Praworządność szkół przez Ania_De
Opis
Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego działania oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna Karta Praw – jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 0 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 0 | 0 |
Lubelskie | 0 | 0 |
Lubuskie | 0 | 0 |
Łódzkie | 0 | 0 |
Małopolskie | 0 | 0 |
Mazowieckie | 0 | 0 |
Opolskie | 1 | 0 |
Podkarpackie | 0 | 0 |
Podlaskie | 0 | 0 |
Pomorskie | 0 | 0 |
Śląskie | 178 | 0 |
Świętokrzyskie | 0 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 0 | 0 |
Wielkopolskie | 1 | 0 |
Zachodniopomorskie | 0 | 0 |
Listy
Udzielenie informacji publicznej - SP 11 w Jaworznie
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #27
Ocena LLM:
C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 W JAWORZNIE i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W BĘDZINIE
w sprawie
Praworządność szkół #70
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W BĘDZINIE
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
1
ODP: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
w sprawie
Praworządność szkół #12
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
1
Udostępnienie informacji publicznej
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. KSIĘDZA GRZEGORZA GERWAZEGO GORCZYCKIEGO
w sprawie
Praworządność szkół #104
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. KSIĘDZA GRZEGORZA GERWAZEGO GORCZYCKIEGO
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Potwierdzenie odp na WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ Stowarzyszenia dO!PAmina Lab,
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #28
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W JAWORZNIE i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Odp na WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ Stowarzyszenia dO!PAmina Lab,
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #28
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 13 W JAWORZNIE i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. ARMII KRAJOWEJ W BĘDZINIE
w sprawie
Praworządność szkół #61
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. ARMII KRAJOWEJ W BĘDZINIE
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Udostępnienie informacji publicznej- VLO w Dąbrowie Górniczej
przez
V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. KANCLERZA JANA ZAMOYSKIEGO
w sprawie
Praworządność szkół #22
Ocena LLM:
C) email jest odpowiedzią z V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. KANCLERZA JANA ZAMOYSKIEGO i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W DZWONO-SIERBOWICACH
w sprawie
Praworządność szkół #161
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W DZWONO-SIERBOWICACH i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
1
W dniu 2024-01-25 10:13:56 użytkownik DopaminaLab <sprawa-64532@info.szkolajestnasza.pl> napisał:
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64532@info.szkolajestnasza.pl
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich danych/informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów.
1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3.a. Jeśli tak to jakie?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na podstawie/z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się? Tak/Nie
9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie
12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą?
Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole?
23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli tak, w jakiej kwocie?
25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie
37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
-Indywidualnym koncie jednego z rodziców
-Własnym koncie Rady
-Subkoncie utworzonym na koncie placówki
38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie
Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
56. Jeżeli „tak”, czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring)? Tak/Nie
57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
-Korytarze (Tak/Nie)
-Szatnia (Tak/Nie)
-Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- Inne (proszę wpisać jakie)
-Nie dotyczy
58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)
UZASADNIENIE
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z prowadzonych projektów edukacyjnych i badań, opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w działania następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji, Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach nieustającą przemianę. Dotyczy to
zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna Karta Praw – jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Ponadto, celem upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup mniejszościowych) opieką i wsparciem.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64532@info.szkolajestnasza.pl
--
Anna Dęboń
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
tel. 504820333 / e-mail: dopamina@op.pl
NIP: 6292493017
KRS: 0000773382
Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: biuro@siecobywatelska.pl. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: iod@siecobywatelska.pl.
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: fedrowanie.siecobywatelska.pl - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. STANISŁAWA STASZICA W BĘDZINIE
w sprawie
Praworządność szkół #71
Ocena LLM:
C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. STANISŁAWA STASZICA W BĘDZINIE i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.
1
informacja publiczna
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #124
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 25 IM. JULIUSZA SŁOWACKIEGO W SOSNOWCU
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Wniosek o informację DOPAMINA LAB [Sprawa#LOM.S.AL-071-0002/24]
przez
II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. HELENY MALCZEWSKIEJ W ZAWIERCIU
w sprawie
Praworządność szkół #142
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. HELENY MALCZEWSKIEJ W ZAWIERCIU
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
Dokumenty: S.KW-0002/24
Znak sprawy: LOM.S.AL-071-0002/24
Rej. koresp. wych.: RKW-000007/24
Wysłane przez: Alicja Lenartowicz-Czachór
Wiadomość wysłano do: sprawa-64513@info.szkolajestnasza.pl.
--
Odpowiadając prosimy nie usuwać znaku sprawy z tematu wiadomości. Pozwoli to naszemu systemowi SOD na automatyczne dołączenie Państwa korespondencji do właściwej sprawy.
---
II Liceum Ogólnokształcące im. Heleny Malczewskiej
ul. Daszyńskiego 2
42-400 Zawiercie
--
Telefon: 32 67 227 46
Faks: 32 67 227 46
email: sekretariat@malczewska.zawiercie.powiat.pl
http://www.malczewska.zawiercie.powiat.p
Wysłano z systemu FINN 8 SQL
odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM.POLI MACIEJOWSKIEJ
w sprawie
Praworządność szkół #101
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 5 IM.POLI MACIEJOWSKIEJ i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
SP8_Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. JANA PAWŁA II W BĘDZINIE
w sprawie
Praworządność szkół #76
Ocena LLM:
C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 8 IM. JANA PAWŁA II W BĘDZINIE i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.
1
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W SIEMONI
w sprawie
Praworządność szkół #52
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO W SIEMONI i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Dzień dobry
W związku z zapytaniem o informację publiczną przesyłam odpowiedzi na pytania, jednocześnie informuję, że większość odpowiedzi jest zapisane w Statucie Szkoły, który jest udostępniony publicznie na stronie naszej szkoły.
Pozdrawiam
Małgorzata Tomczyk-Nowak
1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce? 148
2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3.a. Jeśli tak to jakie?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na podstawie/z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie w szkole nie ma systemu punktowego
7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się? Tak/Nie
9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie nie ma systemu punktowego
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie nie ma systemu punktowego
12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
proszę o wpisanie „nie dotyczy”. nie dotyczy
14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą?
Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
stopień celujący (6) otrzymuje uczeń, który:
posiadł wiedzę i umiejętności w 100 proc. objęte programem nauczania danego
przedmiotu, samodzielnie i twórczo rozwija własne uzdolnienia, biegle posługuje
się zdobytymi wiadomościami w rozwiązywaniu problemów teoretycznych lub
praktycznych z programu nauczania danej klasy, proponuje rozwiązania
nietypowe lub osiąga sukcesy w konkursach i olimpiadach przedmiotowych,
zawodach sportowych i innych, kwalifikuje się do finałów na szczeblu
wojewódzkim (regionalnym) albo krajowym lub posiada inne porównywalne
osiągnięcia;
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/nie, posiadamy, ale nie rekwirujemy
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole? zakaz paragraf 38 ust. 8
23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli tak, w jakiej kwocie?
25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie TAk
26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu. /SPSiemonia/SkrytkaESP
27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie nie dotyczy
27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka? nie dotyczy
27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie nie dotyczy
28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie nie dotyczy
29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego? pisemnie lub dziennik elektroniczny w szczególnych przypadkach
30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie
37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
-Indywidualnym koncie jednego z rodziców
-Własnym koncie Rady
-Subkoncie utworzonym na koncie placówki
38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki. (jest w posiadaniu RR)
40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie (jest w posiadaniu RR)
Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest? nie dotyczy
45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym? 9 h
45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów. studia wyższe z przygotowaniem pedagogicznym kierunek psychologia
46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki? 0
48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ? to zależy od klasy średnio 4 osoby
49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
56. Jeżeli „tak”, czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring)? Tak/Nie
57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
-Korytarze (Tak/Nie)
-Szatnia (Tak/Nie)
-Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- Inne (proszę wpisać jakie) boisko szkolne
-Nie dotyczy
58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).rozdział V Statutu Szkoły upublicznionego na stronie www
59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły). rozdział V Statutu Szkoły upublicznionego na stronie www
60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)rozdział V Statutu Szkoły upublicznionego na stronie www> 25.01.2024 10:12 CET DopaminaLab <sprawa-64423@info.szkolajestnasza.pl> napisał(a):
>
>
>
> WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64423@info.szkolajestnasza.pl
>
> Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich danych/informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów.
>
> 1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
> 2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
> 3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
> 3.a. Jeśli tak to jakie?
> 4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na podstawie/z
> uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących? Tak/Nie
> 5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
> dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
> 6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
> 7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
> 8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się? Tak/Nie
> 9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
> 10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
> 11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie
> 12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
> 13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
> proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
> 14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
> 15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
> 16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
> 17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
> 18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą?
> Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
> 19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
> 20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
> 21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
> Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
> 22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole?
> 23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
> 24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
> Jeśli tak, w jakiej kwocie?
> 25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
> 26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
> Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
> 27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
> 27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
> 27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
> 27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
> 28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
> 29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
> 30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
> 31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
> 32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
> 33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
> 34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
> 35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
> 36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie
> 37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
> -Indywidualnym koncie jednego z rodziców
> -Własnym koncie Rady
> -Subkoncie utworzonym na koncie placówki
> 38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
> 39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
> 40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
> 41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie
> Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
> 42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
> 43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
> 44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
> 45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
> 45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
> 45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
> 46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
> 47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
> 48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
> 49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
> 50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
> 51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
> 52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
> 53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
> 54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
> 55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
> 56. Jeżeli „tak”, czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
> 57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring)? Tak/Nie
> 57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
> -Korytarze (Tak/Nie)
> -Szatnia (Tak/Nie)
> -Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
> - Inne (proszę wpisać jakie)
> -Nie dotyczy
> 58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
> 59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
> 60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)
>
> UZASADNIENIE
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z prowadzonych projektów edukacyjnych i badań, opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w działania następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji, Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
> Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach nieustającą przemianę. Dotyczy to
> zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna Karta Praw – jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Ponadto, celem upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup mniejszościowych) opieką i wsparciem.
>
> Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64423@info.szkolajestnasza.pl
>
> --
> Anna Dęboń
> Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
> tel. 504820333 / e-mail: dopamina@op.pl mailto:dopamina@op.pl
> NIP: 6292493017
> KRS: 0000773382
>
> Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: biuro@siecobywatelska.pl mailto:biuro@siecobywatelska.pl. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: iod@siecobywatelska.pl mailto:iod@siecobywatelska.pl.
>
> Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
>
> Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
>
> Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/ - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
>
> Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
>
> >
>
>
Małgorzata Tomczyk - Nowak
Dyrektor Szkoły Podstawowej w Siemoni
ul. Kościuszki 71, 42-595 Siemonia
tel/fax 32 287 85 49
ePUAP: /SPSiemonia/SkrytkaESP
Web: https://spsiemonia.szkolnastrona.pl/
..............................................................................................................
Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osoby lub podmiotu, do którego jest zaadresowana i może zawierać treści chronione przepisami prawa. Wgląd w treść wiadomości otrzymanej omyłkowo, dalsze jej przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w niej informacje przez osobę lub podmiot nie będący adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie nadawcy i usunięcie wiadomości.
.................................................................................................................................................
Klauzula informacyjna
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa w Siemoni dalej ADO.
2. ADO przetwarza Pani/Pana adres e-mail wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną.
3. Jeśli kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego do kontaktu z Panią/Panem.
4. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa.
5. Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, cofnięcia zgody, ograniczenia przetwarzania, prawo wniesienia sprzeciwu.
6. Pani/Pana adres poczty elektronicznej będzie figurował w naszej bazie do momentu cofnięcia zgody na jego przetwarzanie.
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #42
Ocena LLM:
C) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 7 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W JAWORZNIE i zawiera informację o
przedłużeniu terminu na odpowiedź.
Przeczytano: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. MARII KONOPNICKIEJ W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #139
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 IM. MARII KONOPNICKIEJ W SOSNOWCU
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
RE: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #121
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. KRÓLA WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W SOSNOWCU i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
2
From: DopaminaLab <sprawa-64492@info.szkolajestnasza.pl>
Sent: Thursday, January 25, 2024 10:13 AM
To: sp21@sosnowiec.edu.pl
Subject: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina
Lab o odpowiedź na następujące pytania.Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres email <mailto:sprawa-64492@info.szkolajestnasza.pl>
sprawa-64492@info.szkolajestnasza.plProsimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez
wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich danych/informacji
lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego.
Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o
załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do
dokumentów.1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie
średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3.a. Jeśli tak to jakie?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na
podstawie/z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących?
Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej
praktyce
dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania
włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują
punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby
uczące się? Tak/Nie
9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują
punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii
przez osoby uczące się? Tak/Nie
11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują
punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie
12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania
się dla osób uczących się? Tak/Nie
13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się
lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły
mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
proszę o wpisanie "nie dotyczy".
14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgloszenia
przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do
lekcji. Tak/Nie
15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej.
Tak/Nie
16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na
sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w
okreslonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności?
Tak/Nie
17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w
statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim
osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę
celującą?
Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w
przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi
zasadami. Tak/Nie
20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są
zarekwirowane telefony? Tak/Nie
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole?
23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni
przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli tak, w jakiej kwocie?
25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności
lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w
trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest
podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia
zaświadczenia np. lekarskiego?
30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy
wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na
wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy
przedmedycznej? Tak/Nie
33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców?
Tak/Nie
35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację
wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje
społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność?
Tak/Nie
37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
-Indywidualnym koncie jednego z rodziców
-Własnym koncie Rady
-Subkoncie utworzonym na koncie placówki
38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne
sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego
sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie
Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w
wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą?
Tak/Nie
43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie
etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich
jest?
45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia
kierunkowego i ukończonych kursów.
46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła
energii? Tak/Nie
51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane
specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i
wokół szkoły)? Tak/Nie
52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za
oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania
chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje
bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna,
park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych
wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są
na takiej diecie? Tak/Nie
56. Jeżeli "tak", czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo
płatna? Tak/Nie
57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub
placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w postaci środków
technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring)? Tak/Nie
57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
-Korytarze (Tak/Nie)
-Szatnia (Tak/Nie)
-Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- Inne (proszę wpisać jakie)
-Nie dotyczy
58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem
szkoły).
59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem
szkoły).
60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się
w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)UZASADNIENIE
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako wspólnota
wartości, platforma współpracy i działań na osi edukacja - kultura - zmiana
- rozwój oraz wolna przestrzeń (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest
wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i
nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim otoczeniem
akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z prowadzonych projektów
edukacyjnych i badań, opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla
oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w
działania następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji,
Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach nieustającą
przemianę. Dotyczy to
zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W związku m.in
z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia się, psychologii i
pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako
instytucji kształcącej i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte
odnotowania zmiany i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że
nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy
nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego
działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych
obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna
Karta Praw - jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną i
usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w
tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową szkołę jako
miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące
prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i
praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych
monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Ponadto,
celem upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń
edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i
na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej szkoły (w tym w
zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw osób uczących się i praw
człowieka w szkołach oraz przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy
obowiązujących w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem
pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa
człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne
szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup
mniejszościowych) opieką i wsparciem.Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres email <mailto:sprawa-64492@info.szkolajestnasza.pl>
sprawa-64492@info.szkolajestnasza.pl--
Anna Dęboń
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
tel. 504820333 / e-mail: dopamina@op.pl <mailto:dopamina@op.pl>NIP: 6292493017
KRS: 0000773382
Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog
Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą
Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie
pod adresem e-mail: biuro@siecobywatelska.pl
<mailto:biuro@siecobywatelska.pl> . Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych,
z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail:
iod@siecobywatelska.pl <mailto:iod@siecobywatelska.pl> .
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego -
podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o
udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam
Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim:
imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres
e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów
statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu
do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi
na naszej stronie internetowej: fedrowanie.siecobywatelska.pl
<http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> . Ponadto możemy przetwarzać Państwa
dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną
przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli
art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat
od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi
współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie
danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany
przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie
informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie:
fedrowanie.siecobywatelska.pl <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> - w
takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony.
Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z
siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być
przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu
Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom
ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo
wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTcwNjE3Mzk4NDA1LjU1Mzg2Mi45ND
k4NTc4NDA2Mzk2NjUwMzcyQGluZm8uc3prb2xhamVzdG5hc3phLnBsfFRodSwgMjUgSmFuIDIwMj
QgMDk6MTM6MDQgLTAwMDB8c3AyMUBzb3Nub3dpZWMuZWR1LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLn
NtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0OD>
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #36
Ocena LLM:
D) email jest potwierdzeniem dostarczenia lub otwarcia maila z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 21 IM. KAZIMIERZA WIELKIEGO W JAWORZNIE
i nie zawiera odpowiedzi na pytania z wniosku o informację publiczną.
4
informacja publiczna- odpowiedź
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. ADAMA MICKIEWICZA W JAWORZNIE
w sprawie
Praworządność szkół #39
Ocena LLM:
B) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM. ADAMA MICKIEWICZA W JAWORZNIE i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.
Informacja publiczna
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
w sprawie
Praworządność szkół #5
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 10 IM. KORNELA MAKUSZYŃSKIEGO W DĄBROWIE GÓRNICZEJ i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
RE: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. JÓZEFA SZAFRANKA
w sprawie
Praworządność szkół #82
Ocena LLM:
B) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA MISTRZOSTWA SPORTOWEGO IM. KS. JÓZEFA SZAFRANKA i zawiera odmowę odpowiedzi na
pytania z wniosku o informację publiczną.
3
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #119
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 19 IM. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE W SOSNOWCU i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
RE: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. JANUSZA KORCZAKA W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #134
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 Z ODDZIAŁAMI DWUJĘZYCZNYMI IM. JANUSZA KORCZAKA W SOSNOWCU i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
1
From: DopaminaLab <sprawa-64505@info.szkolajestnasza.pl>
Sent: Thursday, January 25, 2024 10:13 AM
To: sp45@sosnowiec.edu.pl
Subject: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
WNIOSEK O UDOSTĘPNIENIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
Na podstawie art. 61 ust. 1 i 2 Konstytucji RP oraz art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej wnosimy w imieniu Stowarzyszenia dO!PAmina Lab o odpowiedź na następujące pytania.
Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64505@info.szkolajestnasza.pl <mailto:sprawa-64505@info.szkolajestnasza.pl>
Prosimy o odpowiedź na wszystkie pytania, zgodnie z numeracją, poprzez wpisanie słowa tak/nie, podanie/udostępnienie odpowiednich danych/informacji lub poprzez przywołanie odpowiedniego cytatu/fragmentu ze statutu szkolnego. Jeżeli odpowiedź na pytanie wiąże się z załączeniem dokumentów, wnosimy o załączenie i przesłanie ich w formie skanów lub odpowiednio linków do dokumentów.
1. Ile osób realizuje obowiązek szkolny w Państwa placówce?
2. Czy szkolny system oceniania w Państwa placówce przewiduje stosowanie średniej ważonej? Tak/Nie
3. Czy do konkretnych ocen bieżących przypisuje się wagi? Tak/Nie
3.a. Jeśli tak to jakie?
4. Czy w Państwa placówce oceny śródroczne/końcoworoczne ustala się na podstawie/z
uwzględnieniem średniej arytmetycznej/średniej ważonej z ocen bieżących? Tak/Nie
5. Czy w klasach I-III w Państwa placówce ocenami bieżącymi (w codziennej praktyce
dydaktyczno-diagnostycznej) są oceny wyrażone cyfrą (od 1 do 6). Tak/Nie
6. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz/ograniczenia co do farbowania włosów przez osoby uczące się? Tak/Nie
7. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za farbowanie włosów. Tak/Nie
8. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz malowania paznokci przez osoby uczące się? Tak/Nie
9. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za pomalowane paznokcie? Tak/Nie
10. Czy w Państwa placówce obowiązuje zakaz noszenia makijażu i biżuterii przez osoby uczące się? Tak/Nie
11. Czy kryteria oceniania zachowania (umocowane w statucie) przewidują punkty ujemne za noszenie makijażu lub biżuterii? Tak/Nie
12. Czy statut szkoły określa obowiązujący strój uczniowski/zasady ubierania się dla osób uczących się? Tak/Nie
13. Jeśli tak, proszę o przywołanie/zacytowanie tych zasad ubierania się lub/i zapisu ze statutu szkoły. Jak uczniowie/uczennice Państwa szkoły mogą/mają się ubierać? Jeżeli nie,
proszę o wpisanie „nie dotyczy”.
14. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną, w sytuacji zgloszenia przez osobe uczącą się więcej niż dopuszczalna liczba tzw. nieprzygotowań do lekcji. Tak/Nie
15. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za brak pracy domowej. Tak/Nie
16. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się ocenę niedostateczną za nieobecność na sprawdzianie/kartkówce i/lub nienapisane tej kartkówki/sprawdziany w okreslonym czasie od momentu powrotu do szkoły po okresie nieobecności? Tak/Nie
17. Czy zgodnie z przyjętym szkolnym systemem oceniania umocowanym w statucie szkoły przewiduje się określony czas (w tygodniach/dniach) w jakim osoba ucząca się może poprawić daną ocenę bieżącą? Tak/Nie
18. W jaki sposób statut szkolny definiuje wymagania edukacyjne na ocenę celującą?
Proszę o zacytowanie treści odpowiedniego artykułu/paragrafu.
19. Czy statut szkoły przewiduje rekwirowanie telefonu uczniowi/uczennicy, w przypadku gdy uczeń/uczennica używa telefonu niezgodnie z przyjętymi zasadami. Tak/Nie
20. Jeżeli tak, czy szkoła posiada depozyt w którym przechowywane są zarekwirowane telefony? Tak/Nie
21. Jeżeli tak, kto może odebrać zarekwirowany telefon z depozytu szkolnego?
Rodzic/Opiekun prawny/Uczeń/Uczennica
22. Jakie zasady dotyczące używania telefonów obowiązują w Państwa szkole?
23. Czy szkoła udostępnia uczniom i uczennicom szafki (w których mogą oni przechowywać podręczniki i inne pomoce dydaktyczne). Tak/Nie
24. Czy za dostęp do szafek pobierane są opłaty? Tak/Nie
Jeśli tak, w jakiej kwocie?
25. Czy szkoła prowadzi BIP? Tak/Nie
26. Czy szkoła posiada skrzynkę ePUAP? Tak/Nie
Jeśli tak, proszę o podanie jej adresu.
27. Czy w szkole obowiązują mundurki? Tak/Nie
27a. Jeśli tak czy osoby uczące się kupują mundurek na własny koszt? Tak/Nie
27b. Jaki jest koszt zakupu mundurka?
27. Czy uczniowie pełnoletni mogą samodzielnie usprawiedliwiać nieobecności lub/i zwalniać się z lekcji? Tak/Nie
28. Czy uczniowie pełnoletni mają możliwość opuszczenia budynku szkoły w trakcie zajęć/przerw lekcyjnych? Tak/Nie
29. Na jakiej podstawie usprawiedliwiane są nieobecności? Czy wymagane jest podanie uzasadnienia/przyczyny nieobecności lub/i przedstawienia zaświadczenia np. lekarskiego?
30. Czy w czasie lekcji budynek szkoły jest zamykany, w rozumieniu czy wszystkie drzwi/wyjścia (w tym ewakuacyjne) są zamknięte na klucz? Tak/Nie
31. Czy w Państwa Placówce powołano Radę Szkoły? Tak/Nie
32. Czy w Państwa Placówce rodzice/opiekunowie prawni podpisują zgodę na wezwanie karetki pogotowia/udzielenie dziecku pierwszej pomocy przedmedycznej? Tak/Nie
33. Czy w Państwa placówce powołano Radę Rodziców? Tak/Nie
34. Czy w Państwa Placówce zbierane są składki na działalność Rady Rodziców? Tak/Nie
35. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów i uczennic podpisują deklarację wpłaty określonej kwoty środków na konto Rady Rodziców? Tak/Nie
36. Czy Rada Rodziców na początku danego roku szkolnego informuje społeczność szkolną o sugerowanej wysokości składki na jej działalność? Tak/Nie
37. Czy Rada Rodziców gromadzi zbierane środki na:
-Indywidualnym koncie jednego z rodziców
-Własnym koncie Rady
-Subkoncie utworzonym na koncie placówki
38. Czy Rada Rodziców publikuje/przedstawia społeczności szkolnej roczne sprawozdania finansowe wydatków? Tak/Nie
39. Jeżeli tak, proszę o przesłanie/załączenie ostatniego opublikowanego sprawozdania finansowego Rady Rodziców Państwa placówki.
40. Czy Dyrekcja Szkoły posiada dostęp do konta Rady Rodziców? Tak/Nie
41. Czy Rada Rodziców Państwa Szkoły działa na podstawie regulaminu? Tak/Nie
Jeśli tak proszę o przesłanie skanu tego regulaminu.
42. Czy rodzice/opiekunowie prawni uczniów/uczennic biorą udział w wycieczkach szkolnych w charakterze osób do pomocy w opiece nad grupą? Tak/Nie
43. Czy na dzień wpływu wniosku w Państwa placówce są obsadzone wszystkie etaty według i zgodnie z zapotrzebowaniem? Tak/Nie
44. Jeśli nie, jakich stanowisk dotyczą wakaty w Państwa placówce i ile ich jest?
45. Czy w szkole zatrudniony jest psycholog/psycholożka? Tak/Nie
45 a. Jeśli tak w jakim wymiarze godzinowym?
45 b. Jeśli tak, jakie posiada kwalifikacje w rozumieniu wykształcenia kierunkowego i ukończonych kursów.
46. Ile osób uczęszcza na lekcje religii?
47. Ile osób uczęszcza na lekcje etyki?
48. Ile osób uczęszcza na lekcje WDŻ?
49. Czy budynek Państwa szkoły przeszedł termomodernizację? Tak/Nie
50. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony we własne odnawialne źródła energii? Tak/Nie
51. Czy w Państwa szkole monitoruje się jakość powietrza (zainstalowane specjalistyczne urządzenia monitorujące jakość powietrza wewnątrz budynku i wokół szkoły)? Tak/Nie
52. Czy Państwa szkoła posiada i korzysta z urządzeń odpowiadających za oczyszczanie powietrza wewnątrz budynku? Tak/Nie
53. Czy budynek Państwa szkoły jest wyposażony w urządzenia i rozwiązania chłodzące (w przypadku fali upałów)? Tak/Nie
54. Czy w infrastrukturze wokół Państwa szkoły znajdują się instalacje bazujące na przyrodzie, np.: ogród warzywny, ogród deszczowy, łąka kwietna, park kieszonkowy, żywa altana? Tak/Nie
55. Czy Państwa szkoła zapewnia dostęp do codziennych, zbilansowanych wegetariańskich i wegańskich posiłków (obiad) osobom uczącym się, które są na takiej diecie? Tak/Nie
56. Jeżeli „tak”, czy opcja dostępności posiłków roślinnych jest dodatkowo płatna? Tak/Nie
57. Czy szkoła prowadzi szczególny nadzór nad pomieszczeniami szkoły lub placówki lub terenem wokół szkoły lub placówki w postaci środków technicznych umożliwiających rejestrację obrazu (monitoring)? Tak/Nie
57a Jeżeli tak, jakie punkty/pomieszczenia objęte są monitoringiem:
-Korytarze (Tak/Nie)
-Szatnia (Tak/Nie)
-Teren wokół szkoły (Tak/Nie)
- Inne (proszę wpisać jakie)
-Nie dotyczy
58. Proszę o informacje o prawach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
59. Prosze o informację o obowiązkach osób uczących się (zgodnie ze statutem szkoły).
60. Proszę o informację o karach (dot. uczniów i uczennic) jakie stosuje się w Państwa szkole (zgodnie ze statutem szkoły.)UZASADNIENIE
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab powstało w lutym 2019 roku jako wspólnota wartości, platforma współpracy i działań na osi edukacja - kultura - zmiana - rozwój oraz wolna przestrzeń (do)wolnej edukacji. Stowarzyszenie jest wspólną, oddolną inicjatywą pasjonatów edukacji, rodziców, nauczycieli i nauczycielek oraz osób uczących się. Współpracujemy z szerokim otoczeniem akademickim i społecznym. Na podstawie wniosków z prowadzonych projektów edukacyjnych i badań, opracowujemy rekomendacje (w tym legislacyjne) dla oświatowych polityk lokalnych i ogólnopolskich. Aktywnie angażujemy się w działania następujących koalicji: Sieć Organizacji Społecznych dla Edukacji, Tak dla prewencji suicydalnej w szkołach, Forum Edukacji Domowej.
Polska szkoła przechodziła i przechodzi w ostatnich latach nieustającą przemianę. Dotyczy to
zarówno jej systemowej organizacji, jak i życia codziennego. W związku m.in z rozwojem neurodydaktyki, wiedzy o procesach uczenia się, psychologii i pedagogiki, w organizacji życia szkolnego i funkcjonowaniu szkoły, jako instytucji kształcącej i wychowującej, obserwujemy korzystne i warte odnotowania zmiany i trendy. Jednocześnie nie możemy jednak nie zauważyć, że nadal istnieją obszary życia szkolnego, w których identyfikujemy nieprawidłowości i wyzwania i które wymagają wsparcia, naprawy i wspólnego działania. Celem naszego monitoringu jest zdiagnozowanie i dookreślenie tych obszarów oraz na tej podstawie opracowanie raportu i publikacji pt. Szkolna Karta Praw – jako narzędziownika zawierającego ustandaryzowaną i usystematyzowaną wiedzę (w tym prawną) oraz kompendium dobrych praktyk, w tym dydaktyczno-wychowawczych organizujących inkluzywną i zdrową szkołę jako miejsce zorientowane na dobro dzieci i młodzieży, realizujące i rozumiejące prawa dzieci i prawa człowieka, oparte na wartościach demokratycznych i praworządności. Publikacja zostanie rozesłana do wszystkich szkół objętych monitoringiem. Dostępna będzie również w formie elektronicznej. Ponadto, celem upowszechnienia Szkolnej Karty Praw planujemy także cykl wydarzeń edukacyjnych (warsztaty, spotkania, konferencje). Wierzymy, że pogłębione i na szeroką skalę zbadanie problemów i wyzwań współczesnej szkoły (w tym w zakresie praworządności), wzmocni ochronę praw osób uczących się i praw człowieka w szkołach oraz przyczyni się do wzrostu świadomości oraz poprawy obowiązujących w systemie edukacji standardów i jakości. Swoim projektem pragniemy promować otwartość, włączenie, równość oraz prawa dzieci i prawa człowieka w edukacji i szkole, wesprzeć kadry zarządzające oraz pedagogiczne szkół i rodziców, a także otoczyć dzieci i młodzież (w tym z grup mniejszościowych) opieką i wsparciem.Prosimy o przesłanie odpowiedzi za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email sprawa-64505@info.szkolajestnasza.pl <mailto:sprawa-64505@info.szkolajestnasza.pl>
--
Anna Dęboń
Stowarzyszenie dO!PAmina Lab
tel. 504820333 / e-mail: dopamina@op.pl <mailto:dopamina@op.pl>NIP: 6292493017
KRS: 0000773382
Administratorem Państwa danych osobowych jest Sieć Obywatelska Watchdog Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Ursynowska 22/2, 02-605 Warszawa. Mogą Państwo skontaktować się z nami listownie pod ww. adresem lub elektronicznie pod adresem e-mail: <mailto:biuro@siecobywatelska.pl> biuro@siecobywatelska.pl. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym mogą Państwo skontaktować się pod adresem e-mail: <mailto:iod@siecobywatelska.pl> iod@siecobywatelska.pl.
Państwa dane osobowe pozyskujemy od Państwa podmiotu zatrudniającego - podmiotu zobowiązanego, który udziela odpowiedzi na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej i wraz z odpowiedzią przekazuje nam Państwa dane osobowe. Wśród tych danych znaleźć mogą się przede wszystkim: imię i nazwisko, stanowisko pracy, nazwa podmiotu zobowiązanego, adres e-mail lub numer telefonu, podpis.
Przetwarzamy Państwa dane osobowe w celu realizacji przez nas celów statutowych, w tym pozyskiwania informacji publicznej i zapewnienia dostępu do niej w niezmienionej formie, poprzez publikowanie uzyskanych odpowiedzi na naszej stronie internetowej: <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> fedrowanie.siecobywatelska.pl. Ponadto możemy przetwarzać Państwa dane w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest nasz prawnie uzasadniony interes, czyli art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Twoje dane osobowe planujemy przechowywać przez okres nie dłuższy niż 16 lat od momentu ich pozyskania. Odbiorcami Państwa danych będą nasi współpracownicy i podmioty przetwarzające, którym powierzamy przetwarzanie danych osobowych. Ponadto, Państwa dane osobowe, które podmiot zobowiązany przekaże do nas wraz z odpowiedzią na nasz wniosek o udostępnienie informacji publicznej, mogą zostać opublikowane na naszej stronie: <http://fedrowanie.siecobywatelska.pl/> fedrowanie.siecobywatelska.pl - w takim przypadku odbiorcami Państwa danych będą użytkownicy ww. strony. Korzystamy z oprogramowania biurowego dostarczonego przez Google LLC z siedzibą w Stanach Zjednoczonych, co powoduje, że Państwa dane mogą być przekazywane poza obszar EOG. Wskazany dostawca jest uczestnikiem programu Data Privacy Framework, co potwierdza, że zapewnia on odpowiedni poziom ochrony danych osobowych.
Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania. Mogą też Państwo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych. Przysługuje też Państwu prawo skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTcwNjE3Mzk4NzI3LjU1Mzg2Mi43NjMxNDc0Mzg5Mzc0MDE3MzIzQGluZm8uc3prb2xhamVzdG5hc3phLnBsfFRodSwgMjUgSmFuIDIwMjQgMDk6MTM6MDcgLTAwMDB8c3A0NUBzb3Nub3dpZWMuZWR1LnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0OD>
Re: Wniosek o informację DOPAMINA LAB
przez
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 IM. JANA MATEJKI W SOSNOWCU
w sprawie
Praworządność szkół #117
Ocena LLM:
A) email jest odpowiedzią z SZKOŁA PODSTAWOWA NR 16 IM. JANA MATEJKI W SOSNOWCU i zawiera odpowiedzi na pytania z
wniosku o informację publiczną.
Dzień dobry,
W załączeniu przesyłam odpowiedź na Państwa wniosek z dnia 25 stycznia 2024 r. przesłanego do nas drogą mailową o godz. 10.13:
- pismo przewodnie;
- odpowiedzi na wszystkie pytania;
- regulamin rady rodziców;
- bieżące rozliczenie rady rodziców.
Z poważaniem
Iwona Woźniak
Dyrektor SP16 im. Jana Matejki w Sosnowcu
________________________________ Obowiązek informacyjny
Zgodnie z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuję, iż administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Podstawowa im. Jana Matejki w Sosnowcu. https://sp16sosnowiec.edu.pl/files/file_add/download/236_z1-podo-klauzula-ogolna-art.-13-rodo.pdf
Ta wiadomość i wszystkie pliki przesłane wraz z nią są przeznaczone wyłącznie do użytku osób,
do których wiadomość została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo
prosimy o natychmiastowe powiadomienie nadawcy za pośrednictwem poczty. JFIF ` ` C
C
"