowanie czy podejmowanie jakichkolwiek
działań w związku z treścią powyższej wiadomości jest zabronione. Prosimy o
natychmiastowe powiadomienie, za pośrednictwem poczty elektronicznej nadawcy
o pomyłkowym otrzymaniu tej wiadomości i usunięcie jej wraz z załącznikami.
OSTRZEŻENIE
Pomimo stosowanej kontroli antywirusowej wirusy komputerowe mogą być
przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej. Odbiorca powinien
sprawdzić tę wiadomość oraz załączniki pod kątem obecności wirusów. Sąd
Okręgowy w Szczecinie nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody
spowodowane jakimkolwiek wirusem komputerowym przetransmitowanym w tej
wiadomości. Z powodu możliwego przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia,
zniszczenia danych, opóźnień lub niepełnej transmisji oraz obecności
wirusów, proces przesyłania poczty elektronicznej nie gwarantuje
bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego nadawca nie bierze odpowiedzialności
za jakiekolwiek błędy i pominięcia występujące w treści tej wiadomości,
które powstały na skutek jej przesyłania.
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #107
Adm.0144-27/19
Dzień dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam decyzję, dot. wniosku o udostępnienie
informacji publicznej z dnia 2 września 2019 roku. Pocztą wysłana
zostanie papierowa forma decyzji.
Proszę o potwierdzenie odbioru.
Z poważaniem,
Elżbieta Dziewirz
Inspektor
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju
tel. 41 246 28 25
informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Strzelcach Opolskich w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #307
Dzień dobry,
W nawiązaniu do wniosku z dnia 01.09.2019r. w załączeniu przesyłam decyzje Prezesa tutejszego Sądu z dnia 30.09.2019r.
Z poważaniem
Ewa Kozioł
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowego
w Strzelcach Opolskich
Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #74
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Prezesa Sądu z 27.09.2019 r.
Z poważaniem
Izabela Murawska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia
we Wrocławiu
tel. 71/74-81-120, VoIP 332503121
fax 71/74-81-129
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami. Dziękujemy. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Confidentiality Notice: This email, particularly its content and any attached files, may be confidential. If you are not an intended recipient, any disclosure, distribution and reproduction of this message is prohibited. In this case please notify the sender immediately and then delete this message and any attachments. Thank you. Regional Court for Wrocław-Śródmieście in Wrocław.
________________________________
Od: Murawska Izabela
Wysłane: 18 września 2019 11:33
Do: sprawa-14261@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Temat: PD: Wniosek o informację publiczną
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź Prezesa Sądu z 17.09.2019 r.
Izabela Murawska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego dla Wrocławia - Śródmieścia
we Wrocławiu
tel. 71/74-81-120, VoIP 332503121
fax 71/74-81-129
Uwaga: Niniejsza wiadomość, w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informujemy, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie prosimy o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami. Dziękujemy. Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
Confidentiality Notice: This email, particularly its content and any attached files, may be confidential. If you are not an intended recipient, any disclosure, distribution and reproduction of this message is prohibited. In this case please notify the sender immediately and then delete this message and any attachments. Thank you. Regional Court for Wrocław-Śródmieście in Wrocław.
________________________________
Od: sprawa-14261@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14261@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 1 września 2019 22:35
Do: SRWS_Biuro Podawcze
Temat: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14261@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Słubicach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #294
W nawiązaniu do wniosku o udzielenie informacji publicznej - jak poniżej
- uprzejmie informuję, iż żądane informacje nie mogą zostać udostępnione
w terminie do 30.09.2019r. Postawione pytania (szczególnie z pkt.11 i
12) wymagają bowiem przeprowadzenia wielu wyliczeń matematycznych. Sąd
nie prowadzi żadnych statystyk dotyczących procentowego wykonania spraw
przez sędziów. Z uwagi na obciążenie zarówno prezesa jak też pracowników
sądu ostateczne udostępnienie informacji nastąpi w terminie do dnia
16.10.2019r.Na zarządzenie PSR Sylwia Kubacik z-ca Kierownika Oddziału
Administracyjnego sekretariat@slubice.sr.gov.pl tel. 95 750 70 24 Sąd
Rejonowy w Słubicach ul. Bohaterów Warszawy 3B 69-100 SłubiceW dniu 2019-09-01 o 22:35, sprawa-14481@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
> 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
> 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego
> Prezesa tutejszego sądu?
> 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich
> wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie
> odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
> 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016,
> 2017 i 2018 roku?
> 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio
> we wszystkich wydziałach)
> 9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016,
> 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016,
> 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
> 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą
> liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą
> liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
> 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby
> tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
> 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby
> tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-14481@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
> www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
> www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
> www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
dot. informacji publicznej przez Sąd Rejonowy w Kłodzku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #171
Dzień dobry!
W załączniku przesyłam odpowiedź Prezesa Sądu Rejonowego w Kłodzku na Państwa maila.
W przypadku jakichkolwiek wątpliwości czy pytań proszę o kontakt na mój adres mailowy (bezpośrednio).
Pozdrawiam serdecznie.
Monika Pawelec
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowy w Kłodzku
ul.Bohaterów Getta 15
57-300 Kłodzko
tel. 74 865 13 78
informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Łęczycy w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #205
Jeśli chcecie Państwo uzyskać bliższe szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sąd Rejonowy w Łęczycy – prosimy o zapoznanie się z informacją w tym zakresie, która dostępna jest pod adresem http://www.leczyca.sr.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,mg,3,231.
Niniejsza wiadomość i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i podlegają ochronie prawnej. Jeśli otrzymaliście Państwo niniejszy przekaz wskutek błędu, Sąd prosi o niezwłoczne powiadomienie nadawcy i usunięcie otrzymanych informacji.