Sędziowie w sądach powszechnych przez KatarzynaBatkoToluc
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 31 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 22 | 0 |
Lubelskie | 21 | 0 |
Lubuskie | 14 | 0 |
Łódzkie | 23 | 0 |
Małopolskie | 25 | 0 |
Mazowieckie | 46 | 0 |
Opolskie | 10 | 0 |
Podkarpackie | 25 | 0 |
Podlaskie | 13 | 0 |
Pomorskie | 19 | 0 |
Śląskie | 34 | 0 |
Świętokrzyskie | 13 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 20 | 0 |
Wielkopolskie | 36 | 0 |
Zachodniopomorskie | 21 | 0 |
Listy
A-055-27/19 odpowiedź na informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Kępnie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #167
Dzień dobry,
w załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Kępnie na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Pozdrawiam
Emilia Skotnik
Samodzielna Sekcja Administracyjna
Sądu Rejonowego w Kępnie
Al. Marcinkowskiego 10, 63-600 Kępno
Tel. 62 78 27 267
e-mail: administracja@kepno.sr.gov.pl
Administratorem Danych Osobowych jest Prezes Sądu Rejonowego w Kępnie, adres: 63 - 600 Kępno, Al. Marcinkowskiego 10, e-mail: ado@kepno.sr.gov.pl
Przetwarzanie danych osobowych odbywa się celem wymiany korespondencji, osobie przysługuje prawo dostępu do swoich danych, prawo żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia, wniesienia sprzeciwu, przenoszenia danych.
informacja dla Watchdog (SR Ostrowiec) przez Sąd Rejonowy w Ostrowcu Świętokrzyskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #247
Ostrowiec Świętokrzyski, dnia 26 września 2019 roku
Adm. 0144-43/19
Witam
W nawiązaniu do Państwa wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 1 września 2019 roku
w załączeniu uprzejmie przedstawiam żądane w korespondencji informacje w Sądu Rejonowego
w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Pozdrawiam,
Karina Adamska
Z-ca Kierownika O/Administracyjnego
Sądu Rejonowego
w Ostrowcu Świętokrzyskim
tel. 41 24 62 000
ODPOWIEDŹ NA ZAPYTANIE INFORCJI PUBLICZNEJ Z 01.09.2019 przez Sąd Rejonowy we Wrześni w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #372
Dzień Dobry!
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa
Pozdrawiam
Małgorzata Maślij
Kierownik
Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego
we Wrześni
tel. 61 436 90 01
Re: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy we Wrześni w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #372
Dzień Dobry!
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Pana Prezesa
Pozdrawiam
Małgorzata Maślij
Kierownik
Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego
we Wrześni
tel. 61 436 90 01
1From: sprawa-14559@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: administracja@wrzesnia.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14559@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Adm. -0144-62/19 przez Sąd Rejonowy w Olkuszu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #239
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam Decyzję Pana Prezesa Sądu Rejonowego w Olkuszu z dnia
25.09.2019 r. w przedmiocie odmowy udostępnienia informacji publicznej na
pkt. 4-12 zawarte w Państwa wniosku z dn. 01.09.2019 r.
Elżbieta Lipa
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sąd Rejonowy w Olkuszu
ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45
32-300 Olkusz
tel: 32 626-11-28
e-mail: elzbieta.lipa@olkusz.sr.gov.pl
<mailto:elzbieta.lipa@olkusz.sr.gov.pl>
* Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Sąd Rejonowy w
Olkuszu, Prezes Sądu Rejonowego w Olkuszu, Dyrektor Sądu Rejonowego w
Olkuszu z siedzibą przy ul. Króla Kazimierza Wielkiego 45, 32-300 Olkusz, wg
realizowanych zadań.
* Informujemy, iż Pana/Pani dane osobowe, przesłane do Sądu
Rejonowego w Olkuszu poprzez korzystanie z poczty elektronicznej, są
gromadzone, przetwarzane i przechowywane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały udostępnione. Podstawą przetwarzania
jest prawnie uzasadniony interes administratora - art. 6 ust 1 lit f RODO
* Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez Sąd Rejonowy w
Olkuszu zgodnie z instrukcją kancelaryjną
* W związku z przetwarzaniem w Sądzie Rejonowym w Olkuszu
przysługuje Panu/Pani prawo wglądu, modyfikacji, udostępnienia, ograniczenia
przetwarzania, usunięcia i przenoszenia danych osobowych
* Informujemy, iż przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia
skargi do organu nadzorczego
* kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@olkusz.sr.gov.pl
<mailto:iod@olkusz.sr.gov.pl>
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy we Wschowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #373
Witam!
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek w zakresie udzielenia informacji publicznej.
Pozdrawiam
Monika Chodorowska
Kierownik Samodzielnej Sekcji Administracyjnej
Sądu Rejonowego we Wschowie
Tel: (65) 5401523 / 604 474 436
Fax: (65) 5408414
e-mail: <mailto:m.chodorowska@wschowa.sr.gov.pl> m.chodorowska@wschowa.sr.gov.pl
Niniejsza wiadomość, a w szczególności jej treść oraz załączniki, może być poufna. W przypadku gdy nie jest Pan/Pani zamierzonym jej adresatem informuję, że wszelkie rozpowszechnianie, dystrybucja lub powielanie powyższej wiadomości jest zabronione. Jednocześnie proszę o powiadomienie nadawcy oraz niezwłoczne usunięcie powyższej wiadomości wraz z załącznikami.
1
From: Agnieszka Goraca [mailto:a.goraca@wschowa.sr.gov.pl]
Sent: Tuesday, September 17, 2019 7:26 AM
To: 'Monika Chodorowska' <m.chodorowska@wschowa.sr.gov.pl>
Subject: FW: Wniosek o informację publiczną
From: sprawa-14560@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14560@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-14560@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 1, 2019 10:35 PM
To: podawcze@wschowa.sr.gov.pl <mailto:podawcze@wschowa.sr.gov.pl>
Subject: Wniosek o informację publiczną
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14560@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-14560@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA5MDEyMDM1MjEuNzIwMC40Mjk0M0BmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxTdW4sIDAxIFNlcCAyMDE5IDIwOjM1OjIxIC0wMDAwfHBvZGF3Y3plQHdzY2hvd2Euc3IuZ292LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MA%3D%3D>
sr zwoleń przez Sąd Rejonowy w Zwoleniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #362
Niniejsza korespondencja może zawierać informacje poufne oraz / lub prawnie chronione. Jeśli nie są Państwo właściwym adresatem (lub otrzymali Państwo korespondencję na skutek pomyłki), prosimy o tym fakcie niezwłocznie poinformować nadawcę i odesłać otrzymaną korespondencję. Kopiowanie, ujawnianie lub rozpowszechnianie załączonej informacji bez zgody jej nadawcy jest zabronione.
Adm 058-29/19 ifnormacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #327
W odpowiedzi na Państwa pismow załączeniu przesyłam odpowiedź Prezesa tut. Sądu.
---------
Przemysław Szwed
Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach
Oddział Administracyjny
(32) 381 83 11?
________________________________
Od: Gapska Karolina
Wysłane: 25 września 2019 12:26
Do: Szwed Przemysław
Temat: scan Adm. 058-29/19
?
Pozdrawiam
Adm 411-534/19 przez Sąd Rejonowy w Grodzisku Mazowieckim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #144
Dzień dobry,
Uprzejmie przesyłam pismo Adm-534/19 dot. wniosku o udostępnienie informacji
publicznej.
Z poważaniem
-------------------------------------------------------------
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Grodzisku Mazowieckim
tel. 22 77-09-210
fax 22 77-09-258
email: sr.gm@grodzisk.sr.gov.pl
informacja publiczna przez Sąd Rejonowy w Wieluniu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #343
W załączeniu uprzejmie przesyłam odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej
Z poważaniem:
Edyta Szczepaniak - Kierownik Oddziału Administracyjnego Sądu Rejonowego w Wieluniu
tel. 734 429 030
tel. 43 842 01 44
Klauzula informacyjna w zakresie ochrony danych osobowych znajduje się na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Wieluniu pod adresem: http://www.wielun.sr.gov.pl/ochrona-danych-osobowych,m,m2,224 oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu.
Adm.-058-138/19 / WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ przez Sąd Okręgowy w Gliwicach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #18
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam pismo Pani Wiceprezes Sądu Okręgowego w Gliwicach z dnia 24 września 2019 roku, znak Adm.-058-138/19.
Z poważaniem
Dorota Deciuk
Oddział Administracyjny
Sąd Okręgowy w Gliwicach
ul. Kościuszki 15
44-100 Gliwice
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę należy: niezwłocznie powiadomić nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi, usunąć wiadomości, nie ujawniać i nie rozpowszechniać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w części w jakiejkolwiek formie.
odpowiedź na wniosek Adm.-0132-31/19 przez Sąd Rejonowy w Kozienicach w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #180
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam uzupełnienie odpowiedzi na wniosek z dnia 02.09.2019r.
Iwona Myśler
Sąd Rejonowy w Kozienicach
Specjalista w Oddziale Administracyjnym
p.f. Kierownika Oddziału Administracyjnego
tel. 048 614-29-13 wew. 202
Uwaga: Niniejsza wiadomość oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i mogą być prawnie chronione. Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla adresata, dostęp do jej treści przez inne osoby jest zabroniony. O błędnym zaadresowaniu wiadomości prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.
Adm.058-22/19 przez Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #344
RE: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Turku w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #334
Na zarządzenie Pana Prezesa SR w Turku uprzejmie przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 17.09.2019 r.
Izabela Bartosik-Woźniak
Oddział Administracyjny
Sąd Rejonowy w Turku
tel. 63 278 57 60 wew. 22
1
From: sprawa-14521@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14521@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, September 17, 2019 12:28 AM
To: administracja@turek.sr.gov.pl
Subject: Wniosek o informację publiczną
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 wysłanego na adres bpodawcze@turek.sr.gov.pl – ponownie - na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14521@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:19.369101+00:00 z > adresu bpodawcze@turek.sr.gov.pl: > Na podstawie art. 61 ust. 1 i > Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji > publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > > o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. > Imię i nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i > nazwisko poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy > rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym > sądzie > (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 > roku? > 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we > wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i > 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z innego sądu > pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu > 2016, 2017 i > 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu > > odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba > spraw na sędziego > w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich > wydziałach) 9. Ile spraw > miał/a sędzia z największą liczbą > spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od > wydziału) 10. > Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku > 2016, > 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie > spraw > przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku > 2016, 2017, 2018 (prosimy > o dane na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o > dane na koniec > roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki > > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez > danego > sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki > dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy > rozpatrywanej przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o > udostępnienie wskazanych informacji w formie > elektronicznej na > adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - > > członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji <http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxOTA5MTYyMjI4MTMuNDMwODIuNTA1MzhAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8TW9uLCAxNiBTZXAgMjAxOSAyMjoyODoxMyAtMDAwMHxhZG1pbmlzdHJhY2phQHR1cmVrLnNyLmdvdi5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQxfDA%3D>
odpowiedź na korespondencję przez Sąd Rejonowy w Bytomiu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #109
Dzień dobry;
W załączeniu przesyłam pismo Wiceprezesa.
--
Katarzyna Niebiosa-Radoła
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Bytomiu
ul. Piekarska 1
41-902 Bytom
Tel. 32 3966954
Fax.32 3966955
ASR-061-142/19 przez Sąd Rejonowy w Częstochowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #120
Dzień dobry,
W załączeniu uprzejmie przesyłam pismo Prezesa Sądu Rejonowego w Częstochowie z dnia 23 września 2019 roku nr ASR-061-142/19.
Z poważaniem,
Agnieszka Górczyńska
Kierownik Oddziału Administracyjnego
Sądu Rejonowego w Częstochowie
1From: sprawa-14307@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-14307@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Sunday, September 01, 2019 10:35 PM
To: 4087-Sąd_Rejonowy <sad_rejonowy@czestochowa.sr.gov.pl>
Subject: Wniosek o informację publicznąNa podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Imię i nazwisko obecnego Prezesa tutejszego sądu.
2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa tutejszego sądu.
3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja poprzedniego Prezesa tutejszego sądu?
4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
6. Ilu sędziów delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 roku?
7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku?
8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach)
9. Ile spraw miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału)
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?
14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię?Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-14307@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-14307@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl> <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl> <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl> <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org> <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odp.: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Zawierciu w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #354
Witam,
Wiadomość została przekazana do Oddziału Administracyjnego tut. Sądu.
z poważaniem
Katarzyna Zagórska
________________________________
Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Wysłane: 23 września 2019 14:28
Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów
Temat: Wniosek o informację publiczną
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wezwanie do wykazania szczególnie istotnego interesu publicznego z dnia 11 września (sygnatura pisma Prez. Adm.0006- 75/2019) przesyłam poniżej naszą odpowiedź.
Nie można zgodzić się ze stanowiskiem sądu, jakoby nasz wniosek dotyczył informacji przetworzonej. Trudno tu podnieść konkretne argumenty, kiedy nie wskazali Państwo, na czym miałoby polegać przetworzenie informacji.
Dlatego ogólnie pragniemy wskazać, że judykatura podnosi, że do wytworzenia informacji przetworzonej konieczne jest intelektualne zaangażowanie podmiotu zobowiązanego, celem którego jest wytworzenie informacji objętej wnioskiem (wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego z dnia 5 kwietnia 2013 r., sygn. akt I OSK 89/13). Czynność materialno-techniczna, polegająca na udostępnieniu informacji publicznej, zawsze wiąże się z koniecznością wyszukania danej informacji. Ciężko wyobrazić sobie sytuację, w której podmiot w taki sposób (i w takiej formie) posiada informacje publiczne, aby móc je udostępniać bez konieczności wyszukiwania ich wśród innych informacji, nieobjętych przedmiotem wniosku.
Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miała wiedzy na przykład na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?
Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego ile pracy mają sędziowie i w jakim warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Załączniki:
* https://fedrowanie.siecobywatelska.pl/listy/zalacznik/24929/52258
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
> W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-09 20:41:32.087228+00:00 z > adresu boi@zawiercie.sr.gov.pl: > Szanowni Państwo, zapytanie > skierowałam do Oddziału Administracyjnego tut. > Sądu. z > poważaniem Katarzyna Zagórska > ________________________________ > Od: sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > > <sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl> Wysłane: 1 września > 2019 22:35 > Do: 4090-Biuro Obsługi Interesantów Temat: Wniosek o > informację publiczną > Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP > i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie > do informacji publicznej, > stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi > o > udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i > nazwisko > obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko > poprzedniego Prezesa > tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i > kiedy zakończyła kadencja > poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? > 4. Ilu było sędziów w tutejszym sądzie > (sumarycznie we wszystkich > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 5. Ile > było > nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we wszystkich > > wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów > delegowanych z > innego sądu pracowało w tutejszym sądzie > odpowiednio w ciągu 2016, 2017 i 2018 > roku? 7. Ilu sędziów > tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, > 2017 i > 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 > roku? > (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw miał/a > sędzia z największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? > (niezależnie od wydziału) 10. Ile spraw > miał/a sędzia z > najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie > od > wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z > największą > liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane > na koniec roku). 12. > Procentowe wykonanie spraw przez > sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w > roku 2016, 2017, > 2018 (prosimy o dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w > > 2016 roku zbierał statystyki dotyczące liczby tomów akt dla każdej > sprawy > rozpatrywanej przez danego sędziego/sędzię? 14. Czy > tutejszy sąd w 2018 roku > zbierał statystyki dotyczące liczby > tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej > przez danego > sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w > > formie elektronicznej na adres: > sprawa-14541@fedrowanie.siecobywatelska.pl > Szymon Osowski i > Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami > > reprezentacji -- Sieć Obywatelska Watchdog Polska ul. > Ursynowska 22/2 | > 02-605 Warszawa tel: 22 844 73 55 > www.siecobywatelska.pl > <http://www.siecobywatelska.pl> > www.watchdogportal.pl > <http://www.watchdogportal.pl> > www.funduszesoleckie.pl > <http://www.funduszesoleckie.pl> > www.informacjapubliczna.org > <http://www.informacjapubliczna.org> > NIP 526282872 KRS 0000181348 Sąd Rejonowy > dla m. st. Warszawy w > Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru > Sądowego
odpowiedź na wniosek u.d.i.p. BEZP-0153-938/19 przez Sąd Rejonowy w Pruszkowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #264
Szanowni Państwo,
Poniżej przesyłam informację dotyczące punktów 4-7 wniosku z 01 września 2019 r.
4. liczba sędziów w tutejszym Sądzie na koniec:
a. 2016 r. - 338,
b. 2017 r. - 332,
c. 2018 r. - 334,
5. liczba nieobsadzonych etatów w tutejszym Sądzie na koniec:
a. 2016 r. - 26,
b. 2017 r. - 42,
c. 2018 r. - 86,
6. liczba sędziów delegowanych z innego sądu do tutejszego Sądu w ciągu:
a. 2016 r. - 45,
b. 2017 r. - 54,
c. 2018 r. - 71,
7. liczba sędziów tutejszego Sądu, którzy awansowali w ciągu:
a. 2016 r. - 22,
b. 2017 r. - 4,
c. 2018 r. - 10
Z poważaniem,
Aleksandra Dębek
[cid:image001.jpg@01CE6C36.D1B83FF0]
Aleksandra Dębek
Oddział Bezpieczeństwa
Sądu Okręgowego w Warszawie
tel. 22 440 60 50
fax 22 440 60 51
e-mail: a.debek3@warszawa.so.gov.pl<mailto:a.debek3@warszawa.so.gov.pl>
al. "Solidarności" 127, 00-898 Warszawa
bip.warszawa.so.gov.pl<www.warszawa.so.gov.pl>
Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezes Sądu Okręgowego w Warszawie.
Więcej informacji na stronie BIP Sądu Okręgowego w Warszawie w zakładce Ochrona danych lub w zakładce Informacja publiczna
1From: Informacja Publiczna
Sent: Monday, September 16, 2019 10:27 AM
To: sprawa-14451@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Subject: odpowiedź na wniosek u.d.i.p. BEZP-0153-938/19Szanowni Państwo,
W nawiązaniu do wniosku w trybie u.d.i.p. z 01 września 2019 r., poniżej przedstawiam odpowiedzi na poszczególne pytania. Jednocześnie informuję, że ze względu na zbieranie danych dotyczących punktów 4-7 przedmiotowego wniosku, odpowiedź na te pytania zostanie udzielona najpóźniej do 30 września 2019 r.
1) Imię i nazwisko obecnego prezesa tutejszego Sądu - Joanna Bitner;
2) imię i nazwisko poprzedniego prezesa tutejszego Sądu - Małgorzata Kluziak;
3) kadencja poprzedniego prezesa tutejszego Sądu - 12.09.2011 r. - 11.09.2017 r.;
4) odpowiedź zostanie udzielona w ww. terminie,
5) odpowiedź zostanie udzielona w ww. terminie,
6) odpowiedź zostanie udzielona w ww. terminie,
7) odpowiedź zostanie udzielona w ww. terminie,
8) średnia liczba spraw w referacie sędziego wg obsady średniookresowej - 2016 r. - 155,0; 2017 r. - 165,4; 2018 r. - 290, 1;
9) referat sędziego liniowego z największą liczbą spraw - 2016 r. - 343; 2017 r. - 335; 2018 r. - 453;
10) referat sędziego liniowego z najmniejszą liczbą spraw - 2016 r. - 10; 2017 r. - 10; 2018 r. - 7;
Dane wykazane powyżej nie obejmują referatów sędziów, którzy orzekają w niepełnym wymiarze bądź zostali delegowani do orzekania w innych wydziałach/sądach i kończą rozpoczęte wcześniej sprawy;
11) procentowe wykonanie spraw przez sędziego z największą liczbą spraw w referacie - 2016 r. - 0,2 %; 2017 r. - 0,2 %; 2018 r. - 0,3 %;
12) procentowe wykonanie spraw przez sędziego z najmniejszą liczbą spraw w referacie - 2016 r. - 0,2 %; 2017 r. - 0,1 %; 2018 r. - 0,3 %;
13) sąd gromadzi dane w zakresie ogólnej liczby tomów w referatach poszczególnych sędziów ( w pionie karnym jedynie w kategoriach głównych spraw), natomiast nie gromadzi tego rodzaju danych dla poszczególnych spraw;
14) sąd gromadzi dane w zakresie ogólnej liczby tomów w referatach poszczególnych sędziów ( w pionie karnym jedynie w kategoriach głównych spraw), natomiast nie gromadzi tego rodzaju danych dla poszczególnych spraw.
Z poważaniem,
Aleksandra Dębek[cid:image001.jpg@01CE6C36.D1B83FF0]
Aleksandra Dębek
Oddział Bezpieczeństwa
Sądu Okręgowego w Warszawietel. 22 440 60 50
fax 22 440 60 51
e-mail: a.debek3@warszawa.so.gov.pl<mailto:a.debek3@warszawa.so.gov.pl>
al. "Solidarności" 127, 00-898 Warszawa
bip.warszawa.so.gov.pl<www.warszawa.so.gov.pl>Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezes Sądu Okręgowego w Warszawie.
Więcej informacji na stronie BIP Sądu Okręgowego w Warszawie w zakładce Ochrona danych lub w zakładce Informacja publiczna
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Opatowie w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #242
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres boi@opatow.sr.gov.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Re: pismo dot. informacji publicznej przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #180
Szanowni Państwo,
odpowiadając na Państwa pisma z 3 września i 13 września 2019 r., informuję, że nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi na pytania nr 7-12. Poniżej wyjaśnienia dotyczące poszczególnych pytań:
Co do wątpliwości w pytaniu nr 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? - chodzi nam o to, ilu sędziów zostało powołanych na stanowiska w sądach wyższego rzędu oraz o sędziów, którzy uzyskali wynagrodzenie w kolejnej stawce awansowej. Najchętniej otrzymalibyśmy te dane w podziale na te powyższe rodzaje.
Co do pytania nr 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) - podstawą powinna być tutaj liczba spraw, które zarówno nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i tych, które wpłynęły w tym danym roku do sądu. Chodzi o sprawy w całym sądzie w sumie, a nie w każdym wydziale osobno.
Co do pytań 9, 10 - chodzi o sprawy przydzielone/prowadzone, a nie zakończone - który sędzia w całym sądzie prowadził najwięcej/najmniej spraw w danym roku (chodzi zarówno o sprawy, które nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i te, które wpłynęły w tym danym roku do sądu)
Co do pytań 11 i 12 - Aby uzyskać te informacje należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw prowadzonych przez sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku. Na sprawy prowadzone składają się zarówno sprawy, które nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i te, które wpłynęły w tym danym roku do sądu.
Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą dla Państwa wystarczające.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-13 09:24:51.405664+00:00 z adresu sekretariat@kozienice.sr.gov.pl:
> Dzień dobry W załączeniu przesyłam pismo dotyczące wniosku o udzielenie
> informacji w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej. Iwona Myśler Sąd
> Rejonowy w Kozienicach Specjalista w Oddziale Administracyjnym p.f. Kierownika
> Oddziału Administracyjnego tel. 048 614-29-13 wew. 202 Uwaga: Niniejsza
> wiadomość oraz wszelkie załączone do niej pliki są poufne i mogą być prawnie
> chronione. Wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla adresata, dostęp do jej
> treści przez inne osoby jest zabroniony. O błędnym zaadresowaniu wiadomości
> prosimy niezwłocznie poinformować nadawcę i usunąć wiadomość.
Przeczytane: Wniosek o informację publiczną przez Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #96
Twoja wiadomość
Do: Wojtyła Janusz
Temat: Wniosek o informację publiczną
Wysłano: 23 września 2019 15:04:33 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb
została przeczytana: 23 września 2019 15:40:35 (UTC+01:00) Sarajewo, Skopie, Warszawa, Zagrzeb.
Re: wezwanie do uzupełnienia braków formalnych wniosku przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #242
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wezwanie z dnia 11.09.2019 r. (sygnatura pisma 0144.30.2019) wskazujemy, że odpowiedź na pytania 11 i 12 z naszego wniosku wymaga jedynie prostego podzielenia jednej danej przez drugą, a więc ma charakter informacji prostej.
Aby uzyskać informacje, o które nam chodzi w powyższych pytaniach, należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku. Wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miał wiedzy na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?
Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym, jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego, ile pracy mają sędziowie i w jakich warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-11 08:35:24.127930+00:00 z adresu administracja@opatow.sr.gov.pl:
> Dzień dobry W załączeniu uprzejmie przesyłam wezwanie do uzupełnienia
> braków formalnych wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 1
> września 2019 r. -- Teresa Nowocień Kierownik Samodzielnej Sekcji
> Administracyjnej Sąd Rejonowy w Opatowie ul. Plac Obrońców Pokoju 18 27-500
> Opatów tel. (15) 86 82 788 wew. 201
Re: Pismo ws. wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #77
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa wezwanie z dnia 6.09.2019 r. (sygnatura pisma 008-156/19) wskazujemy, co następuje.
Co do nieścisłości w pytaniu nr 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? - chodzi nam o to, ilu sędziów zostało powołanych na stanowiska w sądach wyższego rzędu oraz o osoby, które uzyskały wynagrodzenie w kolejnej stawce awansowej. Najchętniej otrzymalibyśmy te dane w podziale na te powyższe rodzaje.
Co do pytania nr 8. Średnia liczba spraw na sędziego w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) - podstawą powinna być tutaj liczba spraw, które zarówno nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i tych, które wpłynęły w tym danym roku do sądu. Chodzi o sprawy w całym sądzie w sumie, a nie w każdym wydziale osobno.
Co do pytań 9, 10, 11 i 12 - jak powyżej, chodzi zarówno o sprawy, które nie zostały zakończone w roku poprzednim i trwają w danym roku, jak i te, które wpłynęły w tym danym roku do sądu. Znowu chodzi o jednego sędziego z największą/najmniejszą liczbą spraw na cały sąd, a nie w poszczególnych wydziałach.
Co do interesu publicznego, który stoi za naszym wnioskiem, wydaje nam się mało prawdopodobne, by Prezes sądu nie miał wiedzy na temat tego, ile spraw mają konkretni sędziowie i by nie istniał żaden system elektroniczny pozwalający na sprawdzenie takiej informacji w ciągu kilku minut. Czy jest inaczej?
Jeśli jest inaczej, interesem publicznym stojącym za naszym pytaniem, jest dostarczenie opinii publicznej informacji o tym jak wygląda praca w sądach. Jako, że reforma sądownictwa budzi emocje społeczne, dostarczanie rzetelnej informacji dotyczącej tego ile pracy mają sędziowie i w jakim warunkach pracują, wydaje się jak najbardziej potrzebne i na czasie. Zwłaszcza, że akurat takiej informacji nie ma w Informatorze Statystycznym Ministerstwa Sprawiedliwości.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca na podstawie Uchwały zarządu Sieci Obywatelskiej Watchdog Polska z 27 listopada 2018 r. nr 8/XI/2018
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-10 13:18:28.975469+00:00 z adresu administracja@katowice-wschod.sr.gov.pl:
> Adm. 008-156/19 W załączeniu przesyłam uprzejmie pismo Prezesa SR
> Katowice - Wschód w Katowicach z dnia 06-09-2019r. ws. wniesionego wniosku o
> udostępnienie informacji publicznej (wniosek z dnia 01-09-2019r.). Informuję, iż
> pismo to zostało również do państwa wysłane za pośrednictwem operatora
> pocztowego. Gabriela Kołodziej Kierownik Oddziału
> Administracyjnego Sądu Rejonowego Katowice - Wschód w Katowicach tel.:
> 32 60-47-491
Re: Wniosek o informację publiczną przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Sędziowie w sądach powszechnych #96
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na Państwa pytanie przesłane do nas pocztą tradycyjną (pismo z dnia 13.09.2019 r., odebrane 19.09.2019 r.) wyjaśniamy, o co chodzi nam w pytaniach 11 i 12, których treść brzmi:
11. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
12. Procentowe wykonanie spraw przez sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o dane na koniec roku).
Aby uzyskać powyższe informacje należy wziąć pod uwagę liczbę wszystkich spraw przypisanych do sędziego np. w 2016 roku oraz ile spośród tych spraw zostało zakończonych w 2016 roku. Chodzi nam o stosunek spraw zakończonych do wszystkich prowadzonych przez sędziego w danym roku.
Z poważaniem,
Agnieszka Zdanowicz - dyrektorka zarządzająca
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
W nawiązaniu do pisma z dnia 2019-09-01 20:35:07.534057+00:00 z adresu informacja@bielsko-biala.sr.gov.pl:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Imię i nazwisko
> obecnego Prezesa tutejszego sądu. 2. Imię i nazwisko poprzedniego Prezesa
> tutejszego sądu. 3. Kiedy rozpoczęła się i kiedy zakończyła kadencja
> poprzedniego Prezesa tutejszego sądu? 4. Ilu było sędziów w tutejszym
> sądzie (sumarycznie we wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku?
> 5. Ile było nieobsadzonych etatów w tutejszym sądzie (sumarycznie we
> wszystkich wydziałach) na koniec 2016, 2017 i 2018 roku? 6. Ilu sędziów
> delegowanych z innego sądu pracowało w tutejszym sądzie odpowiednio w ciągu
> 2016, 2017 i 2018 roku? 7. Ilu sędziów tutejszego sądu awansowało w ciągu
> odpowiednio - 2016, 2017 i 2018 roku? 8. Średnia liczba spraw na sędziego
> w 2016, 2017, 2018 roku? (średnio we wszystkich wydziałach) 9. Ile spraw
> miał/a sędzia z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018? (niezależnie od
> wydziału) 10. Ile spraw miał/a sędzia z najmniejszą liczbą spraw w roku
> 2016, 2017, 2018? (niezależnie od wydziału) 11. Procentowe wykonanie spraw
> przez sędziego/sędzię z największą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy
> o dane na koniec roku). 12. Procentowe wykonanie spraw przez
> sędziego/sędzię z najmniejszą liczbą spraw w roku 2016, 2017, 2018 (prosimy o
> dane na koniec roku). 13. Czy tutejszy sąd w 2016 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? 14. Czy tutejszy sąd w 2018 roku zbierał statystyki
> dotyczące liczby tomów akt dla każdej sprawy rozpatrywanej przez danego
> sędziego/sędzię? Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie
> elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć -
> członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji