Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 6 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

2

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 5 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

1

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 4 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

1

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 3 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

10

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 2 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

3

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną zał. 1 przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Nr rej.: 06091802782

Państwo

Szymon Osowski

Katarzyna Batko-Tołuć

Bartosz Wilk

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Znak sprawy: Or-V.1431.18.2018

Poznań, 06-09-2018 r.

Pozostałe załączniki do odpowiedzi.

Barbara Szymendera

koordynator UMP ds. informacji publicznej
Wydział Organizacyjny
Urząd Miasta Poznania
plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań
tel. (61) 8785 346, 604 609 243

e-mail: ip@um.poznan.pl
........................................................................
**POZnan ***
[ **www.poznan.pl**](http://www.poznan.pl/)
[ **www.fotoportal.poznan.pl**](http://www.fotoportal.poznan.pl/) ** **

2

[ePUAP] Nowa korespondencja przez Poznań w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1775

Na Twoją wirtualną skrzynkę ePUAP wpłynął nowy dokument. Aby go odczytać skorzystaj z odnośnika:

* do dokumentu: https://epuap.gov.pl/wps/portal/aplikacje/skrzynka?documentGuid=bd495f62-a47c-4322-a614-7157d46054b8
--
http://epuap.gov.pl

Wysyłanie wiadomości e-mail: informacja art.61 Konst. przez None w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2147

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami (plikami lub łączami):
informacja art.61 Konst.

1

Wniosek o udzielenie informacji publicznej - media przez None w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2155

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

Ul. Ursynowska 22/2

02 - 605 Polska

Nasz znak:OR.1431/5/2018 Prostki, 27.09.2018 r.

Dotyczy: wniosku o udzielenie informacji publicznej - data wpływu 17.09.2018 r.

W odpowiedzi na Państwa wniosek uprzejmie informuję:

Ad.1 W Urzędzie Gminy ani też w żadnej jednostce organizacyjnej ( Gminnym Ośrodku Kultury ) lub samorządowej osobie prawnej - w spółce należącej do gminy-nie są prowadzone media tj. środki masowego przekazu informacyjnego.

Ad.2 Wydatki gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego rodzaju promocje

a) 2015 r. - 1.672 zł

b) 2016 r. - 34.683,48 zł

c) 2017 r. - 39.328,07 zł

d) 2018 r. - 21.101,06 zł

Janusz Krause - Sekretarz Gminy Prostki

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez WIECZFNIA KOŚCIELNA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1479

Dzień dobry,

dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej z dnia 15.09.2018 r.

( sprawa-8427@federowanie.siecobywatelska.pl)

W odpowiedzi na przesłany wniosek o informację publiczną przekazuję
informację :

- w Urzędzie Gminy media nie są prowadzone;

- brak

- w Urzędzie Gminy prowadzona jest stron internetowa pod adresem:
http://wieczfniakoscielna.pl/

- nie prowadzi;

- brak

- wydatki gminy poniesione z tytułu promocji wynoszą :

2015 rok – 30.819,99 zł.

2016 rok – 36.557,98 zł

2017 rok – 24.730,83 zł

2018 rok – 13.706,96 zł

Pozdrawiam

Ewa Nadratowska

Urząd Gminy Wieczfnia Kościelna

FW: Wniosek o informacje publiczną przez MRĄGOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2135

Dzień Dobry,

w związku z Państwa wnioskiem o dostęp do informacji publicznej skierowany do Urzędu Miejskiego w Mrągowie, przekazujemy odpowiedzi na pytania:

1,2. Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

W Referacie Strategii, Rozwoju i Promocji Urzędu Miejskiego w Mrągowie wydawany jest bezpłatny miesięcznik „Magazyn Mrągowski”. Ponadto Urząd Miejski zleca firmom zewnętrznym realizację materiałów radiowych i audiowizualnych zatytułowanych również „Magazyn Mrągowski”.

3. Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie.

Wszystkie „Magazyny Mrągowskie” od 2006 roku są dostępne na stronie internetowej Miasta Mrągowo: http://www.mragowo.pl/mediateka/4231-magazyn-mragowski

Materiały audiowizualne Magazynu Mrągowskiego zamieszczone są na kanale youtube: https://www.youtube.com/user/mragowopl/

4, 5. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.

Czasopismo zostało zarejestrowane w Sądzie Okręgowym w Olsztynie. Nr Rejestru 82.
Wszystkie „Magazyny Mrągowskie” są zapisane w formacie PDF i są dostępne stronie internetowej Miasta Mrągowo: http://www.mragowo.pl/mediateka/4231-magazyn-mragowski

6.Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Reklama prasowa, radiowa, multimedialna wynosiła odpowiednio:

a) 2015 rok: 73 833, 04 zł

b) 2016 rok: 69 565, 92 zł

c) 2017 rok: 81 303, 84 zł

d) 2018 rok (stan na 20.09.): 118 322, 86 zł * (w 2018 roku w związku z dodatkową promocją Mrągowa w ramach wydarzeń Pikniku Country i Mazurskiego Festiwalu Operowego Belcanto budżet wzrósł o kwotę 80 000 zł. Tego wydatku nie było w latach wcześniejszych)

W razie jakichkolwiek wątpliwości służymy pomocą,

Arkadiusz Kamil Mierkowski

Urząd Miejski w Mrągowie

tel. 89 7419042

fax. 89 7412874

<http://www.mragowo.pl/> www.mragowo.pl

Odpowiedź na wniosek o udostępnineie informacji publicznej przez OLECKO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2140

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Alicja Mieszuk

Inspektor w Wydziale Organizacyjnym i Nadzoru

E-mail: um@um.olecko.pl

Tel.: 87 520 19 50, 570 100 361

---------------------------------------------------------------

cid:image004.jpg@01D32BCE.1C078AB0

<http://www.olecko.pl/> www.olecko.pl

2

Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.53.2018 uzupełnienie odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2366

W załączeniu przesyłam uzupełnienie odpowiedzi Urzędu Gminy Wejherowo na
Państwa wniosek o udostępnienie  informacji publicznej z dnia 24
sierpnia 2018 r.

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.53.2018 uzupełnienie odpowiedzi na wniosek Stowarzyszenia Sieć
Obywatelska

--
Z poważaniem

Maria Waszkiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr

Urzad Gminy Wejherowo
Referat Organizacyjny i Kadr
tel. 58 677 97 11

1

odpowiedź przez MIASTECZKO ŚLĄSKIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2259

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

Monika Kotara

1

Re: Wniosek o informacje publiczną przez BIESIEKIERZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1962

Dzień dobry
W załączeniu przekazuję odpowiedź..
Z poważaniem

--
WITOLD PATAN - Informatyk UG
mail: informatyk@biesiekierz.eu
tel.: +48 943 180 942 (w godz. 7:00-15:00)

URZĄD GMINY W BIESIEKIERZU
76-039 Biesiekierz 103
www: http://bip.biesiekierz.eu
www: http://gazeta.biesiekierz.eu
mail: sekretariat@biesiekierz.eu
ePUAP: /UGBiesiekierz/skrytka
tel.: +48 943 180 955

Wszelkie informacje zawarte w niniejszej wiadomości mogą być poufne. Jeżeli nie są Państwo adresatem przedmiotowej wiadomości, uprasza się o powiadomienie nadawcy i o jej skuteczne usunięcie.
Rozpowszechnianie wiadomości, jej kopiowanie lub edycja dozwolone są wyłącznie adresatowi.
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie jest Wójt Gminy Biesiekierz.
Dokładne informacje dotyczące zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie BIP Urzędu pod adresem:
http://bip.biesiekierz.eu/userfiles/file/regulaminy/klauzula_informacyjna_rodo.pdf

W dniu 2018-09-18 o 18:37, sprawa-8910@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

1

wniosek o informację publiczną przez None w sprawie Monitoring mediów samorządowych #789

Dzień dobry

W odpowiedzi na Państwa Wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 8
września 2018 r., uprzejmie informuję, że z uwagi na urlop pracownika
zajmującego się promocją w naszym urzędzie ale także na konieczność
sięgnięcia do archiwum w związku z pytaniem dotyczącym lat 2015,2016,2017,
że zgodnie z art.13 ust.2 przekażemy Państwu żądane informacje do dnia 12
października 2018 r.

Z poważaniem

Leszek Wilk

Sekretarz Gminy Kietrz

e-mail: lwilk@kietrz.pl <mailto:lwilk@kietrz.pl>

tel. Kom.: 603-834-369

GMINA KIETRZ

Urząd Miejski w Kietrzu

ul. 3 Maja 1

48-130 Kietrz

tel.: +48 77 485 45 04

fax: +48 77 485 43 59

e-mail: <mailto:sekretariat@kietrz.pl> sekretariat@kietrz.pl

<http://www.kietrz.pl/> www.kietrz.pl

<http://www.bip.kietrz.pl/> www.bip.kietrz.pl

1

Wysyłanie wiadomości e-mail: odpowiedź na wniosek Gmina Płośnica przez PŁOŚNICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2153

Gmina Płośnica

W załączeniu odpowiedź na wniosek o dostępie do informacji publicznej
Z uszanowaniem Katarzyna Zakrzewska Sekretarz Gminy

1

odpowiedź BBM.1431.77.2018.MW na wniosek o informację publiczną przez SULEJÓWEK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1458

Szanowni Państwo,

odpowiadając na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi BBM.1431.77.2018.MW. Zwracam się z prośbą o potwierdzenie otrzymania niniejszej wiadomości.

Z poważaniem,

Małgorzata Wysokińska

Biuro Burmistrza Miasta Sulejówek

---------------------------------------------

Treść tej wiadomości, wraz z ewentualnymi załącznikami, zawiera informacje przeznaczone tylko dla wymienionego adresata i może zawierać informacje, które są prawnie chronione. Jeżeli nie są Państwo jej adresatem, bądź otrzymali ją przez pomyłkę, należy: powiadomić niezwłocznie nadawcę poprzez odesłanie zwrotnej odpowiedzi na tę wiadomość, usunąć wiadomość w całości, nie ujawniać, nie rozpowszechniać, nie powielać i nie używać jej w jakikolwiek sposób w całości lub w jej jakiejkolwiek formie.

Administratorem danych osobowych przekazanych w korespondencji mailowej jest Miasto Sulejówek z siedzibą przy ul. Dworcowej 55, 05-070 Sulejówek.
Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Urząd Miasta Sulejówek znajduje się na stronie: <https://www.sulejowek.pl/200,polityka-prywatnosci> https://www.sulejowek.pl/200,polityka-prywatnosci. W sprawach ochrony danych osobowych możliwy jest kontakt z inspektorem ochrony danych pod adresem mailowym <mailto:iod@umsulejowek.pl> iod@umsulejowek.pl

2

RE: Wniosek o informacje publiczną przez MYSZYNIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1343

Witam

Poniżej przesyłam odpowiedź do wniosku o udostępnienie informacji publicznej

1. czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
2.jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
3. prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

Odp. Nie są prowadzone media.
4. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

Odp. Gmina Myszyniec prowadzi Biuletyn KURPIK ale nie jest ono zarejestrowane w Sądzie.
5. jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

Odp. W załączniku 5 ostatnich numerów Biuletyn Kurpik
6. prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odp. Wydatki Gminy Myszyniec na promocję w roku 2015 wynosiły 1 820,40 zł; w roku 2016 wynosiły 12 056,22 zł; w roku 2017 wynosiły 9 245,83 zł; w roku 2018 do dnia odpowiedzi na wniosek wyniosły 21 807,66 zł

Z poważaniem,

Alina Drzewiecka

insp. ds. oświaty i realizacji projektów

email:projekty@myszyniec.pl

Urząd Miejski w Myszyńcu

Plac Wolności 60

07-430 Myszyniec

www.myszyniec.pl

6

odpowiedz przez SZREŃSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1463

W załaczeniu przesyłam odpowiedz.

1

RE: Wniosek o informacje publiczną przez STRZELECZKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #826

Odpowiadając na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję następująco:

1. W tutejszym Urzędzie Gminy nie prowadzi się mediów typu: gazeta, czasopismo, radio, telewizja.

2. Gmina Strzeleczki nie prowadzi dziennika ani też czasopisma.

3. Wydatki Gminy na promocję w mediach w latach:

2015- 29.446,85 zł,

2016- 39.696,23 zł,

2017- 43.966,37 zł

2018 - do dnia udzielenia odpowiedzi: 37.709,59 zł

Z poważaniem

Łukasz Borsuk
Sekretarz Gminy Strzeleczki

Urząd Gminy Strzeleczki | Rynek 4 | 47-364 Strzeleczki

NIP 199-00-90-013 | REGON 531413107 | <http://www.strzeleczki.pl/> www.strzeleczki.pl

tel. +48 77 466 81 05 (wew.106)| fax +48 77 407 66 61| tel.kom. +48 602 523 359

Informacja zawarta w niniejszej wiadomości jest poufna i prawnie zastrzeżona. Jeżeli Pan/Pani nie jest jej właściwym adresatem lub wiadomość została otrzymana przez pomyłkę, prosimy o niezwłoczne powiadomienie nadawcy oraz o jej usunięcie. Jakiekolwiek nieuprawnione kopiowanie tej wiadomości, jej ujawnienie lub wykorzystanie w inny sposób jest niedozwolone. This email and any attached files are confidential and may be legally privileged. If you are not the intended recipient, any disclosure, reproduction, copying, distribution, or other dissemination or use of this communication is strictly prohibited. If you have received this transmission by mistake please notify the sender immediately and then delete this email.

1

RE: Wniosek o informacje publiczną przez SKOROSZYCE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #824

W załączeniu odpowiedź

Z poważaniem

Bernard Rudkowski

Z-ca Wójta Skoroszyc

Sekretarz

Gmina Skoroszyce

z siedziba w Skoroszycach

ul. Powstańców Śląskich 17

48-320 Skoroszyce

NIP:753-24-06-077

Regon: 531412941

e-mail: <mailto:b.rudkowski@skoroszyce.pl> b.rudkowski@skoroszyce.pl

Tel. bezpośredni 0774318975

Komórkowy: 507608667
tel. 0 77 431 80 82, 077 431 80 83 wew. 75
fax. 0 77 431 80 29
<http://www.skoroszyce.pl/> http://www.skoroszyce.pl

2

AO.1431.88.2018 wniosek o informacje publiczną przez JASIEŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #706

Dzień dobry,

w załączeniu skan odpowiedzi na wniosek o informacje publiczną.

--

Maria Wolicka

Referat Zamówień Publicznych, Ochrony Środowiska i Promocji

Urząd Miejski Jasień

ul. XX-Lecia 20, 68-320 Jasień

tel. 68 457-88-91

UWAGA! Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby
lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści
chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej
omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju
wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w
niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest
niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo,
proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie tego materiału z
komputera.

2

wniosek o informację publiczną przez KAŃCZUGA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #587

W odpowiedzi na Państwa wniosek o udzielenie informacji publicznej informuję
że:

1. W Urzędzie oraz na terenie Miasta i Gminy Kańczuga nie prowadzone
są media.

2. Nie dotyczy.

3. Nie dotyczy.

4. Miasto i Gmina Kańczuga nie prowadzi dziennika ani czasopisma.

5. Nie dotyczy.

6. Wydatki na ogłoszenia związane z gospodarką komunalną (sprzedaż
działek itp.)w 2015 r. - 439,11 zł, 2016 r.- 439,11 zł, 2017 r. - 3146,96
zł, 2018 r. - 585,48 zł (dane na dzień 24.09.2018 r.)

Wydatki związane z artykułami sponsorowanymi, materiałami dedykowanymi w
2015 r. - 2515,35 zł, 2016 r. - 11753,19 zł, 2017 r. - 14741,00 zł, 2018 r.
- 4132,80 zł (dane na dzień 24.09.2018 r.)

W przypadku dodatkowych informacji proszę o kontakt. Służę pomocą.

Jednocześnie przepraszam za przewlekłość w prowadzeniu sprawy.

Z poważaniem,

Urszula Lech-Inglot

Inspektor ds. działalności gospodarczej, spraw społecznych, promocji miasta
i gminy, ochrony zdrowia oraz rozwiązywania problemów alkoholowych.

Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze

Tel 16 642 31 42 w. 20

Fax 16 642 66 30

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych "RODO"), informujemy, iż Administratorem
Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miasta i Gminy w
Kańczudze (dalej: Urząd) jest Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, z siedzibą
przy ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w imieniu którego obowiązki
pełni Burmistrz. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu, a
także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować
się Inspektorem Ochrony Danych Osobowych za pomocą adresu
<mailto:iod@kanczuga.pl> iod@kanczuga.pl

Więcej szczegółów na stronie internetowej Urzędu Miasta i Gminy w Kańczudze
<http://www.kanczuga.pl/> www.kanczuga.pl w zakładce "dla mieszkańca -
ochrona danych osobowych" oraz na stronie BIP urzędu Miasta i Gminy w
Kańczudze <http://www.kanczuga.biuletyn.net/> www.kanczuga.biuletyn.net w
zakładce RODO