Monitoring mediów samorządowych przez adobrawy
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 212 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Odpowiedź na wniosek o udost. inf. pub. - ciąg dalszy przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #640
Urząd Miejski
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Z uwagi na przekroczony rozmiar plików, przesyłamy PDF-y (3 numery)
czasopisma.
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez BOJANOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1632
Dzień dobry,
przesyłam skan odpowiedzi na wniosek o informację publiczną wraz z
załącznikami.
Z poważaniem
--
Marek Zmuda
podinspektor
Urząd Miejski w Bojanowie
Rynek 12
63-940 Bojanowo
pow. rawicki
woj. wielkopolskie
tel: 65 54 60 468
fax: 65 54 56 640
RE: Wniosek o informacje publiczną przez KONSTANTYNÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #383
Poniżej odpowiedź na wniosek
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?; NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy; NIE DOTYCZY
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie; NIE DOTYCZY
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie; NIE
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.; NIE DOTYCZY
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku
2015 – 17800,00 zł;
2016 – 22557,00zł.;
2017 – 23470,00 zł;
2018 – 15884,00zł.
Z poważaniem
Anna Nitychoruk
Urząd Gminy Konstantynów
tel. 83 341 41 92
<http://www.konstantynow.lubelskie.pl/> nagłówek GMINA mini
1
From: sprawa-7331@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-7331@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Tuesday, July 17, 2018 12:36 PM
To: konstantynow@lubelskie.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-7331@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl
www.watchdogportal.pl
www.funduszesoleckie.pl
www.informacjapubliczna.org
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTcxMDM1NTUuNTYzNjUuMTI3MzlAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8VHVlLCAxNyBKdWwgMjAxOCAxMDozNTo1NSAtMDAwMHxrb25zdGFudHlub3dAbHViZWxza2llLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDE%3D>
Nowiny Suszeckiej Gminy przez SUSZEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2315
Dzień dobry,
Dosyłam skan pierwszego numeru, w którym czytamy, że początkowo wydawcą był
Urząd Gminy Suszec.
W związku z tym, że w naszym archiwum nie odnaleźliśmy dokumentów zgłoszenia
do Sądu, zwracamy się do Sądu o udostępnienie nam tej informacji - mogło być
tak, ze zgłoszenie było wystosowane przez Urząd Gminy, a nie przez nas.
W załączeniu Kronika z 1994 roku.
Agata Lisowicz-Wala
Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu
kom. 600 254 266
e-mail: <mailto:agata@kulturasuszec.pl> agata@kulturasuszec.pl
Gminny Ośrodek Kultury w Suszcu
ul. Ogrodowa 22, 43-267 Suszec
NIP: 651-001-02-65
tel. 32 212 44 91 wew. 20
e-mail: <mailto:dk@kulturasuszec.pl> dk@kulturasuszec.pl
<http://www.kulturasuszec.pl/> www.kulturasuszec.pl
<https://www.facebook.com/GOKSuszec> www.facebook.com/GOKSuszec
<https://www.instagram.com/gok_suszec> www.instagram.com/gok_suszec
Kanał na <https://www.youtube.com/channel/UCLtDkOcfw4lngqbFKr_CTvQ> YouTube
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez RADOMYŚL WIELKI w sprawie Monitoring mediów samorządowych #640
Urząd Miejski
Rynek 32
39-310 Radomyśl Wielki
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
W odpowiedzi na Państwa maila z dnia 17 lipca br. przesyłam odpowiedzi na
zadane pytania.
- Czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
TAK.
- Jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;
Gazeta: kwartalnik Goniec Radomyski - wydawca Samorządowe Centrum Kultury i
Bibliotek w Radomyślu Wielkim.
Strona internetowa: https://radomyslwielki.pl - Urząd Miejski w Radomyślu
Wielkim
Facebook:
https://www.facebook.com/Gmina-Radomy%C5%9Bl-Wielki-927931523931054/ - Urząd
Miejski w Radomyślu Wielkim
Twitter: https://twitter.com/gminaradomyslw - Urząd Miejski w Radomyślu
Wielkim
Kanał youtube: https://www.youtube.com/channel/UCbHxZ17fYiyWiQVXk2Cr7oA -
Urząd Miejski w Radomyślu Wielkim
- Prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
Gazeta nie jest dostępna w Internecie.
- Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
TAK, ISSN 1640-3223
- Jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
PDF-y kwartalnika w załącznikach do maila (2 w tym e-mailu, następne 3 - w
kolejnym)
- Prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Promocja w mediach:
2015: 7533,1 zł brutto
2016: 7758,2 zł brutto
2017: 13402,41 zł brutto
2018 (do 27 lipca): 4842, 59 zł brutto
Michał Sypek
Sekretarz Gminy
FW: odpowiedź na wniosek przez ŚWIERKLANIEC w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2319
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek z dnia 20.07.2018r.
dotyczący udostępnienia informacji stanowiącej informację publiczną.
Urząd Gminy Świerklaniec
Referat Organizacyjny, Informatyki, Oświaty i Promocji Gminy tel. (32) 284-74-41
odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez KRUPSKIMŁYN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #2241
W załączeniu przesyłam odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej z dnia 19.07.2018 r.
Urząd Gminy w Krupskim Młynie
ul. Krasickiego 9
42-693 Krupski Młyn
Tel: (32) 285-70-16
Faks: (32) 285-70-77
http://www.bip.krupskimlyn.pl/
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) Wójt Gminy Krupski
Młyn przekazuje poniższe informacje:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie
Gminy Krupski Młyn jest Wójt Gminy Krupski Młyn. Dane kontaktowe: 42-693
Krupski Młyn ul. Krasickiego 9, e-mail: gmina@bip.krupskimlyn.pl, tel.
322857016.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: 42-693 Krupski Młyn, ul.
Krasickiego 9, e-mail: gwozdz@krupskimlyn.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie obowiązujących
przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4. Dane przetwarzane będą w celu wypełnienia obowiązków prawnych
ciążących na administratorze danych, w celu realizacji umów oraz w celu
wynikającym z udzielonej zgody na przetwarzanie danych.
5. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych dane te mogą
zostać ujawnione organom publicznym, osobom fizycznym lub prawnym,
jednostkom lub innym podmiotom w zakresie i w celach wynikających z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do
realizacji celów określonych w pkt 4, a następnie przez okres wynikający z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do swoich danych osobowych,
prawo do sprostowania tych danych, prawo do usunięcia lub ograniczenia
przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do
przenoszenia danych. Niektóre z wymienionych praw mogą nie mieć zastosowania
lub mogą być ograniczone na podstawie RODO lub przepisów szczególnych.
8. W przypadku, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na
podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje
Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody
nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej
wycofaniem.
9. Jeżeli sądzi Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza
przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu
nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
10. Gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody
osoby, której dane dotyczą, podanie prze Panią/Pana danych osobowych ma
charakter dobrowolny.
11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w
sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa
lub zawarta miedzy stronami umowa
12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie
będą profilowane.
wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez GOLUB-DOBRZYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #211
W załączeniu pismo dot. wniosku o udostępnienie informacji publicznej z
dnia 16.07.2018 r.
Z poważaniem
--
Lidia Krzyżek
Urząd Miasta Golubia-Dobrzynia
ul. Plac 1000-lecia 25
87-400 Golub-Dobrzyń
tel. 56 683 54 10 wew. 38
Gmina Słupno - odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SŁUPNO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1433
<html><head>
<meta charset="UTF-8">
</head><body><p>Dzień dobry,<br>Przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej w sposób żądany we wniosku tj. przesłanie powyższych informacji w formie elektronicznej na adres: <br><a href="mailto:sprawa-8381@fedrowanie.siecobywatelska" class="mailto-link">sprawa-8381@fedrowanie.siecobywatelska</a>.pl<br>Do wniosku załączam zgodnie z żądaniem wnioskodawcy pięć ostatnich numerów gazety Głos Słupna.<br><br>Z wyrazami szacunku,<br><br>Emilia Adamkowska<br><br><br>Biuro Rady i Informacji Publicznej<br><br>Urzędu Gminy w Słupnie<br><br>ul. Miszewska 8a, 09-472 Słupno<br><br>tel. 24 2679588</p><p><br></p><p>Patrycja Parys<br></p><div class="io-ox-signature"><p>Sekretariat <br>Urząd Gminy w Słupnie<br>ul. Miszewska 8a<br>09-472 Słupno<br>tel. 24 267-95-60<br></p></div></body></html>
Re: Wniosek o informacje publiczną przez SZUMOWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1609
W załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
W dniu 18.07.2018 o 11:39, sprawa-8557@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--
Małgorzata Głębocka
Sekretariat Urzędu Gminy Szumowo
[Logo gminy] <http://www.szumowo.pl/>
*Gmina Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl
*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>
1W załączeniu odpowiedz na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
W dniu 18.07.2018 o 11:39, sprawa-8557@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8557@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Małgorzata Głębocka
Sekretariat Urzędu Gminy Szumowo
[Logo gminy] <http://www.szumowo.pl/>
*Gmina Szumowo, ul. 1 Maja 50, 18-305 Szumowo*
Tel. 86 2244140, 86 2244141, 86 4768011, 86 4768012
*Sekretariat:* sekretariat@szumowo.pl
*Poczta ogólna:* szumowo@szumowo.pl*www: *http://szumowo.pl <http://www.szumowo.pl/>
RE: Wniosek o informacje publiczną przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1323
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Pana wniosek o informacje publiczną odpowiadam:
Pytanie: - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?
Odpowiedź: TAK
Pytanie: jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy
Odpowiedź: GAZETA – Jednostka organizacyjna – Urząd Gminy
Pytanie: prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie
Odpowiedź: http://magnuszew.pl/index.php/gazetagminna
Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
Odpowiedź: NIE
Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf
Odpowiedź: Rozmiar plików przekracza limit serwera w związku z czym przesyłam linki do pobrania ostatnich 5 numerów:
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2018_marzec_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_grudzien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_kwiecien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_grudzien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_marzec_wng.pdf
Pytanie: prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odpowiedź: Jest to czasopismo informacyjne (biuletyn urzędowy) nie zawiera ogłoszeń, artykułów sponsorowanych itp. Koszty wydanie biuletynu to kwoty:
2015 – 1242,30 zł
2016 – 3054,09
2017 – 2747,82
2018 – 810,57
Z poważaniem
Barbara Sobota
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy w Magnuszewie
From: sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl [mailto:sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:36 AM
To: ugmagnuszew@bip.org.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o informację:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl <mailto:sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgwOTM1NTEuNTYzNjguODU1ODJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAwOTozNTo1MSAtMDAwMHx1Z21hZ251c3pld0BiaXAub3JnLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDE%3D>
RE: Wniosek o informacje publiczną przez MAGNUSZEW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1323
Dzień dobry,
W odpowiedzi na Pana wniosek o informacje publiczną odpowiadam:
Pytanie: - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego
wydziałów, w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są
media?
Odpowiedź: TAK
Pytanie: jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej
lub osoby prawnej gminy
Odpowiedź: GAZETA - Jednostka organizacyjna - Urząd Gminy
Pytanie: prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie
Odpowiedź: http://magnuszew.pl/index.php/gazetagminna
Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
czy jest on zarejestrowany w sądzie;
Odpowiedź: NIE
Pytanie: jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf
Odpowiedź: Rozmiar plików przekracza limit serwera w związku z czym
przesyłam linki do pobrania ostatnich 5 numerów:
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2018_marzec_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_grudzien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2017_kwiecien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_grudzien_wng.pdf
http://www.magnuszew.pl/download/gazeta/2016_marzec_wng.pdf
Pytanie: prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odpowiedź: Jest to czasopismo informacyjne (biuletyn urzędowy) nie zawiera
ogłoszeń, artykułów sponsorowanych itp. Koszty wydanie biuletynu to kwoty:
2015 - 1242,30 zł
2016 - 3054,09
2017 - 2747,82
2018 - 810,57
Z poważaniem
Barbara Sobota
Sekretarz Gminy
From: sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl
[mailto:sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
Sent: Wednesday, July 18, 2018 11:36 AM
To: ugmagnuszew@bip.org.pl
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
informację:- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na
adres sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-8271@fedrowanie.siecobywatelska.pl>Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie zarządu,
zgodnie z zasadami reprezentacji--
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
www.siecobywatelska.pl <http://www.siecobywatelska.pl>
www.watchdogportal.pl <http://www.watchdogportal.pl>
www.funduszesoleckie.pl <http://www.funduszesoleckie.pl>
www.informacjapubliczna.org <http://www.informacjapubliczna.org>
NIP 526282872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział
Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
<http://siecobywatelska.emaillabs.info.pl/open/?ot=MjAxODA3MTgwOTM1NTEuNTYzN
jguODU1ODJAZmVkcm93YW5pZS5zaWVjb2J5d2F0ZWxza2EucGx8V2VkLCAxOCBKdWwgMjAxOCAwO
TozNTo1MSAtMDAwMHx1Z21hZ251c3pld0BiaXAub3JnLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtd
HB8cmVkZ3JpZDE%3D>
odpowiedz na informację publiczną przez WARLUBIE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #299
Urząd Gmin w Warlubiu, w załączeniu przesyła odpowiedz na wniosek z dnia
16.07.2018r. dot. udostępnienia informacji publicznej.
/Katarzyna Topolewska
UG Warlubie/
Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej przez ŻNIN w sprawie Monitoring mediów samorządowych #313
Dzień dobry,
przesyłam odpowiedź Burmistrza Żnina na wniosek o udzielenie informacji
publicznej złożony przez Państwa wraz z wnioskowanymi załącznikami.
Z Poważaniem,
--
Aleksander Kranc
Starszy specjalista ds. promocji i aktywizacji
Wydział Turystyki, Promocji i Rozwoju Gminy
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin
tel. (+48) 52 30 31 301, w. 150
fax (+48) 52 30 31 103
d.kolasa@gminaznin.pl <mailto:d.kolasa@gminaznin.pl>
Re: Fwd: [SPAM] Wniosek o informacje publiczną przez BOBOLICE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1963
W odpowiedzi na Państwa korespondencję na podstawie artykułu 61
Konstytucji RP, przekazuję Państwu informacje w załączeniu.
W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt.
Pozdrawiam z poważaniem Renata Jarzyńska.
--
Pozdrawiam Renata Jarzyńska
Pracownik administracji ds. promocji, kultury i współpracy, Gmina Bobolic
ul. Ratuszowa 1, 76 – 020 Bobolice, pokój nr 20, tel. 94 34 58 417, email: promocja@bobolice.pl
4W odpowiedzi na Państwa korespondencję na podstawie artykułu 61
Konstytucji RP, przekazuję Państwu informacje w załączeniu.
W razie pytań i wątpliwości proszę o kontakt.
Pozdrawiam z poważaniem Renata Jarzyńska.
>
>
> --- Treść przekazanej wiadomości ---
> Temat: [SPAM] Wniosek o informacje publiczną
> Data: Wed, 18 Jul 2018 10:36:04 -0000
> Nadawca: sprawa-8911@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Odpowiedź-Do: sprawa-8911@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Adresat: sekretarz@bobolice.pl
>
>
>
> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
> informację:
>
> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
> prowadzone są media?;
> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie
> pdf.;
> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres sprawa-8911@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
> www.siecobywatelska.pl
> www.watchdogportal.pl
> www.funduszesoleckie.pl
> www.informacjapubliczna.org
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>--
Pozdrawiam Renata Jarzyńska
Pracownik administracji ds. promocji, kultury i współpracy, Gmina Bobolic
ul. Ratuszowa 1, 76 – 020 Bobolice, pokój nr 20, tel. 94 34 58 417, email: promocja@bobolice.pl
Wniosek o informacje publiczną c.d. Gmina Otyń przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730
Krystyna Nadolska
Skarbnik Gminy Otyń
e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl
Urząd Gminy Otyń
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01
NIP: 9251963373, REGON 970770356
Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.
3
From: Krystyna Nadolska [mailto:skarbnik@otyn.pl]
Sent: Friday, July 27, 2018 12:54 PM
To: 'sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną c.d. Gmina Otyń
From: Krystyna Nadolska [mailto:skarbnik@otyn.pl]
Sent: Friday, July 27, 2018 12:51 PM
To: 'sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl
<mailto:sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl> >
Subject: Wniosek o informacje publiczną
RE: Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Gmina Pielgrzymka przez PIELGRZYMKA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #104
Dzień dobry.
W załączeniu gazetki.
Z poważaniem
Emilia Włodarczyk
Urząd Gminy Pielgrzymka
odpowiedź na wniosek w sprawie udostępnienia informacji publicznej - media, czasopisma przez POWIDZ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1774
Powidz, 27.07.2018r.
ORG. 1431. 22.2018
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa
sprawa-8722@fedrowanie.siecobywatelska.pl
W odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia
18.07.2018r. , w oparciu o art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001
r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1330)
niniejszym informuję, że:
1) Urząd Gminy Powidz Referat Organizacyjny prowadzi czasopismo
publikację samorządową pn.” Nasze Sprawy Biuletyn Informacyjny Gminy
Powidz” , wydawane dwa razy do roku,
2) czasopismo jest zarejestrowane w Sądzie (postanowienie Sądu
Okręgowego w Koninie sygn. akt INs.Rej Pr 6/10),
3) media nie są dostępne w Internecie,
4) w załączeniu przesyłam 5 ostatnich numerów czasopisma,
5) poniżej wydatki na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały
dedykowane lub inne tego typu:
- 2015r. wydatki : 2.751,60 zł.,
- 2016r. wydatki: 2.855,70 zł.,
- 2017r. wydatki: 3.962,40 zł.,
- 2018r. do dnia udzielenia odpowiedzi: 1.958,10 zł
Z poważaniem
Beata Kwitowska
Sekretarz Gminy Powidz
Urząd Gminy Powidz
tel. 63 2776272
Wniosek o informacje publiczną c.d. Gmina Otyń przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730
Krystyna Nadolska
Skarbnik Gminy Otyń
e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl
Urząd Gminy Otyń
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01
NIP: 9251963373, REGON 970770356
Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.
3
From: Krystyna Nadolska [mailto:skarbnik@otyn.pl]
Sent: Friday, July 27, 2018 12:51 PM
To: 'sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl'
<sprawa-7678@fedrowanie.siecobywatelska.pl>
Subject: Wniosek o informacje publiczną
Gmina Korytnica - odp. na wniosek przez KORYTNICA w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1295
<div><br></div>
odpowiedź na wniosek o informacje publiczną przez ROŚCISZEWO w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1409
Odpowiadając na wniosek o informację publiczną z dnia 18 lipca 2018 roku
Urząd Gminy w Rościszewie przesyła odpowiedzi na zawarte we wniosku pytania:
- czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów, w
jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w samorządowej
osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy), prowadzone są media?;
Odp.: NIE
- jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np. gazeta,
radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki organizacyjnej lub
osoby prawnej gminy;
Odp.: Nie dotyczy.
- prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
Odp.: nie dotyczy.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację czy
jest on zarejestrowany w sądzie;
Odp.: nie dotyczy.
- jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w formacie pdf.;
Odp.: nie dotyczy.
- prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku 2015,
2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
Odp.: Wydatki Gminy: 2015 r. - 249,00 zł, 2016 r. - 809,85zł, 2017 r. -
10.108,50 zł, 2018 r. - 5.428,00 zł.
Z poważaniem
Romana Hoffman
Sekretarz Gminy
Te. 24 276 40 76
Wniosek o informacje publiczną przez OTYŃ w sprawie Monitoring mediów samorządowych #730
Krystyna Nadolska
Skarbnik Gminy Otyń
e-mai: <mailto:skarbnik@otyn.pl> skarbnik@otyn.pl
Urząd Gminy Otyń
ul. Rynek 1, 67-106 Otyń
tel. 68 355 94 00, fax. 68 355 94 01
NIP: 9251963373, REGON 970770356
Niniejsza wiadomość wraz z załącznikami może stanowić informacje prawnie
chronione i została wysłana wyłącznie do wiadomości i użytku osób, do
których została zaadresowana. Jeżeli nie jest Pan/Pani zamierzonym adresatem
niniejszej wiadomości, proszę jej nie ujawniać, kopiować, dystrybuować, ani
też w żaden inny sposób udostępniać lub wykorzystywać. W takim przypadku
uprasza się o bezzwłoczne usunięcie wiadomości oraz poinformowanie nadawcy o
zaistniałej sytuacji za pomocą informacji zwrotnej.
informacja o mediach przez BŁĘDÓW w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1206
Błędów, 27 lipiec 2018 rok
Dot. udostępnienia informacji publicznej
W Urzędzie Gminy w Błędowie ani w jednostkach organizacyjnych gminy nie
występują żadne media. Wydatki gminy na artykuły publikowane w gazetach
wyniosły 145.639,50 zł ( 2015 rok - 43.448,50 zł, 2016 rok - 41.071,00
zł, 2017 rok - 42.408,00 zł, 2018 rok - 18.712,00 zł ), wydatki na
usługi filmowe wyniosły 3.936 zł ( 2018 rok - 2.036,00 zł ).
Barbara Bińkiewicz
Skarbnik Gminy
Odpowiedź na wniosek o informację publiczną przez OSTROWITE w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1759
Dzień dobry,
odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej z dnia 18
lipca informuję, że w Urzędzie Gminy Ostrowite nie są prowadzone media.
Wydatki na ogłoszenia, artykuły sponsorowane, materiały dedykowane
kształtowały się w sposób następujący:
- rok 2015: 489,00 zł
- rok 2016: 740,00 zł
- rok 2017: 900,00 zł
- rok 2018 (do dnia 26.07.2018 r.): 370,00 zł
Z poważaniem
Ziemowit Adamczyk
specjalista ds. promocji i pozyskiwania funduszy europejskich
Urząd Gminy Ostrowite
ul. Lipowa 2
62-402 Ostrowite
tel./fax 63 2765160
promocja@ostrowite.pl
Re: Wniosek o informacje publiczną przez TUCZĘPY w sprawie Monitoring mediów samorządowych #1942
W dniu 2018-07-27 o 12:25, Stanisława Stolarska pisze:
Urząd Gminy w Tuczępach uzupełnia informację na wniosek j.w.
dane w pkt 6 zawierają wydatki związane z ogłoszeniem działek do
sprzedaży, dzierżawy i najmu.
Czynności te prowadzi Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i
Rolnictwa w Urzędzie Gminy w Tuczępach.
Sekretarz Gminy
Stanisława Stolarska
kontakt:
tel. 41 353 31 35
e-mail: sekretarz@tuczepy.pl
W dniu 2018-07-27 o 12:25, Stanisława Stolarska pisze:
> W dniu 2018-07-18 o 11:40, sprawa-8890@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> pisze:
>>
>> Na podstawie artykułu 61 Konstytucji RP, zwracamy się z wnioskiem o
>> informację:
>>
>> - czy w urzędzie gminy (miejskim/miasta), w którymś z jego wydziałów,
>> w jednostce organizacyjnej gminy (np. ośrodek kultury) lub w
>> samorządowej osobie prawnej (np. w spółce należącej do gminy),
>> prowadzone są media?;
>> - jeśli tak, wnosimy o podanie jakiego typu media są prowadzone (np.
>> gazeta, radio, telewizja, inne - jakie) i wskazane jednostki
>> organizacyjnej lub osoby prawnej gminy;
>> - prosimy o podanie linku, jeżeli media są dostępne w Internecie;
>> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o informację
>> czy jest on zarejestrowany w sądzie;
>> - jeżeli gmina prowadzi dziennik lub czasopismo, prosimy o przesłanie
>> ostatnich 5 numerów - licząc od dnia odpowiedzi na wniosek, w
>> formacie pdf.;
>> - prosimy o informację o wydatkach gminy na ogłoszenia, artykuły
>> sponsorowane, materiały dedykowane lub innego typu promocję w roku
>> 2015, 2016, 2017 i do dnia udzielenia odpowiedzi na wniosek w 2018 roku.
>>
>> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
>> na adres sprawa-8890@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>>
>> Szymon Osowski, Katarzyna Batko-Tołuć i Bartosz Wilk - członkowie
>> zarządu, zgodnie z zasadami reprezentacji
>>
>> --
>>
>> Sieć Obywatelska Watchdog Polska
>> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
>> tel: 22 844 73 55 | fax: 22 207 24 09
>> www.siecobywatelska.pl
>> www.watchdogportal.pl
>> www.funduszesoleckie.pl
>> www.informacjapubliczna.org
>> NIP 526282872
>> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII
>> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>>
> Urząd Gminy w Tuczępach udziela informacji na wniosek j.w.
>
> 1. media w Gminie Tuczępy prowadzone są w Samorządowym Centrum Kultury,
> 2. prowadzone są media typu GAZETA GMINNA - kwartalnik informacyjny
> "Głos Gminy Tuczępy", w Samorządowym Centrum Kultury,
> 3. media dostępne są w internecie link: wwwtuczepy.pl,
> 4.Gazeta "Głos Gminy Tuczępy" zarejestrowana jest w Bibliotece
> Narodowej,
> 5. ostatnie 5 numerów (21,22,23,24 i 25) prosimy pobrać - strona:
> wwwtuczepy.pl w zakładce Głos Gminy Tuczępy,
> 6. wydatki gminy wynosiły: w 2015- 12856,30 zł, w 2016r. - 5777.20 zł,
> w 2017r. - 9097.20 zł, w 2018r. - wyniosły na dzień udzielenia
> informacji 2081.17 zł.
>
> Stanisława Stolarska
> Sekretarz Gminy
> tel: 41 353 31 35
> e-mail: sekretarz@tuczepy.pl
>
>
Urząd Gminy w Tuczępach uzupełnia informację na wniosek j.w.dane w pkt 6 zawierają wydatki związane z ogłoszeniem działek do
sprzedaży, dzierżawy i najmu.
Czynności te prowadzi Referat Budownictwa, Gospodarki Komunalnej i
Rolnictwa w Urzędzie Gminy w Tuczępach.
Sekretarz Gminy
Stanisława Stolarska
kontakt:
tel. 41 353 31 35
e-mail: sekretarz@tuczepy.pl
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- 204
- 205
- 206
- 207
- 208
- 209
- 210
- 211
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- 217
- 218
- 219
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- 225
- 226
- 227
- 228
- 229
- 230
- 231
- 232
- 233
- 234
- 235
- 236
- 237
- 238
- 239
- 240
- 241
- 242
- 243
- 244
- 245
- 246
- 247
- 248
- 249
- 250
- 251
- 252
- 253
- 254
- 255
- 256
- 257
- 258
- 259
- 260
- 261
- 262
- 263
- 264
- 265
- 266
- 267
- 268
- 269
- 270
- 271
- 272
- 273
- 274
- 275
- 276
- 277
- 278
- 279
- 280
- 281
- 282
- 283
- 284
- 285