Monitoring mediów samorządowych przez adobrawy
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRAŃSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1520
Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<mailto:sekretariat@bransk.pl> sekretariat@bransk.pl
----------------------------------------------------------------------------
-------------
<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.p
ng>
Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<http://bransk.pl/> http://www.bransk.pl/ ;
<http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/>
http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/
----------------------------------------------------------------------------
-------------
Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i
może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i
skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest
zabronione.
Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.
Odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez BRAŃSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1520
Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<mailto:sekretariat@bransk.pl> sekretariat@bransk.pl
----------------------------------------------------------------------------
-------------
<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.p
ng>
Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<http://bransk.pl/> http://www.bransk.pl/ ;
<http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/>
http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/
----------------------------------------------------------------------------
-------------
Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i
może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i
skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest
zabronione.
Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.
Odpowiedz na informację publiczną przez BRAŃSK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1520
Z poważaniem,
Sekretariat Urzędu Gminy Brańsk
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<mailto:sekretariat@bransk.pl> sekretariat@bransk.pl
----------------------------------------------------------------------------
-------------
<http://www.bransk.pl/_portals_/bransk/Resources/news/264/m_15852f1cf61445.p
ng>
Urząd Gminy Brańsk
ul. Rynek 8, 17-120 Brańsk
tel.: 85 737 50 31, 85 731 92 00; fax: 85 737 58 04
<mailto:sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl>
sekretariat@ug.bransk.wrotapodlasia.pl
<http://bransk.pl/> http://www.bransk.pl/ ;
<http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/>
http://bip.ug.bransk.wrotapodlasia.pl/
----------------------------------------------------------------------------
-------------
Uwaga: niniejsza wiadomość przeznaczona jest wyłącznie dla jej adresata i
może być poufna.
Jeśli nie jest Pani/Pan adresatem, prosimy o poinformowanie nadawcy i
skasowanie wiadomości.
Rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest
zabronione.
Pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz ten e-mail.
odpowiedź przez KUDOWA-ZDRÓJ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #60
W załączeniu przesyłam odpowiedź.
Z poważaniem
Arkadiusz Sip
Informatyk
Referat Organizacyjny,Oświaty i Spraw Obywatelskich
tel/fax. +48748621705 ,e-mail: <mailto:informatyk@kudowa.pl>
informatyk@kudowa.pl
image001
Niniejsza wiadomość jest poufna i objęta tajemnicą korespondencji. Wiadomość
jest przeznaczona wyłącznie
dla adresata. Bez zgody nadawcy zabronione jest jakiekolwiek ujawnianie,
kopiowanie, rozpowszechnianie lub inne
postępowanie dotyczące tej wiadomości. Jeśli otrzymali Państwo tę wiadomość
przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz usunięcie wiadomości z Państwa komputera i
serwera.
RE: Wniosek o informacje publiczną przez ZĘBOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #837
W załączeniu odpowiedź na wniosek .
K. Wacławczyk
1
From: sprawa-7785@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-7785@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:38 PM
To: ug@zebowice.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
informację:- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-7785@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-7785@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTcxMDM4MDYuNTYzN
jYuMjg1NjBAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNyBKdWwgMjAxOCAxM
DozODowNiAtMDAwMHx1Z0B6ZWJvd2ljZS5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdya
WQx>
RE: Wniosek o informacje publiczną przez CHMIELNIK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #541
W odpowiedzi na wniosek z dnia 17 lipca 2018 roku poniżej podajemy odpowiedzi na zadane pytania:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
Tak.
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
Jest to gazetka kwartalna wydawana przez Urząd Gminy Chmielnik.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
Gazetka dostępna pod adresem <http://www.chmmielnik.pl> www.chmmielnik.pl w zakładce Gazeta Wieść Gminna. Ponieważ strona jest w przebudowie to przez kilka dni (do tygodnia) mogą być trudności z jej funkcjonowaniem.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
Gazetka „Wieść Gminna” została zarejestrowana w Sądzie w 1997 roku.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
Ze względu na rozmiar plików nie ma możliwości przesłania ostatnich pięciu numerów w formie pdf. Będą one do pobrania pod linkiem <http://www.chmielnik.pl/plik/Gazetka.zip> http://www.chmielnik.pl/plik/Gazetka.zip
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Wydatki na promocję:
2015 – 2.252,53 zł.
2016 – 20.168,01 zł.
2017 – 9.451,13 zł.
2018 – 10.567,00 zł.
Z up. Wójta
Magdalena Wdowik-Reczek
sekretarz gminy
1
From: sprawa-7489@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-7489@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:37 PM
To: sekretariat@chmielnik.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7489@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Re: Wniosek o informacje publiczną przez KARNICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1995
W załączeniu odpowiedź na wniosek.
Katarzyna Krzymińska
1From: sprawa-8943@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Sent: Wednesday, July 18, 2018 12:36 PM
To: ug@karnice.pl
Subject: Wniosek o informacje publicznąNa podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8943@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
Odp. na wniosek o informację publiczną przez LUBLINIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2251
Witam,
w odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej, w załączeniu
przesyłam skan pisma ZSE.1431.00004.2018.
Pozdrawiam,
Monika Włodarczyk
Urząd Miejski w Lublińcu
Wydział Spraw Społecznych
ul. Paderewskiego 5
42-700 Lubliniec
tel. 34 353 01 00 wew. 132
informacja publiczna przez SANOK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #651
OR.1431.26.2018
Sanok, 30.07.2018 r.
Wnioskodawca: Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
ul. Ursynowska
22/2
02-605 Warszawa
sprawa-7599@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej otrzymany
pocztą elektroniczną w dn. 17.07.2018r.
informuję, że Miejska Biblioteka Publiczna w Sanoku jest wydawcą Gazety
Samorządowej Tygodnik Sanocki.
Link do strony <https://tygodniksanocki.pl/> https://tygodniksanocki.pl/
Tygodnik jest zarejestrowany w KRS.
Wszystkie numery pisma w wersji elektronicznej dostępne są na podanej
stronie internetowej.
Pytanie o wydatki gminy na ogłoszenia etc. w latach 2015-2018 zawarte w
końcowej części
wniosku dotyczy informacji publicznej przetworzonej, o której mowa w art. 3
ust. 1 pkt. 1
z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j.Dz. U. z
2018r. poz. 1330 z późn. zm),
"Prawo do informacji publicznej obejmuje uprawnienia do uzyskania informacji
publicznej, w tym
uzyskania informacji przetworzonej w takim zakresie, w jakim jest to
szczególnie istotne dla interesu publicznego".
Zgodnie z cyt. przepisem, jeżeli żądana informacja ma charakter
przetworzony, to jej udostępnienie wymaga
od wnioskodawcy wykazania, że uzyskanie tej informacji jest szczególnie
istotne dla interesu publicznego
(wyrok NSA z 5.03.2013r. sygn. akt I OSK 3097/12 ).
Brak w terminie 7 dni od daty otrzymania niniejszego pisma uzasadnienia,
wskazującego na istnienie
szczególnie istotnego interesu publicznego, o którym mowa w art. 3 ust. 1
pkt. 1 cytowanej ustawy spowoduje
pozostawienie tej części wniosku bez rozpoznania.
Informacje wytworzył i udostępnił
Waldemar Och
Sekretarz Miasta Sanoka
sekretarz@um.sanok.pl
tel.(+48) 13 46 52 811
(bez tematu) przez SANOK w sprawie Monitoring mediów samorządowych #651
Waldemar Och
Sekretarz Miasta Sanoka
sekretarz@um.sanok.pl
tel.(+48) 13 46 52 811
FW: Wniosek o informacje publiczną przez PAWŁÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1911
Dzień dobry.
Ponownie przesyłam odpowiedź ze względu na przepełnienie Państwa skrzynki pocztowej w dniu 26 lipca.
Z poważaniem,
mgr inż. Piotr Maj
Kierownik Referatu Organizacyjnego
Urząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 41 272 16 14, 41 272 16 29 wew. 114, fax. 41 272 16 70
e-mail: <mailto:urzad@pawlow.pl> urzad@pawlow.pl | www: <http://www.pawlow.pl/> http://www.pawlow.pl
1
From: Piotr Maj | UG Pawłów [mailto:admin@pawlow.pl]
Sent: Thursday, July 26, 2018 2:53 PM
To: 'sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl' <sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: RE: Wniosek o informacje publiczną
Or.1431.8.2018
Dzień dobry.
W załączeniu odpowiedź na Państwa zapytanie z dn. 18 lipca 2018 r.
Z poważaniem,
mgr inż. Piotr Maj
Kierownik Referatu OrganizacyjnegoUrząd Gminy w Pawłowie, Pawłów 56, 27-225 Pawłów
tel. 41 272 16 14, 41 272 16 29 wew. 114, fax. 41 272 16 70
e-mail: <mailto:urzad@pawlow.pl> urzad@pawlow.pl | www: <http://www.pawlow.pl/> http://www.pawlow.pl
From: sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl> [mailto:sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:41 AM
To: urzad@gmina-pawlow.pl <mailto:urzad@gmina-pawlow.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8859@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgwOTQwMzYuNTYzNjYuMTY1MkBmZWRyb3dhbmllLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5wbHxXZWQsIDE4IEp1bCAyMDE4IDA5OjQwOjM2IC0wMDAwfHVyemFkQGdtaW5hLXBhd2xvdy5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaWQx>
Odpowiedx na informację publiczną przez ROGÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #959
OKS.1431.33.2018
Rogów, 31 lipca 2018 r.
Sieć Obywatelska
Watchdog Polska
02-605 Warszawa
Ul. Ursynowska 22/2
W odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej w terminach i
procedurach przewidzianych w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do
informacji publicznej (Dz. U. z 2018 r., poz. 1330) informuję, co następuje
w przedmiocie następujących pytań:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; -
Tak
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne
- jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej Gminy
strona internetowa i strona facebook.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; -
http://rogow.eu/, https://pl-pl.facebook.com/gminarogow/,
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie; - nie dotyczy
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- nie dotyczy
- prosimy o informację o wydatkach Gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku. - 0 zł.
Z up. Wójta Gminy
Jolanta Gabrych-Walczak
Sekretarz Gminy Rogów
wniosek 65 przez WOŁOMIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1491
Prosz? o potwierdzenie otrzymania pisma.
pozdrawiam,
Olga Ludwiniak
Naczelnik
Wydzia?u Organizacji Urz?du
Urz?d Miejski w Wo?ominie
22 763 30 32
Re: Wniosek o informacje publiczną przez KIJEWO KRÓLEWSKIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #229
Kijewo Królewskie, dn. 30.07.2018 r.
RSO.1431.20.2018.DB
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesłany
drogą mailową w dniu 16.07.2018 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r.
poz. 1764) informuję:
1.Gmina Kijewo Królewskie wydaje gazetę samorządową „Głos Kijewa”.
2.Gazeta jest dostępna również na stronie: www.kijewo.pl
<http://www.kijewo.pl>
link: https://www.kijewo.pl/gazeta_glos_kijewa/118/
3.W chwili obecnej gazeta nie jest zarejestrowana w sądzie.
4.Linki do ostatnich 5 numerów:
Nr 3/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-3.68.2017.pdf
Nr 2/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-2.67.2017.pdf
Nr 1/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-1.66.2017.pdf
Nr 4/2016 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-4.65.2016.pdf
Nr 3/2016 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-3.64.2016.pdf
5.Wydatki gminy na promocję:
rok 2015 – kalendarze z nadrukiem – 210,70 zł
rok 2016 – publikacja i książka – 939,00 zł
rok 2017 – kalendarz, książka – 10 810,80 zł
rok 2018 (do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek) – 0 zł
Z up. Wójta Gminy
Dorota Bukowska
sekretarz
W dniu 2018-07-16 o 09:05, sprawa-7177@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
1Kijewo Królewskie, dn. 30.07.2018 r.
RSO.1431.20.2018.DB
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej, przesłany
drogą mailową w dniu 16.07.2018 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2016 r.
poz. 1764) informuję:1.Gmina Kijewo Królewskie wydaje gazetę samorządową „Głos Kijewa”.
2.Gazeta jest dostępna również na stronie: www.kijewo.pl
<http://www.kijewo.pl>
link: https://www.kijewo.pl/gazeta_glos_kijewa/118/3.W chwili obecnej gazeta nie jest zarejestrowana w sądzie.
4.Linki do ostatnich 5 numerów:
Nr 3/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-3.68.2017.pdf
Nr 2/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-2.67.2017.pdf
Nr 1/2017 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-1.66.2017.pdf
Nr 4/2016 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-4.65.2016.pdf
Nr 3/2016 - https://www.kijewo.pl/upload/files/gloskijewa/GK-3.64.2016.pdf
5.Wydatki gminy na promocję:
rok 2015 – kalendarze z nadrukiem – 210,70 zł
rok 2016 – publikacja i książka – 939,00 zł
rok 2017 – kalendarz, książka – 10 810,80 zł
rok 2018 (do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek) – 0 zł
Z up. Wójta Gminy
Dorota Bukowskasekretarz
W dniu 2018-07-16 o 09:05, sprawa-7177@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.--
dot. odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez KRAPKOWICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #794
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.
Z poważaniem,
Agnieszka Kaczmarczyk
Urząd Miasta i Gminy w Krapkowicach
ul. 3 Maja 17
47-303 Krapkowice
tel. 77 44 66 822
Re: Wniosek o informacje publiczną przez PODKOWA LEŚNA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1381
Szanowni Państwo,
w załączeniu przekazuję skan odpowiedzi na Państwa wniosek o
udostępnienie inf. publicznej.
W dniu 18.07.2018 o 11:35, sprawa-8329@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
2
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8329@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
Fw: Odpowiedź na informację publiczną - 30.07.2018r. przez DRWINIA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1047
1From: Teresa Madej
Sent: Monday, July 30, 2018 4:19 PM
To: gmina@drwinia.pl
Subject: Odpowiedź na informację publiczną - 30.07.2018r.
FW: odpowiedź w sprawie wniosku o dostęp do informacji publicznej przez MIELEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #614
1From: Krzysztof Urbański
Sent: Monday, July 30, 2018 4:13 PM
To: Joanna Szteliga-Pomykała <Joanna.Pomykala@um.mielec.pl>
Subject: FW: odpowiedź w sprawie wniosku o dostęp do informacji publicznejPozdawiam
Krzysztof Urbański
Kierownik Biura Promocji i Sportu
Urzędu Miejskiego w Mielcu
Tel. +48 17 78 88 592
www.mielec.pl<http://www.mielec.pl>From: Krzysztof Urbański
Sent: Monday, July 30, 2018 4:11 PM
To: 'sprawa-7562@fedrowanie-siecobywatelska.pl' <sprawa-7562@fedrowanie-siecobywatelska.pl<mailto:sprawa-7562@fedrowanie-siecobywatelska.pl>>
Subject: odpowiedź w sprawie wniosku o dostęp do informacji publicznejWitam!
Przesyłam odpowiedź na przesłane zapytanie.Pozdawiam
Krzysztof Urbański
Kierownik Biura Promocji i Sportu
Urzędu Miejskiego w Mielcu
Tel. +48 17 78 88 592
www.mielec.pl<http://www.mielec.pl>
gazetka 239 przez PAKOSŁAW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1763
Przesyłam ostatnią z pięciu gazet.
B.Konopka
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej cz. 2 przez MOKRSKO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #928
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej cz. 2 (ostatnia).
Z poważaniem.
--
Natalia Zwierz
Urząd Gminy Mokrsko
98-345 Mokrsko 231
tel./fax 43 886 32 77
www.mokrsko.pl
FW: odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej cz.1 przez MOKRSKO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #928
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
Z poważaniem.
--
Natalia Zwierz
Urząd Gminy Mokrsko
98-345 Mokrsko 231
tel./fax 43 886 32 77
www.mokrsko.pl
---
Ta wiadomość została sprawdzona na obecność wirusów przez oprogramowanie antywirusowe Avast.
https://www.avast.com/antivirus
FW: inf. publiczna przez LUBOMIERZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #72
2From: ugim@lubomierz.pl <ugim@lubomierz.pl>
Sent: Thursday, July 26, 2018 1:31 PM
To: 'sprawa-7020@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-7020@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: inf. publiczna
Witam,
W załączniku odpowiedź na informacje publiczną z dnia 16 lipca 2018r.
Proszę o potwierdzenie otrzymanej wiadomości.
Pozdrawiam
Mł.Ref. ds. organizacyjno-kancelaryjnych
Anna Murawska
Urząd Gminy i Miasta Lubomierz
Plac Wolności 1
59-623 Lubomierz
Tel. 75 78 33 166
e-mail: ugim@lubomierz.pl <mailto:ugim@lubomierz.pl>
informacja plus gazetka przez PAKOSŁAW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1763
W kolejnych plikach wyśle kolejne numery gazetek Gmina Pakosław
B.Konopka
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285