Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Re: Wniosek o informacje publiczną przez STARY DZIERZGOŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2348

Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu udziela następujących odpowiedzi na postawione we wniosku pytania:

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media? Odp. NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; Odp. NIE DOTYCZY
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie Odp. NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie Odp. W latach poprzednich zdarzało się, iż gmina wydawała biuletyn pn. "Wieści gminne”, którego nie zarejestrowano w sądzie.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; Biuletyn wydawano tylko w wersji papierowej. NIe posiadamy wersji elektronicznej.
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odp. Poniżej przedstawiam strukturę wydatków na promocję w poszczególnych latach:

Lp.
Okres
Kwota ogółem wydatków poniesionych w danym okresie na cele promocyjne gminy

1.
2015 r.
22.904,27 zł

2.
2016 r.
46.607,79 zł

3.
2017 r.
68.573,46 zł

4.
2018 r. – do dnia odpowiedzi na niniejszy wniosek
24.102,00 zł

--------------------------------------------------------------------------------

Pozdrawiam
Alicja Zielińska
Urząd Gminy w Starym Dzierzgoniu
82-450 Stary Dzierzgoń 71
tel. 55 276 14 81 e-mail: urzad@starydzierzgon.pl

FW: Udzielenie informacji - 24.09.2018 przez None w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2388

W załączeniu przekazujemy informację publiczna nr SM.1431.24.2018 z dnia
06.09.2018 r.

Urząd Miejski w Skórczu

Wojciech Wierzbowski

1

odpowiedź informacja publiczna przez TUCHOMIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2363

Dzień dobry,

W odpowiedzi na wniosek z dn. 23 sierpnia 2018 r. o udostępnienie
informacji publicznej, w załączeniu przesyłam skan odpowiedzi Wójta
Gminy Tuchomie (pismo z dn. 6 września 2018 r., znak OP.1431.40.2018).

Z poważaniem,

--

2

Fwd: Fwd: Wniosek o informacje publiczną przez SZTUTOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2358

Dzień dobry,

W odpowiedzi na poniższy wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 23 sierpnia 2018 roku informuję:

1. Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

- Nie.

1. Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;

- Nie dotyczy.

1. Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

- Nie dotyczy.

1. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

- Nie, Gmina Sztutowo nie prowadzi dziennika ani czasopisma.

1. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

- Nie dotyczy.

1. Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

- W latach 2015-2018 Urząd Gminy przeznaczył na promocję :

2015 – 5.157,26 zł

2016 – 4.418,37 zł

2017 – 1.174,35 zł

2018 – do dnia 31.08.2018 r. – 480,00 zł

Z poważaniem,

Renata Głąb

Sekretarz Gminy Sztutowo

Karolina Owsińska

Młodszy referent
Urząd Gminy w Sztutowie
ul. Gdańska 55
tel: 55 247 81 51 wew. 26
http://www.sztutowo.pl

Od: sprawa-9306@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Do: info@sztutowo.ug.gov.pl
Data: 23 sierpnia 2018 o 15:08
Temat: Wniosek o informacje publiczną

Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9306@fedrowanie.siecobywatelska.pl

Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji

--

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

Odp. do wniosku o informację publiczną przez TCZEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2359

Dzień dobry,

w załączniku znajduje się odpowiedź.

pozdrawiam
Magdalena Kalkowska
Podinspektor ds. promocji gminy
Urząd Gminy Tczew
ul. Lecha 12
83-110 Tczew
tel. 58 530 51 40

Administratorem danych osobowych jest Gmina Tczew.
Dane przetwarzane są w celu realizacji czynności urzędowych.
Masz prawo do dostępu, sprostowania, ograniczania przetwarzania danych.
Więcej informacji znajdziesz na stronie www.bip.gmina-tczew.pl w zakładce "Dane osobowe".

6

RE: Wniosek o informacje publiczną przez REDA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2381

Szanowni Państwo!

W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z dnia 23 sierpnia br. informuję, co następuje:

1. Gmina Miasto Reda wydaje miesięcznik Miejski Biuletyn Informacyjny REDA, dostępny na miejskiej stronie internetowej www.reda.pl <http://www.reda.pl> Tam również można znaleźć numery archiwalne w formacie pdf., pod linkiem http://miasto.reda.pl/biuletyn-informacyjny/ . Czasopismo zostało zarejestrowane w sądzie i posiada numer ISSN 1507-5087.
2. Wydatki Gminy Miasto Reda na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia 30 czerwca 2018 roku znajdują się poniżej w formie tabelarycznej:

PROMOCJA

2015

2016

2017

2018

Promocja miasta na antenie lokalnej telewizji TTM „Wieści z Redy”

27 429, 00

31 365,00

44 280,00

18 450, 00

Patronat medialny EXSPRESS Powiatu

-

8 610,00

24 000,00

10 000, 00

Patronat medialny Radia Kaszebe

9 840, 00

9 840,00

9 840,00

11 070, 00

Nagrywanie, realizacja i montaż serwisu informacyjnego „Wydarzyło się …”

-

1 904,00

7 664,00

-

Promocja Miasta Redy w wydawnictwach albumowych i innych wydawnictwach oraz materiałach filmowych

4 323, 00

11 068,00

15 376, 00

11 836, 00

Opracowanie pozycji autorskiej Książka

„ 50 lat Redy”

-

-

68 300,00

-

Referat Organizacyjny Urzędu Miasta w Redzie ogłoszenia prasowe

2015

2016

2017

2018

-

910,00

1 046,00

3 672,00

Z poważaniem

Z up. Stella Sobczak

Urząd Miasta w Redzie

Referat Organizacyjny

Tel. 58 678 80 37

1

odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez STĘŻYCA (woj. pomorskie) w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2351

AO-OR.1431.23.2018.EB

Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
Warszawa

W odpowiedzi na wniosek z dnia 23.08.2018 roku informuję, że w Urzędzie
Gminy Stężyca,
jednostkach organizacyjnych gminy, jak też w spółce gminnej nie są
prowadzone media.
Nie są też prowadzone dzienniki i czasopisma.

Wydatki na ogłoszenia prasowe w poszczególnych latach wyniosły: 2015 rok
- 27.000,00 zł,
2016 rok - 32.900,66 zł, 2017 rok - 30.174,50 zł, 2018 - 9.032,00 zł.
Ponadto w 2018 roku
został wydany album gminny - 35.970,00 zł.

Z poważaniem:

Ewa Borzestowska
Sekretarz Gminy Stężyca

Wysyłanie wiadomości e-mail: OR.1431.53.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska przez WEJHEROWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2366

W załączeniu przesyłam odpowiedź Urzędu Gminy Wejherowo na Państwa
wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 24.08.2018 r.

Wiadomość jest gotowa do wysłania wraz z następującymi załącznikami
(plikami lub łączami):
OR.1431.53.2018 odpowiedź na wniosek Stowarzyszenia Sieć Obywatelska

--
Z poważaniem

Maria Waszkiewicz
Kierownik Referatu Organizacyjnego i Kadr

Urzad Gminy Wejherowo
Referat Organizacyjny i Kadr
tel. 58 677 97 11

6

ZAŁĄCZNIK DO INF PUBL Z UM SKARSZEWY przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2387

OSTATNI WYDANY DOTĄD NUMER NOWYCH SKARSZEW.

Pozdrawiam
Maciej Jędrzyński

Wydział Funduszy Europejskich
Urząd Miejski w Skarszewach
Plac Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy
tel: 58 588 22 01
e-mail: maciej.jedrzynski@skarszewy.pl mailto:karol.szczepinski@skarszewy.pl

1

ZAŁĄCZNIK DO INF. PUBL. Z UM SKARSZEWY przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2387

Pozdrawiam
Maciej Jędrzyński

Wydział Funduszy Europejskich
Urząd Miejski w Skarszewach
Plac Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy
tel: 58 588 22 01
e-mail: maciej.jedrzynski@skarszewy.pl mailto:karol.szczepinski@skarszewy.pl

1

ZAŁĄCZNIK DO INF. PUBL. Z UM SKARSZEWY przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2387

Pozdrawiam
Maciej Jędrzyński

Wydział Funduszy Europejskich
Urząd Miejski w Skarszewach
Plac Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy
tel: 58 588 22 01
e-mail: maciej.jedrzynski@skarszewy.pl mailto:karol.szczepinski@skarszewy.pl

1

ZAŁĄCZNIK DO INF. PUBL Z UM SKARSZEWY przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2387

Pozdrawiam
Maciej Jędrzyński

Wydział Funduszy Europejskich
Urząd Miejski w Skarszewach
Plac Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy
tel: 58 588 22 01
e-mail: maciej.jedrzynski@skarszewy.pl mailto:karol.szczepinski@skarszewy.pl

1

Inf. publiczna - Urząd Miejski w Skarszewach przez SKARSZEWY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2387

Dzień dobry

Przesyłam odpowiedź Burmistrza Skarszew Jacka Pauli na Państwa pismo ws. udzielenia inf. publicznej.

Ponadto z uwagi na objętość załączników (skany gazet), wyślę te załączniki w kilku mejlach.

Pozdrawiam
Maciej Jędrzyński

Wydział Funduszy Europejskich
Urząd Miejski w Skarszewach
Plac Gen. J. Hallera 18
83-250 Skarszewy
tel: 58 588 22 01
e-mail: maciej.jedrzynski@skarszewy.pl mailto:karol.szczepinski@skarszewy.pl

3

dot. wniosku o informację publiczną przez STAROGARD GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2398

Witam,

w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, informujemy:

1. Tak. W Urzędzie Gminy Miejskiej Starogard Gdański prowadzone są media.
2. Gmina Miejska Starogard Gdański wydaje Biuletyn Informacyjny w
formie gazety pn. „Starogardzki Ratusz”
3. https://starogard.pl/starogardzki-ratusz/
4. „Starogardzki Ratusz” jest zarejestrowany w sądzie.
5. W załączeniu.
6. Wydatki GM Starogard Gdański na ogłoszenia, artykuły sponsorowane,
materiały dedykowane oraz innego rodzaju promocje (np. filmy)

2015 – 31 103 zł

2016 – 44 096 zł

2017 – 87 668 zł

2018 do 31 sierpnia – 75 010,17 zł

Koszt „Starogardzkiego Ratusza”

2015 – 48 834,33 zł

2016 – 67 996,87 zł

2017 – 69 875,49 zł

2018 – 75 212,40 zł

Z poważaniem

Magdalena Dalecka

Główny specjalista ds. komunikacji medialnej
Urząd Miasta Starogard Gdański
ul. Gdańska 6
Tel. 881 200 343

5

odpowiedź na prośbę o udzielenie informacji publicznej - Urząd Miejski w Łebie przez ŁEBA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2452

--
Pozdrawiam,

Michał Sałata - podinspektor ds. Kultury i Sportu, tel. 519 400 701,
mail. michal.salata@leba.eu

Urząd Miejski w Łebie
ul. Kościuszki 90
84-360 Łeba

1

RE: Wniosek o informacje publiczną przez KOŚCIERZYNA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2438

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek z dnia 24.08.2018r.

Z poważaniem

Sabina Formela

Podinspektor ds. organizacyjnych i kadrowych

Urząd Gminy Kościerzyna

ul. Strzelecka 9

83-400 Kościerzyna

tel. 58-686-59-80, 58-686-57-01

e-mail: <mailto:ug@koscierzyna.pl> ug@koscierzyna.pl; s.formela@koscierzyna.pl

2

re: wniosek o informacje publiczną przez ŻUKOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2370

Szanowni Państwo,

w związku z zapytaniem dotyczącym prowadzonych przez Gminę mediów,
informuję:

- Gmina Żukowo wydaje tytuł prasowy "Moja Gmina" zarejestrowany dnia 23
stycznia 2017 r.  przez Sąd Okręgowy w Gdańsku XV Wydział Cywilny,
wydawcą/redaktorem naczelnym jest Beata Bujnowska-Kowalska,

Urząd Gminy w Żukowie, ul. Gdańska 52, 83-330 Żukowo, nr ISSN 2543-7976

- link: https://www.zukowo.pl/_Mja_Gmina_Moja_Gmina_magazyn_informacyjny,353

- w związku z prośbą o informacje dotyczącą wydatków gminy na
ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu
promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na
wniosek w 2018 r. informuje, żezakres wnioskowanej informacji obejmuje
obowiązek jej przetworzenia, o jakim mowa jest w art. 3 ust. 1 pkt 1
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej
(t.j. Dz.U.2016, poz. 1764 ze zm.). Zgodnie z wyrokiem z dnia 23
stycznia 2015 roku (sygn. Akt: I OSK 315/14) w pewnych przypadkach
szeroki zakres wniosku wymagający zgromadzenia i sporządzenia
określonych dokumentów, może wymagać takich działań organizacyjnych i
angażowania środków osobowych, które zakłócają normalny tok działania
podmiotu zobowiązanego i utrudniają wykonywanie przypisanych mu zadań.
Informacja wytworzona w ten sposób, pomimo iż składa się z wielu
informacji prostych będących w posiadaniu organu, powinna być uznana za
informację przetworzoną, bowiem powstały w wyniku wskazanych wyżej
działań zbiór nie istniał w chwili wystąpienia z żądaniem o
udostępnienie informacji publicznej. Wytworzenie takiej informacji
„specjalnie” dla wnioskodawcy wedle wskazanych przez niego kryteriów
wiąże się z działaniami organizacyjnymi i angażowaniem środków
osobowych, które zakłócają normalny jego tok działań i utrudniają
wykonywanie przypisanych mu zadań. W orzecznictwie sądowym ugruntowany
jest pogląd, że dla właściwego rozpatrzenia wniosku dotyczącego
udzielenia informacji publicznej wymagającej przetworzenia, wnioskodawca
jest uprawniony do uzyskania informacji przetworzonej jednakże tylko
w takim zakresie, w jakim jest to szczególnie istotne dla interesu
publicznego. Zatem informacja przetworzona może być przygotowana i
udostępniona jedynie wnioskodawcy, który wykaże, że żądana informacja
jest istotna nie tylko dla jego prywatnego interesu, ale dla ogółu
odbiorców i jej pozyskanie służyć ma poprawie funkcjonowania urzędu i
lepszej ochronie interesu publicznego.Naczelny Sąd Administracyjny w
wyroku z 2014 r. zawarł stanowisko, zgodnie z którym wnioskodawca
żądający informacji publicznej przetworzonej, o której mowa w art. 3
ust. 1 pkt 1 u.d.i.p. dla jej uzyskania powinien wykazać nie tylko, że
jest ona ważna dla dużego kręgu potencjalnych odbiorców ale również, że
jej uzyskanie stwarza realną możliwość wykorzystania uzyskanych danych
dla poprawy funkcjonowania organów administracji i lepszej ochrony
interesu publicznego (wyrok z dnia 10 stycznia 2014 r., sygn. I OSK
2111/13)/.//
/

//W świetle powyższego, na podstawie art. 3 ust. 1 pkt. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej wzywam do wykazania w terminie 7 dni
od dnia otrzymania wezwania, iż uzyskanie informacji publicznej, o
której mowa w pkt. 1 wniosku z dnia 27 lutego 2018 r. jest szczególnie
istotne dla interesu publicznego.W przypadku braku odpowiedzi we
wskazanym terminie, podmiot zobowiązany samodzielnie dokona oceny czy w
sprawie zachodzi szczególna istotność dla interesu publicznego, by
dokonać przetworzenia wnioskowanych informacji publicznych.

*Jednocześnie stosownie do treści art. 13 ust. 2 ustawy o dostępie do
informacji publicznej powiadamiam Wnioskodawcę, że wyznaczam nowy termin
na rozpatrzenie wniosku, wskazując nowy termin na dzień 24
listopada**2018 r.*

--
Pozdrawiam,
Beata Bujnowska-Kowalska
Referat Promocji i Komunikacji Społecznej
Rzecznik Prasowy
Koordynator Zespołu ds. Promocji
Urząd Gminy w Żukowie
ul. Gdańska 52
tel.: (58) 685 83 68 / +48 885 227 111
fax.: (58) 685 83 30
Realizując obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
(RODO) na stronie bip.zukowo.pl umieściliśmy szczegółowe informacje na
temat przetwarzania Państwa danych osobowych.

6

RE: Wniosek o informacje publiczną przez SKÓRCZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2389

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej uprzejmie informuję, że:

- w Urzędzie Gminy w Skórczu, jednostce organizacyjnej, w samorządowej osobie prawnej nie są prowadzone media, nie jest prowadzony dziennik ani też czasopismo,

- wydatki gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję wyniosły:

* w roku 2015 13653,00 zł

* w roku 2016 15194,10 zł

* w roku 2017 15190,50 zł

* w roku 2018 (do dnia 29 sierpnia 2018 r.) 11193,00 zł.

Z poważaniem

Justyna Erdanowska

Zastępca Wójta

Gmina Słupsk przez REDZIKOWO (dawn. SŁUPSK) w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2391

Dzień dobry
W nawiązaniu do maila z dnia 23 sierpnia 2018 dot. informacji
publicznej, poniżej znajdują się linki do stron internetowych i lokalnej
prasy jaką wydaje gmina.

http://gok.slupsk.pl/
https://www.facebook.com/ckibpgminaslupsk/
http://parkwodnyredzikowo.pl/

Gmina prowadzi bezpłatny informator Gminy Słupsk ISSN 1122 Wydawca :
Urząd Gminy Słupsk z uwagi na wielkość pliku odsyłam Państwa na stronę
internetową
https://www.gminaslupsk.pl/strona/menu/80_nasza_gmina_nasze_zycie

Wydatki gminy na na artykuły sponsorowane, materiały dydaktyczne.
2015r - 190.588,00 zł.
2016r. - 239.275,00 zł.
2017r. - 262.825,00 zł.
2018r. - 99.698,79 zł.

W razie pytań, proszę o kontakt

Gmina Słupsk
Dorota Mołdoch
(59)842 8460

odpowiedź na wniosek z dz. 23.08.2018 r. przez CHMIELNO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2406

Dzień dobry.

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji z
dn. 28.08.2018 r.

--

________________________
Urząd Gminy Chmielno
ul. Gryfa Pomorskiego 22
83-333 Chmielno
tel. 58 685-68-55

1

FW: There was a problem sending your files przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2373

Witam, poniżej link do pobrania z 47 numerem „Wieści Pruszcza”.

Ze względu na rozmiar nie da się go przesłać klasycznym pdf-em.

W razie potrzeby proszę o kontakt.

Pozdrawiam

Radek Gucwa

1

odpowiedź na zapytanie w sprawie informacji publicznej przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2373

Witam, w załączeniu 5 - najnowszy numer "Wieści Pruszcza".

Pozdrawiam

Radek Gucwa

1

odpowiedź na pytanie w sprawie informacji publicznej przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2373

Witam, w załączeniu numer 4.

Pozdrawiam

Radek Gucwa

1

FW: odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2373

1

odpowiedż na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez PRUSZCZ GDAŃSKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2373

Witam, w załączeniu drugi numer.

Pozdrawiam

Radek Gucwa

1