Monitoring mediów samorządowych przez adobrawy
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
w załączeniu odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej wraz z załącznikami cz. I przez SULĘCIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #745
W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej wraz
z dwoma załącznikami
pozdrawiam
Iwona Kaszuba
Sekretarz Gminy Sulęcin
e-mail : <mailto:sekretarz@sulecin.pl> sekretarz@sulecin.pl
Urząd Miejski w Sulęcinie
ul. Lipowa 18
69-200 Sulęcin
tel. +48 95 755 3601 w. 150
fax. +48 95 755 2122
<mailto:umig@sulecin.pl> umig@sulecin.pl
<http://www.sulecin.pl/> www.sulecin.pl
<http://www.bip.sulecin.pl/> www.bip.sulecin.pl
Odpowiedź Gmina Bełżec - Wniosek o informacje publiczną przez BEŁŻEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #321
Witam,
W związku z otrzymanym wnioskiem o informację publiczną, którego treść
zamieszczam poniżej odpowiadam na zadane pytania dotyczące udostępnienia
informacji publicznej w jego treści kursywą.
1*From:*sprawa-7269@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-7269@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
*Sent:* Tuesday, July 17, 2018 12:36 PM
*To:* sekretarz@belzec.pl
*Subject:* Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
informację:- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;/*NIE, NIE SĄ PROWADZONE*/
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;*/-/*
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
*/-/*
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;/*GMINA NIE PROWADZI DZIENNIKÓW I CZASOPISM*/
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;/*GMINA NIE PROWADZI DZIENNIKÓW I CZASOPISM*/
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku./*W PONIŻEJ WSKAZANYCH LATACH NA PROMOCJĘ PONIESIONO NASTĘPUJĄCE WYDATKI:*/
/*2015 R: 1 107,00 zł*/
/*2016 R: 2 500,00 zł*/
/*2017 R: 4 083,60 zł*/
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-7269@fedrowanie.siecobywatelska.plSzymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego--
Jolanta Miller
Inspektor ds. Promocji i Rozwoju Gospodarczego
Urząd Gminy Bełżec
Ul. Lwowska 5
22-670 Bełżec
tel. 84 665 2445
Re: Wniosek o informacje publiczną przez ZEBRZYDOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2343
Gazetkę co miesięczną “Wiadomości znad Piotrówki” wydaje instytucja Kultury- GOK posiadająca osobowość prawną i tam proszę się zwrócić o informację publiczną gok@gok.Zebrzydoawice.pl
Z poważaniem,
Piotr Fojcik
Sekretarz Gminy
tel. 32 47 55 110
e-mail: piotr.fojcik@zebrzydowice.pl
Urząd Gminy Zebrzydowice
ul. Ks.A.Janusza 6
43-410 Zebrzydowice
tel. 32 47 55 100, fax. 32 469 32 66
www: www.zebrzydowice.pl
www BIP: www.bip.zebrzydowice.pl
e-mail: ug@zebrzydowice.pl
From: sprawa-9291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Thursday, July 19, 2018 5:52 PM
To: sg@zebrzydowice.pl
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9291@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
RE: Wniosek o informacje publiczną przez WĄSOSZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1617
W odpowiedzi na Państwa wniosek, poniżej przesyłam informacje:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; - NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; - NIE DOTYCZY
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; NIE DOTYCZY
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.- nie ponoszono tego typu wydatków związanych z promocją Gminy Wąsosz.
Z poważaniem
Agnieszka Wróblewska
Sekretarz Gminy Wąsosz
From: Czesław Ołdakowski [mailto:wojt.wasosz.bgr@gminypolskie.pl]
Sent: Thursday, July 19, 2018 6:27 AM
To: awroblewska@gminawasosz.pl
Subject: FW: Wniosek o informacje publiczną
From: sprawa-8565@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8565@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-8565@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:39 AM
To: wojt.wasosz.bgr@gminypolskie.pl <mailto:wojt.wasosz.bgr@gminypolskie.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8565@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8565@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgwOTM5MTcuNTYzNjYuNzMwMTFAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAwOTozOToxNyAtMDAwMHx3b2p0Lndhc29zei5iZ3JAZ21pbnlwb2xza2llLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDE%3D>
załączniki do odpowiedzi n wniosek /29/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2012
W załącznikach przesyłam 5 nr gazetek
--
Pozdrawiam
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec
Re: Wniosek o informacje publiczną przez WIŚNIOWA (woj. małopolskie) w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1185
SG.1431.22.2018.JW
W odpowiedzi na Państwa wniosek o treści jak poniżej, w załączeniu
odpowiedź.
Z poważaniem
*Jolanta Wolak*
**Sekretarz Gminy Wiśniowa
12 271 40 86; 12 271 45 52 wew. 33
sekretarz@ug-wisniowa.pl <mailto:sekretarz@ug-wisniowa.pl>
*Gmina Wiśniowa*
*Wiśniowa 441
32-412 Wiśniowa*
Tel: 12 271 40 86; 12 271 45 52
Fax: 12 271 45 50
Nip: 6811381938
Regon: 351556286
www.ug-wisniowa.pl <http://www.ug-wisniowa.pl/>
info@ug-wiśniowa.pl
<https://poczta.home.pl/mail/write?to=info@ug-wisniwoa.pl>
W dniu 2018-07-17 o 12:40, sprawa-8133@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8133@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Re: Wniosek o informacje publiczną przez KAMIENIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1680
Dzień dobry,
Przesyłam odpowiedzi na Państwa wniosek z dnia 18 lipca 2018r.
1. Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
/Urząd Gminy Kamieniec nie prowadzi mediów, podobnie jak jego jednostki
organizacyjne oraz samorządowe osoby prawne./
2. Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
/Urząd Gminy Kamieniec nie prowadzi mediów, podobnie jak jego jednostki
organizacyjne oraz samorządowe osoby prawne./
/3. /Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
/Urząd Gminy Kamieniec nie prowadzi mediów, podobnie jak jego jednostki
organizacyjne oraz samorządowe osoby prawne./
4. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;
/Gmina Kamieniec nie prowadzi dziennika ani czasopisma./
5. Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
/Gmina Kamieniec nie prowadzi dziennika ani czasopisma./
6. Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
2015 rok – 2 510,43 zł
2016 rok – 2 902,19 zł
2017 rok – 8 654,90 zł
2018 rok – 2 649,42 zł
Z poważaniem
Adam Koślakowicz
Urząd Gminy Kamieniec
Referat Inwestycji, Zagospodarowania
Przestrzennego i Promocji
tel. 61 44 30 707
--- Treść przekazanej wiadomości ---
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Data: Wed, 18 Jul 2018 09:39:59 -0000
Nadawca: sprawa-8628@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Odpowiedź-Do: sprawa-8628@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Adresat: sekretarz@kamieniec.pl
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-8628@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
odpowiedź na wniosek o udz. inf. publ. NDMaz przez NOWY DWÓR MAZOWIECKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1352
Dzień dobry, w załączeniu przesyłamy odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej.
Z poważaniem
Aneta Pielach-Pierścieniak
Inspektor w Kancelarii Burmistrza
Tel. (22) 512-22-03
_____
URZĄD MIEJSKI W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM
ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
Tel. (22) 512-20-00
Fax (22) 512-21-01
<mailto:sekretariat@nowydwormaz.pl> sekretariat@nowydwormaz.pl
<http://www.nowydwormaz.pl/> www.nowydwormaz.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim jest Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miejskiego, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pomocą adresu iod@nowydwormaz.pl
3. Administrator danych osobowych – Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki - przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu/celach:
a. wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim;
b. realizacji umów zawartych z kontrahentami Miasta Nowy Dwór Mazowiecki;
c. w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody.
5. W związku z przetwarzaniem danych w celach o których mowa w pkt 4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
b. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Miastem Nowy Dwór Mazowiecki przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 4, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy:
▪ dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,
▪ osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych,
▪ osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,
▪ dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,
▪ dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy:
▪ osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych,
▪ przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,
▪ Administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale osoba, której dane dotyczą, potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,
▪ osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie Administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;
e. prawo do przenoszenia danych – w przypadku gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
▪ przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę,
▪ przetwarzanie odbywa się w sposób zautomatyzowany;
f. prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych.
8. W przypadku gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO), przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie to nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, z obowiązującym prawem.
9. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Urzędzie Miejskim w Nowym Dworze Mazowieckim Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie przez Panią/Pana danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa.
12. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
RE: Wniosek o informacje publiczną przez ZDUNY (woj. łódzkie) w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1004
Odpowiadając na wniosek o informację publiczną informuję, że ani w urzędzie gminy ani w jednostkach organizacyjnych gminy nie są prowadzone media.
Wydatki na ogłoszenia wynosiły:
2015 r. - 1485,60 zł
2016 r. - 1278,59 zł
2017 r. - 1704,69 zł
2018 r. - 767,17 zł
Ogłoszeń tych wymagały przepisy między innymi wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych i o gospodarce nieruchomościami.
Maria Kubica
Sekretarz Gminy Zduny
From: sprawa-7952@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-7952@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:39 PM
To: sekretarz@gminazduny.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7952@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTcxMDM4NTUuNTYzNjUuNzM1OTBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNyBKdWwgMjAxOCAxMDozODo1NSAtMDAwMHxzZWtyZXRhcnpAZ21pbmF6ZHVueS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
Przeczytane: Wniosek o informacje publiczną przez ZEBRZYDOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2343
To jest potwierdzenie dla wiadomości e-mail wysłanej przez Ciebie do
<sg@zebrzydowice.pl> o 19.07.2018 17:52
To potwierdzenie mówi, że wiadomość została wyświetlona na komputerze
adresata o20.07.2018 09:27
Potwierdzeniedoręczenia wiadomości (wyświetlono) - przez Tychy w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2326
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres poczta@umtychy.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
Odp. na wniosek o udzielenie informacji publicznej - gmina Żnin - przez ŻNIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #313
Dzień dobry,
odpowiadając na punkt pierwszy wiadomości elektronicznej z dnia 16 lipca
2018 roku, poniżej przesyłam strony internetowe funkcjonujące w
samorządowych instytucjach kultury dla których organizatorem jest gmina
Żnin, z którymi współpracuje Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego
w Żninie:
http://muzeumznin.pl/
http://www.bibliotekaznin.pl/
http://www.zninskidomkultury.pl/
Pozdrawiam
--
Katarzyna Słowik-Otlewska
podinspektor ds. kultury
Wydział Kultury i Sportu
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 519 74 92
fax (+48) 52 30 31 103
k.slowikotlewska@gminaznin.pl <mailto:k.slowikotlewska@gminaznin.pl>
Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez PAWŁOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2279
Twoja wiadomość
Do: gmina@pawlowice.pl
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Wysłano: 19.07.2018 17:52
odczytano w dniu 20.07.2018 09:14.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną / 29/ przez MIROSŁAWIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2012
Dzień dobry
Na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji
publicznej (Dz. U. z 2018 poz. 330) odpowiadając na wnioseko udzielenie
informacji publicznej z dnia 18.06.2018 r. poniżej udzielam odpowiedzi:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
*Odpowiedź:* Referat Oświaty i Polityki Społecznej stanowisko ds.
promocji , turystyki i kultury
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
*Odpowiedź:* "Mirosławiecki Informator Miejsko-Gminny" oraz strona
internetowa www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
*Odpowiedź:* http://miroslawiec.pl/
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie
*Odpowiedź:*tak gmina prowadzi pismo i jest ono zarejestrowane.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
*Odpowiedź:*w załącznikach przesyłam 5 numerów Mirosławieckiego
Informatora Miejsko-Gminnego.
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
*Odpowiedź:*2015 - 33 524,14 zł; 2016 -88 327,39 zł; 2017 - 74 167,51
zł; 2018 - 21 674,25 zł.
--
Z poważaniem
------------------------------------------------------------------------
*Monika Kędzia*
Kierownik Referatu Organizacyjno - Prawnego
Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec.
tel: +48 67 259 62 64; +48 67 259 50 42
*e-mail:* urzad@miroslawiec.pl <mailto:urzad@miroslawiec.pl> ||
www.miroslawiec.pl <http://www.miroslawiec.pl>
------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------
Mirosławiec
RE: Wniosek o informacje publiczną przez USTRONIE MORSKIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2056
Witam serdecznie,
w nawiązaniu do emaila z dnia 18.07.2018 r. poniżej przedstawiam stosowną informację:
- w urzędzie gminy , w jednostkach organizacyjnych gminy (np. ośrodek kultury) w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), nie są prowadzone żadne media. Gmina, jak również jednostki organizacyjne gminy nie wydają czasopism, dzienników i innych stałych wydawnictw wymagających rejestracji w sądzie.
Wydatki na ogłoszenia prasowe, radiowe i sponsorowane ujęte w dziale 750/75075/4300 w budżecie gminy Ustronie Morskie wynosiły odpowiednio:
Rok 2014 – 16.164,10 zł
Rok 2015 – 15.844,40 zł
Rok 2016 – 19.486,00 zł
Rok 2017 – 24.985,36 zł
Rok 2018 – plan (38.218,00, w tym wydatki do dnia 20.07.2018 – 15.190,00 zł).
Z pozdrowieniami
Urszula Czachorowska
Referat Promocji i Rozwoju
Urząd Gminy Ustronie Morskie
cid:part13.F5C03B0A.8443E1B6@planowaki.pl+ 48 94 351 41 89
UstronieMorskie <http://www.ustronie-morskie.pl/> cid:part16.6E968A87.E4799358@planowaki.pl <https://www.facebook.com/Centrum-Informacji-Turystycznej-GMINY-Ustronie-Morskie-772341796236324/> cid:part18.90BF0999.F1DF0530@planowaki.pl
Administrator – Wójt Gminy Ustronie Morskie/Urząd Gminy w Ustroniu Morskim ul. Rolna 2 informuje Panią/Pana o realizacji nałożonego na administratora obowiązku informacyjnego istniejącego w przypadku pozyskiwania danych osobowych zgodnie z art. 13, 14 i 15 rozporządzenia parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych, w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) zwanego RODO.
Inspektor ochrony danych: Dane kontaktowe(IOD) tel. 94 35 14 037, email: <mailto:sekretarz@ustronie-morskie.pl> sekretarz@ustronie-morskie.pl
Informuje się o prawie żądania od Wójta Gminy Ustronie Morskie/Urzędu Gminy w Ustroniu Morskim dostępu do danych osobowych, prawie do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawie do przenoszenia danych w zakresie uregulowanym w RODO.
Jednocześnie informuję o prawie do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, iż dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z przepisami RODO. Pełna treść klauzuli informacyjnej dotyczącej obowiązków Administratora - Wójta Gminy Ustronie Morskie/Urzędu Gminy w Ustroniu Morskim zamieszczona jest na stronie <http://www.ustronie-morskie.pl/> www.ustronie-morskie.pl , w zakładce „Ochrona danych osobowych/RODO”.
4
From: sprawa-9004@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-9004@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 12:36 PM
To: ustronie-mor@post.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-9004@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgxMDM2MDguNTYzNjguNDQ3ODJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAxMDozNjowOCAtMDAwMHx1c3Ryb25pZS1tb3JAcG9zdC5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez SŁAWOBORZE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2039
Witam,
w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej informujemy, że w Gminie Sławoborze jest wydawana gazetka w formie miesięcznika p.n.: "Panorama Powiatu Świdwińskiego". Gazetka ta jest opracowywana i zlecana do druku przez Starostwo Powiatowe w Świdwinie, a Urząd Gminy w Sławoborzu dostarcza jedynie materiały do artykułów.
PozdrawiamTomasz SękalaUrząd Gminy Sławoborze
Odpowiedź przez CZARNOCIN (woj. świętokrzyskie) w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1864
Witam,
Urząd Gminy w Czarnocinie w załączniku przesyła odpowiedź na Państwa wniosek.
Z poważaniem
Agnieszka Kucharz
sprawa 8118 przez Tarnów w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1170
Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na maila z dn. 17 lipca br. z godz. 12.40 dot. sprawy 8118,
uprzejmie proszę o doprecyzowanie pojęć "materiały dedykowane" i "promocja".
Są to pojęcia bardzo ogólne, a chcielibyśmy udzielić Państwu konkretnych
informacji.
Doprecyzowanie zakresu pomoże nam przygotować dla Państwa rzetelną
odpowiedź.
Z wyrazami szacunku
Lucyna Bielatowicz
zastępca dyrektora Wydziału Komunikacji Społecznej
Urząd Miasta Tarnowa
tel. 14 688 24 77
mail <mailto:l.bielatowicz@umt.tarnow.pl> l.bielatowicz@umt.tarnow.pl
Odpowiez na info. publiczną przez ROKICINY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #960
Witam,
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej
dotyczącej wykorzystania mediów w Gminie Rokiciny Przesyłam również
link do wszystkich numerów dwumiesięcznika Nowiny Gminy Rokiciny.
Pozdrawiam
Karolina Kielich
Podinspektor
Urząd Gminy w Rokicinach
tel. 44 7195 949
Potwierdzenie doręczenia wiadomości (wyświetlono) - ?==?utf-8?q?Wniosek o informacje publiczną przez KAZIMIERZ DOLNY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #375
To jest potwierdzenie doręczenia wiadomości, która została wysłana na adres um@umkd.pl.
Uwaga: To potwierdzenie doręczenia wiadomości oznacza tylko, że wiadomość została wyświetlona na komputerze adresata. Nie ma żadnej gwarancji, że treść tej wiadomości została przeczytana lub zrozumiana.
RE: Wniosek o informacje publiczną przez DOŁHOBYCZÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #340
Dołhobyczów, dnia 19.07.2018r.
PRG.1431.7.2018
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
Dotyczy: wniosku o udostępnienie informacji publicznej
W odpowiedzi na wniosek z dnia 17 lipca 2018 roku
Pytanie:
Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.
Odpowiedź:
W urzędzie Gminy Dołhobyczów jak również w jej referatach, jednostkach organizacyjnych nie prowadzone są media.
Pytanie:
Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odpowiedź:
Rok 2015 – 18 242,38zł;
Rok 2016 – 17 055,59zł;
Rok 2017 – 15 186,26zł
Rok 2018 od 1 stycznia do 19 lipca – 11 126,14zł.
Z poważaniem
Kamila Jakubiec-Ćmiel
Kierownik Referatu Promocji i Rozwoju Gminy
From: sprawa-7288@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-7288@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:36 PM
To: sekretariat@dolhobyczow.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7288@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTcxMDM1NTMuNTYzNjUuNTQwMjZAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNyBKdWwgMjAxOCAxMDozNTo1MyAtMDAwMHxzZWtyZXRhcmlhdEBkb2xob2J5Y3pvdy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
Odpowiedź na wniosek o udostepnienie informacji publicznej, nasz znak RGW.1431.4.2018.MM przez WOLANÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1490
Dzień dobry.
w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 19.07.2018 r.
Z poważaniem
Monika Musiałek
Urząd Gminy Wolanów
Biuro Rady Gminy
tel. 486186051 w.51
fax. 486187941
Przeczytano: Wniosek o informacje publiczną przez CZECHOWICE-DZIEDZICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2197
Twoja wiadomość
Do: um@um.czechowice-dziedzice.pl
Temat: Wniosek o informacje publiczną
Wysłano: 2018-07-19 17:52
odczytano w dniu 2018-07-20 08:45.
Odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez KRASNOSIELC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1301
Odpowiadając na wniosek o informację publiczną z dnia 18 lipca 2018 r. informuję, że Urząd Gminy Krasnosielc oraz podległe mu jednostki organizacyjne nie prowadzą mediów typu: gazeta, radio, telewizja.
Wydatki gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia dzisiejszego przedstawiają się następująco: 2015 r.- 5 217,00 zł; 2016 r.- 4 950,00 zł; 2017 r.- 5 645,00 zł; 2018 r.- 1 692,00 zł.
Paulina Beczak
Urząd Gminy w Krasnosielcu
Informacja publiczna przez ŚWIDWIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2049
Dzień Dobry
W odpowiedzi na Pana wniosek o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 18.07.2018 r. (wpływ do tut. urzędu 18.07.2018r.) w załączeniu
przesyłam odpowiedź.
Jan Laufer
Gmina Świdwin
0943652015
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285