Opis

Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.

Województwo Liczba spraw Liczba spraw w kwarantannie
Dolnośląskie1680
Kujawsko-Pomorskie1440
Lubelskie2110
Lubuskie820
Łódzkie1770
Małopolskie1820
Mazowieckie3130
Opolskie710
Podkarpackie1590
Podlaskie1180
Pomorskie1210
Śląskie1670
Świętokrzyskie1010
Warmińsko-Mazurskie1160
Wielkopolskie2240
Zachodniopomorskie1110

Listy

Informacja publiczna przez DĄBRÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1259

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na informacje publiczną

Agnieszka Londzin

Sekretarz

Urząd Gminy Dąbrówka

ul. Tadeusza Kościuszki 14

05-252 Dąbrówka

tel. (29) 757-82-80

Parter - Pokój nr 3

<mailto:agnieszka.londzin@dabrowka.net.pl>
agnieszka.londzin@dabrowka.net.pl | <http://www.dabrowka.net.pl/>
www.dabrowka.net.pl

Informujemy, iż Pani/Pana dane osobowe przekazane nam za pośrednictwem
poczty elektronicznej są przetwarzane w celu prowadzenia korespondencji z
Państwem i w celu, dla którego zostały nam udostępnione.Administratorem
Danych Osobowych (ADO), czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy w Dąbrówce,
reprezentowany przez Wójta Gminy Dąbrówka, z siedzibą przy ul. T. Kościuszki
14, 05-252 Dąbrówka. Kontakt z ADO jest możliwy za pomocą poczty
tradycyjnej, poczty mailowej: <mailto:urzad@dabrowka.net.pl>
urzad@dabrowka.net.pl lub pod numerem telefonu: 29 757 80 02.

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich
sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia
danych lub do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ma Pani/Pan
prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na
zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed
jej cofnięciem. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego -
PUODO <https://uodo.gov.pl/> https://uodo.gov.pl/ , gdy uzna Pani/Pan, iż
przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Treść pełnej klauzuli
informacyjnej jest dostępna pod adresem
<https://bip.dabrowka.net.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=6920>
https://bip.dabrowka.net.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=6920

Ta wiadomość pocztowa i wszelkie załączone do niej pliki są poufne i
podlegają ochronie prawnej. Jeśli nie jesteś jej prawidłowym adresatem,
jakiekolwiek jej ujawnienie, reprodukcja, dystrybucja lub inne
rozpowszechnienie, są ściśle zabronione. Jeśli otrzymała Pani/Pan niniejszy
przekaz wskutek błędu, proszę o niezwłocznie powiadomienie nadawcy i
usunięcie otrzymanych informacji.

1

Cyfryzacja gmin przez RUDNIKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #1330

Przesyłam w załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej - znak sprawy PRG.1431.49.2020

Z poważaniem

Joanna Bryś - sekretarz gminy

Urząd Gminy w Rudnikach

ul. Wojska Polskiego 12A

46-325 Rudniki

Tel. +48 34 3595072 wew. 14

E-mail: sekretarz@rudniki.pl

www.rudniki.pl

Chcesz wiedzieć więcej, co słychać w gminie Rudniki, polub nas na:
facebooku!

Ta wiadomość i wszystkie pliki przesłane wraz z nią, są poufne i
przeznaczone wyłącznie do użytku osób i jednostek, do których wiadomość
została adresowana. Jeśli wiadomość została otrzymana pomyłkowo, prosimy o
powiadomienie o tym nadawcy i usunięcie wiadomości.

KALUZULA INFORMACYJNA

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Rudniki, ul.
Wojska Polskiego 12A, 46-325 Rudniki - dalej ADO. Kontakt z inspektorem
ochrony danych w Urzędzie Gminy w Rudnikach jest możliwy pod adresem e-mail
iod@rudniki.pl i nr tel. 34 3595072 w.11. Pani/Pana dane przetwarzane będą
wyłącznie w celu wymiany informacji drogą elektroniczną. Jeśli
kontaktujemy się z Panią/Panem za pomocą poczty elektronicznej, oznacza to
że otrzymaliśmy adres konta mailowego bezpośrednio od Pani/Pana w celu
kontaktu, bądź pozyskaliśmy adres poczty z legalnego źródła uprawniającego
ADO do kontaktu z Panią/Panem. Nie będziemy udostępniać innym podmiotom
Pani/Pana adresu e-mail, chyba że będzie to wynikać z przepisu prawa, lub
wyrażonej przez Panią/Pana zgody. Dane nie będą przekazane odbiorcom do
państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej Ma Pani / Pan prawo
dostępu do swoich danych, ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia
przetwarzania, otrzymania ich kopii oraz prawo do cofnięcia zgody w każdym
czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na
podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest dobrowolne, ale
niezbędne w celu nawiązania kontaktu za pomocą poczty elektronicznej. Adres
poczty elektronicznej będzie zapisany w naszej bazie do momentu cofnięcia
przez Panią/Pana zgody na jego przetwarzanie.

1

UMiG Chodecz - odpowiedź na zapytanie z dnia 28-09-2020 przez CHODECZ w sprawie Cyfryzacja urzędów #356

Odpowiedzi zgodnie z punktami zapytania:

1. a), d)

2. d)

3. b)

4. c)

5. a)

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez MIKOŁÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #1883

Dzień dobry

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej.

--
Z poważaniem
Janina Duda

Główny Specjalista ds. Informacji Publicznej
Urzędu Miasta Mikołów
43-190 Mikołów, Rynek 16, pokój 27
tel. (32) 32 48 409
informacja: (32) 32 48 500
www.adresy.mikolow.eu

Informujemy, że przesłanie korespondencji elektronicznej do Urzędu Miasta Mikołów świadczy o udzieleniu świadomie i dobrowolnie zgody na przetwarzanie przez Urząd Miasta Mikołów danych osobowych przekazanych w treści wiadomości. Zakres i cel przetwarzania tych danych oraz okres ich przechowywania zależny będzie od charakteru sprawy będącej przedmiotem korespondencji. W przypadku odmowy wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, prosimy o jednoznaczną wiadomość zawierającą oświadczenie o braku zgody na przetwarzaniu danych osobowych wraz z żądaniem ich usunięcia. W takim przypadku dane osobowe zostaną usunięte włącznie z dotychczasową korespondencją w zakresie, w jakim ich posiadanie przez Urząd Miasta Mikołów nie jest uzasadnione z uwagi na powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub konieczność wykonania przez Urząd obowiązków wynikających z przepisów prawa i spowoduje zakończenie dalszej korespondencji ze strony Urzędu.
Administratorem danych osobowych, o których mowa powyżej jest Urząd Miasta Mikołów z siedzibą w Mikołowie przy Rynku 16. Pełna informacja dotycząca przetwarzania przez Urząd Miasta Mikołów danych osobowych i uprawnień osób, których dane dotyczą dostępne są na stronie internetowej www.bip.mikolow.eu w „Menu przedmiotowym” w zakładce „Informacja o przetwarzaniu danych osobowych”.

1

Cyfryzacja gmin przez KOŹMIN WIELKOPOLSKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2204

Realizując wniosek z dnia 28 września 2020 r. Burmistrz Miasta i Gminy Koźmin Wielkopolski przesyła informację publiczną (odpowiedź zaznaczona jest pogrubionym drukiem):

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z up. Burmistrza
Irena Maroszek
Sekretarz Gminy

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjQwMzUzLjI0ODE4LjEyNjc5NzMzODQ4NTI2Mjg2ODQzQGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NTM6MjMgLTAwMDB8c2VrcmV0YXJpYXRAa296bWlud2xrcC5wbHwxLnNpZWNvYnl3YXRlbHNrYS5zbXRwfHJlZGdyaW>

Or.1431.17.2020 Wniosek o udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja gmin przez PIASKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #545

Urząd Miejski w Piaskach, w odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej złożony w dniu 28.09.2020 r. na podstawie art. 61 Konstytucji RP z dn. 2 kwietnia 1997 r. oraz art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) udzielając odpowiedzi na zadane we wniosku pytania przekazuje następujące informacje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Urząd Miejski w Piaskach

ul. Lubelska 77

21-050 Piaski

tel.(81)58-21-020, fax.(81)56-57-149

Niniejszy mail został skierowany do oznaczonego adresata. Jeśli nie jesteś tym adresatem i niniejszy mail nie został skierowany do Ciebie, a jedynie omyłkowo został przesłany na Twój adres mailowy, prosimy o usunięcie go i niewykorzystywanie zawartych w nim informacji, w tym danych osobowych. Proszę także o poinformowanie nas wiadomością zwrotną o omyłkowym przesłaniu maila.

Wykorzystanie danych osobowych zawartych w niniejszym mailu bez zgody lub bez innej podstawy do przetwarzania stanowi naruszenie prawa i może spowodować powstanie roszczeń odszkodowawczych i/lub konsekwencji administracyjnych i/lub karnych.

<http://siecobywatelska.emaillabs.co/open/?ot=MTYwMTI3MjAyODk2LjI0ODE4LjE1MTYyNTIzNzc1ODQyMjYzOTg3QGZlZHJvd2FuaWUuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnBsfE1vbiwgMjggU2VwIDIwMjAgMDU6NDc6MDggLTAwMDB8dW1AcGlhc2tpLnBsfDEuc2llY29ieXdhdGVsc2thLnNtdHB8cmVkZ3JpZDF8MHwxLmQ0ODNjOD>

1

FW: Cyfryzacja gmin przez TYMBARK w sprawie Cyfryzacja urzędów #938

IGKOŚ.1431.17.2020

W odpowiedzi na przesłany wniosek o udostępnienie informacji publicznej wyjaśniam, co następuje:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

Z poważaniem

mgr inż. Marcin Bogacz

Inspektor ds. zamówień publicznych, informatyki,

bezpieczeństwa teleinformatycznego

Urzędu Gminy Tymbark

34-650 Tymbark 49

(18) 33-25-040

kom: 728348316

1

Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez SIERAKÓW w sprawie Cyfryzacja urzędów #2343

ROO.1431.31.2020.DG

    Odpowiadając na Państwa wniosek z dnia 28.09.2020r. o udostępnienie
informacji publicznej na podstawie art. 2 ust. 1 i art. 10 ust.1 ustawy
z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U.  z
2019 r. poz. 1429) dotyczącej rozwiązań cyfrowych w urzędzie informuję, iż:

Ad.1. a)

Ad.2. b)

Ad.3. a)

Ad.4. c), d)

Ad.5. d)

Z poważaniem,

Daria Kaczmarek referent na stanowisku ds. działalności gospodarczej i
spraw wojskowych.

Urząd Gminy Sieraków

odpowiedź na wniosek przez ŁADZICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #654

Dzień dobry,

W załączeniu odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.

Pozdrawiam

Aleksandra Ratecka

Sekretarz Gminy Ładzice

1

Dot. odpowiedzi na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez ZIELONKI w sprawie Cyfryzacja urzędów #996

Sz. P. Szmon Osowski
Sz. P. Katarzyna Batko-Tołuć
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Ul. Ursynowska 22/2
02-605 Warszawa

W załączeniu przesyłam podpisaną elektronicznym podpisem kwalifikowanym
odpowiedź na poniższy wniosek o udostępnienie informacji publicznej
(pismo znak ROP.1431.23.2020 z dnia 6 października 2020 roku).

z poważaniem

Ryszard Krawczyk
Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego
Urzędu Gminy Zielonki

W dniu 28.09.2020 o 07:48, sprawa-29562@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
--

___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________
www.zielonki.pl <https://zielonki.pl> eUrzad
<https://eurzad.zielonki.pl> e-mail <mailto:ug@zielonki.pl> facebook
<https://facebook.com/zielonki?_rdr=p&fref=ts> ePUAP
<https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/profil-urzedu/UG_Zielonki>
Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych w Zielonkach
<https://puk.zielonki.pl> Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny
Szkół w Zielonkach <http://gzeas.zielonki.org> Bibliteka Publiczna w
Zielonkach <http://www.biblioteka.zielonki.org/> Centrum Kultury
Promocji i Rekreacji w Zielonkach <https://www.ckpir.zielonki.pl/>
Gminny Oœrodek Pomocy Społecznej w Zielonkach
<http://www.gopszielonki.naszops.pl/> Biuletyn Informacji Publicznej
Urzędu Gminy Zielonki
<https://bip.malopolska.pl/gzielonki/Article/id,240636.html> Geoportal
Gminy Zielonki <https://geoportal.zielonki.pl> Rowerem przez Gminę
Zielonki <http://www.roweremprzezzielonki.pl/>

1

odpowiedź na udostepnienie informacji publicznej- cyfryzacja gmin przez LIPOWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1871

Dzień dobry, w załączeniu przesyłamy odpowiedź na wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Wiesława Pawlus

Punkt Obsługi Klienta

Urząd Gminy Lipowa

cid:image001.png@01D1FDF1.3DA6EAF0

ul. Wiejska 44

34-324 Lipowa

tel. 33 860 15 55

www.lipowa.pl

w.pawlus@lipowa.pl

Spełniając obowiązek informacyjny wobec osób fizycznych, wynikający z
ochrony danych osobowych zgodnie z rozporządzeniem RODO informujemy, że
Państwa adres e-mailowy przetwarzany jest w naszym Urzędzie w bazie poczty
elektronicznej pod ww. adresem i mogą Państwo go przeglądać, uzupełniać,
zmieniać lub żądać usunięcia.

2

Re Cyfryzacja gmin Odpowiedź na wniosek w trybie informacji publicznej przez SANTOK w sprawie Cyfryzacja urzędów #637

Odpowiedź na wniosek w trybie informacji publicznej znajduję się w
załączonym załączniku.

--
Urząd Gminy Santok
Krzysztof Kinal
ul. Gorzowska 59
66-431 Santok
tel. 957287539
kkinal@santok.pl

1

odpowiedź na wniosek przez IRZĄDZE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1832

Dzień dobry,

W załączeniu przesyłam odpowiedź na złożony wniosek o udostępnienie
informacji publicznej.

Pozdrawiam

Czesław Słuszniak

1

Re: Cyfryzacja gmin przez TRZEMESZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #2217

Witam,

poniżej przekazuję odpowiedzi na pytania o informacje publiczne.

--

Pozdrawiam,

Adrian Wojtczak
Informatyk
Tel: 722 022 687
E: informatyk@trzemeszno.pl
______________________________________
Urząd Miejski Trzemeszna
ul. Gen. H. Dąbrowskiego 2
62-240 Trzemeszno
T: 61 415 43 06
E: sekretariat@trzemeszno.pl

Jeżeli chciałbyś wiedzieć jak przetwarzamy Twoje dane w związku z
korespondencją e-mail odwiedź naszą stronę
<http://www.bip.trzemeszno.pl/list.php?sid=7edb3c5c4ad620fafd48f0620bc92a6b>.

1

Udostępnienie inf. publicznej - cyfryzacja gmin przez SITNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #538

Witam,
w załączeniu odpowiedź.

Pozdrawiam
Krzysztof Prokopowicz
UG Sitno
846113953

1

usługi cyfrowe przez CZYŻE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1643

W załączeniu udzielenie informacji publicznej.

1

Re: Cyfryzacja gmin przez LUBRANIEC w sprawie Cyfryzacja urzędów #364

sprawa-28930@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:
Dzień dobry,
w załączeniu udzielam odpowiedzi na wniosek z dnia 28.09.2020r.
Z wyrazami szacunku
Jerzy Pawłowski - Sekretarz Gminy

1

Odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji publicznej. przez GĄSAWA w sprawie Cyfryzacja urzędów #329

Witam,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udzielenie informacji
publicznej.

Pozdrawiam,

Anna Kędziora,

--
*Anna Kędziora*
referent ds. dodatków mieszkaniowych, energetycznych i profilaktyki
tel. 52 303 62 26
Urząd Gminy w Gąsawie
ul. Żnińska 8
88-410 Gąsawa

1

Re: Cyfryzacja gmin przez KOBYLA GÓRA w sprawie Cyfryzacja urzędów #2293

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
*_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
*b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
*_d) Zwykłym mailem_*
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
*_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
_*e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
*_a) Tak
_*b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
*_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_*
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
*_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_*
e) Inne, jakie.

Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
udzielone odpowiedzi.

Piotr Pawlak

tel. 62 731 62 83

W dniu 2020-09-28 o 07:53, sprawa-30859@fedrowanie.siecobywatelska.pl pisze:

Odpowiedź na informację publiczną przez KAMPINOS w sprawie Cyfryzacja urzędów #1269

Dzień dobry,

w załączeniu przesyłam odpowiedź na informację publiczną.

Pozdrawiam,
Katarzyna Szewczyk

1

Re:: Cyfryzacja gmin przez KŁOBUCK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1818

Szanowni Państwo.

W załączniku wysyłam dokument zawierający odpowiedzi na zadane pytania w
korespondencji z 28 września 2020r.

Z poważaniem

Grzegorz Nabiałczyk

Gmina Kłobuck

1

Sprawa: 30249 - Odpowiedzi na zapytania – cyfryzacja gmin przez CEDRYWIELKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1683

Witam,

W załączeniu znajdują się odpowiedzi na zapytania - informację publiczną
dot. sprawy 30249

--
Pozdrawiam
Cezary Jagiełło - Starszy Informatyk
Urząd Gminy Cedry Wielkie
tel.58-692-20-35
administrator@cedry-wielkie.pl

1

Odpowiedź na wniosek przez FAJSŁAWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #495

W odpowiedzi na wniosek o udostępnianie informacji publicznej informuję:

1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór
kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski
sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób

2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w
Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet

3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć

4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)

a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?

5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji
urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.

myVirtualCard

1

odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez CHORKÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1482

W załączeniu przesyłam odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji
publicznej, z 28 września 2020 r.

Wioletta Klimek

Sekretarz Gminy

Urząd Gminy Chorkówka

38-458 Chorkówka 175

Tel. 13 43 869 44

<http://www.chorkowka.pl> www.chorkowka.pl

1

Fwd: Udostępnienie informacji publicznej - Cyfryzacja Gmin przez JEZIORA WIELKIE w sprawie Cyfryzacja urzędów #244

Szanowni Państwo,

w odpowiedzi na zapytanie o udostępnienie informacji publicznej w
załączeniu przesyłam odpowiedzi na zadane przez Państwa stowarzyszenie
pytania.

--
Z poważaniem
Jacek Modrzejewski
UG Jeziora Wielkie
tel. 52 31 87 220 wew. 56

1