Monitoring mediów samorządowych przez adobrawy
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Re: Wniosek o informacje publiczną przez ZATOR w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1191
Szanowni Państwo
W nawiązaniu do Państwa Wniosku z dnia 17.07.2018r. o udostępnienie
informacji publicznej, działając na podstawie Ustawy z dnia 6 września
2001r. (t.j. Dz. U. z 2016, poz. 1764 ze zm.) o dostępie do informacji
publicznej uprzejmie informuję,
Ad.1 - Ad. 2. Regionalny Ośrodek Kultury w Zatorze prowadzi lokalną
prasę - miesięcznik " Życie Zatora"
Ad.3. http://www.rokzator.pl/index.php/pl/zycie-zatora
Ad.4 Tak
Ad.5 https://issuu.com/zyciezatora
Ad.6
2015 - 14822,45 zł
2016 - 18797,67 zł
2017 - 16573,81 zł
2018- 12079,54 zł
--
Pozdrawiam
Tomasz Wieliczko
Zastępca Kierownika Działu Rozwoju, Oświaty i Zdrowia
URZĄD MIEJSKI w ZATORZE
32-640 ZATOR, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
NIP: 549-12-43-618
tel. (033) 8412 215 wew.16
tel. kom. 600 423 207
fax. (033) 8410 206
www.zator.pl
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8139@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej [Sprawa#ZO.1431.0214.2018] przez Siemianowice Śląskie w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2307
Dokumenty: ZO.KW.0914.2018
Znak sprawy: ZO.1431.0214.2018
Rej. koresp. wych.: RKW-email-004979/18
Wysłane przez: Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przesyła w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem
Agnieszka Bobowska
Wydział Organizacji i Zarządzania
Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
--
W przypadku kontynuacji korespondencji w aktualnej sprawie prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości.
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
uzupełnienie informacji przez Przemyśl w sprawie Monitoring mediów samorządowych #635
Szanowni Państwo,
w uzupełnieniu przesłanych informacji dodam, że tytuł miesięcznika “Nasz Przemyśl” jest zarejestrowany w sądzie. Koszty publikacji ogłoszeń, nekrologów itp. wynosiły odpowiednio w poszczególnych latach:
a.. 2015 – 41 124, 83 zł
b.. 2016 – 30 837, 46 zł
c.. 2017 – 23 318, 07 zł
d.. I półrocze 2018 roku – 11 922, 60 zł
z poważaniem
Witold Wołczyk
Rzecznik Prasowy
Urząd Miejski w Przemyślu
tel. 16 675 21 02
tel. kom. 605 253 543
e-mail: rzecznik@um.przemysl.pl
Odpowiedź na wniosek o informacje publiczna przez CERANÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1220
Dzień dobry,
Urząd Gminy Ceranów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Anastazja Kierył
Urząd Gminy Ceranów
Ceranow 140
08-322 Ceranów
tel. (0-25) 787 07 79
fax.(0-25) 787 07 79 wew 29
--
Poczta wyslana z portalu Panorama Internetu sp. z.o.o
1Dzień dobry,
Urząd Gminy Ceranów w załączeniu przesyła odpowiedź na wniosek o udzielenie
informacji publicznej.
Pozdrawiam,
Anastazja Kierył
Urząd Gminy Ceranów
Ceranow 140
08-322 Ceranów
tel. (0-25) 787 07 79
fax.(0-25) 787 07 79 wew 29
--
Poczta wyslana z portalu Panorama Internetu sp. z.o.o
Re: Wniosek o informacje publiczną-media komunalne przez OGRODZIENIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2272
Dzień dobry,
Odpowiadając na przesłany drogą mailową wniosek z dnia 19 lipca 2018 r. przekazuję poniższe informacje:
Od 1990 roku wydawana jest gazeta samorządowa o nazwie “Gazeta Ogrodzieniecka”. Wydawcą jest Rada Miejska w Ogrodzieńcu.
Tytuł został zarejestrowany w Sądzie Wojewódzkim w Katowicach w rejestrze czasopism w dniu 7 listopada 1990 r.
„Gazeta Ogrodzieniecka” funkcjonuje w strukturach Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Ogrodzieńcu.
Gazeta jest wydawana w formie papierowej, ale jest też dostępna w formie pdf na stronie Gminy Ogrodzieniec.
Podaję link do strony z numerami “Gazety Ogrodzienieckiej”:
https://www.ogrodzieniec.pl/kategorie/gazeta_ogrodzieniecka
Na zlecenie Gminy Ogrodzieniec były publikowane materiały:
2015 rok
- publikacja tekstu promocyjnego zgodnie ze zleceniem nr AP.272.16.2015 w GO
wyd. 5/2015 - Rachunek nr 40/2015 - 600, 00 zł.,
- zamieszczenie "Kalendarza wywozu odpadów komunalnych na I półrocze 2016r."
w GO wyd 12/2015 - Rachunek 129/2015 - 1 000, 00 zł.,
2016 rok
- zamieszczenie dodatku specjalnego "Inwestycje i remonty drogowe
zrealizowane w 2015 roku i System informacji Przestrzennej Gminy
Ogrodzieniec" w GO wyd. 1-2/2016 - Rachunek nr 27/2016 - 1 000, 00 zł.,
2017 rok
- zamieszczenie "Kalendarza wywozu odpadów komunalnych na I półrocze 2017r."
w GO wyd 1/2017 - Rachunek 11/2017 - 1 000, 00 zł.,
- zamieszczenie "Kalendarza wywozu odpadów komunalnych na II półrocze
2017r." w GO wyd 6-7/2017 - Rachunek 72/2017 - 1 000, 00 zł.,
2018 rok
- zamieszczenie "Kalendarza wywozu odpadów komunalnych w okresie 01-05 -
31-10-2018r." w GO wyd 4/2018 - Rachunek 60/2018 - 1 000, 00 zł.,
Dariusz Ptaś
Sekretarz Miasta i Gminy Ogrodzieniec
From: sprawa-9220@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Thursday, July 19, 2018 5:52 PM
To: ogrodzieniec@ogrodzieniec.pl
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9220@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informacje publiczną przez HERBY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2214
W zał.skan odpowiedzi na wniosek.
W dniu 2018-07-19 o 17:52, sprawa-9162@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
ul. Lubliniecka 33
42-284 Herby
Tel\fax: (+48 34) 3574100, 3574101, 3574105, 3574080
e-mail: gmina@herby.pl <mailto:gmina@herby.pl> , urzherby@poczta.onet.pl
<mailto:urzherby@poczta.onet.pl>
www.herby.pl <http://herby.pl> , www.herby.bipgmina.pl
<http://herby.bipgmina.pl>
2W zał.skan odpowiedzi na wniosek.
W dniu 2018-07-19 o 17:52, sprawa-9162@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-9162@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
ul. Lubliniecka 33
42-284 Herby
Tel\fax: (+48 34) 3574100, 3574101, 3574105, 3574080
e-mail: gmina@herby.pl <mailto:gmina@herby.pl> , urzherby@poczta.onet.pl
<mailto:urzherby@poczta.onet.pl>
www.herby.pl <http://herby.pl> , www.herby.bipgmina.pl
<http://herby.bipgmina.pl>
RE: Wniosek o informacje publiczną przez KRAJENKA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1705
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na przesłany drogą mailową wniosek informuję, iż Krajeński
Ośrodek Kultury stanowiący jednostkę organizacyjną Gminy i Miasta Krajenka
wydaje bezpłatne czasopismo - kwartalnik zatytułowany "Biuletyn Krajeński"
ISSN 2083-1250 zarejestrowany w rejestrze dzienników i czasopism Sądu
Okręgowego w Poznaniu pod numerem RPR 1993. W załączeniu wiadomości
przesyłamy 5 ostatnich numerów Biuletynu Krajeńskiego.
Poniżej zamieszczamy również informacje o wydatkach Gminy i Miasta Krajenka
na działania promocyjne prowadzone w latach 2015-2018 (do dnia udzielenia
odpowiedzi na wniosek).
Rok 2015
Reklama na stronie internetowej-pakiet usług w ramach proj. Euro-Gmina 1
230,00zł
Materiał promocyjny 1 353,00zł
Materiał promocyjny w magazynie Na Głos 676,50zł
Materiał promocyjny Gminy Krajenka 738,00zł
Promocja gminy - ogłoszenie nabór na tenisa 189,42zł
Materiał promocyjny Gminy 738,00zł
Wykonanie kalendarzy w celu promocji gminy 2 343,15zł
Wykonanie statuetki promującej gminę na Galę Sportu 49,00zł
Promocja gminy - mat. dla sportowców na Galę Sportu 150,00zł
Wykonanie kalendarzy promocyjny gminy 2 214,00zł
Życzenia świąteczne - promocja gminy 246,00zł
Życzenia - promocja gminy 295,20zł
Zamieszczenie życzeń - promocja gminy 307,50zł
Wykonanie koszulek z nadrukiem dla soł. Wąsoszki - promocja gminy 400,00zł
Zakup pucharów na Noworoczny Halowy Turniej Juniorów 180,21zł
Współorganizacja Turnieju Wiedzy o bezpieczeństwie w ruchu drogowym - zakup
nagród 500,00zł
łącznie: 11 609,98zł
Rok 2016
Reklama GiM Krajenka 233,71zł
Reklama intern. Gminy i Miasta Krajenka 1 230,00zł
Druk ogłoszenia z okazji Dnia Kobiet 307,50zł
Wykonie zdjęć lotniczych z prawami - promocja Gminy Krajenka 2 000,00zł
Publikacja ogłoszenia - życzenia 307,50zł
Życzenia świąteczne z Tyg. Nowym 295,20zł
Materiał promocyjny Gminy Krajenka 738,00zł
Nagranie konferencji oraz relacji z podpisania umów z fun. PROW - promocja
Gminy i Miasta Krajenka 615,00zł
Życzenia z okazji Dnia Edukacji 307,50zł
Wykonanie kalendarzy promujących Gminę 1 922,49zł
Wykonanie materiałów promocyjnych - pendrive 678,46zł
Wykonanie materiałów promocyjnych - zegary ścienne 1 169,62zł
Wykonanie materiałów promocyjnych 3 197,70zł
Zakup pucharów na turniej piłki nożnej 299,98zł
Współorganizacja Turnieju Wiedzy o bezpieczeństwie w ruchu drogowym - zakup
nagród 500,00zł
Zakup pucharów na turniej LZS Iskra - współorganizacja 238,62zł
łącznie: 14 041,28zł
Rok 2017
Udział i współorganizacja konkursu "Laur Społeczengo Zaufania" 550,00zł
Organizacja Zawodów Sportowo Pożarniczych 1 000,00zł
Koszulki z nadrukiem Gminy i Miasta Krajenka w celu promocji 387,45zł
Wykonanie kalendarzy promocyjnych Gminy i Miasta Krajenka 2 260,74zł
Wykonanie gadżetów na potrzeby promocji Gminy i Miasta Krajenka 4 243,00zł
Wykonanie gadżetów na potrzeby promocji Gminy i Miasta Krajenka 462,48zł
Wykonanie kalendarzy na potrzeby promocji 2 584,50zł
Wykonanie gadżetów na potrzeby promocji Gminy i Miasta Krajenka 302,58zł
Emisja życzeń na portalu internetowym 344,40zł
Współorganizacja Turnieju Wiedzy o bezpieczeństwie w ruchu drogowym - zakup
nagród 300,00zł
Wykonanie zdjęć w celu promocji miasta 500,00zł
łącznie: 12 935,15zł
Rok 2018
Publikacja życzeń 307,50zł
Promocja Gminy i Miasta Krajenka podczas Międzynarodowego Festiwalu Sztafet
w Bydgoszczy 240,01zł
Usługa foto zdjęć lotniczych Gminy i Miasta Krajenka 800,00zł
Współorganizacja Turnieju Wiedzy o bezpieczeństwie w ruchu drogowym - zakup
nagród 300,00zł
Współorganizacja Sportowego Festynu Rodzinnego w Śmiardowie Krajeńskim
600,00zł
Promocja Gminy i Miasta Krajenka podczas II Krajeńskiego Magla Artystycznego
Osób Niepełnosprawnych 597,64zl
łącznie: 2 845,15zł
Z wyrazami szacunku
Paweł Brzeziński
Urząd Gminy i Miasta Krajenka
Informacja Publiczna | Lędziny przez LĘDZINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2248
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na Państwa maila z dnia 19 lipca 2018 roku przekazujemy odpowiedzi na zadane przez Państwa pytania. Pismo oraz dodatkowe materiały w załączniku.
Z poważaniem
Krzysztof Tworek
Wydział Komunikacji Społecznej, Promocji, Kultury, Sportu, Funduszy Europejskich i Współpracy
tel. 32 216 65 11 w.113
Urząd Miasta Lędziny
ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny
www.ledziny.pl
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAZY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2255
Szanowni Państwo,
W związku z przesłanym drogą elektroniczną w dniu 19 lipca 2018 r.
wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu przesyłam
odpowiedź.
Z poważaniem,
--
Magdalena Kizlich
Urząd Miejski w Łazach
Wydział Zarządzania Projektami,
Promocji i Przedsiębiorczości
ul. Jesionowa 1
42-450 Łazy
tel./fax 326719903
tel. 326729422 wew. 147
kom.691474445
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej cz. 3 przez MORAWICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1897
Ze względu na limit rozmiaru wiadomości e-mail w załączeniu wersja
elektroniczna miesięcznika samorządowego - numer lipcowy.
Kamila Boroń
młodszy referent
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica
tel. (41) 31 14 692 wew. 200
odp. na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez DĘBLIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #338
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odp. na udostępnienie informacji publicznej.
Justyna Ochota
Naczelnik Wydziału Organizacyjno Administracyjnego
Urząd Miasta Dęblin
81 8830078
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej cz. 3 przez MORAWICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1897
Ze względu na limit rozmiaru wiadomości e-mail w załączeniu wersja
elektroniczna miesięcznika samorządowego - numer lipcowy.
Kamila Boroń
młodszy referent
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica
tel. (41) 31 14 692 wew. 200
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAZY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2255
Szanowni Państwo,
W związku z przesłanym drogą elektroniczną w dniu 19 lipca 2018 r.
wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu przesyłam
odpowiedź.
Z poważaniem,
--
Magdalena Kizlich
Urząd Miejski w Łazach
Wydział Zarządzania Projektami,
Promocji i Przedsiębiorczości
ul. Jesionowa 1
42-450 Łazy
tel./fax 326719903
tel. 326729422 wew. 147
kom.691474445
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ŁAZY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2255
Szanowni Państwo,
W związku z przesłanym drogą elektroniczną w dniu 19 lipca 2018 r.
wnioskiem o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu przesyłam
odpowiedź.
Z poważaniem,
--
Magdalena Kizlich
Urząd Miejski w Łazach
Wydział Zarządzania Projektami,
Promocji i Przedsiębiorczości
ul. Jesionowa 1
42-450 Łazy
tel./fax 326719903
tel. 326729422 wew. 147
kom.691474445
Re: Wniosek o informacje publiczną [Rejestr#INF.KW-000061.2018] [Sprawa#INF.1431.43.2018] przez OLSZTYN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2273
Dokumenty: INF.KW-000061.2018
Znak sprawy: INF.1431.43.2018
Rej. koresp. wych.: RKW-005209.2018
Wysłane przez: Piotr Stolarski
Dzień dobry.
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o informację publiczną.
Link do Biuletynów (ważny przez najbliższe 7 dni), który zamieściłem również w treści pisma, przesyłam poniżej. Gdyby był jakikolwiek problem z pobraniem plików, bardzo proszę o kontakt.
https://wetransfer.com/downloads/8a4b528ff602552b85478c31898d2ca720180802080714/8d61c30d0875ff59034b1895948b819a20180802080714/af118c
Z poważaniem,
Piotr Stolarski
Kierownik Referatu Informatyki
Urząd Gminy Olsztyn
-------- Wiadomość oryginalna --------
--
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej cz. 2 przez MORAWICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1897
Ze względu na limit rozmiaru wiadomości e-mail w załączeniu wersja
elektroniczna miesięcznika samorządowego - numer czerwcowy.
Kamila Boroń
młodszy referent
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica
tel. (41) 31 14 692 wew. 200
odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez MORAWICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1897
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przesłany pocztą
e-mail w dniu 19.07.2018 r. w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi wraz z
wersją elektroniczną miesięcznika samorządowego z ostatnich pięciu miesięcy.
Kamila Boroń
młodszy referent
Urząd Miasta i Gminy w Morawicy
ul. Spacerowa 7
26-026 Morawica
tel. (41) 31 14 692 wew. 200
Odpowiedź na wniosek z dnia 18.07.2018r. o udostępnienie informacji publicznej przez Ostrołęka w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1362
Dzień dobry, w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia
18.07.2018r. o udostępnienie informacji publicznej
--
Teresa Giers
Wydział Organizacji i Obsługi Rady Miasta
Urząd Miasta Ostrołęki
FW: informacja publiczna cz.5 przez BIELINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1855
1From: a.kopacz@bieliny.pl [mailto:a.kopacz@bieliny.pl]
Sent: Thursday, August 2, 2018 9:42 AM
To: 'sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: informacja publiczna cz.1
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam pismo dotyczące udzielenia informacji publicznej.
Załączniki zostaną przesłane w kolejnych mailach (ze względu dużą
rozdzielczość).
Z poważaniem,
Agnieszka Kopacz
Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
Tel. 41/3025094 wew.214
FW: informacja publiczna cz.3 przez BIELINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1855
1From: a.kopacz@bieliny.pl [mailto:a.kopacz@bieliny.pl]
Sent: Thursday, August 2, 2018 9:42 AM
To: 'sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: informacja publiczna cz.1
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam pismo dotyczące udzielenia informacji publicznej.
Załączniki zostaną przesłane w kolejnych mailach (ze względu dużą
rozdzielczość).
Z poważaniem,
Agnieszka Kopacz
Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
Tel. 41/3025094 wew.214
FW: IP 46 przez CEDYNIA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1968
Dzień dobry
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, który wpłynął
do Urzędu Miejskiego w Cedyni dnia 19 lipca 2018 roku uprzejmie informuję,
że:
Ad 1. Tak, Centrum Promocji i Turystyki w Cedyni prowadzi media.
Jednocześnie informuję, że Cedyński Ośrodek Kultury i Sportu, odpowiada we
własnym imieniu. Korespondencję w tej sprawie należy kierować na Cedyński
Ośrodek Kultury i Sportu, Plac Wolności 4, 74-520 Cedynia.
Ad 2. Centrum Promocji i Turystyki wydaje Biuletyn Informacyjny Miasta i
Gminy Cedynia "Cedynia na okrągło", który jest czasopismem nieregularnym.
Ad 3. Ww. biuletyn jest dostępny na stronie internetowej www.cedynia.pl
<http://www.cedynia.pl> w zakładce Galeria i Multimedia.
Ad 4. Bezpłatne wydawnictwo Biuletyn Informacyjny Miasta i Gminy Cedynia
"Cedynia na okrągło" nie jest zarejestrowane w sądzie.
Ad 5. W załączniku przesyłamy ostatnie 5 numerów ww. wydawnictwa w formacie
PDF.
Ad 6. Wysokość wydatków Gminy Cedynia na ogłoszenia, artykuły sponsorowane,
materiały dedykowane lub innego typu promocję w odpowiednich latach
zestawiono w tabeli poniżej.
Rok
Wysokość poniesionych wydatków
2015
11.337,36
2016
23.241,57
2017
29.949,18
2018 ( do 19.07.2018)
23.029,97
Zgodnie z § 8. Zarządzenia nr 94/2016 Burmistrza Cedyni z dnia 14 czerwca
2016 r. w sprawie zasad udostępniania informacji publicznej oraz wysokości
opłat, podmiot wykorzystujący i przetwarzający informacje publiczne
udostępnione przez Burmistrza Cedyni ponosi odpowiedzialność za ich
wykorzystanie w sposób niezgodny z obowiązującym prawem.
Pozdrawiam
Urząd Miejski w Cedyni
Plac Wolności 1
74-520 Cedynia
tel. (091) 431 78 26
tel. (091) 431 78 06
fax. (091) 414 41 62
__________ Informacja programu ESET Endpoint Antivirus, wersja silnika
detekcji 17815 (20180802) __________
Wiadomość została sprawdzona przez program ESET Endpoint Antivirus.
http://www.eset.pl lub http://www.eset.com
informacja publiczna cz.1 przez BIELINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1855
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam pismo dotyczące udzielenia informacji publicznej.
Załączniki zostaną przesłane w kolejnych mailach (ze względu dużą
rozdzielczość).
Z poważaniem,
Agnieszka Kopacz
Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
Tel. 41/3025094 wew.214
odpowiedź na wniosek przez TUROŚL w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1613
W załączniku odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 19 lipca 2018 roku.
RE: Wniosek o informacje publiczną przez GRODZISKO DOLNE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #568
W związku z wnioskiem z dnia 17 lipca 2018 r. (data rejestracji w Urzędzie 24 lipca 2018 r.) udzielam odpowiedzi na poszczególne pytania:
1) Tak,
2) Lokalna gazeta pn. „Gazeta z Grodziska i Okolic” wydawana przez Ośrodek Kultury w Grodzisku Dolnym,
3) Link: http://www.grodziskodolne.pl/16-mieszkancy/8144-2018.html
4) Tak pod numerem: I Ns Rej. Pr. 11/94
5) Ostatnie numery gazety w formacie pdf znajdują się pod linkiem: http://www.grodziskodolne.pl/16-mieszkancy/8144-2018.html
6) Wydatki gminy na promocję w poszczególnych latach wyniosły:
a. 2015: 52 784,68 zł
b. 2016: 64 043,48 zł
c. 2017: 47 496,67 zł
d. 2018: 14 807,61 zł
Z poważaniem
Grzegorz Potaczała
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Grodzisko Dolne
37-306 Grodzisko Dolne 125a
tel.: (17) 242 82 65 | fax: (17) 243 60 38 | kom.: 604 42 82 53
www.grodziskodolne.pl
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7516@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7516@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTcxMDM2NDEuNTYzNjUuMjcxOTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNyBKdWwgMjAxOCAxMDozNjo0MSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAZ3JvZHppc2tvZG9sbmUucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMQ%3D%3D>
FW: informacja publiczna cz.4 przez BIELINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1855
1From: a.kopacz@bieliny.pl [mailto:a.kopacz@bieliny.pl]
Sent: Thursday, August 2, 2018 9:42 AM
To: 'sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-8803@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: informacja publiczna cz.1
Szanowni Państwo,
w załączniku przesyłam pismo dotyczące udzielenia informacji publicznej.
Załączniki zostaną przesłane w kolejnych mailach (ze względu dużą
rozdzielczość).
Z poważaniem,
Agnieszka Kopacz
Urząd Gminy Bieliny
ul. Partyzantów 17
26-004 Bieliny
Tel. 41/3025094 wew.214
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285