Cyfryzacja urzędów przez KatarzynaBatkoToluc
Opis
Pandemia COVID-19 na nowo wywołała temat cyfryzacji usług. Mieszkańcy obawiali się wchodzić do urzędów, wiele urzędów zamknęło się dla mieszkańców. Czasem jedyną możliwością złożenia wniosku było wrzucenie go do skrzynki przed urzędem. Ta nowa sytuacja spowodowała, że możliwość cyfrowego "załatwiania spraw" okazała się zrozumiała dla szerszej grupy odbiorców, niż dotychczas. Sprawdzamy na jakim etapie cyfryzacji są polskie gminy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że cyfryzacja nie jest panaceum na wszystko. Ale bardzo pomaga rozładować zatłoczenie w urzędach, w środkach komunikacji (wszak do urzędu czasem trzeba dojechać), zaoszczędzić czas, zadbać o środowisko. A zatem sprawdzamy, jak funkcjonuje ta sfera w polskich gminach.
Województwo | Liczba spraw | Liczba spraw w kwarantannie |
---|---|---|
Dolnośląskie | 168 | 0 |
Kujawsko-Pomorskie | 144 | 0 |
Lubelskie | 211 | 0 |
Lubuskie | 82 | 0 |
Łódzkie | 177 | 0 |
Małopolskie | 182 | 0 |
Mazowieckie | 313 | 0 |
Opolskie | 71 | 0 |
Podkarpackie | 159 | 0 |
Podlaskie | 118 | 0 |
Pomorskie | 121 | 0 |
Śląskie | 167 | 0 |
Świętokrzyskie | 101 | 0 |
Warmińsko-Mazurskie | 116 | 0 |
Wielkopolskie | 224 | 0 |
Zachodniopomorskie | 111 | 0 |
Listy
Przeczytano: Cyfryzacja gmin
przez
NIEDŹWIADA
w sprawie
Cyfryzacja urzędów #501
Ocena LLM:
G) nie można ustalić kategorii odpowiedzi.
We are interested in purchasing your company products przez PRZEWORSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1392
fedrowanie.siecobywatelska.pl Server - Password Expired przez PRZEWORSK w sprawie Cyfryzacja urzędów #1392
Nie przeczytano: Cyfryzacja gmin przez Tarnobrzeg w sprawie Cyfryzacja urzędów #1501
odp przez KAZIMIERZ BISKUPI w sprawie Cyfryzacja urzędów #2168
Dzień dobry,
porządkując akta zauważyłem brak potwierdzenia odbioru wiadomości
wysłanej w dniu 2 października 2020 roku z odpowiedzią na wniosek w
sprawie cyfryzacji urzędu.
Jeszcze raz wysyłam skan pisma i proszę o potwierdzenie odbioru.
--
Pozdrawiam
Krzysztof Rogalski
informatyk
Urząd Gminy Kazimierz Biskupi
tel. 601 165 561, 63 244 77 34
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez HAJNÓWKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1541
Przeczytano: Cyfryzacja gmin przez ŁAZISKA w sprawie Cyfryzacja urzędów #496
Fwd: FW: Formularz zgłoszenia uwag i wniosków do projektu aktualizacji PZRP przez PARCZEW w sprawie Cyfryzacja urzędów #482
2
Re: Cyfryzacja gmin przez AgnieszkaZdanowicz w sprawie Cyfryzacja urzędów #2052
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePUAP
b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
e) Inne, jakie.
Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi.
Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: sprawa-30618@fedrowanie.siecobywatelska.pl
Agnieszka Zdanowicz - Dyrektorka Zarządzająca na podstawie uchwały Zarządu 9/OB/I/2021
--
Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
tel: 22 844 73 55
adres email: biuro@siecobywatelska.pl
skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
www.siecobywatelska.pl
NIP 5262842872
KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
1W nawiązaniu do pisma z dnia 2020-09-28 05:52:37.910437+00:00 z adresu sorkwity.gmina@mragowo.net:
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o dostępie
> do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska wnosi
> o udostępnienie następujących informacji publicznych: 1. Jakie rozwiązania
> cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi) a)
> Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap b) Załatwianie spraw za pośrednictwem
> innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem
> cyfrowym c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób. d) Zwykłym mailem e) Inny sposób 2. Jak oceniliby Państwo
> możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy
> wybrać jedną odpowiedź) a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%) b) Większość usług
> urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w
> urzędzie (od 50 do 75%) c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do
> realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%) d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług) e) Usługi
> urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet 3. Czy, w momencie udzielania
> odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg
> Dokumentów? a) Tak b) Nie c) Trudno powiedzieć 4. Jakie problemy
> napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku
> odpowiedzi) a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją. b)
> Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań c) Brak pieniędzy
> na poczynienie stosownych inwestycji d) Problemy z dostępną na rynku ofertą
> komercyjną lub państwową e) Inne, jakie? 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie
> w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub
> wdrażanym samodzielnie? a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na
> zmiany b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy c) Nie, nie ma takiej
> potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona d) Nie, choć byłaby taka
> potrzeba e) Inne, jakie. Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on
> dodatkowy kontekst na udzielone odpowiedzi. Wnosimy o udostępnienie
> wskazanych informacji w formie elektronicznej na adres: {{EMAIL}} Szymon
> Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z zasadami
> reprezentacji
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej przez TRZCIANNE w sprawie Cyfryzacja urzędów #57
Witam,
w załączeniu przekazuję odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej.
--
Z poważaniem
Tomasz Cywiński
Podinspektor
Urząd Gminy Trzcianne
telefon: 85 738-50-56 (wew.30)
Informujemy, iż Administratorem Danych Osobowych jest Gmina Trzcianne z siedzibą Urzędu Gminy Trzcianne, ul. Wojska Polskiego 10, 19-104 Trzcianne . Przesłane drogą elektroniczną dane osobowe będą przetwarzane w zakresie i w celu niezbędnym do udzielenia odpowiedzi. Masz prawo dostępu do swoich danych, żądania sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w związku z Twoją szczególną sytuacją. W celu zapoznania się z klauzulą informacyjną RODO przejdź na http://ug.trzcianne.pl/rodo
Odpowiedź na wniosek o udostępnienie informacji publicznej. przez RACIĄŻEK w sprawie Cyfryzacja urzędów #295
Re: Fwd: Cyfryzacja gmin przez ŁEBA w sprawie Cyfryzacja urzędów #1678
W dniu 28.09.2020 o 08:02, Sekretariat Urzędu Miejskiego w Łebie pisze:
>
>
> -------- Wiadomość oryginalna --------
> Temat: Cyfryzacja gmin
> Data: 2020-09-28 07:50
> Od: sprawa-30244@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> Do: sekretariat@leba.eu
>
>
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy
> jest wybór kilku odpowiedzi)
> *_X a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap _*
> *_X b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której _**_
> _**_można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym _*
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> *_X d) Zwykłym mailem _*
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania
> się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej
> 50%)
> _*X d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji *__*
> *__*bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% *__*
> *__*usług) *_
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> _*X c) Trudno powiedzieć *_
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do
> zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z
> transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> *_X e) Inne, jakie? - niechęć części (małej) pracowników, brak
> możliwości całkowitej cyfryzacji spraw (mimo odpowiedniej instrukcji
> kancelaryjnej nie można całkowicie prowadzić spraw przez EZD bez
> katalogu wyjątków; prawo pod tym względem jest "kulawe")_*
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym
> samodzielnie?
> _*X a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany *_
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest
> wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
*_Jesteśmy na początku ścieżki wdrażania EZD PUW. Odnosząc się wyjątków
w "bezpapierowym" obiegu to np. urząd miasta wielkości Gdańska ma takich
wyjątków ponad 700. Niewielka część spraw może odbywać się bez udziału
papieru i prawdziwych teczek (nawet jeśli jest zadeklarowany całkowicie
elektroniczny obieg). Problemem jest też proces archiwizacji teczek
elektronicznych i składów chronologicznych. Do tej pory jeszcze żaden
urząd przez to nie przeszedł (mimo prawnej możliwości; jest kilka
niedopowiedzeń...).
_*
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-30244@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie
> z zasadami reprezentacji --
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
--
---
Radosław Czyżewski | Urząd Miejski w Łebie | ul. Kościuszki 90, 84-360
Łeba | tel. 598661510 wew. 44 | kom. 510273789
odpowiedź na wniosek przez LESZNO w sprawie Cyfryzacja urzędów #1265
Odpowiadając na wniosek Urząd Gminy w Lesznie informuje:
1. a, d
2. c
3. a
4. b
5. a
Z poważaniem
Monika Jaskulska
Sekretarz Gminy
Urząd Gminy Leszno
Al. Wojska Polskiego 21
05-084 Leszno
Tel. 22 725 80 05 wew. 104
www.gminaleszno.pl <http://www.gminaleszno.pl/>
Niniejsza wiadomość e-mail (wraz z wszystkimi załącznikami) może zawierać
informacje dotyczące tajemnic prawnie chronionych. Jeżeli nie są Państwo
jego adresatem, prosimy o jego niezwłoczne usunięcie i poinformowanie
nadawcy o zaistniałej pomyłce. Kopiowanie lub jakiekolwiek wykorzystywanie
zawartych w nim informacji, jak również ujawnianie ich osobom trzecim, jest
zabronione.
wniosek 140 przez WOŁOMIN w sprawie Cyfryzacja urzędów #1234
Dzień dobry,
Odpowiadając na wniosek o udostępnienie informacji publicznej poniżej przesyłam wnioskowane informacje:
1.Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
* Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
* Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
* Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w autorski sposób.
* Zwykłym mailem
* Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
* Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
* Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
* Duża część usług urzędu jest juZ możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
* Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
* Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
* Tak
* Nie
* Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu? (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
* Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
* Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
* Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
* Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
* Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
* Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
* Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
* Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
* Nie, choć byłaby taka potrzeba
* Inne, jakie.
pozdrawiam,
Olga Ludwiniak
Naczelnik
Wydziału Organizacji Urzędu
Urząd Miejski w Wołominie
22 763 30 32
Re: Cyfryzacja gmin przez DOMASZOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1317
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na wniosek poniżej zaznaczam odpowiedzi poprzez
podkreślenie właściwych:
Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji publicznych:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap_
_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym_
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
d) Zwykłym mailem
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez pojawiania
się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
_d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)_
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
a) Tak
_b) Nie_
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania i
wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
_b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań_
_c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji_
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba_
e) Inne, jakie.
Z poważaniem
Cezary Biernacki
Urząd Gminy Domaszowice
ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice
tel. 77 41 08 250; 77 41 08 285 wew. 117
-------------------------------------------------------------------------------------
Treść tej wiadomości jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem niniejszej wiadomości jej rozpowszechnianie, kopiowanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karane. Administratorem Pani/a danych osobowych jest Gmina Domaszowice z siedzibą w Domaszowicach, ul. Główna 26, 46-146 Domaszowice. Dane przetwarzane są w stopniu niezbędnym w celu realizacji zadań. Masz prawo dostępu, sprostowania swoich danych oraz wnieść skargę do organu nadzorczego. Szczegółowe informacje: http://www.bip.domaszowice.pl/1518/959/ochrona-danych-osobowych-rodo.html
1> *From:*sprawa-29883@fedrowanie.siecobywatelska.pl
> [mailto:sprawa-29883@fedrowanie.siecobywatelska.pl]
> *Sent:* Monday, September 28, 2020 7:49 AM
> *To:* ug@domaszowice.pl
> *Subject:* Cyfryzacja gmin
>
> Na podstawie art. 61 ust. 1 i Konstytucji RP i art. 10 ust. 1 ustawy o
> dostępie do informacji publicznej, stowarzyszenie Sieć Obywatelska
> Watchdog Polska wnosi o udostępnienie następujących informacji
> publicznych:
>
> 1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
> wybór kilku odpowiedzi)
> a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
> b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
> podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
> c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
> autorski sposób.
> d) Zwykłym mailem
> e) Inny sposób
>
> 2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
> Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
> a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
> mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
> b) Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)
> c) Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)
> d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
> pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
> e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
>
> 3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa
> urzędzie funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
> a) Tak
> b) Nie
> c) Trudno powiedzieć
>
> 4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
> (możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
>
> a) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
> i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
> b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
> c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
> d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
> e) Inne, jakie?
>
> 5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
> transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
> a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
> b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
> c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
> d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
> e) Inne, jakie.
>
> Zachęcamy do komentarza, jeśli rzucałby on dodatkowy kontekst na
> udzielone odpowiedzi.
>
> Wnosimy o udostępnienie wskazanych informacji w formie elektronicznej
> na adres: sprawa-29883@fedrowanie.siecobywatelska.pl
>
> Szymon Osowski i Katarzyna Batko-Tołuć - członkowie zarządu, zgodnie z
> zasadami reprezentacji
>
> --
>
> Stowarzyszenie Sieć Obywatelska Watchdog Polska
> ul. Ursynowska 22/2 | 02-605 Warszawa
> tel: 22 844 73 55
> adres email: biuro@siecobywatelska.pl
> skrytka epuap: SiecObywatelskaWatchdogPolska/skrytka
> www.siecobywatelska.pl
> NIP 526282872
> KRS 0000181348 Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII
> Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
>
> Obraz usunięty przez nadawcę.
>
odp. na wniosek przez KRZYŻANOWICE w sprawie Cyfryzacja urzędów #1838
Dzień dobry,
Udzielamy odpowiedzi na wniosek o dostęp do informacji publicznej:
1. Jakie rozwiązania cyfrowe oferuje urząd mieszkańcom? (możliwy jest
wybór kilku odpowiedzi)
_a) Załatwianie spraw za pośrednictwem ePuap
_b) Załatwianie spraw za pośrednictwem innej platformy, na której można
podpisać się profilem zaufanym lub podpisem cyfrowym
c) Usługi cyfrowe urzędu, w których identyfikacja jest zapewniona w
autorski sposób.
_d) Zwykłym mailem_
e) Inny sposób
2. Jak oceniliby Państwo możliwość załatwienia całej sprawy przez
Internet w Państwa urzędzie (prosimy wybrać jedną odpowiedź)
a) Prawie wszystkie usługi są możliwe do realizacji bez pojawiania się
mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (ponad 75%)
b_) _Większość usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 50 do 75%)_
_c) _Duża część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (od 25 do poniżej 50%)_
d) Niewielka część usług urzędu jest już możliwa do realizacji bez
pojawiania się mieszkańca/mieszkanki w urzędzie (poniżej 25% usług)
e) Usługi urzędu w ogóle nie są dostępne przez Internet
3. Czy, w momencie udzielania odpowiedzi na wniosek, w Państwa urzędzie
funkcjonuje Elektroniczny Obieg Dokumentów?
_a) Tak
_b) Nie
c) Trudno powiedzieć
4. Jakie problemy napotykają Państwo w transformacji cyfrowej urzędu?
(możliwy jest wybór kilku odpowiedzi)
a_) Brak kadry, która miałaby wystarczające kompetencje do zaplanowania
i wdrożenia zmian technologicznych związanych z transformacją.
_b) Pracownicy urzędu nie korzystają z istniejących już rozwiązań
c) Brak pieniędzy na poczynienie stosownych inwestycji
d) Problemy z dostępną na rynku ofertą komercyjną lub państwową
e) Inne, jakie?
5. Czy uczestniczą Państwo obecnie w jakimś programie cyfrowej
transformacji urzędu, np. na poziomie regionu lub wdrażanym samodzielnie?
a) Tak, i wiążą z nim Państwo wielkie nadzieje na zmiany
b) Tak, ale mają Państwo obawy czy to wystarczy
c) Nie, nie ma takiej potrzeby - większość rozwiązań już jest wdrożona
_d) Nie, choć byłaby taka potrzeba
_e) Inne, jakie.
--
Pozdrawiam,
Małgorzata Krzemien
Sekretarz
Urząd Gminy w Krzyżanowicach
ul. Główna 5
47 - 450 Krzyżanowice
tel. + 48 (32) 4194050 wew. 127
fax. +48 (32) 4194234
sekretarz@krzyzanowice.pl
www.krzyzanowice.pl
Treść tej informacji może być poufna, w związku, z czym powinna trafić bezpośrednio do rąk adresata.
Jakiekolwiek jej ujawnianie, rozpowszechnianie, bądź kopiowanie jest zabronione.
W przypadku omyłkowego otrzymania niniejszej informacji prosimy o poinformowanie nadawcy i usunięcie jej z komputera.
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy,
że Administratorem Państwa danych jest Urząd Gminy Krzyżanowice, ul. Główna 5, 47-450 Krzyżanowice. Klauzula informacyjna
znajduje się pod adresem http://bip.krzyzanowice.pl/main/rodo.html
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- 65
- 66
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- 166
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200