Monitoring mediów samorządowych przez adobrawy
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
pismo w sprawie wniosku o udostępnienie informacji publicznej przez Szczecin w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2045
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję pismo w sprawie wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 18 lipca 2018 r.
Pozdrawiam
Adriana Zwolińska
Główny Specjalista
Administrator - Gmina Miasto Szczecin - Urząd Miasta Szczecin z siedzibą w Szczecinie, pl. Armii Krajowej 1 informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego RODO.
Inspektor ochrony danych w Gminie Miasto Szczecin - Urząd Miasta Szczecin: Dane kontaktowe: Inspektor ochrony danych: Urząd Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, telefon: 914245702, e-mail: iod@um.szczecin.pl
Informuję o prawie żądania od Urzędu Miasta Szczecin dostępu do danych osobowych, prawie do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO.
Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora - Gminy Miasto Szczecin - Urzędu Miasta Szczecin zamieszczona jest na stronie BIP, w zakładce "Ochrona danych osobowych/RODO".
Wniosek o informację publiczną przez PŁOŃSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1378
Dzień dobry,
Zgodnie z Państwa wnioskiem z 18 lipca br. o udostępnie informacji
publicznej dot. mediów i wydatków gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w załączeniu
przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
--
Iwona Rydzewska
Referat ds. Promocji, Konsultacji
i Inicjatyw Społecznych
Urząd Miejski w Płońsku
ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk
tel. 023 663 13 34
fax. 023 661 55 11
www.plonsk.pl
Odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej z dnia 17.07.2018 r. CZ I przez JEDLICZE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #583
Odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej z dnia
17.07.2018 r. CZ I. W kolejnym mailu pozostałe wnioskowane dane.
Sekretariat Urzędu Gminy w Jedliczu
--
/
Ta wiadomość zawiera informacje poufne lub zastrzeżone i jest
przeznaczona wyłącznie dla wymienionej osoby lub podmiotu. Jeśli nie
jesteś wymienionym adresatem tej wiadomości, nie powinieneś jej
rozpowszechniać, rozsyłać ani kopiować, oraz wykorzystywać zawartych
tutaj informacji. Prosimy o natychmiastowe powiadomienie, za
pośrednictwem poczty elektronicznej, nadawcy o pomyłkowym otrzymaniu tej
wiadomości i usunięcie jej z komputera. Z powodu możliwego
przechwycenia, uszkodzenia, zgubienia, zniszczenia danych, opóźnień lub
niepełnej transmisji oraz obecności wirusów, proces przesyłania poczty
elektronicznej nie gwarantuje bezpieczeństwa i braku błędów. Dlatego
nadawca nie bierze odpowiedzialności za jakiekolwiek błędy i pominięcia
występujące w treści tej wiadomości, które powstały na skutek jej
przesyłania. Jeżeli konieczna jest weryfikacja treści tej wiadomości,
prosimy żądać wersji drukowanej.
/
RE: Wniosek o informacje publiczną przez DREZDENKO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #699
Dzień dobry,
W załączniku przesyłam odpowiedź w sprawie wniosku o informację publiczną.
8
From: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Drezdenku <um@drezdenko.pl>
Sent: Tuesday, July 17, 2018 3:20 PM
To: ro@drezdenko.pl; promocja@drezdenko.pl
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
Sekretariat Urzędu Miejskiego
w Drezdenku
ul. Warszawska 1
66-530 Drezdenko
From: <mailto:sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl> sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl [ <mailto:sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl> mailto:sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:37 PM
To: <mailto:umig@drezdenko.pl> umig@drezdenko.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7647@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informacje publiczną przez SOBOLEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1435
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 18 lipca 2018 Urząd Gminy w Sobolewie informuję, iż:
- w urzędzie oraz w żadnym z jego wydziałów, jednostek organizacyjnych oraz samorządowej osobie prawnej nie są prowadzone media żadnego typu,
- gmina nie prowadzi dziennika lub czasopisma,
- wydatki gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia 30 czerwca 2018 roku wynoszą:
- 2015 – 33 338,09 zł
- 2016 – 3684,41 zł
- 2017 – 5784,78 zł
- 2018 – do 30 czerwca 2018 roku – 6273,41 zł
Z poważaniem
Urząd Gminy w Sobolewie
1
From: sprawa-8383@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-8383@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:36 AM
To: sobolew@sobolew.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8383@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8383@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgwOTM1NTUuNTYzNjguMzk3MDlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAwOTozNTo1NSAtMDAwMHxzb2JvbGV3QHNvYm9sZXcucGx8MS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2Euc210cHxyZWRncmlkMQ%3D%3D>
odpowiedź przez KONIECPOL w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2233
Dzień dobry,
w załączniku przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.
Pozdrawiam
Monika Franiasz
Urząd Miasta i Gminy Koniecpol
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
odpowiedź na pytania Gmina Jednorożec przez JEDNOROŻEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1280
Witam,
Odpowiedź w załączniku.
Z poważaniem
--
FW: odpowiedz na informację publiczną przez SKIERNIEWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #971
W odpowiedzi na wniosek o informację publiczną z dnia 17 lipca 2018 roku
Urząd Gminy Skierniewice informuje iż w JST oraz podległych jednostkach nie
prowadzone są żadne media.
Natomiast od maja 2016 roku Gmina prezentuje się w radiu RSC. Koszt tej
promocji wynosi rocznie wydatek w kwocie brutto:
2015 r. - 0,00 zł
2016 r. - 2 214,00 zł
2017 r. - 2 9529,00 zł
2018 r.- 1 623,60 zł
Pozdrawiam, Czesława Cieślak
Skarbnik Gminy Skierniewice
odp. Wniosek o informacje publiczną przez OSTRÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #628
Dzień dobry
W załączeniu przesyłam odpowiedzi na pytania zawarte we wniosku o
udostępnienie informacji publicznej
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
W Urzędzie Gminy w Ostrowie prowadzone są media.
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;
Wydajemy co kwartał Biuletyn Samorządowy Gminy Ostrów Życie Ostrowa.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
<http://ostrow.gmina.pl/kultura/gazeta-zycie-ostrowa.html>
http://ostrow.gmina.pl/kultura/gazeta-zycie-ostrowa.html
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
Biuletyn jest zarejestrowany- posiada numer ISSN: 1898-5394
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
Wszystkie numery gazety są do pobrania w formacie PDF pod adresem:
<http://ostrow.gmina.pl/kultura/gazeta-zycie-ostrowa.html>
http://ostrow.gmina.pl/kultura/gazeta-zycie-ostrowa.html
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wydatki 2015 r
Życie Ostrowa - 4332,06
Kalendarze - 4407,73
Torby z logo Gminy - 1387,44
Wydatki 2016 r
Życie Ostrowa - 4789,62
Wydatki 2017 r
Życie Ostrowa - 4103,28
Reklama w folderze Podkarpackie - 3075
Promocja w Albumie Kulinarne wędrówki po Podkarpaciu - 3690
Teczki okolicznościowe - 750
Wydatki 2018 r
Życie Ostrowa - 3193,08
Ulotka Podsumowanie Inwestycji - 744
Agnieszka Sochacka
Urząd Gminy Ostrów
39-103 Ostrów 225
Odpowiedź na informację publiczną przez PILCHOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2283
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.
Urząd Gminy Pilchowice
ul.Damrota 6
44-145 Pilchowice
--
Email sprawdzony przez Arcabit Internet Security
This email was scanned by Arcabit Internet Security
Informacja przez PRUSZCZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #266
Dzień dobry
W odpowiedzi na e-maila z zapytaniem z dnia 16.07.2018 r. udzielamy
następujęcej informacji.
Ad. 1 Tak
Ad. 2 Gminny flesz informacyjny
Ad.3 https://www.youtube.com/channel/UCh9Yv8nN3NClG7P1N_6WZOgy
Ad.4,5 Nie dotyczy
Ad.6 Budżet na promocję jest dostępny http://bip.pruszcz.pl/ w
zakładce Finanse Gminy Pruszcz
--
Alina Malanowska
Inspektor ds.promocji i pozyskiwania środków zewnętrznych
tel. 52 562 43 07
e-mail: promocja@pruszcz.pl
Urząd Gminy Pruszcz
ul. Główna 33
86-120 Pruszcz
http://www.pruszcz.pl/
RE: Wniosek o informację publiczną przez Kraków w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1078
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 17 lipca 2018 r. Biuro Prasowe przesyła w załączeniu stosowną informację.
Z poważaniem
Ewa Wiznerowicz
Podinspektor
BIURO PRASOWE
Stanowisko ds. Organizacyjno - Budżetowych
+48 12 616 13 60
Ewa.Wiznerowicz@um.krakow.pl<mailto:Ewa.Wiznerowicz@um.krakow.pl>
[cid:image001.png@01D30F67.153E5110]
Urząd Miasta Krakowa
31-004 Kraków, pl. Wszystkich Świętych 3-4
tel. +48 12 616 13 60, fax +48 12 616 17 11
www.krakow.pl<http://www.krakow.pl/>
3From: sprawa-8026@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-8026@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-8026@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:40 PM
To: umk
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8026@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-8026@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
zapytanie publiczne przez POŁCZYN-ZDRÓJ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2024
Dzień dobry
W odpowiedzi na zapytanie złożone drogą elektroniczną w dniu 18 lipca br
informuję , że:
1/ Gminna jednostka Kultury- Centrum Kultury w Połczynie-Zdroju jest wydawcą
magazynu kulturalno- samorządowego " Połczyńskie Wiadomości Kulturalne",
ISSN 2449-5808;
- magazyn jest wydawany nieregularnie , jest udostępniany bezpłatnie
- magazyn nie jest dostępny w Internecie
Dane wydawcy:
Centrum Kultury
Ul. Wojska Polskiego 54
78-320 Połczyn-Zdrój
Tel. 0.94 36 54 163
Dyrektor- Tomasz Chmielewski
2/ Wydatki na promocję w gminie Połczyn-Zdrój ( wydawnictwa - przewodniki,
mapy, albumy, artykuły sponsorowane, współpraca z zagranicą, opracowywanie
programów i planów rozwoju, organizacja przedsięwzięć kulturalno-
rekreacyjnych, itp) :
-2015 r. - 186.640 zł;
- 2016 r.- 77.076,08 zł
-2017 r.- 159.489,75 zł
- 2018 - ok. 34. 500 zł
Z poważaniem
Jolanta Olszewska
Kierownik Rozwoju Gminy
Tel. O.94 36 66 120
Re: Wniosek o informacje publiczną przez TOLKMICKO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2174
Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.
W dniu 18.07.2018 o 12:36, sprawa-9122@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
______________________________________
*Pozdrawiam
Ewelina Wielesik
sekretariat@tolkmicko.pl
*
/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/
<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>
4Witam, w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o
udostępnienie informacji publicznej.W dniu 18.07.2018 o 12:36, sprawa-9122@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-9122@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
______________________________________
*Pozdrawiam
Ewelina Wielesik
sekretariat@tolkmicko.pl*
/URZĄD MIASTA I GMINY TOLKMICKO
82 - 340 Tolkmicko
ul. Plac Wolności 3
tel. 55 231 61 21 (w.11)
tel. 55 612 91 71 (w.11)
kom. 661 777 125 (w.11)
/<https://tolkmicko.pl>
<https://www.tolkmicko.pl/index.php/rodo>
dot. wniosku oudostępnienie informacji publicznej przez SKARŻYSKO-KAMIENNA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1928
W załączeniu przesyłam informacje o przesunięciu terminu
rozpatrzenia Państwa wniosku.
Agnieszka Jarosińska
Urząd Miasta
w Skarżysku-Kamiennej
tel. 41 2520106
FW: Wniosek o informacje publiczną przez ŁUKÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #410
Dzień dobry,
Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji w trybie dostępu do informacji publicznej odpowiadamy, że:
Pytanie 1: Nie, w żadnym z wymienionych przez Państwa jednostkach nie są prowadzone media, jednocześnie odpowiedź na pytania od 2 do 5 nas nie dotyczą.
Pytanie 6: Wydatki poniesione przez Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska, Referat Gospodarki Odpadami wyniosły w poszczególnych latach:
2015 – 10 tysięcy złotych (emisja spotu reklamowego)
2016 – 5 tysięcy złotych (nagranie spotu reklamowego)
2017 – 2 tysiące złotych (emisja spotu reklamowego)
2018 – 2 tysiące złotych (emisja programów proekologicznych)
Wydatki poniesione przez Wydział Gospodarki Nieruchomo0ściami i Planowania Przestrzennego:
2015 rok – 7 993,50 zł
2016 rok – 3 842,22 zł
2017 rok – 1 348,62 zł
2018 rok – 1 968,68 zł
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu
Rok 2016 – 2 tysiące złotych (ogłoszenie o konkursie na kandydata na dyrektora Łukowskiego Ośrodka Kultury zamieszczone w dwóch dziennikach regionalnych)
Wydział Promocji:
Wydatki gminy (Wydział Promocji) na ogłoszenia, artykuły sponsorowane lub innego rodzaju promocję zostały wykazane w rejestrze umów dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej pod linkiem https://umlukow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=229
Z wyrazami szacunku,
Kacper Sacharczuk,
Wydział Edukacji, Kultury i Sportu,
Urząd Miasta Łuków.
1
From: Sekretariat - Urząd Miasta Łuków <sekretariat@um.lukow.pl <mailto:sekretariat@um.lukow.pl> >
Sent: Wednesday, July 18, 2018 7:51 AM
To: mkrol@um.lukow.pl <mailto:mkrol@um.lukow.pl> ; promocja@um.lukow.pl <mailto:promocja@um.lukow.pl> ; ksacharczuk@um.lukow.pl <mailto:ksacharczuk@um.lukow.pl> ; wsiurek@um.lukow.pl <mailto:wsiurek@um.lukow.pl> ; akowalczyk@um.lukow.pl <mailto:akowalczyk@um.lukow.pl> ; mfejtko@um.lukow.pl <mailto:mfejtko@um.lukow.pl> ; awojtal@um.lukow.pl <mailto:awojtal@um.lukow.pl> ; akarwowska@um.lukow.pl <mailto:akarwowska@um.lukow.pl> ; skojtych@um.lukow.pl <mailto:skojtych@um.lukow.pl>
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
Sekretariat
Urząd Miasta Łuków
ul. Piłsudskiego 17
21-400 Łuków
e-mail: sekretariat@um.lukow.pl <mailto:sekretariat@um.lukow.pl>
nr tel. (25) 798-27-01
From: sprawa-7358@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7358@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-7358@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:36 PM
To: sekretariat@um.lukow.pl <mailto:sekretariat@um.lukow.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7358@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-7358@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informacje publiczną przez SZAFLARY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1163
W odpowiedzi na Państwa wniosek informuję:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
/*_TAK _*/
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
/_*GAZETA KWARTALNIK WYDAWANA PRZEZ GMINNĄ INSTYTUCJĘ KULTURY TJ. GMINNE
CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_/
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
/_*https://gckpit.szaflary.pl/*_//**//_*ZAKŁADKA KWARTALNIK*_/
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;///_*NALEŻY ZWRÓCIĆ SIĘ Z WNIOSKIEM
DO *_//_*GMINNE CENTRUM *_/_*/KULTURY, //PROMOCJI I TURYSTYKI W
SZAFLARACH/*_
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
/_*PRZESŁANIE TREŚCI CZASOPISM NIE STANOWI INFORMACJI PUBLICZNEJ, W
ZWIĄZKU Z TYM WNIOSEK NALEŻY SKIEROWAĆ BEZPOŚREDNIO DO WYDAWCY MEDIÓW
TJ. *_//_*GMINNE CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_/
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
/_*PONIŻEJ PRZESYŁAM ZESTAWIENIE WYDATKÓW, KTÓRE ZOSTAŁY PONIESIONE
PRZEZ URZĄD GMINY.
*_/
/_*O KWOTĘ POZOSTAŁYCH WYDATKÓW NALEŻY ZWRÓCIĆ SIĘ Z WNIOSKIEM DO
*_//_*GMINNE CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_/
/*Rok 2015 *//*
*//*- komunikaty Radio Alex - 1230 zł*//*
*//*- kolumna informacyjna Tygodnik Podhalański - 3198 zł*//*
*//*Razem rok 2015 - 4428 zł*//*
*//**//*
*//*Rok 2016*//*
*//*- kolumna informacyjna Tygodnik Podhalański - 4797 zł*//*
*//**/
/*Rok 2017 - 0 zł*//*
*//*Rok 2018 - 0 zł*/
W dniu 2018-07-17 o 12:40, sprawa-8111@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
*Alicja Garbacz*
Sekretarz Gminy Szaflary
18 26-123-12
sekretarz@szaflary.pl
Urząd Gminy Szaflary
ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary
tel/fax. 18 275-49-77
www.szaflary.pl | sekretariat@szaflary.pl
godziny urzędowania:
Pn: 8:00 - 17:00 | Wt-Cz: 8:00 - 16:00 | Pt: 8:00 - 15:00
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szaflary
<https://bip.malopolska.pl/ugszaflary,m,306253,rodo.html>
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
komputera.
W odpowiedzi na Państwa wniosek informuję:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
/*_TAK _*/- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;/_*GAZETA KWARTALNIK WYDAWANA PRZEZ GMINNĄ INSTYTUCJĘ KULTURY TJ. GMINNE
CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_/- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
/_*https://gckpit.szaflary.pl/*_//**//_*ZAKŁADKA KWARTALNIK*_/- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;///_*NALEŻY ZWRÓCIĆ SIĘ Z WNIOSKIEM
DO *_//_*GMINNE CENTRUM *_/_*/KULTURY, //PROMOCJI I TURYSTYKI W
SZAFLARACH/*_- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;/_*PRZESŁANIE TREŚCI CZASOPISM NIE STANOWI INFORMACJI PUBLICZNEJ, W
ZWIĄZKU Z TYM WNIOSEK NALEŻY SKIEROWAĆ BEZPOŚREDNIO DO WYDAWCY MEDIÓW
TJ. *_//_*GMINNE CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_/- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku./_*PONIŻEJ PRZESYŁAM ZESTAWIENIE WYDATKÓW, KTÓRE ZOSTAŁY PONIESIONE
PRZEZ URZĄD GMINY.
*_//_*O KWOTĘ POZOSTAŁYCH WYDATKÓW NALEŻY ZWRÓCIĆ SIĘ Z WNIOSKIEM DO
*_//_*GMINNE CENTRUM *_//_*KULTURY, PROMOCJI I TURYSTYKI W SZAFLARACH*_//*Rok 2015 *//*
*//*- komunikaty Radio Alex - 1230 zł*//*
*//*- kolumna informacyjna Tygodnik Podhalański - 3198 zł*//*
*//*Razem rok 2015 - 4428 zł*//*
*//**//*
*//*Rok 2016*//*
*//*- kolumna informacyjna Tygodnik Podhalański - 4797 zł*//*
*//**//*Rok 2017 - 0 zł*//*
*//*Rok 2018 - 0 zł*/W dniu 2018-07-17 o 12:40, sprawa-8111@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8111@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
*Alicja Garbacz*
Sekretarz Gminy Szaflary
18 26-123-12
sekretarz@szaflary.pl
Urząd Gminy Szaflary
ul. Zakopiańska 18, 34-424 Szaflary
tel/fax. 18 275-49-77
www.szaflary.pl | sekretariat@szaflary.pl
godziny urzędowania:
Pn: 8:00 - 17:00 | Wt-Cz: 8:00 - 16:00 | Pt: 8:00 - 15:00
RODO - Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych znajduje się
w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Szaflary
<https://bip.malopolska.pl/ugszaflary,m,306253,rodo.html>
Zanim wydrukujesz ten e-mail pomyśl o środowisku
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub
podmiotu, do którego jest zaadresowana. Wgląd w treść wiadomości
otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub
innego rodzaju wykorzystanie, przez osobę lub podmiot nie będący
adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał
ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie jej z
komputera.
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez PUŁTUSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1396
Dzień dobry,
W odpowiedzi na wniosek z dnia 18 lipca 2018 r. o udostępnienie informacji publicznej informuję, iż:
AD1. oraz AD2.
Gmina Pułtusk jest wydawcą czasopisma samorządowego „Pułtusk nowoczesnym miastem z tradycjami”.
AD3.
http://pultusk.pl/bezplatny-kwartalnik-gminy-pultusk/
AD4.
Wydawane przez Gminę Pułtusk czasopismo jest zarejestrowane w sądowym rejestrze dzienników i czasopism w Sądzie Okręgowym w Ostrołęce.
AD5.
Do pobrania pod ww. linkiem.
AD6.
Informuję, ze wnoszą Państwo o dostęp do informacji publicznej mającej charakter przetworzony, ponieważ zebranie danych, o które Państwo wnoszą wymaga przetworzenia informacji.
Art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej z 6 września 2001 r. (Dz.U. 01.112.1198 t.j.) stanowi: „Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do: uzyskania informacji publicznej, w tym uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego”. Zgodnie z wyrokiem Naczelnego Sądu Administracyjnego w Warszawie z dnia 9 listopada 2011 r. IOSK 1365/11 „domaganie się dostępu do informacji publicznej mającej charakter przetworzony, jest zasadne jedynie wówczas, gdy wnioskodawca wykaże, iż jest to szczególnie istotne dla interesu publicznego. Jeśli zaś żądanie to związane jest z prywatnym interesem wnioskodawcy, który zamierza uzyskane informacje wykorzystać w postępowaniu sądowym, zasadne jest wydanie decyzji o odmowie udostępnienia informacji publicznej”. (M.Prawn.2011/23/1242; 1083943; Dz.U.2001.112.1198: art.3 ust.1 pkt1; art.16 ust.1).
Mając powyższe wyjaśnienia na uwadze prosimy w ciągu 7 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma o sprecyzowanie wniosku oraz wykazanie w jakim zakresie uzyskanie tej informacji jest szczególnie istotne dla interesu publicznego.
Z poważaniem
Aneta Purzycka
Kierownik Samodzielnego Referatu Turystyki i Promocji
Urzędu Miejskiego w Pułtusku
From: sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:36 AM
To: um@pultusk.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
1. czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
2. jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
3. prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
4. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
5. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
6. prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8344@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 17 lipca br. przez Łódź w sprawie Monitoring mediów samorządowych #922
Dzień dobry,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z 17 lipca br.
Z wyrazami szacunku,
Emilia Bogacka
Biuro Promocji, Komunikacji Społecznej i Turystyki
Urząd Miasta Łodzi
Odwiedzaj nasz profil na Facebooku: [ https://www.facebook.com/lodzpl/ | https://www.facebook.com/lodzpl/ ]
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Łodzi. Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych. Macie
Państwo prawo do dostępu i sprostowania danych, ograniczenia przetwarzania danych, usunięcia danych, wniesienia sprzeciwu i cofnięcia
wyrażonej zgody, na zasadach określonych w ogólnym rozporządzeniu. Klauzula informacyjna jest dostępna na stronie
[ http://www.bip.uml.lodz.pl/ | www.bip.uml.lodz.pl ] , pod każdą ze spraw realizowanych przez Urząd Miasta Łodzi.
odpowiedź Or.1431.30.2018 przez BIELSK PODLASKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1517
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek w/s informacji publicznej z
dnia 18.07.2018r.
Z-ca Wójta Gminy Bielsk Podlaski
Anatol Filipiuk
Re: Wniosek o informacje publiczną przez SOWP w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1025
2
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-7972@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
informacja publiczna przez WOJASZÓWKA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #677
Wojaszówka, 31 lipca 2018 r.
/SG.1431.28.2018/
//
*/Sieć Obywatelska Watchdog Polska/*
*/ul. Ursynowska 22/2/*
*/02-605 Warszawa
/*//
//
/Na podstawie art. 4 ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz.U. z 2018 r. poz. 1330) w związku z wnioskiem
z dnia 17 lipca 2018 r., udzielaminformacji publicznej w przedmiocie
następujących pytań:/
/
*ad. 1* w urzędzie gminy, jego wydziałach oraz w jednostkach
organizacyjnych gminy nie są prowadzone media;
*ad. 2* - nie dotyczy;
*ad. 3* - nie dotyczy;
*ad. 4* - nie dotyczy;/
//*ad. 5* - nie dotyczy;//
///*ad. 6* - wydatki gminy (w //////zakresie ujętym we wniosku): *2015
r. - 7.091,00 zł; 2016 r. - 9.4**97,01 zł**; 2017 r. - 20.396,00 zł;
2018 r. (do dnia 31 lipca 2018 r.) - 9.670,99 zł.*/////////
/
Z poważaniem
Iwona Stefanik
sekretarz Gminy
//KLAUZULA INFORMACYJNA///
////
/Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych Dz.Urz. UE L Nr
119/1), zwane dalej RODO informuję, iż://
1)////administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy
Wojaszówka z siedzibą w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka,
2)////inspektorem ochrony danych w Urzędzie Gminy w Wojaszówcejest Pan
Patryk Filip, dane kontaktowe: //iod@wojaszowka.pl/
<mailto:iod@wojaszowka.pl>/,
3)////Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą //na podstawie art. 4
ust. 1 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(Dz.U. z 2016 r. poz. 1764 z późn. zm.)//,///
/4)////Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym
przepisami prawa, zgodnie z przepisami archiwalnymi tj. Rozporządzeniem
Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. 2011
nr 14 poz. 67) o ile przepisy szczegółowe nie określają innego terminu
przechowywania,///
/5)////posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do
danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo
do przenoszenia danych oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie
danych osobowych.///
/Aby skorzystać z powyższych uprawnień należy: przesłać stosowne pismo
na adres: Urząd Gminy w Wojaszówce, Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka
lub skorzystać z platformy e-PUAP,///
/6)////ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy
uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO.///
Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez POLSKACEREKIEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #815
Twoja wiadomość
Do: sekretarz@polskacerekiew.pl
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Wysłano: 2018-07-17 12:38
odczytano w dniu 2018-07-31 13:06.
Odpowiedź na wniosek dot. udostępnienia informacji publicznej przez SPICZYN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #465
Witam,
Przesyłam, w załączniku, odpowiedź na wniosek o udostępnieniu informacji publicznej.
Z poważaniem
Bernadeta Przybylska-Bartnik
Z-ca Wójta Gminy Spiczyn
FW: Wniosek o informacje publiczną przez Gorzów Wielkopolski w sprawie Monitoring mediów samorządowych #700
Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Poniżej link zawarty w piśmie:
http://www.gorzow.pl/PL/3049/Gorzowskie_Wiadomosci_Samorzadowe
Z poważaniem
Kinga Pawlikowska
1From: kancelaria
Sent: Tuesday, July 17, 2018 1:19 PM
To: informacjapubliczna <informacjapubliczna@um.gorzow.pl>
Subject: PD: Wniosek o informacje publiczną________________________________
Od: sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl> <sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl>>
Wysłane: wtorek, 17 lipca 2018 12:37
Do: kancelaria
Temat: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-7648@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl<http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl<http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl<http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org<http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
P: 957355575 M:
e-mail: kancelaria@um.gorzow.pl<mailto:kancelaria@um.gorzow.pl>
-----------------------------------------------
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.
Sikorskiego 3-5
66-400 Gorzów Wlkp.
web: www.gorzow.pl<http://www.gorzow.pl>
-------------------------------------------------
P: M:
e-mail: informacjapubliczna@um.gorzow.pl
-----------------------------------------------
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.web: www.gorzow.pl
-----------------------------------------------
Administrator - Prezydent Miasta Gorzowa Wlkp. z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13 i 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych). W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych listownie: ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp. e-mail: iod@um.gorzow.pl. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa: prawo dostępu do swoich danych osobowych, w tym uzyskania kopii tych danych; prawo do sprostowania (poprawiania) danych osobowych; prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym); prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli ma to uzasadnienie i nie jest sprzeczne z przepisami prawa. Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora zamieszczona jest na stronie BIP, w zakładce "Ochrona danych osobowych".
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285