Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2120
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Odpowiedź na wniosek o udost. inf. pub. - ciąg dalszy przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #640

Urząd Miejski

Rynek 32

39-310 Radomyśl Wielki

Z uwagi na przekroczony rozmiar plików, przesyłamy PDF-y (3 numery)
czasopisma.

3

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez BOJANOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1632

Dzień dobry,

przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o informację publiczną wraz z
załącznikami.

Z poważaniem

--
Marek Zmuda
podinspektor
Urząd Miejski w Bojanowie
Rynek 12
63-940 Bojanowo
pow. rawicki
woj. wielkopolskie
tel: 65 54 60 468
fax: 65 54 56 640

6

RE: Wniosek o informacje publiczną przez KONSTANTYNÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #383

Poniżej odpowiedź na wniosek

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; NIE DOTYCZY
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; NIE
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; NIE DOTYCZY
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku

2015 – 17800,00 zł;

2016 – 22557,00zł.;

2017 – 23470,00 zł;

2018 – 15884,00zł.

Z poważaniem

Anna Nitychoruk

Urząd Gminy Konstantynów

tel. 83 341 41 92

<http://www.konstantynow.lubelskie.pl/> nagłówek GMINA mini

1

Nowiny Suszeckiej Gminy przez SUSZEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2315

Dzień dobry,

Dosyłam skan pierwszego numeru, w którym czytamy, że początkowo wydawcą był
Urząd Gminy Suszec.

W związku z tym, że w naszym archiwum nie odnaleźliśmy dokumentów zgłoszenia
do Sądu, zwracamy się do Sądu o udostępnienie nam tej informacji - mogło być
tak, ze zgłoszenie było wystosowane przez Urząd Gminy, a nie przez nas.

W załączeniu Kronika z 1994 roku.

Agata Lisowicz-Wala
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu

kom. 600 254 266
e-mail: <mailto:agata@kulturasuszec.pl> agata@kulturasuszec.pl

Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
ul. Ogrodowa 22, 43-267 Suszec
NIP: 651-001-02-65
tel. 32 212 44 91 wew. 20
e-mail: <mailto:dk@kulturasuszec.pl> dk@kulturasuszec.pl

<http://www.kulturasuszec.pl/> www.kulturasuszec.pl
<https://www.facebook.com/GOKSuszec> www.facebook.com/GOKSuszec
<https://www.instagram.com/gok_suszec> www.instagram.com/gok_suszec

Kanał na <https://www.youtube.com/channel/UCLtDkOcfw4lngqbFKr_CTvQ> YouTube

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #640

Urząd Miejski

Rynek 32

39-310 Radomyśl Wielki

Sieć Obywatelska Watchdog Polska

ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa

W odpowiedzi na Państwa maila z dnia 17 lipca br. przesyłam odpowiedzi na
zadane pytania.

- Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;

TAK.

- Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;

Gazeta: kwartalnik Goniec Radomyski - wydawca Samorządowe Centrum Kultury i
Bibliotek w Radomyślu Wielkim.

Strona internetowa: https://radomyslwielki.pl - Urząd Miejski w Radomyślu
Wielkim

Facebook:
https://www.facebook.com/Gmina-Radomy%C5%9Bl-Wielki-927931523931054/ - Urząd
Miejski w Radomyślu Wielkim

Twitter: https://twitter.com/gminaradomyslw - Urząd Miejski w Radomyślu
Wielkim

Kanał youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbHxZ17fYiyWiQVXk2Cr7oA -
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim

- Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

Gazeta nie jest dostępna w Internecie.

- Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;

TAK, ISSN 1640-3223

- Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

PDF-y kwartalnika w załącznikach do maila (2 w tym e-mailu, następne 3 - w
kolejnym)

- Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Promocja w mediach:

2015: 7533,1 zł brutto

2016: 7758,2 zł brutto

2017: 13402,41 zł brutto

2018 (do 27 lipca): 4842, 59 zł brutto


Michał Sypek

Sekretarz Gminy

2

FW: odpowiedź na wniosek przez ŚWIERKLANIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2319

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 20.07.2018r.
dotyczący udostępnienia informacji stanowiącej informację publiczną.

Urząd Gminy Świerklaniec
Referat Organizacyjny, Informatyki, Oświaty i Promocji Gminy tel. (32) 284-74-41

1

odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRUPSKIMŁYN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2241

W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 19.07.2018 r.

Urząd Gminy w Krupskim Młynie

ul. Krasickiego 9

42-693 Krupski Młyn

Tel: (32) 285-70-16

Faks: (32) 285-70-77

http://www.bip.krupskimlyn.pl/

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wójt Gminy Krupski
Młyn przekazuje poniższe informacje:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Krupski Młyn jest Wójt Gminy Krupski Młyn. Dane kontaktowe: 42-693
Krupski Młyn ul. Krasickiego 9, e-mail: gmina@bip.krupskimlyn.pl, tel.
322857016.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 42-693 Krupski Młyn, ul.
Krasickiego 9, e-mail: gwozdz@krupskimlyn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Dane przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na administratorze danych, w celu realizacji umów oraz w celu
wynikającym z udzielonej zgody na przetwarzanie danych.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych dane te mogą
zostać ujawnione organom publicznym, osobom fizycznym lub prawnym,
jednostkom lub innym podmiotom w zakresie i w celach wynikających z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
realizacji celów określonych w pkt 4, a następnie przez okres wynikający z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych,
prawo do sprostowania tych danych, prawo do usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych. Niektóre z wymienionych praw mogą nie mieć zastosowania
lub mogą być ograniczone na podstawie RODO lub przepisów szczególnych.
8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na
podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej
wycofaniem.
9. Jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
osoby, której dane dotyczą, podanie prze Panią/Pana danych osobowych ma
charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w
sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa
lub zawarta miedzy stronami umowa
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą profilowane.

2

wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #211

W załączeniu pismo dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 16.07.2018 r.

Z poważaniem

--
Lidia Krzyżek
Urząd Miasta Golubia-Dobrzynia
ul. Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń
tel. 56 683 54 10 wew. 38

1

Gmina Słupno - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SŁUPNO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1433

<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzie&#324; dobry,<br>Przesy&#322;am odpowied&#378; na wniosek o udost&#281;pnienie informacji publicznej w spos&#243;b &#380;&#261;dany we wniosku tj. przes&#322;anie powy&#380;szych informacji w formie elektronicznej na adres: <br><a href="mailto:sprawa-8381@fedrowanie.siecobywatelska" class="mailto-link">sprawa-8381@fedrowanie.siecobywatelska</a>.pl<br>Do wniosku za&#322;&#261;czam zgodnie z &#380;&#261;daniem wnioskodawcy pi&#281;&#263; ostatnich numer&#243;w gazety G&#322;os S&#322;upna.<br><br>Z wyrazami szacunku,<br><br>Emilia Adamkowska<br><br><br>Biuro Rady i Informacji Publicznej<br><br>Urz&#281;du Gminy w S&#322;upnie<br><br>ul. Miszewska 8a, 09-472 S&#322;upno<br><br>tel. 24 2679588</p><p><br></p><p>Patrycja Parys<br></p><div class="io-ox-signature"><p>Sekretariat <br>Urz&#261;d Gminy w S&#322;upnie<br>ul. Miszewska 8a<br>09-472 S&#322;upno<br>tel. 24 267-95-60<br></p></div></body></html>

6

Re: Wniosek o informacje publiczną przez SZUMOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1609

W załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej

W dniu 18.07.2018 o 11:39, sprawa-8557@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

Małgorzata Głębocka

Sekretariat Urzędu Gminy Szumowo

[Logo gminy] <http://www.szumowo.pl/>

*Gmina Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl

*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>

1

RE: Wniosek o informacje publiczną przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1323

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Pana wniosek o informacje publiczną odpowiadam:

Pytanie: - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?

Odpowiedź: TAK

Pytanie: jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy

Odpowiedź: GAZETA – Jednostka organizacyjna – Urząd Gminy

Pytanie: prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie

Odpowiedź: http://magnuszew.pl/index.php/gazetagminna

Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;

Odpowiedź: NIE

Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf

Odpowiedź: Rozmiar plików przekracza limit serwera w związku z czym przesyłam linki do pobrania ostatnich 5 numerów:

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2018_marzec_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_grudzien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_kwiecien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_grudzien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_marzec_wng.pdf

Pytanie: prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odpowiedź: Jest to czasopismo informacyjne (biuletyn urzędowy) nie zawiera ogłoszeń, artykułów sponsorowanych itp. Koszty wydanie biuletynu to kwoty:

2015 – 1242,30 zł

2016 – 3054,09

2017 – 2747,82

2018 – 810,57

Z poważaniem

Barbara Sobota

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy w Magnuszewie

RE: Wniosek o informacje publiczną przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1323

Dzień dobry,

W odpowiedzi na Pana wniosek o informacje publiczną odpowiadam:

Pytanie: - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego
wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są
media?

Odpowiedź: TAK

Pytanie: jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej
lub osoby prawnej gminy

Odpowiedź: GAZETA - Jednostka organizacyjna - Urząd Gminy

Pytanie: prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie

Odpowiedź: http://magnuszew.pl/index.php/gazetagminna

Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;

Odpowiedź: NIE

Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf

Odpowiedź: Rozmiar plików przekracza limit serwera w związku z czym
przesyłam linki do pobrania ostatnich 5 numerów:

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2018_marzec_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_grudzien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_kwiecien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_grudzien_wng.pdf

http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_marzec_wng.pdf

Pytanie: prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odpowiedź: Jest to czasopismo informacyjne (biuletyn urzędowy) nie zawiera
ogłoszeń, artykułów sponsorowanych itp. Koszty wydanie biuletynu to kwoty:

2015 - 1242,30 zł

2016 - 3054,09

2017 - 2747,82

2018 - 810,57

Z poważaniem

Barbara Sobota

Sekretarz Gminy

odpowiedz na informację publiczną przez WARLUBIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #299

Urząd Gmin w Warlubiu, w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek z dnia
16.07.2018r. dot. udostępnienia informacji publicznej.

/Katarzyna Topolewska
UG Warlubie/

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ŻNIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #313

Dzień dobry,

przesyłam odpowiedź Burmistrza Żnina na wniosek o udzielenie informacji
publicznej złożony przez Państwa wraz z wnioskowanymi załącznikami.

Z Poważaniem,

--
Aleksander Kranc
Starszy specjalista ds. promocji i aktywizacji
Wydział Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 30 31 301, w. 150
fax (+48) 52 30 31 103
d.kolasa@gminaznin.pl <mailto:d.kolasa@gminaznin.pl>

7

Re: Fwd: [SPAM] Wniosek o informacje publiczną przez BOBOLICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1963

W odpowiedzi na Państwa korespondencję na podstawie artykułu 61
Konstytucji RP, przekazuję Państwu informacje w załączeniu.
W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt.
Pozdrawiam z poważaniem Renata Jarzyńska.
--
Pozdrawiam Renata Jarzyńska
Pracownik administracji ds. promocji, kultury i współpracy, Gmina Bobolic
ul. Ratuszowa 1, 76 – 020 Bobolice, pokój nr 20, tel. 94 34 58 417, email: promocja@bobolice.pl

4

Wniosek o informacje publiczną c.d. Gmina Otyń przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730

Krystyna Nadolska

Skarbnik Gminy Otyń

e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl

Urząd Gminy Otyń

ul. Rynek 1, 67-106 Otyń

tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01

NIP: 9251963373, REGON 970770356

Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.

3

RE: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Pielgrzymka przez PIELGRZYMKA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #104

Dzień dobry.

W załączeniu gazetki.

Z poważaniem

Emilia Włodarczyk

Urząd Gminy Pielgrzymka

5

odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej - media, czasopisma przez POWIDZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1774

Powidz, 27.07.2018r.
ORG. 1431. 22.2018

Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-8722@fedrowanie.siecobywatelska.pl

W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
18.07.2018r. , w oparciu o art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001
r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330)
niniejszym informuję, że:
1) Urząd Gminy Powidz Referat Organizacyjny prowadzi czasopismo
publikację samorządową pn.” Nasze Sprawy Biuletyn Informacyjny Gminy
Powidz” , wydawane dwa razy do roku,
2) czasopismo jest zarejestrowane w Sądzie (postanowienie Sądu
Okręgowego w Koninie sygn. akt INs.Rej Pr 6/10),
3) media nie są dostępne w Internecie,
4) w załączeniu przesyłam 5 ostatnich numerów czasopisma,
5) poniżej wydatki na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały
dedykowane lub inne tego typu:
- 2015r. wydatki : 2.751,60 zł.,
- 2016r. wydatki: 2.855,70 zł.,
- 2017r. wydatki: 3.962,40 zł.,
- 2018r. do dnia udzielenia odpowiedzi: 1.958,10 zł

Z poważaniem
Beata Kwitowska
Sekretarz Gminy Powidz
Urząd Gminy Powidz
tel. 63 2776272

16

Wniosek o informacje publiczną c.d. Gmina Otyń przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730

Krystyna Nadolska

Skarbnik Gminy Otyń

e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl

Urząd Gminy Otyń

ul. Rynek 1, 67-106 Otyń

tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01

NIP: 9251963373, REGON 970770356

Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.

3

Gmina Korytnica - odp. na wniosek przez KORYTNICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1295

<div><br></div>

6

odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez ROŚCISZEWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1409

Odpowiadając na wniosek o informację publiczną z dnia 18 lipca 2018 roku
Urząd Gminy w Rościszewie przesyła odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:

- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;

Odp.: NIE

- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;

Odp.: Nie dotyczy.

- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;

Odp.: nie dotyczy.

- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;

Odp.: nie dotyczy.

- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;

Odp.: nie dotyczy.

- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.

Odp.: Wydatki Gminy: 2015 r. - 249,00 zł, 2016 r. - 809,85zł, 2017 r. -
10.108,50 zł, 2018 r. - 5.428,00 zł.

Z poważaniem

Romana Hoffman

Sekretarz Gminy

Te. 24 276 40 76

Wniosek o informacje publiczną przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730

Krystyna Nadolska

Skarbnik Gminy Otyń

e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl

Urząd Gminy Otyń

ul. Rynek 1, 67-106 Otyń

tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01

NIP: 9251963373, REGON 970770356

Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.

5

informacja o mediach przez BŁĘDÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1206

Błędów, 27 lipiec 2018 rok

Dot. udostępnienia informacji publicznej

W Urzędzie Gminy w Błędowie ani w jednostkach organizacyjnych gminy nie
występują żadne media. Wydatki gminy na artykuły publikowane w gazetach
wyniosły 145.639,50 zł ( 2015 rok - 43.448,50 zł, 2016 rok - 41.071,00
zł, 2017 rok - 42.408,00 zł, 2018 rok - 18.712,00 zł ),  wydatki na
usługi filmowe wyniosły 3.936 zł ( 2018 rok - 2.036,00 zł ).

Barbara Bińkiewicz

Skarbnik Gminy

Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez OSTROWITE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1759

Dzień dobry,

odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 18
lipca informuję, że w Urzędzie Gminy Ostrowite nie są prowadzone media.

Wydatki na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane
kształtowały się w sposób następujący:

- rok 2015: 489,00 zł

- rok 2016: 740,00 zł

- rok 2017: 900,00 zł

- rok 2018 (do dnia 26.07.2018 r.): 370,00 zł

Z poważaniem

Ziemowit Adamczyk

specjalista ds. promocji i pozyskiwania funduszy europejskich

Urząd Gminy Ostrowite

ul. Lipowa 2

62-402 Ostrowite

tel./fax 63 2765160

promocja@ostrowite.pl

Re: Wniosek o informacje publiczną przez TUCZĘPY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1942

W dniu 2018-07-27 o 12:25, Stanisława Stolarska pisze:
Urząd Gminy w Tuczępach uzupełnia informację na wniosek j.w.

dane w pkt 6 zawierają wydatki związane z ogłoszeniem działek do
sprzedaży, dzierżawy i najmu.
Czynności te prowadzi Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i
Rolnictwa w Urzędzie Gminy w Tuczępach.
Sekretarz Gminy
Stanisława Stolarska
kontakt:
tel. 41 353 31 35
e-mail: sekretarz@tuczepy.pl